ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

http://groups.msn.com/Zwangereforumjunkies

Oeps, zo moet het lukken!

Mama Roos, jij ook al gedoe met je schoonvader. Hopelijk knapt hij snel op.

Lilian, lekker hoor, dat je verder bent dan bij de vorige zwangerschap. Het gaat vast goed komen. Je bent al lekker over de helft.

Joyce, maak je niet te druk hoor. Mijn neef zijn vriendin ligt al een week in het ziekenhuis en is pas 4 okt uitgerekend, ivm te hoge bloeddruk, dus dan kan het van jou niet zo erg zijn. Anders hadden ze je echt wel gehouden.

Sjors, hopelijk was het een innestelingsbloeding. Succes dinsdag, ik zal voor je duimen.

Bij mij zit alles nog lekker warm binnenin. Gelukkig maar, want mijn dochter is morgen jarig. Dus het moet nog even blijven zitten.

Mijn schoonouders wonen inderdaad op een boerderij, maar hebben zelf geen vee meer. De koeien en 1 stier zouden via de werft van mijn schoonouders van het ene naar het andere weiland gaan. Er hangen dan wel touwen, maar die stier is eronder door gegaan en heeft dus mijn schoonvader gegrepen. Inmiddels weten we dat hij nog een keer geopereerd gaat worden, hopelijk morgen of eind van de week. Eerst wilden ze het eerder doen, maar dat kon niet. Hij had nl. ook een bloeding bij zijn lever die vanzelf gestopt was. Bij een operatie was de kans te groot dat dit weer zou gaan bloeden en door de hele stresssituatie zouden er te veel eiwitten kunnen vrijkomen, met fatale afloop. Alleen was dat niet tegen hem gezegd en mijn zwagers hadden er niet naar geinformeerd. Iedereen dacht, dat er gewoon geen plek was op de OK. Hij krijgt voor en achter in zijn bekken 2 plaatjes om het geheel weer te laten helen. Daarna moet hij nog een kleine 2 weken in het ziekenhuis blijven en dan naar een revalidatiecentrum. Het liefst gaat hij naar de hemel, want hij vindt het verschrikkelijk (nu al, na 6 dagen, hij moet nog zo lang...). Vandaag hadden ze hem op de po geprobeerd te laten poepen, dat deed verschrikkelijk pijn. Ik snap dat echt niet. Hij heeft nu pennen in zijn bekken om het stabiel te houden, een hele stellage over zich heen. Ik had al iets op internet gelezen over gebroken bekken, dat diegene dus absoluut niet op de po mocht, maar het gewoon op zo'n celstofmatje moest laten lopen en dan werd die wel weer gewassen. Weer zo'n muts in het ziekenhuis die een foutje maakt!!! Van de week hadden ze zijn eten ook al te ver weggezet, kon hij er niet bij. Hij maar bellen.... Bleek dat de stekker van de noodbel.... er niet in zat. Gelukkig ging het maar om zijn eten, maar het zal toch even wat anders zijn...... Hij ligt alleen dus niemand anders kon bellen.
Zijn plasbuis is ook beschadigd, dus dat is ook nog even afwachten of dat het weer goed gaat doen. Het is echt zielig voor die oude man. Mijn schoonmoeder is erg afhankelijk van haar zoons (3), waarvan er nu 1 op vakantie is en straks kan mijn man ook niet meer zoveel, ivm de kleine die ieder moment kan komen natuurlijk. Hopelijk wordt hij snel geholpen en kan hij (voor mijn schoonmoeder op fietsafstand) naar het revalidatiecentrum.

Ik ga de kamer nog even versieren voor mijn dochters verjaardag!

Tot de volgende keer maar weer!
Mira

Hoi Meiden, even een kort berichtje van mij.

Ze hebben inderdaad teveel eiwit in mijn urine gevonden. Normaal verlies is 300 en ik zat op 600. Mijn bloedplaatjes waren 145 en normaal is 150. Mijn bloeddruk was weer wat gestegen naar 150/95.

