ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Sjors; Wat fijn om te horen dat je geen bloedingen meer hebt gehad. Ik ben heel hard aan het duimen voor een goede echo aanstaande dinsdag.

Lilian, Jeetje 24 weken zwanger al weer.Wat een fijn gevoel dat jenu verder bent dan met Storm en Daan. Je voelt je er ook goed bij dus dat is ook ontzettend fijn. Geniet lekker van alle nieuwe dingen en verwen jezelf zo vaak als mogelijk.

Hier gaat het wel goed. Nog steeds wat hoofdpijn en ik ben heel erg moe. Maar misschien komt het ook wel doordat ik wat slechter slaap. De baby is ook een beetje moe want die voel ik wat minder dan normaal maar nog wel vaker dan 10x per dag dus dat is wel fijn. Af en toe komt dat kntje in mijn ribben. Dat voelt even wat minder prettig mar is wel heerlijk om te voelen. Dubbelzinnig he?! Ik wou dat het maandag was. Dan weet ik tenminste of er nu echt wat aande hand is of dat het allemal wel mee valt. Pff ik ben er gewoon een beetje te ongeduldig vor.

Joehoe Lilian!! Al weer 24 weken, voor jullie een hele mijlpaal! Hoe is deze week voor jujllie geweest?? Kon je wel wat genieten?? Nog 16 weken meid, wat gaat het toch snel!

Sjors... Wat fijn om te horen dat je misselijk aan het worden bent!!! het is zoo afwachten, ik weet het. Je let op alles. Nog even volhouden... nog paar daagjes meid!!

Joyce,   voor jou nog 2 dagen. Ik hoop op goed nieuws. Blijf goed om je zelf denken en laat je lekker verwennen door man lief!

Ik duim voor jullie allemaal hoor!!!

Hoe is het met de rest van de meiden???? Janneke?? Sandra?? Mira, hoe is het met jou?? Al aan het rommelen???

Hier alles ok. Jolijn is weer lekker tevreden, was erg onrustig. Blijkt dus een vooruitzicht op een beste poepluier te zijn. het is echt even weer wennen en aftasten soms wat er nu aan de hand is. gek he... je hebt het allemaal al eens mee mogen maken en nu is het weer allemaal nieuw. We blijven genietne en het mindere nieuws over haar hartruisje heeft een plaatsje gekregen. We hebben er toch beide even over na moeten denken.

Gelukkig is er ook goed nieuws. Zoals jullie weten zijn we bezig te solliciteren om nar ons eigen provincie terug te keren. Mijn man is op gesprek geweest en het lijkt zeeeeer positief!!! Maandag, uiterlijk dinsdag wordt hij gebeld en horen we dus weer meer!!! Erg spannend allemaal.... als het doorgaat betekend het :: huis te koop; op zoek naar nieuw huis..... verhuizen...

Meiden een heeeeel fijn weekend voor jullie allen!!!!

XXX

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce,

Johanna,
Ikke,  
Jossie:  
lilian:   23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 16-9-2008  2e echo met 7+6 wk, hopelijk een  krachtig hartje te zien
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

He dames, ben ik weer!

Sjors@ Het zit je niet mee he meis!
Wat een spanning! Ik ga zo vreselijk hard duimen dat alles goed is....sterkte!

Joyce@ Ook voor jou draaien de duimen super hard!
Lilian@ Super dat het zo goed gaat bij jou! Deze mijlpaal heb je binnen! Kan me voorstellen dat het wel een heftige en beladen week was....

Mama30@ Goed te horen dat het ruisje van Jolijn een plekje heeft gekregen. Het komt vast allemaal goed. Ik ben zelf ook zo benieuwd naar hoe ik het ga ervaren bij een tweede. Uh, en ik heb het gemist, maar wat is jouw favo provincie>?

Hier gaat het allemaal weer wat beter. Schoonvader is weer thuis. Hij had een hartstilstand gehad en is gereanimeerd. Nu heeft hij een pace maker. Maar even afwachten hoe het verder gaat. Ik hoop dat ik nu wat meer tijd ga krijgen om te schrijven. Wat bij mij ook wel meespeelt is dat dit een openbaar forum is. Dan blijft het allemaal natuurlijk wat oppervlakkiger en ben ik wat behoudener met schrijven.
Zelf schijr ik ook mee op een MSN groep voor oktober 2006 mama;s. Op zo;n MSN forum kunnen alleen leden lezen en scrhijven. Je kunt er ook foto's plaatsen etc! Daardoor leer je elkaar veel beter kenne. Als er animo voor is zou ik best voor de forumjunkies zo;n site willen maken. Laat maar horen!

Met de zwangerschap hier gaat het goed. komende dinsdag weer op ontrole. Dan ben ik 18 weken. ik voel de kleine al regelmatig lekker spartelen. We zijn nu met de nieuwe kamer voor Frank bezig. Als die af is kan ik lekker gaan beginnen met het leeghalen en opnieuw inruimen van de commode, kleerkast etc! Heb er helemaal zin in!

groetjes!

Mama30, wat spannend. Ik hoop dat je man de baan krijgt. Super hoor! En ging je dannaar Friesland? (ik wet echt niet hoe ik daar bij kom mar het was vlgs mij in het noorden toch) Voor jullie dus ook nog even een paar spannende dagen.

Mamaroos, Als je wat prive kwijt wil of waneer je eenfoto wil plaatsen dan kan dat natuurlijk ook prive op hyves. Deze is niet zichtbaar voor andere hyvers. Wat betreft msn heb ik zelf niet zoveel ervaring maar het maakt mij niet zo veel uit.

Hier gaat het goed. Ik heb wel slecht geslapen maar dat komt door mijn vriend. Pfff wat kan die snurken zeg. Het wordt de laatste tijd alleen maar erger heb ik het idee. Of ik slaap lichter de laatste tijd. Dat kan ook nog natuurlijk. Maar dan ga ik vanmiddag nog wel even lekker op bed liggen.

Dat is niet niks mama roos! ben blij dat het beter gaat met je schoonvader. Wat zullen jullie geschrokken zijn!

Het is de provincie Groningen. we komen daar ook vandaan, maar wonen nu hier zo'n 6 jaar. Dus weer terug! Heb er zooo'n zin aan!

We hebben een forum junckies hyves, kunnen we ook "gesloten met elkaar kletsen en foto's plaatsen. ik geloof dat het www.forumjunkies.hyves.nl was.
Ik gebruik nooit de msn, weet niet hoe het in zijn werk gaat. Maar maakt mij niet uit hoor.

Fijne zondag!!!

Naar Groningen! Zooo...dat is een eindje van mij vandaan;)1

Maar in ieder geval heel veel suc6 met de solliciaties.

Persoonlijk vind ik hyves erg onoverzichtelijk!
Maar ja wie ben ik he!

Zal ik gewoon eens zo;n MSN groep aanmaken? je hoeft overigens verder geen MSN te hebben fo zo! Daar staat het weer los van.

Ik maak er wel eens een aan, kunnen jullie kijken of jullie het wat vinden of niet!

http://groups.msn.com/Zwangereforumjunkies

Hoi,

Alds je op bovenstaande link klikt en je aanmeld. Dan keur ik het lidmaatschap goed en dan kun je op die site!

Terug
Bovenaan