ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Dag lieven meiden!

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ja we zijn erg geschrokken, we willen gewoon horen idd dat ze helemaal gezond is! En dat is ze natuurlijk ook. Gelukkig zijn we beide vrij nuchter ingesteld, maar zorgen maak jej e toch.

Morgen iig naar de huisarts. Papa gaat mee, dacht ga ff alleen maar paps wil erbij zijn. Erg lief, natuurlijk vanzelfsrprekend,   Maar we horen morgen vast meer over hoe en wat en waar we naar toe gaan.

Janneke, fijn om jou berichtje ook te lezen. Je bent toch ervaringsdeskundige,en dat leest wel ff fijn. Heb vandaag nog niet gebeld naar een zhs. Wil toch even afwachten over hoe en wat, we hebben ook 2 zieknhuizen op dezelfde afstand zitten. Ik wil haar even vragen morgen welke kinderarts zij goede ervaringen mee heeft, dus wordt het de ene of de andere zhs. En bel ik direct ff op morgen middag. Ga gewoon zeuren dat ik zsm een afspraak ga krijgen.

Meiden, fijne avond en als ik morgen meer weet zal ik jullie ff berichten!

==================

Sjors, fijn dat de infectie wer weg is! OEF! dat is toch beter! En mooie dagen gehad in valkenburg?? Heerlijk he! Heb vertrouwen in je lichaam he, nog 1 week en je hebt je echo!!!

Janneke, hoe is het met je schoonvader??

Joyce, hoe is het met je bloeddruk? Voel je je goed verder??

hoiii
 zoo er is weer vee;l geschreven vandaag zeg!!

mama30   ik schrik er ook van !! dit is niet wat je wil horen op de eerste controle he!!
maar ik hoop dat de dokters jullie morgen kunnen gerust stellen.. ik duim mee voor jullie!!
x

sjors   he weer terug!!??     leuk ............en die k*t [hihi verkeerd woord hier voor   denk ik] infectie   is over gelukkig... is t nou vanzelf over gegaan of was je nog naar de dok geweest???
en dat je nu steeds denkt bij elk krampje oooh das niet goed! Dat klinkt heeeeel herkenbaar ...maar meid DEZE X GAAT T GOED!!        
okee het is heel moeilijk om weer vertrouwen te krijgen  in je lichaam maar 2x achter elkaar komt niet vaak voor ..dus we gaan er vanuit dat de vorige x er iets niet helemaal ok was met t vruchtje en nu gaan we voor 100%   goed!!
En ik kijk nog steeds in mijn slipje elke x als ik naar de wc ga.. dusssss.... maar heel langzaam komt je beetje vertrouwen wel terug..
eerst ff naar die 12 wken toe en dan verder...
en volgende week al een echo!!! leuk ....en spannend!! maar we gaan ervoor he!! x

joyce       verplicht rusten!!! hihi probeer ernog ff van te genieten..   ga lekker op bed liggen boekje.. of lekker lang in bad..[lijkt me ook heel  relax hahha] en denk maar zo... iedereen moet werken en jij ;ligt lekker te relaxen ..!!! fijn toch    
 en dat poetsen dat kan nog wel ff.. fff die nesteldrang onderdrukken hahhaha..
eigenlijk ongelofelijk he... ik weet nog dat jij "eerst"de laatste zwangere was [okee ff geleden]   en nu mag je al bijna je baby in je armen houden....zooo snel..

janneke   hoe is t met je schoonvader??   en probeer toch een beetje te genieten he..ik snap m ik vergeet?? heel   heel soms ook gewoon dat ik zwanger ben...

ok ee nog ff tip : laatste weekend van september is bij prenatal 20% korting op alles!!!!! wij gaan voor een kinderwagen kijken .. Queeny buzz 4 zwart...hihi en dat scheelt dan toch 150,-   maar ik kijk ook goed op alle sites /internetwinkels   want daar zit ook leuke prijzen tussen   en   dan vind ik zeker de beste prijs hahahha...
vind ik leuk beetje sport.. wil die wagen maar waar kan ik m t beste /goedkoopst kopen!!!???
als er tips zijn ????

okee tot morgen xx lilian

jeetje meiden

het lijkt wel of we met xn allen in de negatieve fase zitten!

mama 30 dat is schrikken!
ik hoop dat morgen de huisarts jullie een beetje gerust kunnen stellen en kan je huisarts de afspraak in het ziekenhuis niet maken dan ben jemeestal sneller aan de beurt...
en geef maar een dikke kus aan jolijn van ons!

sjors gelukkig is die infectie weg en hebben jullie genoten in valkenburg en spannend hoor je echo maar alles is goed hoor! moet wel!
en ik heb mijn hele zwangerschap elke keer dat ik naat de wc moest in mijn slipje gekeken....die ongerustheid zal niet weggaan vrees ik....

roos jeetje wat erg meis!   ligt je schoonvader nog in t ziekenhuis?
ik hoop dat jullie snel weer wat meer kunnen genieten en dat alles goed komt

joyce rustig aan meid!
moet je nu ook naar de gyn? of mag je bij je vk blijven?

lilian met jouw gaat dus gelukkig weer goed!

hier heb ik een leuke middag gehad ...ben met milan en assunta wezen shoppen..kennen jullie de winkels van lief?
echt super hoor ben helemaal geslaagd en 150 euro armer....
ze hebben daar gewoon te schattige kleding !

weltrusten allemaal!

