ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

he, joyce.... ik hoop het toch niet he....... Nou alles voor de gezondheid van je kindje en JOU!! he... vergeet je zelf niet!!! Hou je rustig, stuur manlief naar de winkel voor 10 tijdschriften en plof op de bankt met een pak drinken en de afstandbediening. Het is moeilijk...... je ziet alles liggen en wil iets doen, maar denk goed om je zelf!!!

Lilian, bij jou ook alles goed dus, succes met je controle!

Sjors... EN EN EN EN EN????

We zijn vandaag naar de kinderarts geweest, idd een ruisje Hij noemt het een MOOI ruisje.. Dus dat is postitief. Er is een hartfilmpje gemaakt en daar krijgen we morgen de ujitslag van. HIj belt ons hierover op. Verder moeten we over 6 weken terug terug komen voor weer controle hoe het er dan voor staat. Jolijn wordt dus goed in de gaten gehouden, hij verwacht dat het allemaal dicht gaat groeien, maar wil het hartfilmpje even afwachten, dus ws moeten we na de volgende controle weer kopen en dat is dan weer na 3 maanden en daarna weer als ze een jaar is. Mocht het ruisje er nog zitten met 1 jaar dan moeten we door naar de kindercardioloog. Maar daar gaan we NIET vanuit! Dus ff afwachten en haar in de gaten houden.

Fijne avond meiden!

mama 30 wat een opluchting!
ik hoop dat t met jolijn goed blijft gaan en dat de kindercardioloog niet nodig is!

lilian ja een gekke week voor jullie.....sterkte....ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik met jullie meeleef en aan je denk...

sjors hoe was t????? gaan we ons blijdschap van de daken schreeuwen?

joyce jeetje balen zeg dat je bloeddruk er niet op vooruit gaat!
laat je vriend je lekker verwennen zou ik zeggen...je hoeft gelukkig niet zo lang meer!

hier gaat alles weer zijn gangetje heb het lekker druk en ik voel me prima heb totaal geen last van mijn buik ofzo....assunta doet t ook goed ...alleen ze komt nog vaak snachts maar ach.....als dat t ergste is...

Anneloes, een mooi ruisje. Wat fijn   ik hoop dat morgen/vandaag het hartfilmpje ook heeft laten zien dat het een mooi ruisje is en dat het allemaal vanzelf dicht zal groeien. Door alle controles weet je straks wel zeker dat ales goed is en e kan beter een paar keer teveel op controle komen dan één keer te weinig.

Sandra, Fijn dat alles zo goed gaat. Je bent nu naturlijk al weer heerlijk aan het werk. Assunta komt dus ook nog vaker dan één keer per nacht. Dat lijkt me wel vermoeiend. 's avonds moet je dan maar lekker wat vroeger in je bedje duiken. Hoe gaat het verder bij jullie. Zijn jullie al een beetje de schok weer boven? Zo'n verlies is natuurlijk niet niks.

Vandaag heb ik leker uitgeslapen en nu schijnt het zonnetje heerlijk buiten. Wat wil ik nog meer! Ik ga vanmiddag lekker even in de tuin zitten denk ik. Gelukkig mag ik in mijn verlof ook nog een paar dagen met mooi weer meemaken.

Lilian, gelukkig gaat alles goed. Blijf er vertrouwen in houden hoor. Zoiets maak je gewoon geen 2 keer mee en tenslotte zit er nu maar 1 in je buik en is het risico dat er iets mis gaat in dit stadium vele malen kleiner dan bij een meerling.

Joyce, wat rot voor je. Wel lekker dat ze het goed in de gaten houden. Ben wel erg benieuwd naar jullie meisjesnaam. Is ie kort/lang, komt het vaak voor??? Kan je hem niet op forumjunkies-hyves zetten? Dan lezen niet zoveel mensen hem. Onze naam komt de laatste tijd vaker voor... en zelfs mijn neef zijn vriendin heet zo...

Gelukkig is het hartruisje niet zo zorgwekkend, als de arts het allemaal goed heeft. Wel fijn, dat jullie zo snel terecht konden en ook dat je snel de uitslag krijgt van het onderzoek.

Sjors, hoe ging het bij jou??? Alles OK?

Hier gaat het wel ok, mijn schoonvader is alleen gisteren aangevallen door een stier en ligt nu met 2 gebroken bekken, een geschaafd gezicht en geschaafde handen in het ziekenhuis. Hij had wel inwendige bloedingen, maar dit viel wel mee. Ze hebben hem vannacht geopereerd. Mijn man is er nu met zijn broer en moeder naar toe. Het is echt triest. Zijn herstel gaat minimaal 3 maanden duren. Hij is al 75 of 76 dus dat zit ook al niet mee. Gelukkig was hij wel altijd op de fiets te vinden (hij heeft geen rijbewijs) en hij danste regelmatig. Dat vindt hij nog het ergste, dat hij niet kan dansen. Mijn schoonmoeder heeft wel een rijbewijs, maar ze rijdt alleen nog naar de kerk en terug, dus gaat echt niet naar het ziekenhuis. Ben zo blij, dat mijn man zelf zijn rijbewijs heeft gehaald (slechts 4 jaar geleden), want anders had ik nu ook nog taxichauffeuse kunnen spelen en met nog maar een week of 2 te gaan en 2 kids thuis is dat wel het laatste wat je wilt. Gelukkig is het in mijn buik wel rustig gebleven. Je hoort weleens, dat door de schrik/stress opeens de bevalling op gang komt.

