grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heel bericht getypt weg.........
Nou opnieuw!
Hi Lady's!
Jullie zijn ook allemaal zo moe! Oef hier ook! Jolijn kwam tot 2 dagen terug 3 x per nacht. Heb de lactatiekundige gebeld om advies en ook omdat ze zo vaak loslaat. Vanmiddag moet ik naar d'r toe en kijkt ze ff, voor het doorslapen heb ik het advies gekregen om Jolijn na de voeding van 19-20 uur niet meer wakker te maken. En ja hoor........ vannacht kwam ze pas om 3 uur!!!!! joehoe!!! dus mama heeft 5 1/2 uur achtereen geslapen!
Maar denk dat we allemaal wat zon nodig hebben...... hebben we zon gezien, maar dan gingen we naar binnen omdat het te warm was he.... nou ja dan maar van de herfstzon genieten. Ga vanmiddag lekker met Yoran de tuin in blaadjes verzamelen. We hebben een bossingel achter het huis waar alle blaadjes nu van gaan vallen... in onze tuin.... je ziet geen gras meer hahaha. Goede lichamelijke oefening!!
Joyce, kan je man niet een nachtje voeden zodat je even vast kan doorslapen, dat je even kan bijtanken??
Sjors, gaat goed meid??? We missen je een beetje!!
Mira, hoe is het daar bij jou?? KOm je in het ritme??
San, we zijn aan het krabbelen op hyves he!
Lilian, ik vind vernoemen altijd erg mooi, maar ook erg lastig. Je kan zoooo veel kanten op. Johanna Marina vind ik erg mooi, zou idd wel de Doopnaam van Rene er ook in meenemen. Zo "pak"je de trotse papa ook mee. Heeft Rene nog meer doopnamen die ook wat lijken of misschien ehtzelfde zijn als bij je papa en schoonpapa??
Johannes kun je ook zoooveel kanten mee op, Yoran stamt er zelfs vanaf, kwam ik achter toen ik de betekenins opzocht van zijn naam. Johannes kun je idd JOhanna van makken of Hanna of Hannah of Marianna (johanna en marina) of joanne,.....
Doen waar je/jullie je goed bij voelen en mooi vinden!!
Nou meiden een heel fijne herfstdagje!!!
XX Loes