ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hoi meiden

ZOOOOOOOO WAT HEB IK KUT GESLAPEN!!!!!! aaahhhgggg bahbah!! dit is niet funny
ik heb zeker 2 uur wakker gelegen vannacht en ik kon echt met geen mogelijk meer slapen ...tot ik dan gelukkig weer in slaap ben gevallen ..
ik was ook echt irritant , dan lag rene weer op mijn helft{HAHA}!!! en dan lag mijn kussen weer kut [ja sorry maar...]en dan dacht ik weer : ooh wat is t warm ... en ik lag NIET lekker!!!   aaggghhh!!!!
maar nu werd ik om 09: 10 wakker en honger!!! hiihi   dus snel eruit en lekker yogert op   en nu gelukkig wakker...
hoop niet weer zn nacht te hebben vannacht..echt niet fijn... en ik slaap altijd!! zo goed , en de laatste tijd wel iets! minder vast enzo maar dit   sloeg echt alles ...
misschien toch maar een warme douche pakken vanavond voordat ik naar bed ga ofzo?? of nog andere goeie tips meiden   voor deze lastige lil......??
okee doei x lilian

José, Wat een lekker vooruitzicht dat je bijna verlof hebt. Fijn dat je nog eenheleboel overuren hebt staan. Ik kan me voorstellen dat het nu best wel zwaar wordt om nog hele dagen te werken. Wat heb je nu uiteindelijk afgesproken met je werkgever?

Lilian, Wat vervelend dat je niet meer zo lekker kan slapen. Wat misschien ook kan helpen is: Valeriaan. (hopelijk schrijf ik het goed) Werkt rustgevend en is natuurlijk. Maar een warm   bad of warme melk (bah) zou misschien ook wel lekker kunnen zijn.

Ik heb vanacht ook weer wat minder geslapen en ik heb vandaag geen middagdutje gedaan. Dus heb ik nu weer hoofdpijn. Volgens mij hangt het echt samen met te weinig slaap. Maar gelukkig mag Roy vanacht de voeding doen dus kan ik lekker blijven liggen. (hoop ik) Vanmiddag ben ik met Zoë naar het CB geweest Ze weegt al 3350 gram!! Ze komt dus ongeveer 300-350 gram er week aan. Veel he?! Maar het was wel goed zeiden ze. Ze vinden het belangrijk dat een kindje minimaal 150 gram per week aan komt. Nou dat lukt haar wel. hahaha. Volgens mij gaat het een dikkertje worden.

hey meiden

lilian en joyce balen van die gebroken nachten! hopelijk hebben jullie nu wat beter geslapen!

mama 30 hoe is t?

hier gaat alles heerlijk milan heeft gister uigedeeld op de speelzaal zooooo leuk!
en morgen vieren we zijn verjaardag....hij is nu al op van de spanning!
strakjes om 10.00 krijgt miss monde (assunta) haar eerste prikjes snik! vreselijk vind ik dat altijd....

allemaal een fijn weekend!

hoii  
ff snel

heerlijk geslapen !!! mmmmmmmmmmmmmm hihi
ik had nog ff t bed verschoond[is zo lekker he]
 en ik heb mijn buik lekker ingesmeerd met   lavendel olie [rustgevend he]
en ik heb dus heeeerlijk geslapen gelukkig
vandaag mag mijn papa naar huis uit t zkhs     ..ook heel fijn !! en we hebben bijna weekend   en veel zon he!! mmmmm dit komt helemaal goed meiden hahaha
tot snel   xx lil

Lilian, Wat fijn dat je weer heerlijk hebt kunnen slapen. Lijkt mij ook geweldig maar zo werkt het niet met onze kleine meid. Sinds gisteravond drinkt ze de flessenniet helemaal leeg en komt ze dus weer om de 3 uur. En net zat er zelfs 2 uur tussen. Ik kan haar dan ook niet kalmeren met een speentje. Ze heeft dan echt honger. Maar wat fijn dat je papa ook weer lekker naar huis mag.

Sandra, Hoe is het gegaan met de prikjes bij Assunta? Heeft ze erg moeten huilen of viel het wel mee? En hoe is het nu? Je hoort vaak dat ze er toch wel een beetje ziek van worden. Gaat het goed met haar?

Ik heb vandaag heerlijk gewandeld met mijn dochter. Echt super weer was het vandaag. Hopelijk blijft het het hele weekend zo mooi. Fijne dagen allemaal!

hoi

ik heb ons gered van de 2 e pagina!!!! hahhahah we stonden onderaan ik dacht : ff reageren he!!

joyce     shit he dat ze nog niet helemaal wat langer wil slapen!!   maar ik hoop dat ze t snel door krijgt ..is ook fijner voor jullie he!! en t was hier ook lekker weer ja...

