Mama Roos, jij ook al gedoe met je schoonvader. Hopelijk knapt hij snel op.
Lilian, lekker hoor, dat je verder bent dan bij de vorige zwangerschap. Het gaat vast goed komen. Je bent al lekker over de helft.
Joyce, maak je niet te druk hoor. Mijn neef zijn vriendin ligt al een week in het ziekenhuis en is pas 4 okt uitgerekend, ivm te hoge bloeddruk, dus dan kan het van jou niet zo erg zijn. Anders hadden ze je echt wel gehouden.
Sjors, hopelijk was het een innestelingsbloeding. Succes dinsdag, ik zal voor je duimen.
Bij mij zit alles nog lekker warm binnenin. Gelukkig maar, want mijn dochter is morgen jarig. Dus het moet nog even blijven zitten.
Mijn schoonouders wonen inderdaad op een boerderij, maar hebben zelf geen vee meer. De koeien en 1 stier zouden via de werft van mijn schoonouders van het ene naar het andere weiland gaan. Er hangen dan wel touwen, maar die stier is eronder door gegaan en heeft dus mijn schoonvader gegrepen. Inmiddels weten we dat hij nog een keer geopereerd gaat worden, hopelijk morgen of eind van de week. Eerst wilden ze het eerder doen, maar dat kon niet. Hij had nl. ook een bloeding bij zijn lever die vanzelf gestopt was. Bij een operatie was de kans te groot dat dit weer zou gaan bloeden en door de hele stresssituatie zouden er te veel eiwitten kunnen vrijkomen, met fatale afloop. Alleen was dat niet tegen hem gezegd en mijn zwagers hadden er niet naar geinformeerd. Iedereen dacht, dat er gewoon geen plek was op de OK. Hij krijgt voor en achter in zijn bekken 2 plaatjes om het geheel weer te laten helen. Daarna moet hij nog een kleine 2 weken in het ziekenhuis blijven en dan naar een revalidatiecentrum. Het liefst gaat hij naar de hemel, want hij vindt het verschrikkelijk (nu al, na 6 dagen, hij moet nog zo lang...). Vandaag hadden ze hem op de po geprobeerd te laten poepen, dat deed verschrikkelijk pijn. Ik snap dat echt niet. Hij heeft nu pennen in zijn bekken om het stabiel te houden, een hele stellage over zich heen. Ik had al iets op internet gelezen over gebroken bekken, dat diegene dus absoluut niet op de po mocht, maar het gewoon op zo'n celstofmatje moest laten lopen en dan werd die wel weer gewassen. Weer zo'n muts in het ziekenhuis die een foutje maakt!!! Van de week hadden ze zijn eten ook al te ver weggezet, kon hij er niet bij. Hij maar bellen.... Bleek dat de stekker van de noodbel.... er niet in zat. Gelukkig ging het maar om zijn eten, maar het zal toch even wat anders zijn...... Hij ligt alleen dus niemand anders kon bellen.
Zijn plasbuis is ook beschadigd, dus dat is ook nog even afwachten of dat het weer goed gaat doen. Het is echt zielig voor die oude man. Mijn schoonmoeder is erg afhankelijk van haar zoons (3), waarvan er nu 1 op vakantie is en straks kan mijn man ook niet meer zoveel, ivm de kleine die ieder moment kan komen natuurlijk. Hopelijk wordt hij snel geholpen en kan hij (voor mijn schoonmoeder op fietsafstand) naar het revalidatiecentrum.
Ik ga de kamer nog even versieren voor mijn dochters verjaardag!
Tot de volgende keer maar weer!
Mira