ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Uitgeteld.

Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Johanna,
Jossie:  
lilian:  21-10-08    / 04-11-08    / 18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:   6-10-08 controle echo bij de Gyn..
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30
17 september, Zoë, Dohter van Joyce

25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)  

4 jongens geboren
9 meisjes geboren

Hallo allemaal,

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik voel me goed en Iris doet het ook goed. Ze is rustig en huilt niet veel. Het poepen gaat haar niet zo makkelijk af (hoewel het zo dun is als plas- krijg je van borstvoeding), maar verder mogen we niet klagen. We hoeven haar ook niet perse 's avonds in bad/douche te doen, want ook vannacht kwam ze na de starttijd van 22.30 weer om half 3 'snachts, dus dat viel mee en toen vanmorgen pas weer om 8 uur. (gelukkig is mijn man nog tm volgende week vrijdag vrij, dus hoef ik er niet op tijd uit om de anderen naar school te brengen, als hij gaat werken, hebben ze nog een weekje vakantie, dus daarna hoef ik pas weer echt op tijd uit mijn bed...).  Overdag maakte ik haar tot nu toe iedere keer om de 3 uur wakker, maar vandaag kwam dat er niet van, want we konden naar mijn schoonvader toe. Kon hij zijn nieuwe kleindochter ook even zien in het verzorgingstehuis. Gelukkig is hij weer wat positiever en gaat hij nu revalideren. Het zal nog lang duren, maar het begin is er. Mijn oma lag sinds afgelopen zondagavond ivm benauwdheid in het ziekenhuis, naast het verzorgingstehuis, dus die was ook helemaal blij met ons bezoekje van haar achterkleindochter. Eenmaal thuis waren er bijna 4 uur verstreken, dus kon ze weer eten en de volgende voeding kwam ze weer na 4 uur, toen weer na 3 uur, dus vanavond nog 1 keer om een uur of 23 en dan zullen we zien hoe lang ze wegblijft. Ik was wel een beetje op, toen ik terug was - en heel erg blij met mijn vooruitgemaakte lasagna in de vriezer - dus misschien iets teveel van het goede??? We moesten ook weer haasten om op tijd op school terug te zijn, want de oudste 2 moesten om kwart voor 12 weer opgehaald worden. Mijn dochter is inmiddels al bijgedraaid hoor. Ze geeft volop kusjes en vindt haar zusje heel lief. Ze probeerde mij nog even uit vanmiddag tijdens de bv, maar ik beloofde dat ik daarna iets leuks met haar en haar strijkkralen ging doen, dus toen was het over.

Joyce, wat betreft de naam Iris. We vonden het zo moeilijk. Vlak voor de bevalling hoorden we dat mijn neef zijn vriendin ook zo heet en beviel er iemand in het dorp van een Iris en Iris staat in de top 10, dus dat stond mij al tegen. Maar je hoort het bij ons gewoon bijna niet en we zijn heel blij met de naam. Het is zo grappig, maar iedereen vindt het weer zo'n leuke naam.
Wat lekker dat Zoë ook zo lekker doorslaapt. Voel jij je verder goed? Heb je nog veel kraamvisite of heb je al veel gehad in de kraamweek? (wij hadden een briefje bij het kaartje gedaan, dat we graag visite wilden tijdens de kraamweek, bij de oudste hadden we nl. in de kraamweek veel visite, bij de 2e kregen we slechts 2 mensen, de laatste 2 dagen en toen nog weken lang visite en nu dus 25 mensen - plus onze broers en zus, ouders - in de kraamweek. Nu is het lekker rustig en is de rust voor onze kinderen tenminste ook weer teruggekeerd.- alle aandacht gaat toch uit naar Iris en mij en maar een klein beetje naar hen.
Hoe is het trouwens met Monique? Jij kent haar toch prive? Is ze weer doorgegaan met behandelingen of ligt het op het moment allemaal even stil? Ik hoop zo voor haar, dat ze dit jaar nog zwanger wordt. Het is haar zo gegund.