ik heb gisteren een fesstje gehad [25 jarige bruiloft]   en t was gezellie!!! hahhaha ik mijn hoge hakken aan natuurlijk want ik kan niet naar een feestjez onder hakken vind ik..[ik voel me dan zo klein hihi   je voelt je beter op hoge hakken vind ik]normaal loop ik nui dus lekker op platte schoenen   laarzen hoor maar voor een feestje... moet kunnen
nou lekker   gedanst   tot 02:00   aan de ice thee mmmmmm super gezelli!! heb toen we gingen wel heerlijk mijn   cshoenen uitgedaan en op blote voeten naar de auto gelopen !! oooh dat is dan ook wel heel lekker hoor hahahahaa..
maar ik voel me nu alsof ik een kater heb niet ziek maar beetje wasig in mijn hoofd hahahaha en dat zonder drinken .....!! maar was echt heel leuk ff voor de afwisseling!!! ik doe namelijk niet zoveel meer aan uitgaan op t moment he!! maak me ook niet uit maar ff lekker dansen is zooo lekker he!!
nou meiden geniet van de zondag   en   ik hoor jullie   .,...
doei   x lil

hoi allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Ik heb overdag niet zoveel tijd, want dan hebben we natuurlijk 3 kinderen, die allemaal aandacht willen. Mijn dochter probeert ons nog regelmatig uit, maar gelukkig is het niet meer zo'n ramp als in het begin. Het hoort erbij. Het heeft zijn tijd nodig en zelfs mijn man was wat milder voor haar vandaag. Ze heeft zo'n serviesje, waar ze met water mee wil spelen. Van mij mag dat altijd, want als het omgaat, pak ik een handdoek en is het weg, maar mijn man vindt dat iets voor buiten. Dus ze vroeg het (voordat ik even plat ging, want dat had ik al 2 middagen niet gedaan en dat was gisterenavond goed merkbaar) aan mij, dus ik zei dat ze dat maar aan papa moest vragen en zo heeft ze een hele tijd zoet zitten spelen met haar serviesje. Iris doet het nog steeds goed. Ze heeft wel regelmatig last van krampjes, vooral 's avonds, dus   heb ik nu wat gehuil op de achtergrond. Maar ze heeft het ook al helemaal door, dat als ze gaat huilen ze opgepakt wordt uit de box en dan stopt ze accuut (en gaat ze er dus meteen weer in, als er geen boer of poepluier in de weg zit). Gisterenavond was ze na haar laatste voeding klaarwakker, maar toch heb ik haar in haar wiegje gelegd. Na ruim een half uur huilen, pakte ik haar toch maar weer, liet ze weer een mega-boer (lekker schuldgevoel heb je dan) met haar natte haren en voorhoofd (van het zweten). Daarna sliep ze tot 5 !!! uur, dus dat was wel weer heerlijk. Hopelijk doet ze dat vannacht weer... Maar ja, dat zal niet.

Sandra, na 2 dagen hoefde ik haar niet meer bij te voeden, want de BV gaat prima en ze viel al niet meer af. Grappig te lezen, dat Milan jullie ook uitprobeert. Hoe was het verder op het consternatieburo???

Mama30, gelukkig vielen de prikjes voor Jolijn mee en is je zoontje goed verwend met zijn trekker. Zo leuk, zo'n ding. Mijn ouders hebben er ook 1 en ze maken regelmatig mot over wie er op mag...

Joyce, bedankt voor je berichtje over Monique. Hopelijk doet het ze goed, dat ze even wat anders aan hun hoofd hebben en wordt 2009 helemaal hun jaar.
Wat betreft je voeden en luier verwisselen tussendoor, dat doe ik eigenlijk met de BV net zo. Eerst de ene borst, dan luier verschonen en dan de 2e borst. Lekker hoor, dat ze zo goed groeit. Kunnen ze tenminste tegen een stootje en zodra ze gaat lopen zijn die kilo's teveel er zo weer af (als je ze tenminste niet te veel snoep etc gaat geven, ha, ha).

Jose, leuk hoor, dat jullie niet weten wat je krijgt. Tegenwoordig weten al zoveel mensen het en natuurlijk ben je nieuwsgierig, maar ik vond het gewoon wel heel leuk dat ik het bij alledrie niet wist. Stop je met 34 weken met werken? Mijn kraamhulp had dat wel gedaan, toen ze zwanger was. Bij welk kraamburo zit je? En hoe is het bij jullie nu met je uren, hoeveel uren maak je fulltime en straks parttime??? Wel leuk dat je nu een keer meemaakt hoe het allemaal gaat na de kraamweek. Dat is helemaal nieuw voor jou natuurlijk. Komt er een bekende van je bij je kramen? En ga jij bij je zus kramen? Is ze al bevallen inmiddels? Hoe was de controle bij de VK? Ik neem aan goed.

Lilian, warme melk, hielp bij mij wel, maar ondanks dat had ik toch nog een heleboel slechte nachten hoor... En daar doe je volgens mij echt niets aan. Na een heleboel slechte nachten, heb je soms weer een hele goede, want uiteindelijk ben je toch een keer zo moe, dat je wel blijft slapen. succes ermee in ieder geval. Fijn dat je vader weer thuis is.

Ik ga even mijn achtergrond geluid proberen te veranderen. denk dat er toch wat dwars zit.
Tot de volgende keer!
Groetjes Mira

hoi mira fijn te horen dat t allemaal beter gaat en tja assunta is nu 10 weken maar milan houd zi9jn streken hij is gek op zijn zusje maar kan mij ook laten koken van woede haha..

assunta is t hele weekend al ziek van haar prikjes zoooo zielig en haar kontje wordt ook maar niet beter ik ga zo naar de huisarts hopelijk krijg ik wat voor mijn meisje...zelfs paracetamolletjes willlen niet helpen...

milans verjaardag was erg gezellig! hij is me toch verwent!

nou ik ga weer even assunta troosten

Terug
Bovenaan