ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hey meiden!

lilian wat fijn dat t allemaal goed gaat! en heerlijk in de tuin gedut wat wil je nou nog meer? haaha
lekker van genieten meid!

sjors waar zit   je nou?
je maakt ons wel ongerust hoor!

anneloes
ik snap dat je baalt maar even doorbijten en er vollop vertrouwen in blijven houden en alles komt goed

mira wat naar zeg ik krijg er rillingen van ...en ook al zo oud....arme man....sterkte...

joyce weer een dagje minder haha

hier weer een druk dagje vanavond met milan naar t circus heb er helemaal zin in!
xxxxxxxxxxxx

he meiden

ik heb sjors gisteren een berichtje gestuurd op de hyves ..maar nog niks gehoord>....
Ik vind t wel raar dat we nog niks gehoord hebben?? ......
Krijg toch een vermoeden dat er iets mis is....???
hoop dat we snel iets horen van dr....ook al zou er iets zijn   dan moet ze toch wel dr verhaal kwijt he...  
...maar hoop toch dat ze t gewoon druk heeft en dat ze daarom nog niks geschreven heeft....

xxx lilian

Inderdaad Lilian.... dit is al de 7e keer dat ik vandaag kijk of ze iets heeft geschreven......
Ik hoop dat ze snel iets van zich laat horen. Ik hoop dat alles goed is.

Lieve lieve lieve meiden!!

Sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat ik wat van mij heb laten horen!! Lieve Lil, bedankt voor je berichtje op hyves!! (erg lief)!!

Wij hebben een hele spannende week achter de rug!! Vorige week donderdag avond laat heb ik een bloeding gehad, nadat ik een hele hevige steek/kramp had!! Ik dacht daar is miskraam nummer 2!! We zijn ons echt helemaal lam geschrokken!! Ik heb gelijk de gyn gebeld en mocht die avond nog langs komen!! Ik was net 6 weken zwanger, dus de gyn zei al direct dat ze niet wist of ze ons wel gerust kon stellen!! Als er geen hartje klopt kan dit zijn dat het nog moet beginnen met kloppen ivm prille zwangerschap of het is een teken dat het niet goed zit!! Vriendlief en ik wouden wel graag een echo, ook al krijg je niet veel zekerheid. Op de echo was duidelijk een zwangerschap te zien, wel piepklein. Er was een voorzichtig/ langzaam knipperend hartje te zien!! Het langzame knipperen kan dus betekenen dat het hartje net is begonnen met kloppen en dat het nog krachtiger gaat worden of dat ons zwangerschap toch in een miskraam gaat eindigen!! De echo van maandag moest ik verplaatsen omdat die zo dicht op deze echo zat, en ze dan misschien niet genoeg kunnen zien!! Dus komende dinsdag heb ik de volgende echo!! Ik ben dan bijna 8 weken zwanger!! Jullie begrijpen vast wel dat ik echt doodsangsten uitsta... Gelukkig is het bloeden eenmalig geweest, dus dat stelt mij enigzins wat gerust!! Ook ben ik redelijk moe en soms wat weeig in mijn maag!! Maar echt misselijk ook weer niet!! Dus hele spannende tijden!!
Mijn vakantie zit er op en ik ben inmiddels weer druk aan het werk!! Dat geeft gelukkig veel afleiding!! We moeten er toch maar een beetje vertrouwen en vooral hoop in houden!! Maar lieve meiden dit is dus de reden dat ik eventjes rustig aan doe met praten over zwanger zijn!! Het voelt soms net of brengt dat ongeluk (onzin natuurlijk.. maar ja..)!! We zullen zien hoe het loopt!!

Joyce!!
Wat vervelend meid dat je zo'n hoge bloeddruk hebt, en eiwitten in je urine hebt!! Bah!! Je moet nu inderdaad maar heel rustig aan doen!! Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis gerust kunnen stellen!! Heel veel sterkte meid!!!

Ik zal snel weer even op iedereen reageren, ik hoop dat alles goed is met iedereen!!  Ik ga nu snel eten, ik moet weg te trompetteren!!

Nogmaals bedankt voor jullie bezorgdheid.. jullie zijn echte forumvriedinnetjes...

Liefs Sjors...

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce, 10-09, afspraak  ZH bij gyn ivm hoge bloeddruk/eiwit

, dan  38w1
Johanna,
Ikke,  
Jossie:  
lilian: 9-09-08 23+3 wkn/ 23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 16-9-2008  2e echo met 7+6 wk, hopelijk een  krachtig hartje te zien
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Sjors, Jeetje wat een spanning. Ik hoop zo voor je dat je aanstaande maandag een mooi en krachtig hartje te zien krijgt. Gelukig is het bloeden wel weer opgehouden en dat geeft toch wel goede hoop. Heel veel sterkte nu  deze dagen voor jou en voor je vriend!

INu even een update van vandaag:

Ze hebben  inderdaad eiwitten in mijn urine aangetroffen en daarbij waren mijn bloedplaatjes lager dan normaal. (Dat kan duiden op een beginnende zwangerschapsvergiftiging)  Mijn bloeddruk was gestegen naar 145/100 (maar dat kwam waarschijnlijk door het lange wachten). Ze willen nu eerst weten hoeveel eiwitten er precies in mijn urine zitten dus nu moet ik vanaf morgenochtend 24 uur mijn urine opsparen en dat vrijdag inleveren. Maandagmiddag heb ik dan weer een afspraak in het ziekenhuis voor een controle en om mijn uitslagen te bespreken. Volgens de gyn ben ik trouwens 37 weken en 5 dagen zwanger en niet 38 weken en 1 dag. Hij gaat uit van  mijn cyclus en niet van de eerste echo. Verder heb ik ook nog een echo gehad. Met de baby gaat alles goed alleen loopt hij/zij ongeveer 2 weken achter in groei. Dat kan eigenlijk geen kwaad omdat iedereen zijn/haar groei anders is. Maar dat kan dus wel eens gaan betekenen dat de baby later komt. (Jammer)

Ik maak me wel een beetje zorgen maar ik probeer maar niet te veel negatieve dingen te denken. Het komt ook vast wel goed alleen ik hou niet van dat wachten. Nu moet ik dus weer tot maandag wachten op wat meer zekerheid.

Groetjes Joyce

hoiii

sjors : wow   ! ik snap   dat jullie je natuurlijk rot geschrokken zijn!! zn bloeding is niet niks..................
Ik hoop echt dat t een kapot bloedvaatje etc etc. is geweest en dat je maandag een sterker kloppend hartje mag zien!!
Als iemand t gegund is !!! zijn jullie t nu he!!!
Misschien wel goed dat je ff weer moet werken dan schieten de dagen een beetje op.
Lieve sjors   Ik leef super met je mee !! en ik hoop echt super hard dat t maandag een beter echo is!!
en heel misschien is t wel een goed teken dat je alleen afgelopen donderdag heb gebloed??
maar ik wil niet voor dokter spelen hoor ...ik duim voor maandag meid!!!
sterkte   en ik hoop dat t weekend voor jullie snel voorbij mag gaan!!!xxxx
zal aan je denken!

joyce
dus jij moet langer gaan wachten op de baby?? nou mooi!! hihi je wil eigenlijk gewoon nu!!!!
T kan dus een week later worden ofzo??
hoop dat je bloeddruk weer een beetje zal dalen ... wie weet ,, relax
[je kan niet meer relax zijn ,als relax he!! hahahaha]
nou we gaan uit van t goede ...
doe lekker"" rustig en we wachten t nog ff af he..

xxx lilian

Terug
Bovenaan