ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Lilian, Ik blijf hier mooi meekletsen hoor! Ik wil wel weten wie wanneer bevalt en wat het resultaat is! Maar nog 3 maandjes meid en dan mag je je eigen kleine meid in je handen houden. Hoe voel je je?

Verder wil ik alvast iedereen bedanken voor de leuke reacties op hyves!

Hier gaat het wel goed. Ik heb og wel wat dipjes maar niet zo erg. Ik zorg er gewon voor dat ik niet al te veel visite krijg per dag en per keer. Morgen hebben we een visitelose dag. Ook heel erg lekker. Vandaag knallen mijn borsten bijna uit elkaar. Pff   hopelijk duurt dat niet al te lang. Maar ja de borstvoeding was natuurlijk al op gang gekomen en we zijn nu met de fles bezig. Dat gaat trouwens wel goed al wil ze niet altijd de aangeboden hoeveelheid. Vandag gewogen en morgen weer dus ik ben benieuwd of ze al weer wat aangekomen is.

Ikke en Mimi; Jullie zijn de volgende als het al niet gebeurt is! Hoe voelen jullie je?

Joyce! Nogmaals gefeliciteerd met jullie meisje he! Ik had jullie al gefeliciteerd op hyves. Wat een meid he! En een prachtige naam!
Ik heb net snel gelezen dat het een pittige bevalling was, nou het is achter de rug!! Lekker genieten!

Ik heb niet zo goed alles gelezen meiden, doe ik snel even. We hebben het vrij druk gehad. Idd huizen kijken. Het is bijna zeker dat het doorgaat met de baan. Even doorduimen nog...!

Lekker gewinkeld zaterdag, helemaal geslaagd! en zit nu met koorts achter de PC. Heb borstonteking, en spruw is er nog steeds.
Heb al een AB kuur gekregen van de huisartsenpost vanmorgen. Morgen ga ik naar de huisarts voor zwaarder geschut mbt de Spruw.

Ga lekker mijn bedje weer in! Ik reageer snel op jullie allemaal weer hoor!!

XXX

Joyce, Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Zoe. (bij ons komt die naam al heel veel voor, dus dat gaat hem niet worden, was wel erg benieuwd).

Lilian, ik zat ook al bij de forumjunkies hoor! Maar dat maakt niet uit, zwangerschapshormonen maken je vergeetachtig, ha, ha.

Sjors, wat ontzettend fijn dat je echo goed was. Nu lekker gaan genieten hoor!

Hopelijk duurt de bevalling bij mij niet meer zo lang. Ben het wel zat aan het worden. Maar ja, met die 2 data van verschillende echo's kan het alle kanten op.Ik dacht zelf altijd nog dat het de 22e zou komen (morgen dus, maar nu betwijfel ik het). Afgelopen donderdagnacht heb ik echt de hele nacht harde buiken gehad en het is ook al ingedaald (de 2e daalde pas in toen mijn weeen begonnen). Maar verder heb ik nog niet echt tekenen dat het gaat beginnen... Helaas. De vorige begonnen aan het eind van de middag, maar het is nu al weer avond, dus ik heb er een hard hoofd in. Gisterenmiddag had ik behoorlijk last van mijn been, kon niet op mijn hurken zonder dat het pijn deed (schijnen ook weeen te kunnen zijn), maar na een warm bad was het weer weg.
Morgen zelf dus weer de kids naar school brengen en iedereen is zooooo nieuwsgierig. (afgelopen week liep het bij de verloskundige uit, dus was mijn moeder ze gaan halen, dachten er een heleboel dat ik a/h bevallen was...).
Hoop dat ik geen tijd meer heb om nog een keer wat te schrijven voordat ik bevallen ben...

Groetjes en tot de volgende keer (hopelijk bevallen en al).
Mira

hoi meiden
lilian ik denk dat we met hetzelfde groepje blijven babbellen!
gezellig!

joyce lekker geen visite vandaag!
en mag je niet afkolven dan want zulke gespannen borsten doen ook zeer!
weer een lekker dagje met je beebje!

mira ik hoop voor je dat t mag doorzetten allemaal maar jouw klachten had ik 4 weken vantevoren en ik ben bevallen met een keizersnede...dus ik bedoel ...je kan het toch niet zeggen....ja de laatste loodjes!
spannend hoor!

mama30
meis het zit je toch ook niet mee...
maar even goed uitzieken meis! en van die spruw kom je ook maar niet af grrrr
maar huisjes kijken das leuk

hier gaat alles lekker

werk ze en geniet ze vor vandaag

Hoi meiden,

ik ben er even een poosje niet geweest. Zit midden in een verbouwing dus zijn we een ruime week weg geweest. Nu is het bijna klaar, dus ben weer lekker thuis :D

Joyce: ik had je op hyves al gefeliciteerd! Hoe is het met je?

Lillian: ik blijf ook gewoon mee kletsen op de junkies hoor :)

Mira: het kan dus elk moment gaan gebeuren! Spannend!

Sjors: fijn dat de echo goed was! Lekker genieten nu!

