ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hoi meiden!!

wat hebben we stiekem nog ff lekker weer he...heerlijk zonnetje schijnt...mmmm!!
vandaag 26 w+ 1 dag hoera hihi..
voel me een beetje baaahhh..maar heb zn afschuwelijk drukke week gehad eeeuuuhh!!
had deze week elke dag iets!! en dit weekend 3 verjaardagen ! maar vanmiddag de laatste daar ga ik niet naartoe want daar ziet t altijd helemaal blauw van de rook!
Rene zei zelf al blijf lekker thuis..okee geen probleem hihi lekker relax filpke kijken denk ik .....
mijn buik voelt op sommige dagen [vooral drukke dagen] zooo zwaar aan whoo ik kan t nu echt gaan merken hoor   ,ach nog maar 13 /14 weekjes en dan zullen we ons mooie [hopen we dan he ahhahahaha ] meisje eindelijk zien...
Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe ze dr uit ziet.. en ze schopt met de dag harder   en harder ..ik had laatst gewoon een blauwe plek aan de buitenkant van mijn buik!!!

nou bij alle nieuwe moeders gaat alles lekker he...!!fijn ...
alleen de spruw moet nog ff echt verdwijnen las ik en dan gaat alles weer volgens plan he...

ikke   ben jij al bevallen of ben je bezig of nog helemaal niet??? lekker onzeker zo , van jou mag de baby gewoon komen he!!! [nou wie weet!!]

allemaal een lekkere zondag en tot snel   xxx lilian

ojaa johanna
nog maar 10 weken oooh ! spannend!!! en ik kort na jou...13 14 weken ..ik heb zelf zn "raar" idee dat ze half december komt!! [of goeie hoop hihi] zo rond de 15e lijkt me mooi hahhahahahha.....maar we zullen wel zien 1!!

sjors hoe is ie??? misselijk of lekker geen last van ?? andere kwaaltjes???
x lil

Hoi dames.

Joyce. heb ik niet eens genoemd wat er in mijn buik rondzwemt.
We krijgen een MEISJE!!!.
Zo nu zijn jullie de eerste en enigsten die het weten... dus mondje dicht. hahaah.
net als jullie toch lilian??
Wat veel meiden om ons heen zeg.

Ik ben vrijdag bij de verloskudnige geweest.
Ik moet van haar helemaal stoppen emt werken. Dus vanaf vrijdag zit ik in de ziektewet.
Dit komt door mijn lage HB. Ik zie er moe uit en moet vanaf nu uitrusten en me rustig houden.
Mijn hb is 6.4. Zit nu aan de staal tabletten en aan de floradix,
als dit neit helpt moet ik aan de ijzer injecties. Heeft iemand  hier ervaring mee?(laag hb dan)

Lilian: gaat snel he. jij zit maar drie weekjes na mij. Gaat zo snel allemaal.

Liefs jo

hoi meiden
 johanna een meisje wat leuk! het lijkt hier welo een meisjes babyboomj hhaahha
en nog 10 weekjes jetje wat vliegt de tijd.......

natasja
fijn dat je zo heerlijk kan genieten van nienke en wat heeft ze een prachtige lach...ik ben niet naar t cb geweest en assunta geen prikjes gegeven ze heeft last van spruw en is snipverkouden en ook zulke rode billetjes gewon superzielig en om dan ook nog prikjes te laten doen neeeeee dat zag ik niet zitten....

lilian je hebt gelik hoor geen blauwe rookruimtes voor jouw...lekker filmpie gedaan?

mama 30 lekker weekend gehad?

joyce hoe is t meis?

wij hebben een heerlijk weekend centerparcs gehad super genoten en wat een weertje....super gewoon

hoi meiden

san he       fijn dat je lekker van het weekend heb genoten !! lekker he zo ff   centerparken hahaha.. gewoon   relax ....jammer dat de spruw   nog niet weg is, ik hoop dat t snel weg zal gaan dan kan je veel meer genieten he...

