ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Hoi meiden!!

Hier even snel een berichtje vanaf de buren!! Mijn labtop is helemaal aan stront!! Moet een nieuwe harde schijf in!! Pffffff.. dan pas merk je hoe gehecht je bent aan dat ding!! Geen internet is echt een straf voor mij!! Hahaha!! Als het goed is kunnen we hem volgende week weer ophalen, dus kan ik dan weer fanantiek meeschrijven!! Want ik mis zo van alles!!

Hier gaat verder alles goed!! We hebben woensdag weer een echo gehad (met 13 wk) en hebben een heel levendig kindje gezien!! prachtig vond ik het, moest echt huilen van blijdschap!! Het was bijna niet op te meten, zo druk was het!! hihiihi!! Ik probeer na alle goede echo's wat zekerder te worden over de zwangerschap, maar blijf dat moeilijk vinden!! Bij elke steek of kramp ben ik nog steeds bang dat er wat mis is!! Ik denk dat dat ook nog wel even blijft (zit vast ook in het aard van het beestje)!!
Mijn kleding zit ook niet meer lekker, en vooral 's avonds kun je echt al een buikje zien!! Vind het zo bijzonder allemaal!!
Maar verder voel ik mij goed, ben wel moe en met vlagen misselijk, maar daar is heel goed mee te leven!! Het geeft mij ook steeds even de bevestiging dat de zwangere hormonen nog door mijn lijf gieren, hihiih!!

Ik zal volgende week alles helemaal lezen en weer op iedereen reageren!! Tot snel meiden!!

Ps:
Jossie gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! Wat zul je geschrokken zijn, dat ze zo vroeg kwam!! Fijn dat alles nu  goed met jullie gaat!! Ik hoop dat Laura snel mee naar huis mag!!

Liefs Sjors...

hey meiden

wat leuk gipsyd weer wat van je te horen en vooral dat t zo goed gaat alweer toe aan de fruithapjes!
en heerlijk toch dat je ventje er zo van kan genieten!

johanna ik heb even je fotos bekeken op hyves
wat een leuke babykamer en je hebt ook een bugaboo! ik ben ook erg blij met de mijne!
en een gipsafdruk wat leuk!
en ik snap wel dat de jaloerse gevoelens biginnen te komen maar laat jouw kindje toch maar even blijven zitten haha

sjors gelukkig een berichtje van jouw!
ik maakte me al lichtelijk ongerust...

verders alle meiden ...alweer een nieuwe week en mijn meisjhe is nu 3 maanden!
wat gaat t ongelooflijk snel!

xxx sandra

Hallo allemaal,

Het is héél lang geleden dat jullie iets van me gehoord hebben... Dat komt omdat het erg stormachtig is hier.

Ik had al eens gezegd dat het niet zo lekker liep privé, dat kwam (en komt) doordat mijn man heeft besloten niet meer bij ons te zijn. Hij heeft een ander ontmoet en kiest ervoor met haar verder te gaan. Heel heftig allemaal zoals jullie begrijpen.

Toch wil ik jullie laten weten dat het met m'n meisje, Emma, heel goed gaat! Ze is deze week ook alweer drie maanden oud! Ze slaapt als de beste, hele nachten door en zo... Sorry, wil de dames waar het anders loopt niet jaloers maken...  Maar ben natuurlijk supertrots op haar!

Door alle stress is de borstvoeding helaas mislukt, maar daar heb ik inmiddels vrede mee. Ze doet het ook erg goed op flesvoeding en het geeft wel wat meer rust, omdat je je toch makkelijker aan een schema kunt houden!

We zijn al een midweekje op vakantie geweest naar Drenthe, lekker gezwommen en gerelaxed met m'n broer/schoonzus en hun kleintje. Heel gezellig.

Met mij gaat het best goed. Het alleen zijn valt me soms natuurlijk zwaar, vooral 's avonds. Maar gelukkig is Emma een makkelijk meidje en huilt ze niet veel. Dat zou een ander verhaal zijn, nu ik er alleen voor sta.

Verder ervaar ik heel veel steun uit mijn omgeving en mijn geloof (ben christen).  Ik lijk er ineens een hele bups nieuwe vrienden erbij te hebben die willen mee helpen en oppassen en zo!  Dat voelt erg goed.

Ik zal nog wat fotootjes bijvoegen van m'n kleintje. Zoals iedere moeder vind ook ik haar de liefste, schattigste en mooiste baby van de hele wereld! Wist niet dat je zoveel kan houden van zo'n klein mensje...

Liefs, Hindi.

Wat leuk om weer eens van iedereen te horen hoe het gaat en hoe het gaat met de kleintjes.

Johanna, De tijd gaat echt snel. Nog even en je mag je kleine meid al in je armen houden. Wat een leuke babykamer heb je. Ik vind Nijntje ook heel erg leuk.