Lilian, wat lekker dat het goed gaat met je zwangerschap. Ga je straks bv geven??? Dan vliegen de kilo's eraf (tenminste bij mij wel), maar ja, je moet wel al die kilo's meedragen tot het eind van je zwangerschap en dat is natuurlijk ook best zwaar. Rot he, van die korte nachtjes slapen, maar ja, nog even en dan heb je rond de Sint een lekker meisje op de wereld gezet en dan kan je je weer een gat in de dag slapen... (als zij slaapt, ha, ha).
Wat betreft die foto op de hyves. Ik was erg opgelucht en blij dat het erop zat en dat straal ik inderdaad ook helemaal uit, ha, ha. Vind het zelf ook een leuke foto, de zweetparels zitten nog op mijn gezicht...

Jossie, jij hebt ook al van die fantastische nachten. Dat is gewoon een zwangerschapskwaal. Je ligt uiteindelijk alleen nog maar lekker op je ene of andere zij en dan kan je alleen maar via je rug van de ene naar de andere zij.... Nog even en dan heb jij ook zo'n uk in je armen en is dat verleden tijd. Is de kleine wel rustig 's nachts??? Weet je eigenlijk wat je krijgt?
Viel de partneravond nog mee? Mijn man had er bij de 1e ook enorm veel zin in (niet), maar hij heeft wel gelachen toen. Bij de 2e was hij ziek en zou hij niet mee gaan (en ik dus ook niet) en bij Iris heb ik geen gym gedaan. Ik wist het nog wel... altijd is kortjakje ziek, of, deze wee komt nooit meer terug.

Sandra, veel succes met alle verjaardagen van de week. Kijk je wel uit, dat je jezelf niet voorbij loopt??!!!      

Sjors, blij dat we weer wat van je horen en wat super dat je echo goed was. Nu kan je tenminste onbezorgd gaan genieten. Hopelijk is je comp. weer snel gemaakt, zodat je ons regelmatig op de hoogte kunt houden, zonder dat we het ergste gaan denken. Lekker genieten hoor! (ben je eigenlijk nog ziek van je zwangerschap of valt dat mee?)

Janneke, ik hoop dat de volgende echo positief is voor jullie. Ga heel hard voor je duimen. Niet de moed laten zakken hoor!!! Ze kunnen tegenwoordig zoveel.

Geloof dat ik zo'n beetje iedereen (ben vast nog iemand vergeten... sorry) heb gehad.

Tot de volgende keer maar weer!
Groetjes Mira

mama30, jou was ik in ieder geval nog vergeten. Hoe was het weekend??? Krijg je nog steeds veel kraamvisite? En  de verjaardag van je zoontje. Was het gezellig? En Jolijn haar prikje???

hoi allemaal

mama 30
nog heel erg gefeliciteerd met yoran!!!! alweer 3 wat gaat t toch snel he?
is hij lekker verwend? en heeft hij nog uitgedeeld op het kdv?wat heb je gedaan?
milan mag morgen uitdelen ik heb van die tasjes met mooie lintjes gekocht bij de action en daarin zit bellenblaas en een mega mindy wafel helemaal leuk!
hoe is t met jolijn ? ik zag al op je hyves dat ze lekker groeit!
heb je al animo voor je huisje?

joyce
wat heerlijk dat zoe nu al zo goed slaapt!
en hoe bevalt t nu paps weer te werk is? lekker saampjes aan t studderen?
waneer mag zoe voor haar prikjes?
en wat een leuke foto van jouw met zoe!

mira
heerlijk dat je dochtertje weer is bijgedraaid....ja dat uitproberen zal nog wel even blijven maar dat geeft niks toch? milan doet dat ook nog steeds gewoon even laten weten ja hallo ik ben er ook nog! niks mis mee...
en ik vind het   erg slim van jullie dat jullie een briefje bij t geboortekaartje hebben gedaan...
ik heb hier ook nog steeds kraamvisite...vandaag ook weer....er lijkt geen eind aan te komen ongelovenlijk hoeveel mensen wij kennen er komen zelfs mensen die we amper kennen en ook geen kaartje hebben gestuurd....ja je kan moeilijk zeggen nee daqnk je ....maar ja voor het sociale vlak is t wel weer goed..haha
gaat t trouwens goed met de borstvoeding? voed je nog steeds bij?

sjors
wat kl*te van je computer! ik hoop dat manlief m snel maakt want we missen je wel een beetje hoor!
en gefeliciteerd met de goede echo!
lekker van gaan genieten nu!

