ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hoiii meiden

nou volgens mij gaat t weer beter.... geen krampen meer , ik voel wel vanalles n ou maarja omdat ik er nu heel erg op let [irritant hoor]
maar denk dus toch een overdosis knoflook [was echt veel ] of een mossel die niet helemaal okee was.....maar we schrokken ons wel rot!!
maarja we wachten nog ff af maar , ik denk dat alles wel weer normaal is dat mijn lichaam ff heeft moeten aanpassen maar ik eet dus geen mosselen knoflook of scampis meer hoe lekker ze ook zijn!!! hihi
en je mag ze wel gewoon hoor...ik krijg nou van verschillende mensen "ooohhh die mag je ook niet eten!!!'te horen ....je mag mosselen eten !!!!google en gyn gevraagd..
Ik doe t alleen niet meer hahahaha

nou meiden tot snel xxx lil

Goedenmorgen!

Lilian, oef! Wat een schrik meid! Ben blij om te lezen dat het nu weer beter gaat, fijn dat je morgen weer naar je gyn mag. Gewoon goed van jullie dat je niet hebt getwijfeld en direct je gyn hebt gebeld en je langs bent gegaan! Maar euhhh laat die mosselelen en knoflook maar ff voor gezien! geen scherp eten meer voor jou!
Ga je nu ook aan het werk of heb je vrij/ziek genomen??

Hoe is het met de rest van de meiden?? Sandra hoe is het bij jullie??

Hier alles ok. Alles draait weer op volle toeren. Voel me goed, maar als ik teveel doe ben ik bek en bek af. Dus rusten smiddags houden we er maar even in he.

Gisteren voor het eerst naar Groningen geweest. Onze zoon vond het altijd prima in de auto... uren kon hij er in zitten en nu nog.... onze dochter vond de A7 niet zo geschikt denk ik.... we waren bijna bij de tankstation eraf gegaan om haar wat eten te geven, haha... toen had ze maar bedacht denk ik dat dat ook weer niet de bedoeling was. haha..... Maar een gezellige dag bij vrienden en schoonouders gehad, lekker gebbq-t. Heerlijk!

Nou fijne dag allemaal!!

Lilian, Fijn dat je je weer wat beter voelt! En inderdaad misschien moet je de mosselen maar laten staan. Morgen heb je nu dus weer controle. Wel fijn dat je even extra mag langs komen.

Mama30, Lekker genoten van het mooie weer en een heerlijke BBQ gehad lees ik. Jammer dat je dochter de auto wat minder vindt. Misschien moet ze gewoon nog een beetje wennen. GenIet nog maar lekker van je verlof en je rustuurtjes. Nu kan het allemaal nog.

Sandra, Hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed. Ik voel me wel moe dus ik ga straks nog even lekker op de bank liggen. Vanmiddag heb ik een afspraak staan bij de trimsalon en worden onze 3 katten geschoren. We hebben 3 perzen en ik heb nu al niet zo veel tijd meer om ze te kammen en dat zal straks in het begin met de baby al helemaal niet gaan lukken denk ik. Zo hebben we dubbel vordeel. De katten vinden het heerlijk en helemaal met dit weer en ik heb even niet zoveel haren in huis. :)

hey meiden

jeetje lilian dat is schrikken!
gelukkig voel je je nu al wat beter!
maar ook goed van rene dat hij meteen om een andere kamer vroeg!
meis rustig aan!

mama30 heerlijk met je gezinnetje naar groningen geweest! lekkerrrrr hoor en gebbqt ja heerlijk!
jolijn groeit ook goed zag ik op je hyves !
ja hier hebben we een verdrietig weekend gehad ...fabrice wilde naar belgie om te zien waar en hoe het is gebeurt....erg emotioneel
en gister wilde milan naar opa dus hij heeft lekker daar gespeeld en wij zijn naar t graf gegaan...er lagen zoveeeel bloemen!
maar het blijft onwerkelijk allemaal....we hebben wel assunta meegenomen ik had zoiets van je moet er gezien hebben....maar ja dan is het ineens erg echt en besef je van sjaak zal nooit ons meisje kennen ....
maar nu maar weer het gewone leventje deze week werk ik vollop...

joyce nog lekker aan t genieten van je verlof?
ja DE maand is voor je aangebroken spannend hoor

Hallo meiden,

Joyce, Mimi en Mira: Dit is als het goed is jullie maand! Deze maand worden jullie baby's geboren! (mits ze op tijd zijn natuurlijk ;) )Spannend hoor!

Kitty: fijn dat het wat beter met je gaat! Gaat het met Marissa ook goed?
Ik was trouwens degenen die je kaartje heeft zien hangen. Ik was helemaal vergeten om een kaartje naar het ziekenhuis te sturen.....

Mama30: vervelend dat de spruw weer terug komt! Is ook wel dom van de doktersassistente zeg! Nu moeten jullie weer aan de kuur! Hopelijk blijft het nu wel weg!

