ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Uitgeteld.

Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce,

Johanna,
Ikke,  
Jossie:  
lilian:   23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 3-10-08 de eerste keer naar de verloskundige, 6-10-08 controle echo bij de Gyn..
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30
17 september, Zoë, Dohter van Joyce  

Hallo allemaal,

Hier is het nog betrekkelijk rustig... Helaas! Gisterenavond had ik wel last van mijn benen (beenweeen) en ging de baby erg tekeer, maar ik had niet het idee dat mijn man thuis moest komen (hij was nl. sporten) en gelukkig maar dat ik hem niet gebeld heb, want de baby zit er nog steeds warmpjes bij. Op bed lag ik ook niet lekker, maar helaas is de Olympische Spelen afgelopen en kon je alleen nog oud nieuws en sextv kijken, dus dat schoot ook niet op. Na een beker warme melk ben ik met rug en beenweeen weer in slaap gevallen en vanmorgen met dezelfde pijn wakker geworden. Als ik eenmaal op de been ben, gaat het prima en heb ik nergens last van, dus dit zijn weer de voorweeen. Hopelijk zet het vandaag/vanavond door... Duim maar heel hard allemaal. Ik verveel me gewoon. Als ik ga lopen/fietsen krijg ik last van harde buiken, dus dat is geen optie en mijn huis is mij schoon genoeg. Dweilen doe ik niet meer en mijn was was (tot gisteren) helemaal bijgewerkt, maar begint zich weer tot een nieuwe was te vormen (dat heb je met 2 kleuters). Zelfs mijn eten voor vanavond staat al klaar!
Dan maar internetten!

Sjors, de  verloskundigen houden de 1e echo aan (27sep) en de andere vond eigenlijk dat we de 21e aan moesten houden, want de 12weken echo is normaal gesproken betrouwbaarder. Ik heb geen idee wat ze doen als het er over 2 weken nog niet is. In het geval van de echo van 27 sep zou ik dus nog ruim 2 weken kunnen lopen.. Hoewel ik denk (en nog veel harder hoop) dat dat niet zo is. Mijn kinderen waren al 9 en 8 pond, dus als ik overtijd loop wordt het alleen maar zwaarder... En iedere dag dit soort weeen nog ruim 2 weken.... Niet echt om vrolijk van te worden. Ze verwachten trouwens ook niet dat ik overtijd loop, omdat de anderen zo op tijd waren. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit!

Joyce, hoe is het met jou en de kleine en je borsten? Echt om een middeltje vragen hoor tegen stuwing. Als je dat niet doet heb je alleen maar pijn en meer kans op borstontsteking, waar je al helemaal niet op zit te wachten, want daar kan je echt goed ziek van worden.

Iedereen verder hard duimen dat ons kleintje er is voor het weekend, zodat ook wij kunnen gaan genieten van de slapeloze nachten en poepluiers, ha, ha.
Groetjes Mira

hoi ALLEMAAALLLLL..HIHI

leuk dat iedereen reageerd!en we blijven allemaal kletsen..GEZELLLIIE!!!

joyce   ,,jullie dochter groeit goed lees ik ..mooi   en is de stuwing alweer wat minder? ze zeggen ook dat witte koolbladeren eropleggen   helpt ..[raar maar waar!] maar t zal nu wel minder aan t worden zijn ..??
geniet meid..ene succes met de luiers hahaha..[ze zijn zo klein he die frummeltjes.

mama30     ooh echt niet funny spruw en borstontsteking!!! hoop dat t heel snel over gaat/is!!
en wat voor baan gaat t [misschien[ worden???...hoop dat jij t word natuurlijk ..

ikke     nou nog heeel even , of misschien............succes!!

sanhe   alles gaat goed ..ben je al helemaal gewend aan t nieuwe gezinsritme?? lekker ..genieten he van assunta.

koekeltje   leuk dat je er ook weer bent ..flinke verbouwing gedaan?? wat   zijn jullie aan t verbouwen?? [ikke nieuwsgierig en vergeetachtig als je t al verteld heb haha]

sjors     gewooon stoppen met die nachtdiensten !! je hebt een goed excuus he meid..
je moet zorgen dat je helemaal probeert relax te zijn .. nachtdiensten kunnen altijd nog   en je staat gewoon in je recht he..
die krampjes die je hebt , hebben veel mensen denk ik hoor maar in jou situatie maken ze je wel onzekerder he... maar meid t gaat goed komen!! en dat vertrouwen heb je de ene dag heel erg en dan weer niet ..maar als je dadelijk voorbij de 12 weken bent zal t misschien iets beter voelen he
en 3 okt   is al best snel .....
volgens mij kunnen ze t hartje horen bij 10 weken [ff navragen weet niet 100% zeker hoor..google..]
en als je de echo ziet   dan ben je weer ff gerust ...t heeft gewoon tijd nodig   je probeert toch iets afstandelijker te zijn he..niet te snel wennen eerst zien dan geloven dat had ik heel erg ... en soms nog ..laat dr eerst maar eens geboren zijn ...hihi maar meestal als ze me blauwschopt dan heb ik er wel goed vertrouwen in hoor,,,
doe lekker waar jij!!! je t beste bij voelt     ,... en zeg dat ook tegen mensen ...!
succes meid..