lilian
wat goed dat je bm 4 cm is!
proberen om van de rest van je zwangerschap zorgeloos te genieten!
e ik vind het zo mooi hoe je storm* en daan* er in betrekt ik   pik regelmatig een traantje weg! knap hoe sterk jullie zijn!
hoe gaat t met je paps?

jose hoe was de joga? haha ja die mannen vinden t niks!
ja jouw laatste loodjes zitten er nu ook echt aan te komen
heerlijk he? eind in zicht of vind je t nog wel lekker?

nou hopelijk niemand vergeten vanmorgen krijg ik eerst kraamvisite en vanmiddag heb ik een verjaardag gelukkig maar 1 gastkindje vandaag....mag lekker mee op sleeptouw....morgen mag milan uitdelen op de speelzaal en moet ik boodschapjes doen voor zn verjaardag vrijdag heb ik volle bak en moet ik naar t consultatie buro en zaterdag vieren we milans verjaardag...
ja t is me t weekje wel...pffff zal blij zijn als t zondag is haha

Hey Allemaal!!!!

Hier ben ik dan ook weer, druk druk druk....

verjaardag was super gezellig, hij is me toch dik verwend. van opa en oma en ons heeft hij een nieuwe trekker gekregen (traptrekker) Zo'n hele grote. Hij is er super trots mee......Verder veel knutsel spullen enzo heel erg leuk. Hij heeft er zelf ook heel erg van genoten.
Hij heeft bij de kindertjes (chreche) een knapzakje getrakteerd. Ik had nog een mandje met een hengsel, daar heb ik van dat gras ingedaan en daar soepstengels in gezet, aan die soepstengels een zakdoekje geknoopt met rozijntjes erin. Erg leuk.

Jolijn heeft haar prikjes overleefd, heb haar wel een paracetamolltje gegeven (60 mg) dat hielp. Nu heeft ze erg veel last van krampjes.   Poepen gaat haar niet zo goed af.

Ons huisje is nu in de verkoop, nog geen reactie gehad. sinds vanmorgen staat hij ook op Funda.... spannend!!!!

Mira, Fijn dat je dochtertje is bijgedraaid. Het is ook niet niks een zusje krijgen! Wij vinden ook soms erg moeilijk hoor, Gelukkig vind Yoran het prima, maar soms wil hij gewoon op stel en sprong aandacht....
Gelukkig gaat het met jezelf ook beter

Sandra, ook verjaardag in ht verschiet, leuk dat onze jongens zo dicht bij elkaar zitten.....Veel plezier en denk goed om je zelf he!! Ben je al minder moe??

Lilian, fijn dat je baarmoeder nu nog steeds die 4 cm is!!! Goed teken!!!! En je meisje zo lekker groeit Heerlijk!!!

Joyce, Wat leker he als je wat meer slaap krijgt snachts!!! Hoe is het de afgelopen nachten gegaan???

Sjors! JES DE ECHO GOED!!! GENIETEN MEID!!!!

janneke, Heb vertrouwen meid!!! Fijn dat ze met 30 weken nog een echo doen!!

Jossie! Hou je hetn og een beetje vol meid??

Meiden, moet ff achter mijn dochgter aan... heeft het op een brullen gezet!! Tot snel!!!!

Ikke, Fijn dat het zo goed gaat met jou en je dochter. Je bent al wel snel weer op pad zeg. lekker hoor en ja het zal ook wel moeten met meer kinderen in huis. Met Monique gaat alles goed. Ze heeft de IUI behandelingen even stop gezet. Met de verhuizing en vakantie hebben ze het ontzettend druk gehad en nu is het even tijd vor hunzelf. Volgend jaar willen ze wer van start gaan. Ik hoop echt voor hun dat ze zwanger mag worden. Maar mocht dat goede nieuws er zijn dan hou ik jullie zeker op de hoogte.

Sandra, Lekker druk druk druk zo te lezen.  Fijn dat alles weer lekker zijn gangetje gaat. Nog een par dagen en je hebt weer een lekkere rustige dag. Zoë moet 20 november voor haar eerste prikjes. Maar we gaan de 21e naar Center Parks dus ik mag de prikjes op het open spreekuur komen halen op de 18e en laat haar dan de 20e controleren door de arts. Dat is wel fijn want voor hetzelfde geldt wordt ze ziek als we niet thuis zijn.

