ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Jose, wat maak je er nu van meid! Dat was ff schrikken voor jullie! Hoe is het nu met jou en Laura?
Krijg je medicijnen voor je hartritmestoornis?? Een prachtige naam hoor, heel erg leuk! En mooie foto van jullie meisje, heb even op hyves gekeken!

Lilian, mooie buik meid! Heb een berichtje voor je achtergelaten. Nog 5 wkeen, aftellen,  en dan genieten in luilekkerland! Je hebt het verdiend!
Ik denk idd dat het van het groeien komt, of ze ligt misschien erg laag. Even navragen dinsdag! Succes he!

Joyce! gaat ook allemaal lekker bij jullie las ik, fijn!

Ik zal ook es ff wat foto;s plaatsen op hyves.
Hier verder alles prima, vandaag lekker vliegtuigen gekeken op schiphol, wat vond onze man het leuk! T was een paradijs voor hem. Nu wil hij er ook in..... (mama wil nl graag lekker op vakantie met vliegtuig volgend jaar, dan kan het nog is hij net geen 4)....nu papa nog overhalen hahaha

Groetjes en toto snel!

Hoi allemaal,

Jose, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Laura. Leuk hoor! Gaat alles goed met jullie en je hart?

Sandra, lekker dat je een stagiaire hebt. Wat bedoel jij nu met de anticonceptie en borstvoeding geven??? Je weet toch wel,dat je gewoon zwanger kunt worden ook als je niet ongesteld wordt, omdat je borstvoeding geeft??? Anders weet je het nu, ha, ha. Hopelijk nog op tijd!

Joyce, wat leuk dat Zoe al zo alert is. Iris slaapt veel en ze vindt de box verschrikkelijk. Te veel ruimte dacht ik... maar nu ligt ze tussen haar voedingskussen in de box en heb ik weer gratis achtergrondmuziek. Dus snel even typen en kijken of ik haar weer stil krijg... de hele avond dus weer op schoot.

Lilian, wat rot van je schaambeen. Jij ook al weer 29 weken, wat gaat het toch allemaal snel.

Mama30, woon je vlakbij Schiphol? Enne, je mag je kind tot de 5e verjaardag van school houden hoor. Pas in de maand die volgt op de 5e verjaardag zijn ze leerplichtig, tot die tijd kan je zonder problemen buiten de schoolvakantie op vakantie. Wij willen vanaf 9 jan. gaan skien, maar ik moet toestemming hebben van de leerplichtambtenaar. Terwijl ik zowel mijn zomer als mijn winterverlof niet gelijk had dit jaar met mijn kinderen. Nu is de leerplichtambtenaar op vakantie, (want het is hier herfstvakantie) en dan gaat hij het bekijken, incl. mijn werkgeversverklaringen. Dus allemaal even duimen, want het zou wel fijn zijn, als we een weekje kunnen skien. De oudste is pas 5, dus kleutert nog, dus wat mist hij dan???

Wat betreft het ongesteld worden en borstvoeding geven. Ik werd pas ongesteld toen ik nog maar  1 of 2 voedingen per dag gaf, heerlijk dus. Bijna 1 jaar niet ongesteld geweest. En dat was echt een verademing. Alleen daarom zou ik mijn hele leven al bv willen blijven geven, ha, ha. Iedere maand die shitzooi met rug en buikpijn..
En ik vloei bijna niet meer. Af en toe, als ik (te) veel heb gedaan wel, maar het is niet echt heel veel.

Groetjes en tot de volgende keer weer allemaal! Ik ga mijn kleine meid troosten!

jose gefeliciteerd! laura wat een mooie naam!
maar wat zullen jullie geschrokken zijn!
wel super dat laura van de zuurstof af is !en nog 7 a 8 weken ziekenhuis jeetje....meis gaat t een beetje?
en met jouw hartritmestoormis?

lilian haha ja ik had t ook volgens mijn vk lag ons beebje erg laag en als ze dan met r hoofdje beweegt voelt dat helemaal vreselijk ...je moet vast ook extreem vaak plassen?

ikke
ik kan erg moeilijk zwanger raken en mijn vk heeft gezegd dat zolang ik bv geef en niet ongesteld wsordt de gewonen cyclus nog niet op gang is en dat het dan erg onwaarschijnlijk is dat ik zwanger raak...het is voor mij zon 90 procent veilig...maar als ik nu de pil zou slikken ofzo dan neemt mijn kans dat ik ooit nog spontaan zwanger wordt drasties af dus we laten het op zijn beloop en mocht het onverhoopt toch nog gebeuren dan tja wat vroeg maar welkom...

mama 30 ja nu was jij vlak bij mij haha ik woon vlakbij alkmaar!
en ja leuk he dat die mannetjes zo gefasineerd naar zon vliegtuig kijken kan ik ook van genieten!
hoe is t met jolijn?

hier gaat alles zijn gewone gangetje weer!
assunta en milan zijn snip verkouden maar verders alle oke

Hoi Ikke,

Nou ja vlakbij, een uur rijden en sta ik op schiphol (ik woon in de polder (flevoland)).
Je bent er zo, en wat een feest was het! Hoe vinden jou kids het eigenlijk?? Vinden ze het ook nog super of zien ze het echt als mama's werk?

