ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hey meiden

joyce wat vervelend dat je zo emotioneel blijft....maar meis je bent nog maar net bevallen ! al die hormonen gieren nog door je lichaam!
geef t nog eventjes en waarschijnlijk wordt t snel minder...
laatste dagje kraam dus....heerlijk zelf studderen ....lekker vangenieten en vooral niet te veel bezoek haha...nee meis echt rustig aan !

anneloes hoe was t ? je nacontrolle?
en zoals joyce al wilde weten is jolijn de laatste?
assunta niet als t aan mij ligt maar ja de natuur he? ik hoop dat t ons gezint is ....ik slik ook geen anticonseptie op advies van de vk.....want dat zou de kans dat t ooit nog lukt drasties verminderen...dus of ik ben heel snel weer zwanger of.....het duurt weer een paar jaar.....en thx voor je pbtje!
doet mij altijd goed!

lilian je kindje is als t goed is nu levensvatbaar toch als het nu geboren wordt?niet dat w3e dat nu hopen hoor...ik bedoel geboren nu! maar wel een lekkere gedachte ....

ikke hoe is t?

fijne dag allemaal!

Nee, helaas dames, er is nog niets geboren bij ons. Mijn voorweeen zoals ik die maandagnacht had, heb ik ook niet meer gehad... Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant, laat het maar komen. Ik ben er klaar voor. De kinderen vinden het wel raar volgens mij. We hadden nl. gezegd dat de kleine zou komen na mijn dochter haar verjaardag (dat is inmiddels 10 dagen geleden- ook wel fijn, zitten ze tenminste niet vlak achter elkaar). Ze zegt iedere dag, ik denk nog 1 nachtje, maar helaas is dat nog steeds niet uitgekomen. Mijn zoon vroeg al of het er toch geen 2 zijn, want mijn buik wordt nu wel erg dik (vindt hij). Van de week had hij bij een vriendje gespeeld en diens vader dacht dat ik nog wel even moest.... en bedankt, ok, zijn vrouw is behoorlijk fors en klein en was echt mega toen ze zwanger was.

Vanmiddag heb ik weer controle bij de verloskundige, had eigenlijk gedacht dat ik die niet meer zou hebben, maar die kleine(!?) is nu al eigenwijs. Mijn echodatum van 12 weken en mijn eigen berekenende datum zijn voorbij, dus nu hou ik me maar vast aan de andere echodatum, a.s. zaterdag. Ga zo maar weer een was ophangen, want die was weer opgestapeld en dan hoop ik toch echt pas weer op het forum te komen als de kleine geboren is.....

Groetjes en bedankt voor jullie medeleven allemaal!
Mira

he, ikke.... jammer we hadden op ander nieuws gehoopt!! het komt echt hoor!! veel plezier bij de VK.

Tja meiden een derde.... hmmm... we zeggen nooit nooit maar nu hebben we zoiets van het is leuk zo.... maar weet het niet. en ook mijn ega niet.... we zien wel.
Wel de anticonceptie geregeld... maar dat duuuuuuuuuurttttttt. Ik wilde weer een koperspiraal maar daar zijn 4 dames mee zwanger geraakt afgelopen jaar in de huisartsenpraktijk. Schrijven ze dus niet meer voor. Dus het word de mirena... en die zetten ze pas met 10 weken.... we moeten nog ff geduld hebben ......haha.
We gokken het er niet op he ????? maar wachten duurt lang hoor!!

De nacontrole was prima, gezellig even... erg leuk om even terug te kijken, en dus ook weer alle leuke herinneringen boven. En dan denk je toch even weer als je thuis bent.... nooit meer zwanger????? nooit meer leven voelen in je buik??? snif snif...
maar dit gevoel zal je ook hebben als je 3 kids mag krijgen denk ik....

Maar mag je al wel weer zwanger worden Sandra? Heb je geen herstelperiode ivm de keizersnee? Ik hoop het voor jullie. en ej weet het he, het komt je toe!!!

Joyce, hoe is het met je tranen? Gaat het weer een beetje? Het is iets bijzonders wat je toch overvalt he, dat gevoel is niet te omschijven. Ik moet ook zomaar opeens soms nog huilen hoor, dan besef je even wat je hebt en wat je doorstaan hebt. die ongelovelijke liefde wat je voor een kindje kan voelen is ongelovelijk.
Ben je verder weer op de been?

Tot snel meiden!

Ikke, Misschien kunnen ze je wel strippen bij de verloskundige. Wie weet komt het dan wat sneller op gang. Maar wie weet benje verder dan je dacht. Ik hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen mag houden.