nou ik heb net controle gehad [alweer!! hahahaha] en ze keek niet naar de b mm want ze denkt dat dat wel goed zit....[ben ik t wel mee eens maar ook een beetje onzeker over oooh [ikke muts]
en over   dagen ben ik al 26 weken ,, en vanaf dan begint dus een nieuwe periode , dan doen ze alles om ons meisje te helpen als ze al zou komen . maar we gaan ervanuit dat ze nog zeker een week of 13 14 blijft zitten   he!!
ze zei ook als ze kijkt [inw.echo] dan kan dat ook de bmm een beetje irriteren en dat kan dan weer inwerken ...dus als zei zegt dat t niet hoeft..dan zal t niet ...!
ik voel me goed , heb best veel vertrouwen, er was genoeg vruchtwater   en ze zwaaide heel entosiast[? raar geschreven denk ik haha]
dus over 2 weken gaan we weer.......
gisteren was ik jarig en ik deed niks echt gewoon koffie en taartje enzo.. was wel heel gezelli

TIP   vanaf donderdag is t bij prenetal dolle mama dagen en is t tot zondag {alles?] 20% korting... weet niet of iemand nog iets nodig heeft?
maar wij gaan wel ff kijken haha

nou meiden tot snel x lilian

ikke     shit nog niet duss.. ik ga voor je duimen!! klinkt toch dat er iets aan zit te komen ??
en als alles echt klaar is : laat komen !!!! hihi
succes   x lil

hey hey !!!

Ikke!! Spannend meid! voorweeën ben ik ook bekend mee geraakt. Bij Jolijn ook een aantal dagen voorweeën gehad, die toch ook wel niet prettig waren! Maar doorzetten ho maar... Ik hoop voor je dat het bij jou wel doorgaat zetten.....: NU ongeveer, haha! Zoals ik van je lees voel je je nog wel goed, dat is belangrijk! Hoe vinden je twee andere kids het?? Voelen ze het aankomen? Onrustig? Of laten ze het maar over zich heen komen

Lilian!! Al bijna 26 weken alweer. Het gaat helemaal goed komen! Weet het zeker! Ik vond 26 weken ook een hele bijzondere termijn. NU gingen ze iets doen, ALS er iets ging gebeuren. Nou we gaan ervan uit dat jullie meisje gewoon nog ff 14 weken blijft zitten, lekker warm bij mama! Geniet je wel een beetje??
Hey en al met de babykamer aan de slag?? Of hou je het kamertje zo als bij Storm en Daan? Enneh oe is het met je zakken vol Kleren?? Zaten er leuke dingen bij???

Mijn man is aan het solliciteren, zelf moet ik nog een brief versturen, wel een leuke vacature gezien. Het is nog niet helemaal rond met de baanvan mijn man. NOg even afwachten dus.

Joyce!! Hoe is het met je borsten?? Er is idd een middeltje voor... Dostinex heet het. Misschien als het nog zo vervelend is dat je even met je huisarts of verloskundige kan overleggen. Maar ben je een beetje aan het genieten meid?? NU weet je ook wat het gevoel mama zijn is he?? PRACHTIG niet?? HEt is zo'n onbeschrijvelijke gevoel die je pas kent als je zelf mama bent geworden.
Hoe gaat het met Zoë goeit ze al weer??

Natasja!! Is je huisje een paleisje geworden?? Mooi he, moeite waard geweest om even ergens anders te wonen!! Eerst een rommeltje en dan een paleisje!! Hoe is het me tjullie meisje??

Sjors!! Krampjes en steekjes horen erbij meid hoor!! Het maakt alleen je erg onzeker, kan ik me goed voorstellen. Ik had het ook bij onze 2 kids. Alles moet daar wennen aan jullie kindje. Met 10 weken is het mogelijk een hartje te horen... maar... als jullie kindje een beetje tegen gaat werken (hahaha, begint vroeg hoor!!) dan lukt het niet. Maar je hebt als snel weer een echo!! over 2 weken, aftellen en niet vergeten te genieten he!!!! Duim voor je!!
enne je mag toch nu al van die nachtdiensten af?? Ik werk op P&O in het zhs maar ben het ff kwijt. Heb ergens nog wel een CAO liggen, wil het wel voor je opzoeken als je dat prettig vind?? de CAO ziekenhujizen geld voor ieder ziekenhuis, behalve voor de academische ziekenhuizen. (weet niet in wat voor zhs je werkt?) Dan zeg je  het maar!

mama roos!! hoe is het met jou???