He maar dank je wel voor je tip! Ik wist niet dat dat mocht! Dat zou ip nog fijner zijn, is Jolijn net even weer wat groter. Heb je nog tips waar het erg leuk is voor kinderen??

He maar helpt inbakeren niet voor je meisje? Of in de kinderwagenbak? Jolijn was ook erg onrustig. Ik kreeg van Sandra de tip om haar ovedag in de kinderwagenbak te leggen, dit doe ik nu ook, met het ritme: slapen, eten, spelen, slapen, eten, spelen. En nu gaat het aardig, ze heeft natuurlijk haar huiluurtjes.

he meiden....nog tips om te kunnen doorslapen in combi met de Borstvoeding?? Jolin komt nu al een week - 1 1/2 week 2!!! x per nacht. Ik word er nu een beetje moe van.....

Lilian, Nog maar 10 weekjes en het is al zover. Vervelend dat je last hebt van je schaambeen. Ik vraag me af wat de gyn er van zegt.

Mama30, Een uurtje rijden naar schiphol is goed te doen. Leuk voor de kleine al die vliegtuigen. En heb je je man al overgehaald om volgend jaar lekker met het vliegtuig op vakantie te gaan? Vervelend dat Jolijn nu 2x in de nacht komt. En helemaal als je het niet gewend was. Zoë komt ook elke nacht 2 tot 3 keer. Het is heel erg vermoeiend en ik verheug me echt op de dag dat ze een keer door zal slapen.

Ikke, Wat vervelend dat Iris de box niet zo heel erg fijn vind. En in bedje is ze wel tevreden? Anders leg je haar toch boven neer als ze slaapt. Of is dat niet goed met de andere kids te doen? Fijn trouwens dat het vloeien zo goed als over is. Ik vloei ook nog een beetje maar ik hoop dat het snel voorbij is. Ik vraag me af wanneer de eerste menstruatie zich weer aandient. Hopelijk niet al te snel.

Sandra, Het zou toch een heerlijk kado zijn als je snel weer zwanger mag raken. Al lijkt het me wel zwaar om nu al weer zwanger te raken. Ik begrijp wel dat je nu niet meer aan de pil gaat. Helemaal als de wens er is voor een derde kindje.

Wat is het toch lekker weer he? Ik ben net even lekker een uurtje wezen wandelen. En nu ligt Zoë nog lekker in de wandelwagen te slapen. Ik heb nog hopelijk een kwartiertje voor mezelf. :)

Uitgeteld:

Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Johanna:
lilian:  21-10-08    / 04-11-08    / 18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:
Simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08 juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)
17 september, Zoë, Dochter van Joyce

25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)
10oktober, Laura, Dochter van José (Jossie)  

hoi meiden
lil hier ff snel [moet nu echt ff gaan koken hahahha lekker hutspot met rookworst en spekjes mmmmmmm hihi]

sanhe   JAAAAA IK MOET DUS ECHT ELK HALF UUR PLASSEN!!!! hihi maar dat zei de gyn de vorige x al dat ze met dr hoofdje omlaag lag en dat ze dus ook tegen mijn blaas aanligt.. en ja dan moet je heel vaak plassen!!! en dan maar ienie minie beetjes maar t voelt alsof je heeel erg moet hahaha heeel leuk hoor!!
maarja kijken morgen wel weer ff bij de gyn..
ik ga ook vragen of ze enig idee heeft hoe groot dat ze is?? kunnen ze dat zo zien/gokken of moet je dan echt een groei echo krijgen??

joyce   heerlijk weertje he... fijn dat je al lekker kan gaan wandelen met jullie meisje!! ik denk dat ik net na mijn bevalling nog niet zoveel kan wandelen.... of je moet van die mooie winter dagen met zon krijgen [dan kan je toch ook wandelen als je de baby goed inpakt..misschien met kruikje ofzo??]
ja ik weet t niet hoor hihi
we shall see!!!\

nou ga echt nu aardappels schillen!! beh..
oooh en ik ben nu de volgende [schrijvende] bevallige volgens mij he!! hihi bevallige klinkt wel goed hahaha...

nou meiden ik laat jullie morgen avond wel horen of ik nog iets nieuws uit de gyn te horen heb gekregen...

doei x lil

Uitgeteld:

Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, uitgeteld op  28 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Johanna:
lilian:  21-10-08    / 04-11-08    / 18-11-08 comtrole bij gyn.
Mamaroos:
Sjors:
Simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08 juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)
17 september, Zoë, Dochter van Joyce

25 september, Iris, dochter van Mira (ikke)
10 oktober, Laura,   Dochter van José (Jossie)  geboren bij 31 weken 6 dagen  

Terug
Bovenaan