ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

oja lilian... k'weet neit of jullie   ook een Gardo (www.gardo.nl)  in de buurt hebben. Zeker de moeite waard om daar ook es ff te neuzen en idd de babydump.

Anneloes, Allereerst gefeliciteerd met je kleine meid. Alweer 3 weken oud. Jeetje de tijd vliegt voorbij. Hoe is het gegaan bij de huisarts? Welke stappen worden er nu genomen?

hoi hoi

Het is goed gegaan vandaag ik ben 8 weken en 2 dagen zwanger, dus hoef nog maar 222 dagen en ben dus op 14 april 2009 uitgerekend hahahaha

Heb t hartje ook gehoord, heel gaaf, armpjes en beentjes al in de maak zag ze in heeeeeeeeel mini echt zo lief! mijn dochter roept de hele dag ik ben grote zusssssssss die is heel erg blij :))))) en wij natuurlijk ook!

liefs en een x
Rachel
8weken en 2 dagen

hoii meiden

ff over de Queeny Buzz 4 black   de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden hahaha is E693,- compleet!!! hahaha [livingstore.nl           deters webshop]

maar nu ben ik benieuwd hoe duur hij is bij prenatal want eind sept. is het 20% korting he..dussss......
maar op de prenatal site zijn de kinderwagens er "ff "niet .!!??

dus ik blij zoeken   is leuke sport he... doei

Goedenmorgen meiden!

Had gister nog even willen reageren, maar mijn man was uit eten en ik had het rijk alleen met mijn twee kids.... Lees chaos in huis... hahaha, nee maar druk was ikw el met de jongste.

We weten nog niets meer, alleen hebben we nu even uitgebreide info van de huisarts gekregen. Deze info hadden we zelf ook al met onze boeren verstand bedacht en wat Janneke vertelde, maar het is altijd fijn om het gewoon ff te horen van je huisarts.

er zit idd een ruisje, duidelijk te horen wat dus een klein gaatje betekend. Dit gaat volgens de huisarts dichtgroeien. Wat het standaard protocol is is dat de kinderarts hier even na gaat kijken. Mocht de kinderarts het nodig vinden dan kan er nog een kindercardioloog gaan kijken. Dit is dus even afwachten. Ik kan zo om 9 uur gaan bellen met het ziekenhuis.

Voord e rest hoeven we ons nergens zorgen om te maken, als er echt een afwijking was geweest hadden we dit al gemerkt in de kraamweek. Had ze niet gedronken niet gegroeid, was ze blauw aangelopen enz enz .... maar ze doen het geweldig. Toen ik de huisarts vertelde dat ze 205 gram was gegroeid in 5 dagen,,,, was de huisarts uitgepraat, haha!.

Dus al met al zien wij het ontzettend positief en gaan we de rest horen van de kinderarts.

hoi hoi
mama 30
jij ook al alleen gisteravond ik ook! haha en dan gaan ze juist de hele avond huilen....maar ach....
gelukkig verwachten ze niks ernstigs bij joijn het ziet er wel allemaal positief uit maar het blijft angstig!
ik leef met je mee meid!

joyce gaat t een beetje? en rust je nog lekker 2 uurtjes smiddags?
en hoe zit t met je nesteldrang?
en met de dochter van je broer? is ze inmiddels al thuis?
jeetje wat een vragen allemaal!

rachel nou gefeliviteerd! het eerste echte bewijs is geleverd! jullie hebben een prachtige echo gehad! lekker van genieten!

lilian ik hoop voor je dat je via prenatal de korting krijgt op de buzz maar meestal zijn deze acties exclusief kinderwagens ....ik zou even bellen....
en 693 is niet duur voor de buzz...ik heb ook een buzz en ben er erg blij mee!
leuk he? dat neuzen!

iedereen een fijne dag!

Hoi !!

Heb net met het ziekenhuis gebeld!! En wat denken jullie........

NU maandag al...... om 10.45 uur! SNEL!! We zijn er erg blij mee, had verwacht dat het nog ministens een week ging duren.....

Rachel, Gefeliciteerd met je goede echo. Moi he om je ukkie zo rond te zien zwemmen.

mama30, Wat fijn dat je aanstaande maandag al langs mag komen. Ik ben heel hard voor je aan het duimen dat alles goed zal zijn en dat het gaatje vanzelf wel dicht zal groeien.

Sandra, Ja ik probeer goed te rusten maar vandaag is het er nog niet van gekomen. haha. Ik begin toch wel last te krijgen van nesteldrang denk ik. Ik heb net het hele huis gestofzogen en gedweild. Pff ben er moe van. Eigenlijk wil ik nu gelijk verder met de keuken poetsen maar ik oet wel aan mezelf denken dus vandaag doe ik nu niets meer. De kleine van mijn broer is inderdaad al thuis. Ze doet het heel goed alleen eten krijgt ze wel via een sonde.

Lilian, Ik ben heel nieuwsgierig wat de Quinny gaat kosten bij de Prenatal. En 693 euro is niet duur trot nu toe. Is dit incl. de maxi cosi?

Mijn katen hebben de box overgenomen. Dus nu heb ik er zilverfolie ingelegd. hahaha dat is grappig. Er ging net een kat in die schrok zich kapot. Hij durfde niet meer te bewegen. Na 10 minuten is hij er weer uit gegaan. Het helpt dus wel. Ik heb nu ook zilverfolie in de wieg gelegd en die bij ons op de kamer gezet. Want ze moeten leren dat ze er niet in mogen. En helemaal niet als de baby er straks in ligt. Ze zijn nu allemaal kaal geschoren. Echt fijn hoor dat er niet zo veel haren meer in huis zijn.

Terug
Bovenaan