Hoi hoi.

Hier weer eens een berichtje van johanna.
Ik heb net een maand vakantie gehad en heerlijk niks gedaan.
We komen net terug vanuit een zonnig mexico. onze laatste vakantie saampies.
Gelukkig geen last gehad van de hurricane gustav behalve dan dat de zee nogal wild was.

Tjonge jong eik heb nogal wat gemist.
Mama30 gefeliciteerd met je meisje!!!
Lillian: Een meisje wat ontzettend leuk zeg. Zijn je krampen nu helemaal verdwenen?
En Sjors wat hoor ik nou voor geweldig nieuws!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je??
zijn de bulten nu helemaal verdwemen??

Joyce hoe lang moet je nog?? Deze maand nog?? jeetje wat gaat dat snel zeg.

Hier met mij gaat het goed. Ik voel me goed, heb wel eens last van mijn bekken en loop daarvoor nu bij de bekken fysio. Maar is goed uit te houden hoor.

Ons meisje beweegt goed, ik voel haar regelmatig. Ben nu alweer 26 weken heen.
Gaat snel zeg. Vrijdag meot ik weer naar de verloskundige.
zal binnenkort een foto op hyves zetten van mijn buikje.

Zal hyves nog even door lezen want geloof dat ook daar nieuwe foto's op staan.

groetjes Johanna

Hoi allemaal!
Nou vandaag mag ik eindelijk voor mijn echo
Weet ik dus ook gelijk eindelijk hoever ik zwanger ben....wel zo handig haha
En dan.......... in ieder geval al aan mijn moeder vertellen, en ik kan me ook eindelijk bij een onderwerp met maand hier toevoegen hahahah zit over nu maar steeds tussen in maar vanavond ben ik ook zwanger met een datum hahahaha

nou fijne dag allemaal en tot vanavond!!!

xxx
Rachel

Hey Rachel, Veel plezier met je echo vandaag! Ik hoop dat je kindje al lekker aan het rondzwemmen is. Laat je weten hoe het is gegaan?

Lilian, Echt leuk he die banners. Jeetje al bijna 23 weken. De tijd gaat snel. En ja een poos geleden wat ik de laatste en nu ben ik één van de eerste die op het punt staat om te bevallen.

Sandra, De winkels van Lief zijn echt super leuk! Ik kan me vorstellen dat je dan wel wat leuke dingen voor je dochter moet kopen. En nu is het ook nog wel makkelijk om te winkelen want ik neem aan dat alles in een bepaalde maat wel past en je je kleine meid niet de hele tijd hoeft om te kleden.

Johanna, Heb   je het leuk gehad in Mexico? Lijkt me echt wel geweldig. Maar jeetje wat gaat de maand dan snel voorbij. Leuk dat je er weer bent. Jammer dat je last krijgt van je beken. Ik hoop dat het met wat oefeningen van minder wordt. Redt je het dan nog wel met werken? Je werkt toch ook in de gezondheidszorg?

Hier gaat alles goed. Ze hebben nog geen maatregelen genomen voor de bloeddruk behalve dat ik het echt rustig aan moet doen en ook in de middag lekker moet gaan rusten. Verder mag ik geen overmatig zout eten. Gisteren kon ik voor de 4e nacht op een rij alweer niet goed slapen. De baby was heel druk en ik had een beetje buikpijn dus ik zat om 01.00 uur nog te huilen in de woonkamer. Maar ik ben uiteindelijk in slaap gevallen en ben om 11.15 uur opgestaan. Ik voel me helemaal fris en fruitig. Uitslapen werkt gewoon beter dan op tijd naar bed.

Lilian, Ik heb ok de Quiny Buzz 4. Met een zwarte wandelwagenbak en een groene wandelwagenzitje. Wij hebben hem bij Babydump in Veenendaal gehaald. Incl. Maxi Cosi (echte) en Maxi Cosi voetenzak en een luiertas voor € 750,00. Wanneer je voor één kleur gaat  dan lukt het soms nog wel om hem goedkoper te vinden.

Hey Johanna!! Wat leuk om weer van je te horen!! Alles gaat goed las ik!

Rachel, succes bij je echo! We horen graag van je!!

oh, sandra.... ja die winkels ken ik.... niet de officiele lief winkels, die hebben we hier niet in de buurt, maar wel een wat duurdere babywinkel die ook wat kleertjes verkoopt van LIEF> Ik kom niet met lege handen thuis als ik daar naar binnen wandel...... t word tijd dat ik es weer ga neuzen hahaha.

Joyce, heb je net een pb-tje gestuurd.

Lilian, helemaal weer opgekanpt?? Hoe gaat het met werken trouwens??

Ik ga zo nog even ons meisje voeden, en hopen dat ze me het niet op een krijsen zet bij de huisarts. Het is een hele madam hoor, als ikke iets niet wil ikke ook niet willen! OEf,... en ze is 3 weken... haha....zo schattig...

Jullie horen nog wel even van mij als ik nieuws heb!

Fijne middag en avond allemaal!

Terug
Bovenaan