ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

hoi meiden

HAHHAHAHHSHSASAHHSHHAHAHAHHAH heeel euk hoor jullie riny en pierrette en johanna etc... maaaaaaar   we hebben al een hele mooie naam voor ons meisje en gelukkig [sorry als ik iemand kwets hihi] pierrette..!!! hahahhahahahah
maar ik wil graag de namen voor haar roepnaam !!! dus net als ik heet bev.   Cornelia[naar mijn oma] Elisabeth, Maria Lilian[roepnaam!!] ..
dus voor ons meisje wil ik ook zoiets .......maar geen pierrette of riny   hahhahahha...

Maar ik denk dat t zoiets word van Antonia[mijn papa/antonius]Marina [rene vader/Marinus ................[roepnaam ons meisje!!!]

hahahha echt leuke voorbeelden hadden jullie hihi!!! maar wel bedankt hoor ikm lach niet jullie uit maar wel de rara namen hahaha...
nee we hebben een superleuke [vinden wij] roepnaam   kort , van nu , en stoer     en de   naam past ook goed bij Storm* en Daan*   dus we zijn t eens hahahhaha...
alleen die doopnamen he om te vernoemen... komt goed
bedank voor de hulp .......pierrette [hahhahahahhahahahahhaha je zal zo heten , ja sorry hoor moet ik echt om lachen hihi!!]

meiden thx     xx lil

hee nog ff

sjors waar ben je ?? we missen je!!! alles goed... ik snap wel dat je afwachtender bent ... zo van eerst zien dan geloven.. had iik ook heel erg maar hoe verder je komt ... hoe meer vertrouwen je krijgt!!!

dag   xlil

Hey Lilian!

haha, denk dat ik je verkeerd had begrepen...... nou ja heb je wel een lachbui bezorgt!! Die heb je maar weer binnen haha.

Heb Sjors even een prive berichtje vai ons forumjunckies hyves gestuurd.

Groetjes! Ga nu heeeeeeeeeeeeeeerlijk blaadjes zoeken in de tuin

Lilian, Paula of Francesca vind ik ook wel leuk om te vernoemen.  En Johanna inderdaad is ook mooi. De naam Pierette heb ik zelf nog nooit eerder gehoord en vind ik ook niet zo heel mooi. Ik ben erg benieuwd wat de roepnaam van je kleine meid gaat worden. Sterre vind ik zelf heel erg leuk en past volgens mij ook wel bij Storm en Daan. Maar ik ben erg benieuwd.

Sandra, Ik heb je kaartje gehad. Dank je! Super leuk.    Hoe gaat het eigenlijk met Assunta haar kontje? Heeft het zalfje zijn werk gedaan?

Mama30, Roy moet al weer werken en dus hebben we afgesproken dat ik de nachtvoedingen doe. Maar wanneer hij vrij is neemt hij wel een voeding op zich maar dan wordt ik toch wakker en blijf ik wakker tot ze weer in bed ligt. Het lukt me niet om door te slapen. Hoe is het jou vanmiddag gegaan bij de lacatatiedeskundige?

Sjors, Inderdaad we hebben al een tijdje niet meer van je gehoord. ik hoop dat alles nog goed gaat.

Ik ben net bij de consultatiearts geweest. Zoë groet wel een beetje te hard dus dat moeten we even in de gaten houden omdat ze op latere leeftijd daar last van kan krijgen. Maar qua eten doet ze het goed. Ik mag proberen de tijd wat op te rekken zodat ze misschien op wat minder voedingen per dag komt maar ik moet het niet forceren. Ik moet gewoon op mijn gevoel af gaan. Maar ze doet het echt heel goed en ze was helemaal gezond. Dus fijn om te weten.

Hey meiden, Het is al weer lekker weekend. Jammer dat het niet zo mooi weer is. Ik ben vanavond alleen en ik ga zo lekker wat halen bij de Mac Donalds. Daar heb ik ineens zin in. Dus Zoë zo even in de maxi cosi en dan lekker eten halen. Wel raar hoor dat je niet zo ineens even weg kan. hihihi.

Geniet van jullie weekend!!!

Hee Meiden!!!

Sorry sorry, ben neit zo'n fanatieke reageerster, maar lees nog wel met jullie mee hoor.
Allereerst jossie!!!!! Gefeliciteerd met jullie meisje!!
WEL even schrikken zeg. We waren tegelijk uitgerekend.. en ineens lees ik dat je je wondertje al in je armen mag houden.
Ben best wel jaloers dat je je kindje al in  je armen kan houden, maar snap dat het beter is als het nog even blijft zitten.

lilian: jullie zijn ook nog namen aan het bekokstoven?
En Johanna vind ik ook een hele mooie naam. (hahahaahahaahha)

Hoe gaat het met Sjors?? Meid hoever ben je nu??
Hoe voel je je?? Heb je ook last van kwaaltjes?

Joyce: Fijn dat alles goed gaat met Zoe.
De nachten lijken me ook echt zwaar. en trek je neit al TE veel aan wat het consultatie bureau zegt want ze kunnen je behoorlijk onzeker maken.

Hier gaat alles goed!!! Maandag ben ik 34 weken.
Gister controle bij de verloskundige. Hb is weer goed!! 7.7
Mocht ook wel door alle staal pillen, floradix, volkorenbrood, volkoren macaroni en roosivicee ferro en bruine bonen.
Ook is ons meisje al mooi ingedaald.

Eigenlijk hoop ik dat ons meisje iets eerder komt dan de uitgerekende datum.
Denken jullie ook veel na over de bevalling?? Ik vind het zo spannend??
Zal ik wel merken als het begonnen is. Of zal het misschien beginnen met breken van vliezen. hoe zal mijn mannetje eronder zijn.

Momenteel heb ik erg veel last van mjin ribben.
Dit is niet zo fijn. Heb er niet van kunnen slapen vannacht.

In totaal ben ik nog maar 7 kilo aangekomen. Daar ben ikzelf best wel blij mee, aangezien je het zelf niet in de hand hebt. Hoe is het met jullie??

Van de week hebben we een gipsafdruk gemaakt van mijn buik. Erg leuk om te doen.
Zal even kijken of ik een foto op hyves kan zetten.

Nou dames, zal proberen wat vaker te reageren, maar kan me er soms wat moeilijk tot zetten. Maar leef wel met jullie eme hoor!!

Groetjes johanna

Ha meiden,

Gipsyd hier!! Hoe is het met jullie? kwam ff neuzen hoor of er al iemand bevallen was ofzo...hoezo nieuwsschierig...hahahaha.

Met mij gaat het goed alleen nog super last van mijn bekken! Jezus, soms word ik er niet vrolijk van, maar ja. Verders een lekker zoontje, morgen alweer 5 maanden. Kun je je toch niet voorstellen! Nou zo snel gaat dus de tijd meiden. En wat iedereen zegt is waar: GENIET VAN DIE 1STE MAANDEN BABYTIJD!!! zo om.

Verders vind ik het zo nu en dan best zwaar, vooral als de kleine man weer eens zijn ritme omgooit of niet wilt slapen overdag en ik bekaf ben en ffies tijd voor mezelf wil! Hahaha...maar dat is het enige.

Hij krijgt nu fruithap en vindt dat heerlijk, geniet hij zo van. Zo cute om te zien, huilt en schreeuwt als het op is! Moet hem sussen met speen en tv...ooh erg he!

Ben benieuwd naar jullie...ik kom gauw terug om verder te lezen...

OOh en dames als jullie vragen hebben ofzo...richting bevalling...hahahaha....ik beantwoord ze graag!

xxx

Terug
Bovenaan