ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

SJORS!!! JES!! Alles is goed gelukkig. Idd mijn gynaecoloog zei ook met de echo van 7 weken dat als het hartje dan goed en krachtig klopt dat de kans op een miskraam heel erg klein is geworden. Het blijft spannend natuurlijk, maar begin alvast maar te genieten!!!!

Gefeliciteerd meid!

Mama roos, schiet al weer op zeg! 18 weken alweer, ben blij dat het goed gaat.

Lilian, met jou ook alles goed meid???

Joyce, hoe is het met jou????

Sandra, lekker druk met de kids?? Lekke rnaar buiten met dit weer!!

Hey meiden, ik hou het als jullie het niet erg vinden bij onze forumjunckies hyves en deze forum. Straks zit ik overal en nergens. Bij ons komt een drukke periode aan. Ws gaat de baan door van mijn man en dan moeten we verhuizen!!

Verder is hier alles ok, Jolijn groeit als kool! Heerlijk. As weekend gaan we voor het eerst met z'n 4-en bij opa en oma logeren en gaan we WINKELEN!! joehoe!!

Groetje!

hoiii allemaal

mama30 wat fijn dat jolijn zo lekker groeit!! geniet er lekker van he...

sjors en al een beetje gewend aan de goeie uitslag?.....
ik weet t t voelt nu onzeker maaaarr echt t komt goed ..kijk naar mij..!![okee moet nog 15 weken hihi maar toch ]
probeer toch te genieten meid

ik heb daarstraks 2 dozen vol met super leuke meiden kleertjes gekregen van een nichtje van een goeie vriendin van mij...zoooooooo leuk
mexx noppie DKNY allemaal mooie leuke kleertjes ..en qjoet{?}hahahha
ik heb al zoveel maar ja dan kan ik lekker kiezen he...
heb zelf ook al wat super leuke jurkjes etc [rose] gekocht hahahah maar ik ga niet teveel   zn winkel in want dan heb ik mezelf niet in de hand hahahhaha
 ben maandag jarig en ik verwacht wel wat babyspulllen te krijgen hihi

nou meiden heerlijk weer geniet ervan

ps   joyce ligt neem ik aan nog in t zkhs...oooh hoop dat ze snel mag bevallen ....lieve joyce we denken aan je meid!!

doei x lilian

hey meiden
sjors heerlijk aan het genieten he?

mama 30 al lekker wezen snuffellen voor een nieuw huisje?
heeft jolijn al haar eerste prikjes gehad?
ik moet vrijdag! vreselijk vind ik dat toch altijd...zon klein humpie!

lilian maandag jarig leuk!
en idd dan zal je wel babyspul krijgen ik vond dat geweldig!
en lekker aan t snuffen in die dozen ja leuk hoor!
ik heb vorige week 2 tassen met babykleding gehad maatje 56...nou ik denk wel 501 broeken en 50 rompertjes 15 jurkjes etc etc zoooo leuk maar veelste veel ik heb al t neutrale maar aan mijn schoonzusje gegeven ik grapte al wegwerpkleding! voor elke dag dat ze het maatje hebben 1 setje haha

assunta heeft nog steeds maatje 50/56! het blijft een klein moppie!
maar zoooo leuk!
volgend weekend gaan we een weekendje centerparcs met zn zessen!
heb er echt zin in hier gaat alles perfect!

liefs sandra

joyced gefelicteerd met jullie meis!
zoe!
lekker genieten!
xxx sandra

Hoi Meiden, Hier eindelijk een berichtje van mij en mijn bevalingsverhaal!

Afgelopen maandag ben ik dus opgenomen in het ziekenhuis en dinsdag heette het officieel zwangerschapsvergiftiging dus ik ben uiteindelijk afgelopen woensdag ingeleid en bevallen van een prachtige dochter genaamd Zoë.

Woensdag om 9 uur 's ochtends heb ik de eerste inleiding gehad met gel. Ik bleek toen zelf al 2 cm ontsluiting te hebben. Van de gel merkte ik niets dus om 13.00 uur heb ik weer een dubbele portie gel gehad. Ik had toen 3 cm ontsluiting. Na 13.0 uur kreeg ik enorme pijn in mijn blaas maar hadniet het idee dat dit weeen waren maar de verpleegkundige dacht van wel. Om 16.00 uur had ik nog maar 4 cm ontsluiting. Ze hebben toen mijn vliezen gebroken en op dat moment is alles in een stroomversnelling gegaan.