Mama30, Het is dus nog niet helemaal zeker of je aan een derde gaat beginnen. Maar het heeft nu natuurlijk nog geen haast toch? Lekker genieten van de kleine nu. Jammer dat ze het koperspiraaltje niet meer bij je willen zetten. Maar is het niet zo dat je dat zelf mag bepalen? Vooral omdat het bij jou wel goed heeft gewerkt?

Sandra, Dus jullie gaan zeker voor een derde! Super leuk hoor een groot gezin. Maar wat mama30 ook al vroeg, mag je wel meteen weer zwanger worden zo kort na je keizersnee? Of gaan jullie eerst andere voorbehoedsiddelen gebruiken ipv de pil?

Zelf weten we nog niet of we voor een tweede gaan. Eerst maar eens kijken hoe we het er met Zoë afbrengen. haha.

Ik ben nog steeds heel huilerig. Verder heb ik ontzettende hoofdpijn. Ondanks de 2 paracetamol die ik om de 4 uur neem gaat de hoofdpijn niet weg. Verder voel ik me nog slapjes. Maar het zonnetje schijnt dus ik ga vanmiddag even lekker met Roy en Zoë wat boodschapjes doen. Even lekker naar buiten. Misschien dat ik van frisse lucht mezelf wat beter ga voelen.

Lilian, Hoe gaat het met je? Ben je wel lekker aan het genieten van je zwangerschap!?! Voel je je kleine meisje goed trappelen? Probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoor. Voor je het weet is het al weer voorbij.

Johanna, Hoe gaat het met jou? Het begnt nu toch al wel lekker voor je op te schieten he?

Sjors, Fijn dat je je weer wat geruster voelt nu je het hartje weer hebt zien kloppen. Het komt vast helemaal goed meid. Over een paar weken zie je een heel erg klein beebje spartelen op de echo. Zet je de echo tegen die tijd op hyves?

Hoi (a.s) mama's! :D

Joyce: Zoe's navelstreng is er echt snel afgevallen! Wel lekker makkelijk, want zo'n klemmetje is best irritant! Enne dat je huilerig bent hoort er echt bij hoor meid. Ik knapte eigenlijk direct op zodra ik buiten was geweest.Jij bent vandaag toch ook voor het eerst weggeweest? Hoe beviel dat?

Sjors: kan me voorstellen dat de nachtdiensten zwaar zijn gevallen. Maar je hebt echt het recht om te zeggen dat je ze niet meer wilt draaien. Wij draaien dan wel geen nachtdiensten, maar ik ben ook vrij snel gestopt met tot 23.00 uur werken, want dat trok ik echt niet.

Mira: meid, ik hoop echt voor je dat de kleine nu snel komt! Dat wachten is zo lastig he?!

Lillian: als het goed is, is je meisje nu levensvatbaar. Lekker is idee is dat he?

Sanhe: ja, zielig he, die 1e prikjes? Ze kunnen zich er ook zo beroerd van voelen! Nienke heeft eigenlijk alleen maar geslapen en had wat verhoging. Maar met een paracetamol zakte dat weer. Kan me trouwens voorstellen dat je geen anti-conceptie slikt als je nog een volgende wilt en het gaat niet zo gemakkelijk.
Ik zou ook nog wel een 2e willen (en misschien nog meer, als het financieel kan), maar nog even niet hoor. Lekker eerst genieten van Nienke. Maarja, ik was   binnen 3 maanden al in verwachting, dus het ging toen vrij makkelijk dus ben nu wel weer aan de pil. Kijk, als het komt, dan komt het hoor. Het is altijd welkom, maar als ik het hiermee even kan uitstellen... :D

Met Nienke gaat alles heel goed. Ze is sinds de prikjes wat meer gaan huilen, maar dat is nog steeds niet meer dan 1,5 uur per dag gelukkig  :D Ze is dus echt heel makkelijk. Ik ga nu wel over op andere voeding. Ze kreeg eerst nutriton door de voeding tegen het spugen, maar dat klonterde zo erg. Dus ben nu bezig met overgaan op de voeding voor etos speciaal voor spugende baby's en moeilijk poepende baby's. Want ook dat gaat haar niet altijd even makkelijk af. Dus ben benieuwd of het  bevalt.

Morgen komt de vloer! Wat kijk ik daar naar uit! Dan is het echt bijna af! We hebben de woonkamer uitgebouwd. We wonen in een machionette en we hebben dus het balkon bij de woonkamer laten trekken. Heb er nu toch een ruime meter bij. Echt super! Morgen ga ik ook een weekend weg. Manlief blijft thuis, en ik neem Nienke mee. Ik ga dus met Nienke, mijn moeder, mijn beste vriendin en haar moeder. Onze moeders zijn namelijk ook hele goede vriendinnen. Een echte moeder-dochter-vriendinnen weekend dus :D Ik heb er echt zin in!

