ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Heeee Meiden!

Jossie, had al even een berichtje achter gelaten in je gastenb\oek, leuke site hoor!!! Je kan 'm uiteindelijk toch ook op cd laten zetten??

Jolijn moest voor de 2e keer naar de CB maar ze kreeg haar eerste prikjes. Had het even wat verkeerd geschreven. Ze heeft gehuild, heel sneu, maar daarna was het ook over. Tegenwoordig hebben ze bij de eerste prik 2 injecties. Dus ieder beentje kwam er 1. Maar goe dze is al weer 5040 GRAM! Dat gaat erg snel zeg! Het gaat gewoon super. Ook Yoran is goedgekeurd, moest ook voor de ogentest, ging prima!

Nou als het goed is komt vandaag een bord in onze tuin. Gisteren is de makelaar geweest. Gek idee hoor. En ook op Funda word ie geplaatst. Dus het duimen kan beginnen!!! Vanmiddag hebben we onze eerste bezichtiging van een huis. Ben erg nieuwgierig!!

Joyce, wat fijn dat zoe zo goed groeit, in het begin hebben ze totaal geen ritme. Staar je neit blind op die klok hoor! Iedere baby moet een ritme maken en ontdekken. Ik merk dat Jolijn nu zo onderhand wat ritme gaat krijgen (es een dag wel....es een dag niet...)

San, Ik ben aan de gravitamon gegaan. even wat extra weerstand en vitamientjes. En zorg dat je je slaap goed krijgt he! Je hebt ook nog meer kids over de vloer overdag!!! Ik heb erg veel respect voor je! Zo snel na de bevalling weer werken!

Lilian, hoe is het het je paps??

Meiden ga de tassen inpakken en na het eten kunnen we weer in de auto! Tot volgende week, hebben dit weekend verjaardag van onze zoon en nog kraamvisite.

hoi allemaal!

mama30
ja zielig he? assunta moet dus volgende week 1
de spruw is zo goed als over nu de verkudheid en rode billetjes nog
maar wat gaat t toch snel!
alweer 11 weken vandaag!ik heb vandaag de verkleiner uit de maxi cosi gehaald..moest ikom huilen!die hormoontjes zijn nog niet helemaal weg denk ik!
ik vind het superlief wat je over mij zegt doet me goed!
en een bord in de tuin ...spannende tijden dus!maar wel super leuk!

joyce fjn dat t zo goed gaat met zoe!
jouw huilbuitjes ook al wat minder?

lilian hoe is t met je en je vader?
al van de schrik bekomen?

ik ga vanavond mijn nieuwe wandelwagen ophalen...ik had een buzz maar daar was ik een beetje opuitgekeken ik had hem al met milan .... dus hup op marktplaats en was dezelfde dag verkocht!
ik heb nu de nieuwe bugaboo   cameleon antraciet met roze gekocht! ben er zo blij mee!
heeft 1 van julie er ervaring mee?
het leuke van de wagen vind ik dat je aanvullende fleece sets kan kopen en zo je wagen elke keer dat je eropgekeken bent een ander kleurtje kan geven...

iedereen een fijn weekend

Mama30, Och wat zielig dat ze in elk beentje een prinkje heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat je dan ook even moet meehuilen. Hopelijk wordt ze er niet al te ziek van. Veel plezier met het bezichtigen van het huis. Wat een spannende tijden zeg. Ik hoop voor jullie dat jullie huis snel verkocht zal worden. Dan zit je in iedere geval niet met dubbele lasten.

Sandra, Assunta moet volgende week dus voor haar eerste prikje. Wat gaat de tijd dan toch snel he?! Ze is al weer 11 weken. Lijkt me toch wel weer heel erg raar hoor als de tijd zo snel voorbij vliegt. Hoe gaat het met jou? Ben je nog steeds een beetje vittig en snel geirriteerd? Ja en dan helpt de regen ook niet echt natuurlijk. Ik vind dit zelf ook niet zo'n leuke tijd. Misschien kan je wat plannen voor bijv. over een maand of zo. Mij helpt het altijd wel om wat leuks in het vooruitschiet te hebben.

Hier gaat alles goed. Ik heb voor het eerst nog geen hoofdpijn gehad vandaag. Ik zit ook wel lekker in mijn vel. Met Zoë gaat het even wat minder. Ze is heel erg huilerig, vooral na de fles,  en moet ook al 2 dagen veel spugen. Vanaf vandaag heeft ze ook wat diaree (2x) Ze heeft geen koorts maar ik maak me wel een beetje zorgen. Hebben jullie misschien wat tips tegen het spugen?

