Hoi Meiden!
Hier ben ik dan ook eindelijk es weer. Ik heb het zoo enorm druk.
Mira ben blij dat het goed gaat met je, ja 3 kids is iets anders dan 1. Dat heb ik af en toe met 2 kids al. Ze willen altijd met z'n 2-en op het zelfde moment aandacht. Ben nu aardig op regel met ze.
Lilan en sandra gaat goed las ik, heerlijk. Je stagaire bevalt dus prima. Lekekr toch een paar handjes erbij!!
Joyce, is ze al weer 4 weken ! gaat zo snel, onvoorstelbaar. Bij onze zoon heb ik ongeveer 3 weekjes gevloeid, en die laatste week erg minimaal, ondanks de bv toch met 6 wk ongesteld geworden.
Nu zo ongeveer met 5 - 6 weken was het klaar. Gisteren is de mirena spriaal gezet, en ben dus erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Tot op heden nog niet ongesteld geweest. Maar met Borstvoeding kan alles natuurlijk, geen pijl op te trekken. Gewoon altijd een dozijn OB's en maandverband mee, hahaha
Hier gaat het dus lekker. Er is vorige week 1 kijker geweest, hebben we tot op heden nog niets van gehoord (helaas). Ze zouden sowiso laten weten of ze er mee door willen gaan of niet...... wacht wacht wacht.....
Verder afgelopen weekend weer op huizenjacht geweest, 2 woningen bekeken en waarvan we van 1 huis helemaal weg zijn. Maar helaas is die wat aan de hoge kant, daar zijn we nu over aan het dubben.
Verder ben ik nog niet aan het solliciteren hoor, heb verlof tot midden januari, dus ga niet eerder aan het werk, wil eerst vollop genieten!!
Afgelopen maandag zijn we ook bij de kinderarts geweest, hij was super tevreden. Ze doet precies wat hij hoopt dat ze doet!! GEWELDIG NIET??
Nou tot snel meiden, lees iedere dag wel even jullie berichtjes.
XXX