Enne, verder weet ik het even niet meer. Er is weer zoveel geschreven de afgelopen tijd!
Ik ben vanaf nu weer volledig van de partij!

Groetjes Nathasja

Mama30, Wat vervelend dat je last hebt van een borstonsteking. Ik hoop dat de AB kuur snel mag werken en dat je je snel weer wat beter voelt.

Ikke, Nog heel even meid en dan heb je een hele mooie beeb in handen. Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

Sandra, Ze vinden het beter om niet te kolven omdat je dan alles blijft stimuleren. De voeding was al wel op gang gekomen dus dat is wel jammer allemaal. Maar gisteren mog ik van de verloskundige toch nog een warme douche nemen en heb ik alle pijnlijke plekken gemasseert en de melk er zelf uit gemasseerd. Dat werkte gelukkig wel even goed. Vandaag ook nog gespannen borsten vooral de linker. De rechter is al wat aan het afzakken dus ik denk dat ik bijnaover mijn hoogtepunt heen ben. Hoe gaat het met Assunta? Ben je nu al weer helemaal in je ritme met je werk en 2 kids?

Natascha, Is je huisje mooi geworden? En hoe gaat het met je dochter

Hier gaat alles goed. Zoë is haar navelstreng vannacht al verloren. Snel he?! Maar waarschijnlijk komt dat omdat haar luier niet goed zat en daardoor is haar navelstrengetje gaan bewegen in de luier en afgevallen. Ja ja luiers omdoen is nog wel moeilijk.. Maar het ziet er keurig uit.

Goede morgen lieve meiden!!

Joyce!!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochterje Zoe!! Wat een mooie naam!! Ik zal straks even op de hyves jullie dochter bewonderen!!
Maar de laatste loodjes zijn toch zwaar voor je geweest lees ik!! Hoe voel je je nu?? Heb je nog steeds last van je bloeddruk of is alles genormalisseerd??
En meid, als je stuwing blijft houden, is er een middeltje wat je in kunt nemen om de stuwing tegen te gaan!! Ik weet de naam even niet, maar je kraam hulp zal dit vast weten (of de dokter)!! Lekker genieten meid!! En ik ben blij dat je gezellig bij ons blijft kletsen!!

Sandra!!
Hoe gaat het met jou meid?? Gaat thuis ook alles goed met Assunta?? Wat heerlijk zo veel kleertjes krijgen!! (kun je lekker elke dag wat anders aan trekken) hihihi!! Ik vind dat het zowiezo heel leuk is om voor een meisje wat uit te zoeken!! Ik ben echt gek op roze!! hihih!!

Mama30!!
He vervelend meid, die borstonsteking!! En die ellendige spruw heeft ook wel lang genoeg geduurd!! Ik hoop dat zwaardere antibiotica je goed zullen helpen!! Heel veel beterschap!!

Ikke!!
Ooh meid ik hoop ook voor je dat je heel snel mag bevallen!! Ik ga keihard voor je duimen meid!!
Welke echo houden ze nu aan?? de eerste of de tweede?? Vind het wel erg verwarrend voor je zo!!!

Lillian!!
Jeetje, wat gaat jou zwangerschap ook snel!! Heerlijk meid, dat alles zo goed gaat!! En ik kan heel goed begrijpen dat je wel wilt dat het december is!!! Nog even geduld meid!!!
Maar wat leuk dat jij ook zoveel kleertjes hebt gekregen!! (ook nog mooie en dure zo te lezen)!! Hihih!! Is altijd welkom!!
Trouwens: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad??

Nathasja!!
Dus je bent nog druk in de verbouwing!! Wordt je huis mooi?? Ik hoop dat het lekker opschiet en dat je snel weer in je eiegen huis kunt wonen!!

Ik heb deze week nachtdiensten gehad!! Pffff dat viel echt zwaar tegen!! Als alles goed blijft gaan, wil ik geen nachten meer werken!!! Bah!!
Ik heb na de echo een paar hele fijne dagen gehad!! Maar nu begint de onzekerheid toch weer te knagen!! Voel ik mij wel zwanger genoeg, doen mijn borsten nog wel een beetje zeer, ben ik nog wel moe, ben ik af en toe nog wel een beetje misselijk!!! Het is echt heel vervelend die onzekerheid!! Ik houd ook nog steeds dat irritante gerommel in mijn buik!! (zeurende, steekjes, krampjes etc etc), dus dat helpt ook niet echt mee!!! Natuurlijk moet ik goede hoop houden!!
Op 3 oktober mag ik voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben dan dik 10 weken zwanger!! Ik weet niet og het mogelijk is, maar ik hoop dat het hartje al te horen is!! Zou mij een heel stuk gerust stellend denk ik!! Op 6 oktober hebben we weer een echo bij de gyn!! Als dan alles goed is, moet ik er ook maar op vertrouwen dat het goed komt!!!
Maar heel fijn dat jullie zo met mij meeleven!!

Liefs Sjors...

Terug
Bovenaan