Om 16.00 uur dus vliezen gebroken en gelijk kwamen de weeen op gang. Op mijn rig mocht ik ze niet opvangen omdat Zoë het moeilijk kreeg en dus moest ik staan. ook dat vond ze niet prettig want haar hartslag daalde enorm tijdens elke wee. Dus om 16.15 uur mocht ik de weeen alleen nog op mijn zij opvangen. Maar het gng zo snel dat ik ze niet kon opvangen dus dat was enorm !@#$%. Ik ging hyperventileren en toen kreeg ik persdrang en moest ik ook nog kokhalzen dus het was voor mij echt een !@#$. Maar toen mocht ik gaan persen om 18.15 uur. (snel he...dus al met al duurde de !@#$ maar heel kort. Gelukkig.

Om 16.15 uur mocht ik persen en toen kwam er een enorme kalmte over mij heen. het was echt heerlijk en ik kon tussendoor goed ademen en het persen was een bevrijding. Om 18.37 uur is uiteindelijk Zoë geboren. Dus het is enorm snel gegaan.

Zoë weegt 2865 gram en is 48 cm lang.

In verband met de zwangerschapsvergiftiging mocht ik vandaag pas naar huis en ook dat mocht bijna niet want ik kan mijn bloeddruk niet onder controle houden. Maar ik hoop dat het snel weer onder controle is want ik heb nu enorme dipjes en samen met de kraamtranen is dat wel vervelend.

Ik ben begonnen met de borstvoeding en Zoë deed het hartstikke goed maar iets te goed. Mijn tepels zijn helemaal kapot en vanaf gisteren kon ik het al eigenlijk niet meer aan. Ik heb er blaren op zitten en scheuren en ga zo maar door. Dus de hele dag heb ik lopen huilen en opgezien tegen het voeden. Zelfs met tepelhoedje had ik alleen maar pijn.  Tijdens het voeden kon ik alleen maar huilen van de pijn en daardoor vond ik het enorm moeilijk om Zoë iedere keer te pakken. Ik begon al te huilen wanneer ik er aan dacht en mijn bloeddruk steeg doordoor naar een onderdruk van 120. Ik voelde me daardoor ook echt slecht. Na een goed gesprek met de verpleegkundigen heb ik besloten om vanaf vandaag de fles te geven. Mijn b;loeddruk is door de stressvermindering al gezakt naar 90 maar ik heb nu nog wel enorme dipjes. Ik voel me soms enorm duizelig en heb hoofdpijn en nog wat andere klachten.

De kraamtranen zijn ook al goed op gang gekomen. haha huil huil. Vanacht kan ik gelukkig in mijn eigen bedje slapen en dan gaat Roy voeden dus kan ik even blijven liggen. Wel fijn want ik heb de afgelopen 3 nachten ook niet langer dan een anderhalf uur geslapen en dat is ook niet goed vor de bloeddruk.

Maar Zoë is echt het alerliefste meisje van de wereld maar ze heeft wel veel honger. haha maar dat zal normaal zijn. Ze heeft wel een beetje moeite om op temperatuur te blijven dus de kruiken gebruiken we goed.

Nou het was een heel verhaal dus ik stop er snel mee want ik ga zo even eten en slapen.

Groetjes Joyce

O ja... Sjors, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Uitgeteld.

Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce,

Johanna,
Ikke,  
Jossie:  
lilian:   23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 16-9-2008  2e echo met 7+6 wk, hopelijk een  krachtig hartje te zien
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30
17 september, Zoë, Dohter van Joyce  

hoi meiden

joyce!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!MET DE GEBOORTE VAN JULLIE MEISJE!!
 en wat een mooie naam!!
kijk ben je mooi al bevallen   en je was pas naar mijn verjaardag uitgeteld hahahaha[23 e sept. toch?]
goh sjors en ik en mamaroos , wij zijn de laatste der forumjunkies hahahhaha dus t zal wel rustig worden hier ...........[jammer]

maar meiden geniet ervan..ik zou willen dat t dec. was!!
xxx en geniet van t weekend met zon!
x lilian

Terug
Bovenaan