Fijn weekend allemaal! Hopelijk wordt het mooi weer zodat we nog even lekker naar buiten kunnen.

Sandra, Ik vergeet helemaal te zeggen dat je een mooie kinderwagen hebt gehaald. Dat je de kleuren kan afwisselen is ook wel leuk. Helemaal als je snel bent uitgekeken op je wagen. Ik heb zelf de Buzz 4. Ben er wel tevreden over.

Lilian, Ik meen me te herinneren dat jij bij Prenatal ging kijken voor een wagen? Scheelde het nogin de prijs nu ze die 20% kortingsactie hadden?

hoi meiden/mama's

joyce   bij prenatal waren de prijzen van de kw gewoon hoger gemaakt hihi denk ik.. en hij kwam op iets van 700,- uit met korting ,....zoiets ..
maar op internet kan ik m al bestellen voor 635, 650,- met maxicosi   erbij!! compleet dus!!! dus....
we hebben besloten om nog even te wachten [hahaha] met bestellen want meestal gaat in dec.. de 2008 modellen eruit ! dusss wie weet he..wat ze nog gaan kosten..
ja ik vind t gewoon een sport om m voor zn leuk mogelijke prijs te kunnen kopen...en ach de wachttijd is maar 3 weken duss.kan geen kwaad he..

en kan je beetje aan je nieuwe{?} ritme wennen, en jullie mooie meisje??
..met mijn papa gaat t best goed ..hij is nog wel in t ziekenhuis maar hij gaat langzaam weer vooruit..hij had wel een beginnende longontsteking dus we waren er op tijd bij.. maar in de loop van de week mag ie denk ik weer naar huis!!

mijn buik begint nu echt hard te groeien ..[zal wel weer eens een foto   maken!!voor onze hyves]   ik zie t nu zelf gewoon vooruit gaan hihi
maar toch gaat t heel netjes alleeen mijn buik ..ik ben ondertussen 27 weken en ben   6 kg aangekomen.. ik weet niet wat normaal is hoor maar ik ben er wel tevreden over..je hoort zo soms van die horror verhalen [mijn schoonzus] die was 28 kg aangekomen!!! aaagghhh   , maarja die at alleen nog maar bij mc donalds hahahahha..ik kan juist niet echt vet eten ..perfect hihi

meiden tot morgen denk ik xx lilian

ooohjaa joyce  
ik wil ook een buzz  4 ! he dat wist je he.. maar nou vraag ik me af wat t verschil is met de 3 en de 4 wielen...
een meisje wat ik ken zei dat de voorwielen van de buzz 4 in de hema??!! hihi niet meereden omdat t te glad was de vloer...[geen rubbervoorwielen ofzo???}
kan je dat ff checken hahahahhaha!!!!!!hahhahahahha!!!

jij vind m dus fijn ..ikke denk ook dat ik eerder de 4 wil   hoor maar vertel!!

thanks   x lil

Lilian, Jammer dat ze de prijzen gelijk zo duur maken! Want 700 euro incl. 20% korting is nog steeds heel erg duur. Ik hoop voor je dat je de wagen in december met een mooie kortingsactie kan aanschaffen. Wat betreft de Hema, Daar ben ik ook al geweest en het was geen probleem hoor!! Hij reed perfect. Ja de voorwielen zijn inderdaad niet van rubber maar ik denk dat de Hema dan gewoon vies was! haha.

Wat fijn dat het met je vader weer de goede kant op gaat. Nu lekker gaan genieten van je buikje! Ik ben erg benieuwd naar de foto! Is je meisje nog steeds zo druk in de buik?

Hier gaat alles goed. We beginnen nu aardig aan het ritme te wennen. Ook al is het wel even moeilijk om midden in de nacht op te staan. Ze komt nog steeds elke 3 uur. Met de krampjes gaat het aardig. We houden haar na de fles nog lekker een klein uurtje bij ons en dan blijft ze aardig rustig. Ik vind het nog wel heel erg moeilijk om haar een boertje te laten doen. Maar als ze die eenmaal heeft gelaten dan hoeft ze ook niet meer te spugen. Dat is wel heel erg fijn.

He Dames,

Sorry dat ik zo weinig scrhijf. Maar het is gewoon te druk!
Dat msn forum ga ik dus ook maar scippen! Dat gaat me echt niet lukken!

Af en toe probeer ik hier nog wel wat mee te lezen.

Zelf heb ik vrijdag de 20 weken echo gehad. An sich was het goed. maar het kleintje had wel een wat verwijd nierbekken. Dat was niet iets om ons veel zorgen over te maken....maar toch!
Met 30 weken krijg ik een extra echo....

Groetjes, janneke

Terug
Bovenaan