Lillian: Mooi gedichtje zeg voor op het kaartje! Zo worden Storm en Daan er echt mooi bij betrokken! En wat vervelend zeg, die krampen! Gelukkig was het snel weer over!

San he: het is dus nog een heftig weekend voor je geweest! Wel raar he, om nu gewoon weer het “normale” leventje weer op te pakken. Lijkt me lastig!

Sjors: hoe is het nu met je? Hopelijk is de infectie weg!

Hier alles prima. We hebben afgelopen week najaarsfeest gehad bij ons in dorp. Dat was echt heel gezellig! Zaterdag was het grootste feest. Met rommelmarkt, gewone markt, verschillende activiteiten, en veel muziek. Het was echt beregezellig. Nienke is ook overal mee naartoe geweest, en heeft alleen maar liggen slapen in de wagen, haha! Onze meid slaapt nu ook sinds donderdagnacht door. Ze krijgt rond 23.00 uur de laatste fles en slaapt dan door tot 7.30 uur. Echt heerlijk!
Verder moet ik beginnen met de bovenboel. Ze gaan volgende week beginnen met de verbouwing, dus moeten alle meubels naar boven toe en daar moet ik plek voor maken. Wordt echt hectisch! Maar goed, het is voor een goed doel :D Als het goed is, is het binnen 2 weken klaar. Ik hoop het maar want we kunnen niet thuis slapen dus gaan we 2 weken naar de stacaravan van mijn ouders in het dorp naast ons. Dus dat is gelukkig wel een goede oplossing.

Het is eigenlijk een onhandige timing, want zaterdag halen we het huis leeg, en zondag wordt Nienke gedoopt. Maar we gaan de visite dan maar bij mijn ouders ontvangen, die wonen ook vlak bij de kerk. We hebben dus een drukke week voor de boeg!

Nou, spreek jullie snel weer.

Groetjes Nathasja

Hallo allemaal,

Lilian, wat schrikken zeg. Gelukkig vangen ze je goed op en mag je meteen weer een extra controle komen. Dat is wel een stuk geruststellender. Volgende keer niet zoveel knoflook meer eten dus!!!
Ik heb al op hyves gereageerd op je gedichtje. Heel mooi hoor!

Zo te lezen hebben de meesten van ons heerlijk van het mooie weer genoten. Het was ook wel super. Zaterdag ben ik nog 1 x in het buitenbad geweest met de kids. Zondag a.s. gaat het dicht, dus het was waarschijnlijk de laatste keer en het was heerlijk. Afgelopen zondag was de kinderoptocht van de kermis hier, dus hebben we dat gekeken, maar eerst heb ik nog lekker 1 uurtje in de tuin van de zon genoten. En vandaag boven alle verwachtingen ook nog even, want het weer was stukken beter dan dat ze voorspeld hadden. Hopelijk klopt de voorspelling voor morgen voor geen meter, want dan is het hier kermisoptocht met praalwagens en het is zo jammer als het helemaal verregent. Mijn man doet mee en de kids kijken op school. Ze hebben vanwege de kermis continuerooster tot 2 uur. Dan kunnen we nog even bij mijn ouders de optocht kijken en dan nog even de kermis op. Zondagavond ben ik nog wel geweest, maar na een paar uurtjes staan, werd ik het zat en kon ik wel ergens gaan zitten. Toch maar op tijd naar huis gegaan, waar ik vervolgens kramp in mijn been kreeg (en vandaag nog steeds had), dus veel gelopen en gefietst vandaag en nu maar thuis blijven, want het lijkt me geen fijn idee om de goden te verzoeken om allerlei kwaaltjes te krijgen en misschien ook wel te vroeg te bevallen, omdat je van het lange staan toch meer last van je buik krijgt. Maar ik kan nog wel genieten hoor!!! En de kleine komt gewoon niet eerder dan de uitgerekende datum.... hoop ik.

Vrijdag weer voor controle, ben benieuwd of de kleine nog steeds zo lekker ligt met het hoofdje naar beneden.

Groetjes en tot   komend weekend maar weer!

Mira

hoiii
 vandaag nog ff een xtra controle gekregen en alles helelmaal goed.. de baarmoedermond was 4.1 cm   = heel mooi!! haha   en de echo liet ons zwaaiende meisje zien   hahahah
maar ik voelde me ook alweer helemaal goed dus....
nou ff schrikken en weer doorgaan ......
ons meisie schopt me nu al heel hard vooral als ik in bed ga liggen en op de bank dus ikke lekker rustig dan word zij wakker ...
mooi ...
nou tot morgen xx lil

hoi lilian
wat goed hoor!
en wat een gerusstelling zal t zijn voor je!
nu weer proberen te genieten he van dat mooie getrappel in je buikje!

Terug
Bovenaan