Ik wordt dus ter observatie voor in iedere geval 2 dagen opgenomen in het ziekenhuis en ik moet me zo  voor 5 uur melden.  Vooralsnog heb ik geen internet daar dus kan ik jullie even niet op de hoogte houden. Alle controles worden nu opnieuw afgenomen en wanneer het gelijk blijft dan mag ik weer naar huis en krijg ik thuismonitoring om alles in de gaten te houden en wanneer het stijgt dan moet ik in het ziekenhuis blijven voor controle.

Wie weet kom ik de eerstvolgende keer met goed nieuws en dat is dat de baby er is!

Ik laat snel wat van me horen!

Groetjes Joyce

hoi meiden

nou joyce!! dus je bent nu in t ziekenhuis... ik hoop of dat je nog naar huis mag ! of dat je internet krijgt hihi in t zkhs...[kan dat]?
hou je taai meid en denk eraan t duurt niet lang meer!!!
we duimen voor je en wachten tot we iets van je horen   .. xxx

sjors jij hebt vandag toch je echo!! oooh ik duim zo voor je meid!!denk aan je xxx

ikke   wat erg voor je schoonvader... vind ik echt zielig zn man heeft zn leventje en dat ligt nou helemaal overhoop!! hoop dat ie snel opknapt!
was de verjaardag van je dochertje gezellie?? vast wel   xx

ik ben maandag 22 sept jarig HOERA HOERA   HAHAHA   doe niks speciaals   gewoon een kopje koffie voor wie wil ...maar ik vind t altijd wel heel leuk om jarig te zijn!! hihi   en ik ben vrij [maandag is mijn vrije dag ] dus ik verwen mezelf gewoon hihi

nou meiden tot snel xx lilian

Hoi lieve meiden!!

Hier even een heel kort berichtje!! Ik zal morgen op iedereen reageren!!

Ik wou jullie even laten weten dat de echo helemaal goed was!! Ik ben ook echt precies 7wk en 6 dagen zwanger en er klopte een krachtig hartje op de juiste snelheid!! Jeetje wat een opluchting!! Ik begin nu toch echt goede hoop te krijgen!! Het blijft natuurlijk spannend, maar de eerste goede stap in de juiste richting is er!! Over 3 weken mag ik weer terug komen voor een controle echo!! Morgen zal ik de verloskundige bellen, ben benieuwd wanneer ik daar voor het eerst naar toe mag!!
Ik ga nu lekker naar bed, heb vannacht geen oog dicht gedaan door de spanningen/ zenuwen!! Trusten en tot morgen!! En bedankt dat jullie zo meeleven!!

Liefs Sjors...

He Sjors,

Wauw wat fijn! NU kun je echt gaan genieten! Ik weet nog dat ze bij mij zeiden dat als je met een echo van rond de 8 weken een kloppend hartje ziet de kans nog maar heel klein is dat het mis gaat! Komt dus vast helemaal goed!

En Joyce, schrikken zeg! Hopelijk ben je snel weer thuis en met goed nieuws! Sterkte in ieder geval!

Ik ben net bij VRL geweest. Ben nu 18 weken! Alles was prima. Ik vind die controles altijd toch wel spannend. Frank was mee, die zat ook steeds aan mijn buik BABY BABY..haha

Verder heb ik jullie aanmeldiog voor het MSN forum ontvangen. Er zijn nog wat opstart problemen, maar daar wordt aan gewerkt. Zodra dat in orde is kan ik jullie goedkeueren!

JOEHOEOEOEOEO!!!
YES   SJORS     KEI GOED !!
alles helemaal goed gelukkig, maar je schrikt je rot!! nou dan moet nu alles  "gewoon"
goed gaan he!!! dat hebben jullie wel verdiend...
en heb je de vk al gebeld?? wat zei ze wanneer mag je komen??
oooh ik ben   super blij voor jullie

madelief       bij jou schiet t ook al lekker op.....fijn al bijna 18 weken [dacht ik net gelezen te hebben he... dat word al wat..hihi
wanneer heb je 20 weken echo??
en waarom schrijf je nou liever op de hyves?? ik heb t wel heel snel gezien ,maar ik weet t niet meer hihi
ik heb al zoveel dingen , mijn eigen hyves , forumjunkies hyves en ons junkieforum   dus ik geloof niet dat ik er nog iets bij kan hebben hahahha.. heb er bijna een dagtaak aan..hahhahahha
maar tot morgen xx lilian

Terug
Bovenaan