ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Hoi Dames,

Ik heb niet echt veel tijd om hier te reageren,  's morgens en 's avonds naar het ziekenhuis en 's middags rusten. Maar mijn beebiesite hou ik wel up to date daar kunnnen jullie wel lezen hoe alles gaat.

www.kleinewollie.beebiesite.nl  

Groejtes José

hey meiden
hoe is t allemaal?

hier heb ik echt een moe moe dag.....hmmmm....tja... eindelijk weer eens een day off en dan ben ik zooooooooo moe....morgen weer volle bak dus ik rust nu even lekker uit ..ik heb vanmorgen een speelkleed van jungle fisher price gehaald en miss monde vindt t prachtig! ze probeert al echt tegen die beestjes te slaan! ook rolde ze van haar buikje naar ruggetje (prongeluk maar toch...) snik....weer een fase verder!
ja ik houd mijn eigen gevoelens ook even niet meer bij...t ene moment super vrolijk en t andere intens verdrietig en om niks...

jose ik heb even in je gastenboek geschreven en wat een mooie site voor laura...maar wat is jullie schatje toch klein...

sjors hoe is t met jouw? je pc nog steeds stuk?
ik mis je hier wel een beetje....

lilian hoe is t met je bekken ...ja ik had t ook echt heel vervelend!
en plassen plassen en nog eens plassen!
hahaha

hey meiden hebben jullie dat ook dat je je buikje mist die gezellige trappeltjes enzo?
.....

mama30
jolijn heeft mama echt onder de duim haha

xxxxxxxxx sandra

Lilian, Vervelend he als je de hele tijd moet plassen. Daar had ik ook veel last van. haha vooral 's nachts was het heel erg vervelend.   Trouwens volgens mij kan je wel lekker wandelen in de winter. Als het maar droog is en je baby moet zichzelf natuurlijk al wel goed op temperatuur kunnen houden.

José, Super mooie site. Hele leuke foto'heb je er bij zitten. Wat s het toch een klein poppetje.

Sandra, Wat gaat de tijd snel he?! Ook al rolt je dochter per ongeluk om het is inderdaad weer en hele stap vooruit. Voor je het weet begint ze al te kruipen. Het is een emotionele vooruitgang voor je dochter en voor jou. ik hoop dat het tranen van geluk zijn. Het getrappel in de buik was zeker heel speciaal. Ik hoop dat je het snel weer mag ervaren.

Hier alles goed. Moe moe en nog ens moe. De korte nachten breken me wel een beetje op. En overdag bijslapen lukt mij niet echt. Hopelijk zit ze snel op 6 voedingen per dag. Dat scheelt ook weer een beetje in de nachten. Morgen heb ik trouwens de eerste controle door de kinderarts op het CB. Spannend.

hoiii

nou t gevoel op mijn schaambeen is gewoon mijn meisje die best wel laag ligt met haar hoofd al naar beneden en vandaar ook de   hele tijd plassen!!
alles was goed! niks te melden eigenlijk , hahhaha

joyce en sandra   zooo moe he? ik moet dus vast gaan bijslapen hihi ...hoop dat jullie snel een xtje wat langer mogen slapen ..
en wat leuk dat ze zich al {per ongeluk] omdraaide ,, emotie!!!! hihi

nou meiden tot snel x lil

HE MEIDEN
ik nog ff..ik heb een vraagje..??
ik wil ons meisje vernoemen naar mijn vader en de vader van rene.. dus ik dacht dan pak ik hun doopnamen erbij.... maar dat zijn "jongensnamen" hoe moet ik dat dan doen ...
kan ik dat gewoon verdraaien naar "meisjes namen"??
de namen zijn Petrus Johannes Antonius Pierre   van mijn papa en
Hubertus Paulus Franciscus Marinus Riny   van rene z n vader..
nou wilde   ik voor rene zijn vader de naam pakken die ook in rene zn doopnaam zit....
marinus maar hoe word dat een meisjes naam???? hihi
Johannes   van mijn pa kan Johanna worden he??? dacht ik zo..!

DUS Johanna Marina ......... Kuijper! hihi de echte naam zijn we alover uit maar die hou ik nog ff geheim he....!!

ff checken of dit zo kan??   of zijn er betere ideeen   met de namen Pierre en Riny??[vaders namen]
ik hoor t graag.

xx lil...

hoi lilian

ik zou voor riny en pierrette gaan riny vind ik een hele leuke naam!
en volgens mij is marinus marina voor een meisje en johanna ook leuk....moeilijk hoor veel succes

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heel bericht getypt weg.........

Nou opnieuw!

Hi Lady's!

Jullie zijn ook allemaal zo moe! Oef hier ook! Jolijn kwam tot 2 dagen terug 3 x per nacht. Heb de lactatiekundige gebeld om advies en ook omdat ze zo vaak loslaat. Vanmiddag moet ik naar d'r toe en kijkt ze ff, voor het doorslapen heb ik het advies gekregen om Jolijn na de voeding van 19-20 uur niet meer wakker te maken. En ja hoor........ vannacht kwam ze pas om 3 uur!!!!! joehoe!!! dus mama heeft 5 1/2 uur achtereen geslapen!

Maar denk dat we allemaal wat zon nodig hebben...... hebben we zon gezien, maar dan gingen we naar binnen omdat het te warm was he.... nou ja dan maar van de herfstzon genieten. Ga vanmiddag lekker met Yoran de tuin in blaadjes verzamelen. We hebben een bossingel achter het huis waar alle blaadjes nu van gaan vallen... in onze tuin.... je ziet geen gras meer hahaha. Goede lichamelijke oefening!!

Joyce, kan je man niet een nachtje voeden zodat je even vast kan doorslapen, dat je even kan bijtanken??

Sjors, gaat goed meid??? We missen je een beetje!!

Mira, hoe is het daar bij jou?? KOm je in het ritme??

San, we zijn aan het krabbelen op hyves he!

Lilian, ik vind vernoemen altijd erg mooi, maar ook erg lastig. Je kan zoooo veel kanten op.   Johanna Marina vind ik erg mooi, zou idd wel de Doopnaam van Rene er ook in meenemen. Zo "pak"je de trotse papa ook mee.   Heeft Rene nog meer doopnamen die ook wat lijken of misschien ehtzelfde zijn als bij je papa en schoonpapa??

Johannes kun je ook zoooveel kanten mee op, Yoran stamt er zelfs vanaf, kwam ik achter toen ik de betekenins opzocht van zijn naam. Johannes kun je idd JOhanna van makken of Hanna of Hannah of Marianna (johanna en marina) of joanne,.....
Doen waar je/jullie je goed bij voelen en mooi vinden!!

Nou meiden een heel fijne herfstdagje!!!

XX Loes

oja lil..... Ik neem aan, zoals ik het lees, dat jullie ullie meisje niet jOhanna of Marina noemen als roepnaam? Ik zou wel een roepnaam uitzoeken die, waar ik van hou,niet heel veel voorkomt. Anders zou ik idd voor riny of pierette gaan. Kijken wat je daar mee kan......

XX

Terug
Bovenaan