ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hooiiiii
ff snel
hihi

hoi joyce ,ja de maxi cosie zit erbij [wel los gekocht maar bij zelfde shop]...

sanhe
 hoii     ik hoorde van iemand hier ergens op t forum [andere lijst] dat er ook de kinderwagens bij hoorden?? we gaan in ieder geval kijken he.. ben wel benieuwd   .. echt wel leuk dat shoppen   is echt wel een sport om m ergens voor een leuke prijs te krijgen vind ik..... hihi

oke tot straks   ga ff lekker slapen mmmmmmmmmmmm
xxx lil

Hoi Meiden, Het is weer lekker weekend. Volgens mij wordt het ook nog wel een redelijk weertje al waait het hier wel hard. Ik heb vannacht lekker geslapen. Ik hoefde ook maar 2x te plassen. Fijn weekend allemaal!

Nou echt positief was het allemaal niet wat ik zojuist gelezen heb, tenminste zo erg was het ook weer niet.

Fijn voor Lilian dat het allemaal goed was.
Hopelijk is het hartruisje van de kleine Jolijn niets bijzonders inderdaad.
Joyce, hopelijk blijft je bloeddruk zo of wordt het minder, anders moet je de laatste 2 weken nog plat ook.

Enne ... nu heb ik maar 1 scherm open en weet ik niet meer wie ook al weer wat had geschreven... Sorry dames!

Hier gaat het goed. De optocht was tot de middag niet in het water gevallen. Daarna wel, maar toen had ik hem al helemaal droog kunnen bekijken. De kermis daarna was wel koud en nat met als gevolg 2 dagen later een ziek zoontje thuis. Gelukkig is hij weer opknappende, maar hij heeft wel een verjaardagspartijtje gemist en zijn 1e voetbaltraining (en dat is voor een kind van 5 niet echt leuk), maar ja, het is niet anders.

Met mij en de kleine gaat alles goed. Het ligt met het hoofdje naar beneden, maar zit nog niet helemaal ingedaald, maar dat is heel normaal met een 2e of 3e. Mijn dochter was bij het begin van de weeen ook nog niet ingedaald en 6 uur later was ze er uit. Ik zit steeds meer over de meisjesnaam te twijfelen.We vinden hem allebei leuk, maar staat ook in de top10. Je hoorde hem bij ons niet zoveel, maar nu is er 3 weken geleden een meisje bij ons vlakbij geboren met dezelfde naam. Zit ik toch weer te zoeken of we toch een andere naam kunnen vinden die we ook allebei leuk vinden... Iemand nog tips?? Het mag niet met een A, S, F of M beginnnen.

Prettig weekend en succes allemaal!

Groetjes Mira

hoi meiden

ja we zijn echt aan t uitdunnen he!! hihi   eergistere is er voor t laatst geschreven!!
en ja das normaal   he....als je je beeb   hebt dan heb je t al druk genoeg .....
maar we gaan ervoor he sjors ...ikke ...joyce     mimi   jossie johanna mamaroos etc.. [hihi slecht geheugen you know he]

nou lekker weekend gehad , geen vuiltje aan de lucht [hihi]
morgen controle   . maar ik ben op t moment wel zelf verzekerd erover op een of andere manier..., misschien omdat ie vorige week toch 4,1 was de bmm.
vandaag ben ik 23+ 2   en vorige jaar ben ik bevallen met 23+ 5 dagen   dat is de vergelijking dus beetje "rare"week........maar deze x gaat t anders ....
Ik voel me er echt goed bij dus......[op een of andere manier"? was vorig jaar ook hoor maar ja]
ik kwam er van de week achter dat ik nog 10 weken moet/mag werken   en dan zit ik dus op 34 weken !!!! dat is dus wel snel bedacht ik me!!!!
Ik weet niet hoe ik me voel maar als t zo blijft [hahahha zal wel niet he] dan gaan we door tot 36 weken al is t voor maar 3 uurtjes op een dag bevoorbeeld... dan heb ik wel langer   nadr hand!!! en ik kan zelf aangeven hoeveel uren ik kan werken op een dag dussss. is wel een goede gedachten dacht ik hihi..
Op het laatst   van 9:00 tot 12"00 ofzo   en dan tot de 36 weken werken en dan lekker lang verlof erna.......m mmmmm

hoe is t met jou joyce   ?? hoe voel je je   en hoelang nou nog???een week of 2??
echt wel gaaf [90's he hahha] en spannnend!!
en jij heb vandaag een vk afspraak he.... ? vertel.........ligt hij/zij al goed .. ingedaald??x

sjors hoe voel je je   ..... spannend maar goed... en ook vandaag een afspraak voor de eerste echo!!! ooh ik duim voor jullie dat alles goed is he!! vertel t ons snel...!!!duim   duim duim duim duim duim!!!x

ikke    ooh jij hoeft ook nog maar een week of 3 he misschien wel korter?? super spannend lijkt me dat!! doie t lekker rustig aan   .... x

nou er zijn er dus nog 6 voor mij om te bevallen en dan ben ik!! dat klinkt toch wel heel snel haha...
 meiden ik hoor jullie xxx lilian

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce, 8 september, afspraak

vk, dan 37w6
Johanna,
Ikke,  5sep, afspraak bij verloskundige, 37 weken  
Jossie:  
lilian: 9-09-08 23+3 wkn/ 23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 8-9-2008 eerste echo (ben dan 6+5 wk)
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Ikke; Fijn dat ales goed gaat. En twijfel voor een naam hort er een beetje bij volgens mij. Ik heb zelf wel een leuke meisjesnaam vind ik maar dat houden we nog even geheim.

Lilian, Fijn dat je je helemaal goed voelt. Het is nu een beetje een rare week voor je maar als je je er goed bij voelt dan komt het ook wel goed. En nog maar 10 weekjes werken. Heerlijk zeg! Wat gaat dat allemaal toch snel he?

Ik heb vandaag weer controle gahd bij de verloskundige. Mijn bloeddruk is nu 134/90 en dat was echt een grensgeval. Ze hebben ook eiwit in mijn urine gevonden dus ze zijn nu toch een beetje bang voor een beginnende zwangerschapsvergifteging. Dus ik moet woensdagmiddag naar het ziekenhuis en heb ik een afspraak met een gyn. Ze gaan daar mijn bloedwaardes controleren en kijken of ik misschien toch wordt overgedragen aan de gyn. Wel jammer en ik ben ook wel een beetje bang nu. Maar het komt vast alemaal goed. Ik hou me gewoon heel rustig en laat nu echt het huishouden over aan mijn vriend want het gaat er tenslotte toch om dat het met mij en de baby goed gaat.

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce, 10-09, afspraak  ZH bij gyn ivm hoge bloeddruk/eiwit

, dan  38w1
Johanna,
Ikke,  
Jossie:  
lilian: 9-09-08 23+3 wkn/ 23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 8-9-2008 eerste echo (ben dan 6+5 wk)
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Sjors, Je hebt vandaag je eerste echo! Super spannend meid. ik hoop dat je het hartje al kan horen! Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Terug
Bovenaan