Geniet vanmiddag en donderdag nog even van het mooie weer en tot de volgende keer weer!
Mira

Jeetje Mira... hoe is het mogelijk? Hopelijk herteld je schoonvader goed, ben blij dat het in jou buik rustig is gebleven. Beterschap/sterkte!

Joyce, ben blij dat je lekker hebt gelapen. Lekker uitgerust voor de bevalling en goed voor je bloeddruk hoop ik!

De kinderarts heeft gebeld en het hartfilmpje was goed. Dus de uitleg van gister blijft zo. Hij heeft nogmaals benadrukt door de telefoon dat het gewoon goed voor haar is dat hij haar regelmatig ziet om te zien wat het gaatje doet. nomaliter zit het gaatje in het spiergedeelte (zeg t maar....?? en snap het maar es...) en bij haar dus echt tussen de 2 kamers. Doordat de bloedstromen erg veranderen bij pasgeborenden houd hij haar zeer goed onder controle en als ons wat opvalt of iets anders word bij Jolijn moeten we direct bellen.

Maar vind het nog steeds... #*$^!! Ik hoor gewoon niet met een meisje van 4 wkeen naar een kinderarts te moeten, BAH, maar we doen er niets aan. Moet even zakken een paar dagen.

Maar wat worden wij vandaag heerlijk getrakteerd op een zonnejte he! lekker genieten nog even. Vandaag heb ik te horen gekregen van mijn bazin dat ik tot 12 januari thuis mag blijven, heerliJK!!!!!! We hopen dat we tegen die tijd iets gevonden hebben in Groningen.

Fijne avond allemaal!

Sjors.... hoe is het meid???? Alles was toch wel goed he??????

Ikke, Wat schrikken van je schoonvader. Hoe komt het eigenlijk dat hij zo dichtbij de stier was? Hebben zij een boerderij? Ik hoop dat ales goed met hem zal gaan en dat het herstel wat sneller zal zijn dan 3 maanden. Jullie hebben straks wel wat anders aan je hoofd. Wat betreft de naam laat ik me hier nog niet over uit. Ik wil het echt geheim houden en Monique leest misschien af en toe ook nog wel even mee en zij zit ook in mijn privé vriendenkring. hahaha.

Mama30, Het is ook echt super @W#$%&( voor jullie dat je met je kleine meisje naar de kinderarts moet. Je wil gewon lekker kunnen genieten en een bezoekje aan het ziekenhuis verpest het toch een beetje. Veel sterkte meid! Ik hoop echt dat straks n een paar controles alles goed blijkt te zijn en dat er geen verdere behandelingen nodig zijn.

Sjors, Meid ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik hoop echt dat alles goed met je is!

hoiiii allemaal

sanhe   snachts   nog ff eruit en dan komt de rust misschien wel wat terug.. en wel heel goed dat assunta t zo goed doet toch... geniet er lekker van

mama30   goed , gelukkig een "mooi "ruisje is   een goed teken denk ik en wie weet groeit ze er overheen.. en de controle is alleen maar beter moet je maar denken , ik snap dat je het liever niet hebt !! maar kop op meid .... en vrij tot januari   mmmmmmmmmm heerlijk!!!!hihi

joyce   heerlijk weertje he.. hihi ik was ook vrij en heb wel alle ramen gezeemd maar ook een uurtje in de zon gezeten/ geslapen in d etuin   mmmmmmmm lekker he..
hoop dat je bloeddruk niet hoger word en dat je t nog ff volhoud !!

ikke     aangevallen door een stier??? heftig zeg.. wonen ze op een boerderij ofzo of zomaar in t "wild"..??? en wat zielig voor je schoonvader . eigenlijk heel sportief/bewegelijk en dan nu zolang moeten rusten en weinig kunnen!!
niet fijn !!!! en jij gelukkig rustig gebleven in je buik!! nog ff... hou vol!!

sjors????

nou met mijn controle alles ok!! ik heb nu ook een goed vertrouwd gevoel!! vanmorgen dacht ik zelfs : "oooh moet ik nou weer!!!" hihi maar nu pas weer over 2weken...

ik hoop dat we snel iets van sjors horen!! want ze had gisteren een eerste echo! en t duurt wel lang voordat ze iets schrijft he!!!
hoop echt dat alles ok is !!! maar misschien heeft ze t wel gewoon druk??

meiden tot morgen xx lilian

Terug
Bovenaan