ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

He meiden,

das waar ook, ik zou het gedichtje er nog op zetten! (waar is mijn geheugen?!). Nou, even snel dan, want over 10 minuutjes moet Marissa weer eten...

Dit hebben we op ons kaartje staan:

"Hallo mooi zonnestraaltje
je maakt ons warm en blij
je breekt door donkere wolken
en maakt ons hart weer vrij

Hallo lief zonnestraaltje
geluk na zoveel pijn
in ons hart zal er altijd
nog een zonnestraaltje zijn

Hallo warm zonnestraaltje
zo teder, lief en klein
we weten zeker dat je broertje
erg trots op je zou zijn."

Op de voorkant van het kaartje staan van die flower power gekleurde bloemen (wilden het toch wel vrolijk houden). En onder onze namen staat de naam van Danny.

Nou dat was 't.

Ik ga weer.

doei doei

Groetjes, Kitty

hoi meiden

ik heb ons "gedichtje"voor op ons meisjes geboortekaartje op onze forumjunkies hyve gezet...
zo kan niet iedereen t lezen dat vind ik een goed gevoel want ik moet eerst nog maar eens bevallen he......
maar ik wilde t wel laten zien dussss..

fijn weekend en geniet van de laatste zomerzon!!!! mmmmmmmm
xx lilian

Joyce, wat fijn dat je harde buiken minder zijn. Ben je al gewend aan je verhogers??? Ik wilde ze van de week gaan halen, is de thuiszorgwinkel daar niet meer, moet ik weer naar een ander dorp, 10km verderop. Lekker handig, maar niet heus. Ach het mag nu toch nog niet komen, want vanaf 7 sep mag ik pas thuis bevallen. Als het wel eerder komt, dan kunnen we zo vanuit het ziekenhuis die verhogers ophalen aan de overkant bij de thuiszorgwinkel en anders zorg ik wel dat ik ze voor komend weekend in huis heb. Weet wel, dat ik het heel erg lekker vond zo hoog. Ben zelf ook lang.
Maatje 50 heb ik echt nooit gekocht. Ja, 3 rompertjes 50/56, zijn 1 keer gedragen, want ze waren bij mij gewoon te groot. Gelukkig had mijn schoonzusje er wel wat aan. Dat is ook het enige wat ik in maat 50 heb liggen, kleding van mijn nichtje en neefje. Hopelijk kan jij er langer van genieten!
Die kleine mag nog niet komen hoor, we hebben nu feestweek en dat is voor het kind niet leuk om dan ieder jaar jarig te zijn en ik wil mijn dochter haar verjaardag nog vieren, dus een weekje na haar verjaardag vind ik prima, zo rond de 22e.

Mama30: heerlijk dat de spruw weg is. Hopelijk komt het niet nog een keer terug, want het kan zo pijnlijk zijn.... (ervaring genoeg).

Kitty: lekker genieten nu, dat je kraamtranen weg zijn. En wat een mooi gedichtje.

Lilian: jouw gedichtje zal ik even gaan bekijken op de hyves.

Sjors: hoe is het met jou??? Ik vind het echt vreemd dat het niet opknapt hoor. Ik heb het zelf ook wel gehad (tijdens mijn zwangerschap) en kreeg wel zalf en ook van die eieren... en dat mocht gewoon. En inderdaad dat kloppen komt me heel bekend voor Lilian, anders krabbel of jeuk je nog de hele boel rood en stuk en duurt het nog langer. Hopelijk gaat de zalf snel werken!!! Succes ermee.
En wat betreft je zwangerschapsverschijnselen. Bij mijn dochter had ik ook nergens last van.

Geniet allemaal van het mooie weekendweer wat we gaan krijgen(als het goed is) en tot de volgende keer maar weer!
Mira

Kitty, Dat is echt een heel mooi gedichtje. Ik ind het heel mooi dat je Danny zo mee neemt bij de geboorte van je dochter.

Lilian, Ik heb je gedichtje gelezen op hyes. Nogmaals: Ik vind het echt heel mooi!

Mira; Balen dat je nu 10 km verderop naar de thuiszorgwinkel moet gaan voor de bedverhogers. Dat schiet niet echt op. Maar heb je het een beetje naar de zin met de feestweek? Ik hoop ook voor je dat de baby nog even blijft zitten en dat hij/zij niet geboren wordt op de verjaardag van je dochter. Dat zou ook niet leuk zijn voor de baby en je dochter.

