ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Mira, Ik vind het echt knap dat je je dochter af en toe even lekker laat huilen. Maar dat ze ook al door heeft dat ze dan opgepakt wordt. Het lukt me niet om Zoë te laten huilen. Ik vind het zo zielig en het gaat me dan door merg en been. Maar als ik haar pak dan houd ze ook niet op met huilen dus dan is er wel echt wat aan de hand. (denk ik) Maar meestal heeft ze honger of zijn het krampjes.

Sandra, Jeetje heeft Assunta zoveel last van haar prikjes? Ik hoop dat de arts je wat kan geven zodat ze zich snel wat beter zal voelen. Ik begin nu wel een beetje op te zien tegen die prikjes als ze er zo ziek van kunnen worden. Laat je even weten hoe het is geweest?!

Hier is het al 3 dagen feest tegen 22.00 uur. Danb begint Zoë te huilen en heeft ze een onverzadigbare honger. We proberen een speentje, wiegen troosten maar alleen de fles helpt. Dan drinkt ze maar 50 cc slaapt een half uur, krijgt krampjes en gaat dus huilen en een half uur later heeft ze gepoept en heeft ze weer honger en dus blijft ze huilen. Drinkt weer 50 cc en dan begint alles van voor af aan. Tot een ur of 02.00 en dan drinkt ze een goede fles en is alles weer in orde. Ik geef haar ok maar weer wat kleinere flesjes van 100 cc ipv 130cc. Ze slaapt dan wel korter maar heeft minder last van spugen en krampjes. Maar een nadeel is dat ze wel vaker komt.

Lilian, Lekker he om af en toe nog even te genieten van een avondje uit. Moet je ook doen hoor. Daar knap je altijd wel van op. Maar hoge hakken dat lukte mij niet meer hoor na de 25e week. :)

Zoë huilt weer. Dus ik ga maar even naar haar toe. Zo Zielig. Soms weet ik echt even niet wat het nu is. Jammer dat ze nog niet kunnen praten op deze leeftijd.

hey meiden

joyce jeetje wat balen dat zoe zo aan het miepen is savonds....heb je het boek al doorgebladerd van oei ik groei....ik moet zeggen dat ik er best veel aan heb ik leer mijn baby er toch echt beter door begrijpen...en kan je nagaan moeder was ik al en ervaring zat met kindjes maar dat boek gaat echt van week tot week en er staan hele goeie huil troost tips in en wat je elke nieuwe week in ontwikkeling kan verwachten wat er aan je baby verandert en vooral hoe je je baby kan helpen...joyve baat t niet schaad t niet je kan m gewoon lenen in de bieb....

lil wat heerlijk lekker dansen ik wou daqt ik t kon!

assunta heeft weer eenn nieuw zzalfje gehad en ik moet doorgaan met paracetamol...zucht ze huilt en huilt en huilt wordt er echt moe van ondertussen maar moet dit nu een weekje testen....

Sandra, Ik hoop dat het nieuwe zalfje voor Assunta snel werkt. ik kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet doen. Ik hoop vor Assunta dat ze zich echt snel wat beter voelt. Bedankt voor de tip! Ik ga morgen als het lukt even langs de bieb om het boek te lenen.

Hallo dames, Zoë heeft gisteravond iet meer gehuild. Gisteren hebben we het erg rustig gedaan en ze heeft weinig prikkels gehad dus wie weet heeft het geholpen. Alleen kwam ze vanacht om de 2,5 uur voor een flesje. Nu weet ik niet zeker of ze echt heel erg dorst had maar ik had eerlijk gezegd geen zin om dat midden in de nacht uit te vogelen. Ze ligt nu nog even heerlijk te slapen en ik heb net leker gegeten en koffie gehad. Ik kan er weer helemaal tegenaan. Straks lekker even naar de bieb en het winkelcentrum over. Het is heerlijk weer.

Sandra, Is het vanacht al wat beter gegaan met Assunta?

Lilian, Hoe gaat het ermee? Ben je nog steeds aan het genieten van de kortere werktijden? Merk je dat het al wat zwaarder wordt op je werk of kan je het zo goed aan?

