ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Mira, ik lees net op je hyves dat je bevallen bent van een DOCHTER, Iris !!!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat ales goed gaat met jullie en ik hoop snel te horen hoe het allemaal is gegaan. Geniet lekker van elkaar!

Lilian, Fijn dat je vader zich weer goed voelt en dat hij het helemaal ziet zitten om straks met z'n kleinkinderen lekker op stap te gaan. En fijn dat jij je nu ook niet zo druk hoeft te maken.

Hoi Meiden!!

Hier ben ik ff snel!!

Joyce, wat een gouden man heb jij zeg!! Heerlijk! Geniet er lekker van, echt een kadootje!! ben blij dat het beter gaat met je traantjes!!

Lillian, Schrekken zeg! Goed om te lezen dat je paps weer opknapt!! Beterschap!

San, Lekker weekendje gehad dus!! Met mooi weer!   Wat vond assunta van het water?

MIRA!!! JES! Gefeliciteerd meid! Mooie naam Iris! Geniet lekker he. (en ging alles voorspoedig??)

Meiden, we zijn hier enorm druk momenteel en er komt nog heel veel aan. Want... We gaan verhuizen!!!! We zijn nu bezig ons eigen huis te verkopen, hopelijk gaat dat voorspoedig. En dus een nieuw huis zoeken. Ben beniewd hoe alles loopt. De planning (hopen we) is dat we rond kerst in Groningen wonen..... Ben benieuwd.
Er moet heeel veel geregeld worden.

Morgen met de beide kids naar het consternatie bureau. Onze zoon voor zijn 3e jaar keuring (ja want hij word maandag 3!!!) en Jolijn voor de 2e x. en dus een prikje...snif snif... Hopelijk vind ze het prima. Mijn man gaat iig mee, is net zo handig even met 2 kids he....

Ik reageer snel weer hoor!!!

XXX

Hoi meiden,

He he eindelijk weer een reactie van mij. Ik volg hier echt alles wel hoor. Maar ik ben nog druk aan het werk en dan heb ik niet altijd de puf om te reageren. (ik ben niet zo'n hele snelle typer namelijk) En soms heb ik zo'n poos niet gereageerd dat ik denk is het niet dom na zo'n lange tijd. Maar Lilian jij hebt mij een reactie uitgelokt via de hyves.
Dat ik dacht ik moet  weer nodig reageren...
En ik hou ook nog een beebiesite bij waar ik foto's dagboekverhalen en alles op zet. Daar gaat ook wel tijd in zitten.
Met mij gaat het goed, alweer 30 weken en 3 dagen zwanger en ik werk ook nog gewoon volop in de kraamzorg. Al moet ik zeggen dat dit wel wat zwaarder begint te worden. Maar ik voel me eigenlijk helemaal toppie.

Dus meiden ik volg alles hier maar sorry voor mijn lakse reageren. Maar ik heb het allemaal nog wel gelezen.
En ik zal proberen weer wat vaker te reageren. Nog 4 weekjes en dan heb ik verlof.

Als jullie mijn verhalen willen lezen hier de site: www.kleinewollie.beebiesite.nl  en dan kun je inloggen met mijn naam: jose .  Vind het wel leuk als jullie een berichtje achterlaten in het gastenboek. Ik heb net gisteren allemaal foto's op de site gezet die mijn vader heeft gemaakt van de buik onder het kopje 30 weken fotosessie in het fotoalbum.

Doei mama's en aanstaande mama's,

Groetjes Jose ( Jossie)

MIRA:

Van harte gefeliciteerd met je dochter Iris.
Ik wens jullie veel geluk met elkaar!

Jose

hey meiden
mira gefeliciteerd met jullie dochter iris!
alles goed gegaan?

mama30 alweer de 2de prikjes!
assunta krijgt de 10de haar eerste! lekker op huizenjacht geweest?
nee ik ben niet met assunta wezen zwemmen daar vind   ik haar nog te klein voor en ik vindt het water bij cp ook aan de koude kant en ze is ook niet lekker dus nog maar even niet!

ik merk de laatste tijd dsat ik erg snel moe en vittig ben....zal wel aan de verkoudheid liggen maar ook aan t weer want ik ben meer het zonnetje type haha

oh ja jossie leuk om weer wat van je te horen en ja de moeheid hoort er bij he? maar nog even en dan mag je ook je mooie beebje bewonderen!

Mama30, Och moet Jolijn al weer voor haar 2e prikje. Wat zielig he? Is ze er de eerste keer ziek van geworden of viel het allemaal wel mee? Verder wil ik je nogmaals feliciteren met het feit dat jullie gaan verhuizen. Lijkt me fijn dat jullie weer lekker terug gaan en super dat het misschien al met de kerst zover is. Dat is echt wel een gezellige tijd.

Sandra, Assunta krijgt haar eerste prikje dus de 10e. Ik hoop dat ze er niet al te ziek van wordt. Maar je hebt wel een lekker weekend in Center Parks gehad? Ik kan me voorstellen dat je nog niet bent gaan zwemmen met haar. Helemaal als ze nog geen prikje heeft gehad.

Jose, Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Ik zal zo eens op je site gaan kijken. Ik ben benieuwd. Lekker nog 4 weekjes werken en dan ben je al met verlof. De tijd gaat echt wel snel hoor! Voor je het weet is je beebje er al.

Gisteren zijn we met Zoë even naar het consultatiebureau geweest om haar te wegen en ze weegt al 3040 gram! Dat is al meer dan haar geboortegewicht. Echt super dat het zo lekker gaat. Ze komt nog wel elke 2 á 3 uur. Heel erg veel dus. Het slaaptekort begint nu toch wel een beetje veel te worden. haha maar ja we doen het met liefde. Ik hoop dat ze snel wat grotere flessen per keer drinkt zodat ze niet zo vaak meer om eten vraagt.

Hoi dames,

Ik ben donderdagavond bevallen van een dochter van maar liefst 4760 gram, Iris. Joyce had het al op de hyves gelezen, las ik. Bedankt voor jullie felicitaties allemaal.

andere keer mijn verhaal.

groetjes Mira

Ikke, Dat is een flinke meid zeg! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Geniet lekker van je dochter. Iris is trouwens een hele mooie naam!

Terug
Bovenaan