Ik zal dus waarschijnlijk na het weekend weer kunnen reageren.

Groetjes Nathasja

Hello lady's

Joyce wat balen van die hoofdpijn zeg.Soms helpt een beetje frisse lucht goed.
Ik hoop dat het ook voor jou zo werkt.
Groeit je kleine meisje goed?  Die kraamtranen, het hoort er allemaal bij, maar kan me voorstellen dat je het vervelend vind.
Het gaat vanzelf weer over. ik ben zo jaloers. Wou dat het bij ons al zo ver was.
Herken je ook een beetje van jezelf of je vriend in haar?

Sjors: Wel genieten van je zwangerschap meid. Hoever ben je nu?
En wanneer hebje weer een echo?

Lilian!! hoe voel jij je? Geen last van kwaaltjes?

Hier gaat alles goed. bijna 30 weken alweer.
Kan me neit voorstellen dat we zo over een week of 10 een kleintje hebben.
Onze echo's waren ook geweldig. Heb er 1 met 20 weken en 23 weken gehad.
Volgende week heb ik er weer 1. Gewoon een pretecho omdat we zo neiuwschierig zijn. En we weten wat het word........alleen niemand om ons heen weet dat wij het weten.
anders gaan ze letten op of we ons ook verspreken ofzo. Dus we vertellen dapper tegen iedereen dat het een verrassing word.
Spulletjes houden we toch neutraal omdat we het dan ook kunnen gebruiken voor eventueel volgend kindje.

Verder werk ik sinds vandaag op therapeutische basis. Werken als verpleegkundige aan bed is gewoon bijna niet vol te hoduen. Afgelopen dinsdag was het zo druk dat ik jankend thuis gekomen ben. Dat was de druppel. Gister gezegd dat het teveel voor me is en sinds vandaag werk ik nog maar 2 keer per week vier uurtjes op een dag.
Alleen voor han en span diensten. Controles doen bij patienten, bloedsuiker prikken, vissekom schoonmaken dat soort dingetjes.

Verder loop ik bij de fysio voor mijn bekken. en heb ik ontzettend last van zuurbranden. ik slik rennie's hiervoor, maar hoor vandaag van collega dat eht heel slecht is voor je maag en dat ik beter antagel of graviscon kan gebruiken.

morgen controle naar de verloskundige, maar ga ervan uit dat alles goed is. De kleine beweegt heel veel. Buik groeit volgens mij goed. Zit aardig hoog. vandaar ook de zuurbranden.

zal tafel dekken, eten is bijna klaar.

Groetjes johanna

Natascha, Wat zielig dat Nienke zo veel moet spugen en dat het poepen niet zo goed gaat. Ik hoop dat de voeding van de Etos werkt. Maar je gaat van het weekend dus heerlijk genieten van een moeder/dochter weekend. Geniet er lekker van. Ik hoop dat het weer net zo mooi mag blijven als vandaag.

Johanna, Jeetje nog 10 weekjes en dan ben je aan de beurt. Je weet dus al wel wat het wordt. Wat leuk. Wil je het met ons delen of hou je het nog even geheim? Wat goed dat je op je werk hebt aangegeven dat je het niet langer meer aan kan. Nu lekker gaan genieten van de uren die je wel werkt en van je mooie zwangere buik.
Gisteren zin we even lekker buiten geweest. Maar ik heb nog steeds hoofdpijn. Ik denk toch dat mijn lichaam weer helemaal moet omschakelen ook met de bloeddruk en zo. Maar ik voel me wel iets beter dan een paar dagen geleden. En de kraamtranen …ja die zijn er nog steeds maar ook dat komt wel goed. Zoё is een heerlijke meid. Als ik naar haar kijk dan overvalt ze me met een overweldigend gevoel van liefde en dan komen de tranen gewoon naar boven.

Hallo, Hier gat alles goed. Ook vannacht heeft Zoë weer gehuild maar we nemen haar dan lekker bij ons tot de volgende voeding (dat is 03.00 uur). Dat vind ze zelf wel lekker en wij ook. We pakken nu gewoon haar ochtend lsaapje mee en dan voelen wij ons ook wat meer uitgerust. Ze ligt nu in de box en is al weer wakker aan het worden voor de volgende voeding. Ze komt zeker om de 3 uur en nu is het nog maar weer 2,5 uur geleden. Best wel vaak dus. Soms ben ik bang dat ik haar te veel geef. Ik zal het eens navragen op het consultatiebureau. Ik ben benieuwd wanneer zij contact opnemen.

Prettig weekend dames! geniet van het mooie weer!

Terug
Bovenaan