Hey meiden,

Zijn jullie ook heerlijk aan het genieten an het mooie weer? Lekker he? We hebben gisteren lekker een BBQ gehad bij ons in de tuin met vrienden. Super gezellig. En misschien wel de laatste keer dat we dit jaar dit organiseren dus we hebben heerlijk genoten. Maar nu is het de volgende dag en moet er nog wel wat opgeruimd worden. Maar het is gelukkig niet al te veel.

Veel plezier vandaag!

Groetjes Joyce

hoi meiden

okee een heftig dagje gehad!!!
gisteren zijn we uit eten geweest en lekker mosselen gegeten...was super lekker en als voorgerecht had ik scampie's in knoflook uit de over...
Nou ook dat was heerlijk maar VEEEEL KNOFLOOK!!!! maarja okee was lekker ..nou lekker gegeten dus   wel een zware knoflook smaak in mijn     mond..
vanmorgen nog steeds een zware kl smaak!! 4 x mijn tanden gepoetst en melk gedronken ....
en om 1100 had ik allemaal krampen in mijn buik[bovenin] en dan ging t weer weg en dan was t weer terug ....
Om 1300 wilde ik eigenlijk ff op bed gaan liggen maar de krampen kwamen om de 10 minuten ...ik wist t niet meer....waren dit nou baarmoeder krampen of maagkrampen of darmkrampen???
Ik ben om 1330 naar t zieknhuis gegaan met rene en gelukkig was mijn   eigen gyn er [dienst] en ze heeft een inwendige echo gedaan bmm was 3,8 cm dat is goed.. en een echo   baby wass ok   en ik voelde dr ook gewoon schoppen..
Mijn gyn wist ook niet of de krampen nou van mijn baarmoeder afkwamen of darmkrampen of maag krampen.[ik had verteld vd mosselen /scampi]
Ik mocht kiezen of blijven   en afwachten? of naar huis en als t erger werd dan gelijk terug!!
Nou ik wilde wel naar huis maar dan moest ik op de bank gaan liggen en niks!! doen ...nou dat heb ik dus nou de hele middag gedaan..e n ik denk[hoop] dat t toch mijn darmen zijn die van t padje zijn of mijn maag...
Ik heb wel honger en brood gegeten en nu een appel.... maar ik denk dan toch dat t van de overdosis knofloook is     of een verkeerde mossel[niet gaar??]
ik heb nog wel een krampig gevoel soms maar ?? t word niet erger dus ik den k dat mijn lichaam ff van t padje is   , ik heb ook al lang niet zo "kruidig: "gegeten ....
Nou moet ik dus dinsdag komen bij mijn gyn.. eigenlijk moest ik pas die week erop maar omdat ze t zelf ook niet zeker wist moet ik dus di om half 12 weer op controle.

Maar dit is dus niet fijn ..ik moest op de verlosafdeling komen en eerst liepen we dus   een kamer in , en rene zei gelijk : hebben jullie een andere kamer misschien?? hij zag gelijk dat ik daar dus was bevallen van Storm* en Daan* en hij had geen zin in die dezelfde kamer...t was al eng genoeg   weer........
alles komt gelijk terug van vorig jaar....de hele film speelt zich weer af........

maar nu ga ik weer liggen   t gaat goed [denk ik] ik denk eecht dat t mijn maag is   en mijn darmen..[heb al 2x gepoept.. dunner] dus laten we hopen dat t hier bij blijft!!!
meiden ik hoop gewoon tot morgen en dat ik me dan weer lekker voel ..en dat er niks aan de hand is!!

xxx lilian

Lilian, Jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig kon de gyn niets vinden wat niet goed zou zijn voor je kleine meid. Ik hoop dat de krampen snel voorbij zijn en dat het allemaal een rotte mossel blijkt te zijn. Fijn dat je aanstaande dinsdag weer terug mag komen bij je gyn.

He Lilian,

Dat zal schrikken zijn geweest!

Ik denk perosonlijk dat het van de mosselen is.
Met mosslen loop je nu eenmaal snel een risisco!
Knoflook is an sich best gezond! Je moet al heel veel knoflook eten om er krampen van te krijgen!

Hopelijk ben je morgen weer opgeknapt!

Groetjes van miJ!

Terug
Bovenaan