joh   EEN MEISJE!!   nee dat wisten we nog niet maar het is hier echt een babyboom van meisjes he!!! ik zal dadelijk de lijst er wel eens bijzetten .. het meerendeel van de baby's is meid!! girlpower he!! hihi

mijn zondag was iets minder relax als gepland!! mijn vader heeft al een een paar jaar longproblemen[longemfiseem][na 40 jaar roken is dat t resultaat!!!! je longen zijn veel minder elastisch en kunnen maar voor de helft gebruikt worden!!dus veel minder lucht!!][hij is nu al 15 jaar gestopt hoor maar ja eigenlijk te laat]en op zich gaat dat redelijk goed, hij doet eigenlijk alles nog   maar wat rustiger aan ...
nou was t 2,5 jaar geleden bijna fout gegaan , dubbele longontsteking en 1,5 IC in t zkhs en daarna nog 2 weken op de longafdeling   dat was kantje boord,maar gelukkig goed eruit gekomen en opletten dat ie niet te verkouden word ..]pillen /puffers etc.]..want dan heb je dus normaal al minder adem en met een heftige verkoudheid /slijm/snot etc. heb je t dan nog benouder..

nou was ie woensdag al wat kortademiger als normaal , maaaar erg eigenwijs dus niet gelijk de dokter bellen .. vrijdag is de dok geweest en een boost pretnison gehad om die longen open te zetten... en dat moest zondag zeker verbetering hebben gegeven.....
nouniks dus en zondag weer dk gebeld en toen heeft die besloten dat ons pap gisteren dus naar t zkhs ging!!
en   hij heeft dus toch weer een beginnende longontst. en dus veel slijm wat ie niet op kan hoesten , en dat maakt weer niet nieuwe ontstekingen als dat in je longen blijft.. je longen moeten schoon /leeg zijn /....
nou gelukkig zijn we er op tijd bij en ik denk een weekje zkhs en xtra medicijnen dat ie danweer naar huis mag....
maar je schrikt je wel weer rot!
en uiteindelijk gaat t een x mis met zn K*T longontsteking en die half functionerende longen, dat in mijn achterhoofd vind ik echt een hele enge gedachte.....
maar nu gaat t gellukkig alweer redelijk....

dus ik ben   4 uur in t zkhs geweest en toen maar thuis op de bank filmpje gekeken...
vanacht was ik kei misselijk!!!! ik heb gewoon een emmer gepakt maar gelukkig viel ik in slaap!!
nou dussss en nu wacht ik op de OVEN MAN hahaha mijn oven doet t niet meer en er komt een monteur tussen 10:00 en 14:00.. duss we wachten af ... dan ga ik als t lukt op bezoek 14:00 15"00..

nou meiden tot morgen xxx lilian

Uitgeteld.

Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce,

Johanna,
Ikke,  
Jossie:  
lilian:   23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 3-10-08 de eerste keer naar de verloskundige, 6-10-08 controle echo bij de Gyn..
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30
17 september, Zoë, Dohter van Joyce  

kijk meiden 8 meisjes geboren en   jongens tot nu toe!! en ik en joh. hebben ook een meisje in ons buik dussss. vette meerderheid voor de meiden he!! hihi

ikke weet jij al iets je bent er al ff niet ...volgens mij ben je bevallen!!

Johanna; een Meisje in je buik! Super!!! Van harte gefeliciteerd en we verklappen niets hoor. Maar de meisjes zijn inderdaad in de meerderheid. Super leuk hoor. Ik heb ook even een laag HB gehalte gehad. Ik zat toen ook precies op 6.4. Met floradix was het met 2 weken weer helemaal op peil en daarna heb ik het op peil gehouden met Roosvice Ferro. Fijn dat de verloskundige vind dat je nu niet meer moet werken. Je hebt ook een zware baan in de zorg dus ik zou nu lekker gaan genieten van je rust.

