ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

een hele goedemorgen!

joyce
tja ik weet niet hoe t met fles voeding zit maar ik geef volledigebv en bloede na 3,5 a 4 weken niet meer en volgens mijn gyn als ik volledig blijf voeden dus niet met 4 maanden fruitje kan mijn eerste menstruatie worden uitgesteld tot 6 a7 maanden....wat we graag willen ivm anticonseptie....
misschien een goede vraag voor je nacontrolle....

werk ze en gen iet ze iedereen!

oh ja mijn stagiere...
een hele lieve meid! ze draait meteen mee !
ze blijft 16 uur per week tot de kerst en daarna krijg ik een nieuwe...wel onwijs leuk en gezellig en een paar extra handjes zijn hier altijd welkom!

Hoi Meiden!

Hier ben ik dan ook eindelijk es weer. Ik heb het zoo enorm druk.

Mira ben blij dat het goed gaat met je, ja 3 kids is iets anders dan 1. Dat heb ik af en toe met 2 kids al. Ze willen altijd met z'n 2-en op het zelfde moment aandacht. Ben nu aardig op regel met ze.

Lilan en sandra gaat goed las ik, heerlijk. Je stagaire bevalt dus prima. Lekekr toch een paar handjes erbij!!

Joyce, is ze al weer 4 weken ! gaat zo snel, onvoorstelbaar. Bij onze zoon heb ik ongeveer 3 weekjes gevloeid, en die laatste week erg minimaal, ondanks de bv toch met 6 wk ongesteld geworden.
Nu zo ongeveer met 5 - 6 weken was het klaar. Gisteren is de mirena spriaal gezet, en ben dus erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Tot op heden nog niet ongesteld geweest. Maar met Borstvoeding kan alles natuurlijk, geen pijl op te trekken. Gewoon altijd een dozijn OB's en maandverband mee, hahaha

Hier gaat het dus lekker. Er is vorige week 1 kijker geweest, hebben we tot op heden nog niets van gehoord (helaas). Ze zouden sowiso laten weten of ze er mee door willen gaan of niet...... wacht wacht wacht.....
Verder afgelopen weekend weer op huizenjacht geweest, 2 woningen bekeken en waarvan we van 1 huis helemaal weg zijn. Maar helaas is die wat aan de hoge kant, daar zijn we nu over aan het dubben.

Verder ben ik nog niet aan het solliciteren hoor, heb verlof tot midden januari, dus ga niet eerder aan het werk, wil eerst vollop genieten!!

Afgelopen maandag zijn we ook bij de kinderarts geweest, hij was super tevreden. Ze doet precies wat hij hoopt dat ze doet!! GEWELDIG NIET??

Nou tot snel meiden, lees iedere dag wel even jullie berichtjes.

XXX

Sandra,Ik zal het eens navragen bij de nacontrole. Die heb ik pas 5 november dus dan kan het goed zijn dat ik niet meer bloed. haha. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren bij jou ivm de bortvoeding. Is dit trouwens de eerste keer dat je een stagaire hebt? Wel leuk en makkelijk.

Mama30, Wel spannend hoor een verkoop van een huis. Nu maar hopen dat je er niet te lang op hoeft te wachten. Wachten is altijd het ergste. Vind ik maar ik ben dan ook erg ongeduldig. En alles is goed gegaan bij de kinderarts. Heerlijk toch als je dat te horen krijgt van een "expert".

Hier gaat alles goed. Gister Zoë weer even laten wegen en ze is weer 300 gram aangekomen, Ze weegt 3640 gram.  Het gaat dus ontzettend hard. Maar ja ze eet ook veel. Volgende week heb ik het eerste bezoek aan de kinderarts. Ik ga dan toch eens vragen of ze niet te veel melk binnen krijgt per dag. Ze is nu heel erg veel wakker en heel alert. Super leuk. Ze volgt de mobile in de box ook helemaal. Echt heel mooi om te zien.

Hallo meiden,

Even een snelle update uit het ziekenhuis ik ben vorige week vrijdag bevallen van een dochter Laura. Na een zwangerschap van 31 weken en 6 dagen.
Zij is vrijdag 10 okt. geboren om 17.34 uur en woog 1845 gram bij de geboorte.
Nu weegt ze 1670 gram en is weer wat aan het groeien.
 Sinds drie dagen is ze van de zuurtstof af en met Laura gaat alles goesd
Ze is gehaal met een keizersnede nadat mijn bloeddruk heel hoog was 175/125 en ze toevallig via een hartfilmpje ontdekten dat ik een hartritmestoornis heb. EN omdat ze niet wisten hoe dat zich ging ontwikkelen hebben ze uit veiligheid voor mij een keizersnede gedaan.
Ik mag morgen naar huis en Laura moet nog 7/ 8 weken hier blijven.
Dit was even in het heel kort mijn verhaal.

Groetjes Jose (Jossie)

José, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER Laura. Wat een ontzettende leuke naam! Super schrikken dat je ineens zo ontzettende hoge bloeddruk had. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Fijn dat Laura nu zelfstandig kan ademen. Ik hoop dat ze snel en goed groeit zodat je haar snel mee naar huis kan nemen! Plaats je snel wat foto's op hyves?! Hoe voel jij je nu en wat gaan ze doen aan jou hartritmestoornis?

hoi allemaal

zoo dat is schrikken !!   kijk ik ff snel of er nog iets is gebeurt.... is jose bevallen!!!!
Was zeker wel heel erg schrikken toen alles in een versnelling gebeurde!! bevallen met 31   weken ....!!!
Wauw     GEFELICITEERD!!!! met jullie dochter Laura!!
gaat alles nu goed??   en met jou?? wist je niet dat je een hartritme stoornis had of kan dat met je zwangerschap te maken????
Je zal t   wel heel druk hebben   met naar t ziekhuis gaan enzo en jij zelf bent ook nog niet de oude neem ik aan..... doe t een beetje rustig aan   meid en probeer toch te genieten van jullie mooie meisje
en we zijn heel nieuwsgierig natuurlijk en we wachten op foto's....!!
geniet ervan........ x

met mij gaat alles goed op t moment ...wel heb ik last van mijn schaambeen , net alsof ik een blauwe plek heb   middenvoor   hahhahahhaa.......maarja ik las op google dat dat kan komen omdat de baby groeit   ..ik vraag t dinsdag wel ff na bij de gyn!
ben vandaag 29 weken en 1 dag!! en nog 5 wken werken , ik begin echt wel moeier te worden \ merk ik.....

joyce alles goed??volgens mij wel he .. beginnen jullie beetje ritme te krijgen als gezinnetje....

x lil

Terug
Bovenaan