En met alle andere meiden?? We hebben zo een vast groepje, heel veel meiden horen we weinig van, hopelijk gaat het goed??

Nou hier gaat het met de borstontstekeing wat beter heb ik het idee. Koorts is weg, wel af en toe nog heeeeeeeeeeeeeel erg warm... bijna opvliegers, haha. Pijnlijke plek zit er ook nog, maar voel verbetering. AB slaat vaak wel snel aan. Ook nu met een goede behandeling bezig voor de spruw. word vervolgt.....

Vandaag ben ik nog bij de VK geweest, nacontrole. wat een gek idee. Werd er een beetje droevig van.... Misschien wel nooit meer... zwanger... Het was zo'n mooie bevalling (tja pijn ben ik weer vergeten...) zo gezellig. Een mooie tijd om op terug te kijken. We hebben alles nog even doorgenomen. Zullen de hormonen nog wel zijn. Alles komt gewoon even weer boven, tijd gaat zoooo snel... ze is vandaag "gewoon" al weer 6!!! weken!
We genieten volop, heerlijk en ... ze lacht al een week of 2! Iedere dag zie je haar meer lachen en het mooie is dat ze zo op haar broer reageert HEEL MOOI om te zien. Ach en zo kom je iedere keer weer in een andere periode he. Tis maar goed dat de tijd niet stil staat!

Meiden een hele fijne dag en avond!! En hopelijk krijg je, IKKE, een hele slapeloze nacht!!! Om vervolgens 1 week je bed niet meer uit te komen en je lekker te laten verwennen!! DUIM VOOR JE!!!

XXX

hey meiden

lilian nog gefeliciteerd!
lekker babyspul gekregen?
en fijn dat je controlle goed was maar als je je onzeker voelt over je bmm gewoon zeggen! dan zal ze toch vast kijken?

mama30
fijn dat de spruw al wat aan t afnemen is....lijkt me echt pijnlijk!
en ook al aan t soliciteren! spannende tijden allemaal...wel erg leuk!
ik moet ook nog op nacontrolle maar weet niet of ik ga ....
en leuk he dat lachen doet assunta ook ik heb zon mobiel in de box hangen elke keer als ze eronderligt gaat ze helemaal uit haar dak haha!

ikke hoe is t?

joyce je kraam zal er alweer bijna opzitten! jeetje gaat t hard!
en een super leuk kaartje!
zit zoe alweer op geboortegewicht?
en de fles hoe gaat t?

hier gaat alles lekker vrijdag de eerste prikjes...snik .....ik vind t zooooo zielig gaan ze zitten prikken in je kleintje!        
daarna gaan we naar de eemhof (centerparcs) ons eerste echte uitje met t gezinnetje vind het echt superspannend!

liefs sandra

Hoi Meiden, Hier gaat ales wel goed. vandaag was kraamzorg er vor het laatst dus nu begint het echt werk. De stuwing is gelukkig bijna voorbij dus daar heb ik geen last meer van. Maar ik ben wel enorm moe en heb enorme hofdpijn met wat druk op de borst. De bloeddruk was wel redelijk dus dat is het niet. Ik moet nu 2 dagen lang om de 4 uur 2 paracetamol innemen van de verloskundige en meer gaan rusten. Als het dan nog zo is dan moet ik langs de huisarts van haar. Verder ben ik nog steeds enorm emotioneel en moet de hele tijd huilen. Ik vraag me af wanneer dat voorbij gaat.

Zoë doet het heel erg goed. Ze weegt nu 2770 gram dus nog een paar dagen en ze zit weer op haar gebortegewicht van 2865 gram. Het is echt een heerlijk meissie maar moet wel 's nacht nog wat huilen. Overdag valt ze als een blok in slaap na de fles.

Sandra; Je gaat dus heerlijk naar Centerparcs. Ga lekker genieten meid van je heerlijke gezinnetje. Ik ben benieuwd hoe het is geweest.

Lilian wat fijn dat alles goed was met de controle. Nog evenmeid en dan is het december en kan jij ook heerlijkgenieten van je kleine meissie.

Ikke, Hoe gaat het met jou? Zijn de voorweeen misschien al overgegaan in echt weeen? Ik hoop het wel voor je.

Mama30, Gelukkig gaat het al wat beter met je borstontsteking. Lijkt me echt heel erg vervelend. En de spruw wordt die al wat minder? Lijkt me zo zielig voor je kleintje maar ook voor jou. Dus de nacontrole heb je nu gehad. Is he echt de laatste zwangerschap geweest of zijn jullie er nog niet helemaal over uit?

Terug
Bovenaan