Lilian, Dat is wel even schrikken met je vader. Hoe ben je er nu zelf onder? Gelukkig valt het nu allemaal wel weer een beetje mee maar probeer toch zo veel mogelijk stress te vermijden hoor. En ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd want het gaat toch om je vader. Gelukkig voelt hij zich weer wat beter.

Ikke, Ik ben zo nieuwsgierig! Volgens mij ben je al heerlijk aan het genieten van je beebje!

Sandra, Hoe was het op Center Parks? Heb je lekker genoten van je zoon en dochter. Lekker wezen zwemmen? Je hebt in iedere geval heel erg mooi weer gehad!

Met mij gaat alles goed. Ik zit een stuk beter in mijn vel en mijn hoofdpijn is ook al wat gezakt gelukkig. Roy zou vanaf vandaag weer moeten werken maar was na een uur al weer thuis! Hij heeft nog een hele week vrij genomen. Lief he?! Dat zijn echt de kleine dingen waarom ik nog steeds verliefd op hem ben! Nou ik ga er weer vandoor. Het consultatiebureau komt zo langs.

hoi mama's en zwangere mutsen hihi

joh ..   hoe bevalt t zo ...lekker niks moeten doen?? fijn denk ik he..maar stiekem kan je thuis vaak nog wel wat doen he hihi ..heb je de kleertjes al gewassen etc hihi of ben je helemaal klaar???

ikke   jij moet bevallen zijn anders was je al online geweest denk ik..of je bent echt zo irri dat je nog steeds aan t wachten bent hahahah neee ik geloof dat jij echt bevallen bent!! we horen je snel   ...x

joyce     oooh wat een schatje die man van jou!! hij kon t toch nog niet missen dus!! lief !! en veel gezelliger zo met zn twee/drieen he hahha...

sjors hoe is ie??? voel je al wat en ben je nieuwsgierig naar de volgende echo!!

met mij gaat t goed ...gelukkig met mijn papa ook   hij was al best opgewekt gisteren en hij had wel vanalles gehad [pillen infuis spuiten ] maar hij was al wel iets beter!! hij zag t al allemaal wel weer zitten hahaha..
hij is nogal ! eigenwijs en normaal kan hij   niet zo ver lopen [paar 100 mtr dan is ie eigenlijk gewoon moe] maar nu zag hij t in een x voor zich ....
hij wil zn karretje dat je kan inklappen [electrisch karretje]en mee kan nemen in de auto .. want hij zei dan kunnen we lekker naar de efteling en de dierentuin met mijn zusje en dr kindje [ en nog een nieuwe op komst 15 weken] en ikke   met ons meisje   en mijn moeder natuurlijk..
eerst zag ie dat allemaal niet zo zitten want dan moest je de hele dag lopen en een rolstoel vind ie niks [eigenwijs] maar nu wil ie toch zn karretje!!
vind ik wel een heel goed iets ..hij wil vooruit!! dan maar met zn karretje lekker..opa met de kleinkinderen naar de  efteling!! leuk!!
dus gelukkig gaat t best wel goed.. ik denk   dat ie een weekie moet blijven en dan nog 2 weken thuis rustig aan doen en dan zal ie wel weer de oude zijn...
gelukkig warenwe er weer op tijd bij ..een longontsteking is echt heel erg als je al weinig adem hebt   ..maar we gaan de goede kant op.!!

ik ben er wel rustig onder want ik zie dat t best wel goed gaat!! en heb er vol vertrouwen in ..MIJN PAPA IS EEN VECHTER!!! hij heeft een kleinkind   en er zijn er 2   die binnen een half jaar geboren worden [ikke   dec/jan en mijn zusje in mrt] dus hij wil eigenlijk   nog heel lang mee!!!!
nou voor de rest gaat alles goed hihi

meiden tot snel xx lil

Terug
Bovenaan