Mama30, Nog van harte gefeliciteerd met je kleine man. De tijd gaat echt wel snel he?! Wat fijn dat ales zo goed gaat met Jolijn. Wel zielig van de krampjes. Misschien is Cinababy wat voor haar? Zoë heeft na het eten ook last van krampjes. Wanneer ze er echt veel last van heeft geef ik haar 3 druppels Cinababy. Voor mijn gevoel werkt dat wel.

Lilian, Joehoe een bm   van 4 cm. Ik ben zo blij voor je dat alles goed gaat. Dat heb je na alles wel verdient. Geniet er lekker van want over 10 weekjes voel je geen getrapel in je buik maar op je buik.

Met Zoë gaat alles goed. Sinds gisteren voed ik haar iets anders. Ik geef haar 130 cc. Bij 80 cc stopt ze met drinken en valt bijna in slaap. Dan verschoon ik haar luier en laat haar boeren en dan is ze weer wakker en drinkt ze de rest van de fles op. Ze slaapt er heerlijk 4 a 4,5 uur op.
Voorheen gaf ik haar eerst een schone luier maar dan was ze zo van streek door de honger dat ze alles naar binnen kloekte en dus ook moest spugen en niet goed kon boeren. En dan kon ze amper 100 cc op. En dus kwam ze na 3 uur weer voor een voeding. Voor de krampjes na het eten is dat ook niet fijn.
Maar ik doe dit nog maar sinds gisteren dus ik weet niet zeker of het echt zo blijft werken maar we kijken het even een paar dagen aan.

Hallo meiden,

Joyce: Wat fijn dat Zöe nou meer tijd tussen de voedingen heeft. Heb je ook wat meer tijd voor jezelf tussendoor. Wij adviseren het vaak ook in laatste dagen van de kraamtijd: kindje meld zich voor een voeding, voeden, tussendoor verschonen en dan nog een betje voeding dat werkt vaak wel goed. Ik hoop voor je dat ze dit ritme blijft vasthouden.

Mira: Fijn dat bij jullie ook alles goed gaat en dat je dochtertje weer bij is getrokken. En lekkker dat je de meeste visite weer hebt gehad, kun je weer verder met je eigen ritme. En nee wij weten niet wat ons kindje word. Het is de eerste en we laten ons lekker verrassen.

Sjors: Meid fijn dat je echo goed was!!!

Mama 30: Nog gefeliciteerd met je zoontje Yoran. En wat vervelend dat Jolijn krampjes heeft.

Sandra: Jij ook gauw verjaardag van je zoontje En een drukke week. Wel je aan je zelf denken hoor.

Lilian; Wat fijn dat bij jou ook alles zo goed gaat. Lekker genieten meid, de weken gaan nu hard voor ons.

Wij hebben de partneravond gehad van de yoga  en Dick vond het best mee vallen en eigenlijk nog wel gezellig. We hadden ook een leuk groepje zowat allemaal eerste kindje.
Ook heb ik vannacht weer wat beter geslapen. Tot vanmorgen 7 uur en toen was het gebeurd.  Maar ja na een paar nachten slecht slapen word je ook wel moe. En gelukkig is de kleine 's nachts vrij rustig.
Het heeft er denk ik ook wel mee te maken,dat mijn zusje afgelopen zondag was uitgeteld en tot nu toe nog niks heeft. Dit is wel spannend wanneer zij gaat bevallen.
Ik ben vanmorgen nog even naar prenatal geweest en nog even de badspulletjes gekocht.
En vanmorgen heb ik de eerste kleertje uitgewassen.
Deze week verder vrij. Morgen even kijken met mijn manager hoeveel overuren ik nog heb en of ik nog een heel kraamgezin moet werken. Ik denk volgende week nog een paar daagjes en dan is het werken klaar. En dan kan ik sowieso nog 4 weken vakantie meenemen van dit jaar die ik na mijn verlof nog opneem.
Ik ben wel blij dat ik straks kan stoppen met werken. Elke keer de trap op en af word je ook niet beter van.
Morgenavond weer voor controle naar de verloskundige.

Groetjes José

Uitgeteld:

José , 28 jaar  , uitgeteld  6 december 2008, 1e kindje
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Johanna,
José: 09-10-08 18.30 verloskundige
lilian:  21-10-08    / 04-11-08    / 18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:   6-10-08 controle echo bij de Gyn..
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08 juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30
17 september, Zoë, Dochter van Joyce

25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)  

Terug
Bovenaan