Jose, Is deze week nu je laatste week? Werkse nog even die laatste paar dagen. Die zijn

Mama30, Hoe gaat het met Jolijn? En hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Hebben jullie al veel kijkers gehad en eventueel een bod? Hoe doe jij dat nu eigenlijk met je werk? Heb je ook al ontslag genomen?

Mamaroos, Hoe gaat het met jou?

Johanna, Nog steeds ales goed? Wanneer heb je je volgende controle? ZIjn julie nog een beetje aan het genieten van de goede echo die jullie hebben gehad? Hoe heeft je familie eigenlijk gereageerd? Wanneer hebben jullie het verteld?

Sandra, wat balen van Assunta. Hopelijk werkt dit zalfje en is ze weer snel opgeknapt.Succes ermee.

Joyce, ik denk dat ik als ik maar 1 kindje zou hebben, ik hem of haar ook eerder zou pakken, maar ik heb er nu eenmaal 3 en ik kan Iris niet constant oppakken. En mijn huishouden gaat ook door (als ik op zolder sta, hoor ik haar ook niet zo heel hard huilen, dus gaat het ook niet door merg en been, als zij beneden in de box ligt).
Inmiddels zijn we erachter waarom ze zoveel kramp had 's avonds. Ik gaf haar 's middags vit. K en vit. D tegelijk en allebei op oliebasis. Toen kwam de verpleegkundige van het consternatieburo en zei dat ik vit. D beter op waterbasis kon geven, anders was de olie teveel voor haar darmpjes... Wel handig!!! dat je dit pas bij je 3e kindje hoort!
Vanaf vandaag krijgt ze dus vit. D op waterbasis en ze is al de hele avond rustig! Heerlijk!
Hopelijk komt Zoë vannacht weer wat minder vaak voor jullie, want om de 2 en half uur breekt je ook wel op. Sterkte ermee en een goede nachtrust hoor ik!

Verder is het erg rustig op het forum zie ik. Voor je het weet staan we weer op de 2e blz. ha,ha.

Groetjes Mira

hoi alle meiden
nou ja alle?/??
het is erg rustig!

sjors doet je pc het nog niet?
ben erg benieuwd of je misselijkheid al toeslaat!

lilian lekker aan t bijkomen van je dansavondje?

joyce zoe lekker rustig? ja ik denk dat als je meer kindjes hebt je toch wat makelijker wordt en dan kan je er op een of andere manier beter tegen tegen dat gehuil....milan pakte ik ook vaak meteen op met gevolg dat ik een echt mamakindje heb die niet makkelijk is....met assunta doe ik t nu anders ik herken nu het verschil in huilen van aandacht honger pijn of gewoon huilen....
maar luister vooral naar jezelf dan zit je zeker goed!

mira hoe gaat t nu met grote zus?
assuntas kontje is iets beter nog niet veel maar t begin is er....ja ik denk dat t echt zeer doet....

mama30 hoe staat t ermee? al op banen jacht?
en al serieuse kopers gehad?

hier is t wel gezellig ik heb een stagiere 2 dagen per week erg leuk en gezellig ze neemt me een hoop werk uit handen en is een schat met de kids dus helemaal goed!

Ikke, Ik kan me nu ook even niet vorstellen om 3 kids te hebben. 1 is al best wel druk. hahaha. Gelukkig kwam ze vanacht om de 3 en 3,5 uur. Maar fijn dat Iris wat minder moet huilen. Kan je zelf ook even een beetje op adem komen.

Sandra, Ik heb het Oei ik Groei boek geleend bij de bieb. Het is inderdaad wel een interressant boek om te lezen. Nog even en we komen in de eerste groeifase. ik ben benieuwd. Fijn dat het iets beter gaat met Assunta haar kontje.

Het begint nu toch echt herfst te worden. Alle bladeren ijn al bijna van de bomen. Echt jammer want ik vind het wandelen met de kinderwagen heerlijk. Maar ja zolang het droog is blijf ik dat ook zeker wel doen.

Hoe zat het eigenlijk met jullie en met het bloeden na de bevalling? Ik ben vandaag precies 4 weken verder (ja ja 4 weken alweer) en ik bloed nog steeds een beetje. En wanneer werden jullie weer voor het eerst ongesteld? Nu geef ik geen borstvoeding dus zal het denk ik iets anders zijn.

Terug
Bovenaan