ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

sjors     sorry dus   niet maandag maar dinsdag!!!!ik las je verhaal nog een x en zag dat ik t verkeerd had gelezen!!
hou je taai meid..
x

lieve sjors
wat vreselijk die spanning!
maar t moet dinsdag gewoon goed zijn meid!
en t wachten is t alleregst!
en t weekend dan kan je alleen maar daar aan denken natuurlijk!
we duimen voor je!

joyce
balen zwangerschapsvergiftiging!
wat gaan ze doen? moet je plat of gaan ze je kindje halen?
hoop dat je snel uitsluitsel heb!
liefs sandra

Sandra, Ik moet nu eerst urine opsparen en dan pas maandag terug komen. Dus tot die tijd wordt er niets gedaan. Wat ik trouwens wel frusterend vind omdat je nu in de onzekerheid zit. Ik maak me nu wel zorgen dus heb ook meer hoofdpijn. Maar ja komt dat van de bloeddruk of van de zenuwen. En ik wil niet gelijk bellen omdat mijn hoofdpijn wat erger is. Maar rustig aan doen is nu het enige wat ik kan en moet dus dat ga ik ook maar proberen.

Sjors, Inderdaad dinsdag pas weer controle. Sterkte meid. Ik denk aan je en hoop echt dat alles goed zal zijn.

Lieve Sjors (en man),

Verschrikkelijk dat wachten meid!! Misschien helpt het als we met je mee wachten met z'n allen! He, je wil gewoon weten dat het goed is!!! Gelukkig is het bloeden gestopt, dat geeft toch wat hoop denk ik.

Meid zet m op deze dagen, denk aan je!!!

XXX

Lieve Joyce!

dus toch.... Bah! Probeer je niet druk te maken ( makkelijk gezegt he??). Als ze het echt niet vertrouwen laten ze je niet naar huis gaan maar nemen ze je op. Daar doen gynaecologen niet moelijk over. Als ze oo maar iets twijvelen blijf je desnoods voor 1 nacht.

Als je denkt dat bepaalde klachten erger worden, bel alsjeblieft met de poli gyn. Beter 5 x bellen dan dat je niet belt en het verergert zich wel. Zwangerschapsvergifitiging kan zomaar de kop opsteken, en daarom houden ze je ook zo goed in de gaten. Bij twijfel bllen meid!! gaat om jou gezondheid en dat van je guppie.

Maar maak je alsjeblieft ook niet   onnodig bang. Zoals ik al zei, anders hadden ze je wel opgenomen.

Ik denk aan je! En duim met je mee tot maandag!!!

XXX

Vanochtend heb ik mijn urine weggebracht nar het CWZ dus nu is het afwachten. Ik hoop echt dat het allemaal zal meevallen. Ik realiseer me nu trouwens dat ik nu al weer 3 weken met verlof ben De tijd gaat echt wel snel en de rust is toch wel heerlijk hoor.

Hier schijnt het zonnetje lekker en hopelijk blijft hij ook lekker schijnen vandaag. Ik heb al lekker bodschapjes gedaan en nu zit ik lekker op de bank een beetje tv te kijken. Saai he? haha ach ik vind het wel even lekker.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Lekker aan het werk of aan het genieten van jullie beeb?

hoi meiden

hoe is t hier?? allemaal in spanning voor de uitslagen van sjors en joyce!!!denk ik he....?

hoe voel je je joyce   geen hoofdpijn ?? probeer[jajaja ik kan m ooi praten he] je te ontspannen ..... succes meid

sjors:   en ik hoop dat voor jullie t weekend heel snel gaat deze x en dat de echo gewoon goed zal zijn... hoe voel je je?? nog krampen/buikpijn   ofzoiets??....

ik ben vandaag 24 weken!!!!!!!!!!! verder dan dat ik vorige keer was bij onze schatjes Storm* en Daan*....
wel een beetje raar wanttot nu was alles [bijna alles] herkenbaar... en vanaf nu zal ik weer dingen voelen ./ meemaken die nieuw zijn in de zwangerschap..
Ik heb er op een of andere manier wel een goed gevoel over op dit moment ....ik kom net lekker uit bad dus heerlijk gerelaxed hihi 1, 5 uur in een heerlijk warm schuim bad gelegen ahhahaha lux he op zaterdag morgen...
Onze auto is naar de garage en die kan ik straks pas ophalen dus ff geen auto   en ja dan moet je maar gaan ontspannen he ...boodschappen allemaal gisteren al gedaan dus............

nou   vanavond gaan we lekker gourmetten met vrienden is wel gezelli en lekker he.. dus tot morgen   ...
ps de hefst is begonnen hoor hjihi t regent al de hele dag!!! maarja dat hoort er ook bij he..     doei.. xxx lilian

Hoi lieve meiden!!

Wat fijn dat jullie zo met mij mee leven!! (hopelijk brengt het geluk)!!

Ik heb tot nog toe nog steeds geen bloedverlies gehad, dus dat begint er toch een beetje op te lijken!! Het is nu een dikke week geleden en ik ben het vruchtje nog niet verloren!! Ik begin weer een beetje hoop  te krijgen!!
Wel heb ik  regelmatig een irritant gevoel in mijn buik (steekjes/krampjes), dus het blijft nog wel onderbroekje kijken elke keer als ik naar het toilet ga!! Wel ben ik af en toe met een vlaag misselijk en worden mijn borsten ook gevoeliger!! Tsja... ik hoop gewoon zo dat alles goed is!! Nog een paar dagen en dan weten we het!! Heel erg spannend!!

Joyce!!
Was de uitslag van je urine goed gisteren?? Ik hoop zo dat het mee valt meid!! Doe maar lekker rustig aan!!

Het is erg rustig hier... hoe is het met alle andere meiden???

Fijn weekend!!

Kus Sjors..

Terug
Bovenaan