Goedenmorgen meiden!
Had gister nog even willen reageren, maar mijn man was uit eten en ik had het rijk alleen met mijn twee kids.... Lees chaos in huis... hahaha, nee maar druk was ikw el met de jongste.
We weten nog niets meer, alleen hebben we nu even uitgebreide info van de huisarts gekregen. Deze info hadden we zelf ook al met onze boeren verstand bedacht en wat Janneke vertelde, maar het is altijd fijn om het gewoon ff te horen van je huisarts.
er zit idd een ruisje, duidelijk te horen wat dus een klein gaatje betekend. Dit gaat volgens de huisarts dichtgroeien. Wat het standaard protocol is is dat de kinderarts hier even na gaat kijken. Mocht de kinderarts het nodig vinden dan kan er nog een kindercardioloog gaan kijken. Dit is dus even afwachten. Ik kan zo om 9 uur gaan bellen met het ziekenhuis.
Voord e rest hoeven we ons nergens zorgen om te maken, als er echt een afwijking was geweest hadden we dit al gemerkt in de kraamweek. Had ze niet gedronken niet gegroeid, was ze blauw aangelopen enz enz .... maar ze doen het geweldig. Toen ik de huisarts vertelde dat ze 205 gram was gegroeid in 5 dagen,,,, was de huisarts uitgepraat, haha!.
Dus al met al zien wij het ontzettend positief en gaan we de rest horen van de kinderarts.