Hindi, Wat jammer dat je niet meer samen bent met de vader van je kleine meissie. Ik kan me voorstellen dat je het zo nu en dan heel erg zwaar hebt als je alles alleen moet doen. Gelukkig vind je wel veel steun in je omgeving en heb je een makkelijke meid. Maar de kleine is echt prachtig. Echt een kanppe meid hoor. Geniet er lekker van.

Sjors, Fijn dat je echo met 13 weken goed was. Vervelend dat je af en toe nog wat misselijk bent maar inderdaad het herinnert je er wel aan dat alles goed is. Probeer toch je zorgen te vergeten en probeer zo veel als je kan te genieten van dat kleine wondertje in je buik. Hopelijk is je computer snel weer gemaakt zodat we weer wat vaker van je horen.

Gipsyd, Is die kleien van je al 5 maanden! Jeetje wat gaat dat hard. Maar leuk dat hij al aan de fruithapjes zit. Zo grappig altijd hoe die kleintjes kunnen kijken bij een nieuw hapje. Vervelend dat je nog steeds last hebt van je bekken. Krijg je daar oefeningen voor om het te verbeteren of moet dat vanzelf weer over gaan?

Sandra, Hoe gaat het met je? Red je het nog allemaal een beetje met je eigen 2 kids en de oppaskindjes? Hopelijk drinkt Assunta vanacht weer wat beter zodat je zelf ook weer een beetje kan bijtanken.

Mama30, Hoe gaat het met Jolijn? Ik las op hyves dat Jolijn een beetje ontregeld is? Hopelijk zit ze snel weer in haar ritme. Hoe gaat het met jou? Ben je al een beetje gewend aan 2 kids in huis?

Mira, Hoe gaat het met de verkoop van je huis? Heb je nog kijkers gehad? En ben jij nu ook al een beetje gewend aan 3 kids in huis? Hoe doet Iris het? Moet ze nog zoveel huilen?

Lilian, Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Ook voor jou is het nu al echt aftellen. Raar gevoel of niet dat het nog geen 10 weken meer duurt.

Hier gaat alles wel goed. Zoë komt vandaag weer om de 3 uur als het niet eerder is voor eten. Ik vind het echt moeilijk te bepalen wanneer ik haar nu eten moet geven of dat ik haar moet gaan sussen.  Maar ze heeft vandaag ook al 3 waterige poepluiers gehad dus ze zal het oko wel nodig hebben om wat meer te drinken.

Jeetje Hindi, Wat vreselijk nieuws! Ik hoop dat je alles een plekje kan geven en met je meisje Emma een mooi leven kan opbouwen! Heb je de bevalling alleen moeten doen? En moet je Emma ook eens in de zoveel dagen missen?
Heel veel sterkte meid! En vergeet niet te genieten van je meisje!

Gipsyd! Wat lek om jweer van je te horen, jee al weer 5 maanden zeg! Gaat snel he!

Ik reageer binnen kort weer op iedereen hoor! Hier alles weer aan de beterende hand. Jolijn heeft een vrij heftige groeispurt, ofwel volgens het boek: oei ik Groei een sprong.
SInds vandaag drinkt ze heerlijk okm de 4 uur en is ze vrij tevreden, geen krijsbuien meer, niet meer NIET willen drinken enzo.... Heerlijk! En en en en en en en.............. Vannacht heeft ze geslpaen van 21.30 - 4.50 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUW!

Ga nu ff lekker bakkie doen en weer lekker vroeg op bed, zo kmt mama er ook weer een beetje bovenop!

Groetjes!!

hoi allemaal,

Ik heb vorige week niet zoveel tijd gehad. Het was herfstvakantie, dus druk met de kinderen en 's avonds is Iris echt niet op haar best. Inmiddels slaapt ze wel overdag prima, in haar wieg of in de wandelwagenbak. De box is niets voor haar om te slapen, doet ze alleen hazeslaapjes, waar niemand vrolijker van wordt. Zodra ze ligt te knerpen, gaat haar inbakerslaapzakje aan en gaat ze in wieg of w,w,bak. Vandaag moest ze naar het cons.buro. Ik dacht dat ze al haar 1e prikje kreeg, maar dat was nog niet zo. Inmiddels weet ik dat er ook andere krampdruppels zijn, dus misschien zijn er morgen geen 10 mensen voor mij bij de apotheek... Vandaag had ik na de voedingen afgekolfd en dat vanavond gegeven ipv de borst, maar ook dat maakt niet uit, een en al kramp en huilen, dus nu is ze met mijn man mee. Hij moest even naar mijn broer toe, dus is lopend met de wandelwagen, hopelijk slaapt ze even.
Over het slapen 's nachts mag ik ook niet klagen hoor!!! Ze komt 1 x per nacht (van de week zelfs pas om half 6 en met de nieuwe tijd ook om half 6 -eigenlijk half 7 dus). Vannacht wel weer om 4.15, maar ja, als ik jullie verhalen lees over de nachtvoedingen. Ik heb geen tips. Mijn andere 2 kwamen ook meerdere keren per nacht, ben hier dus heel blij mee.

Sandra, als je moeilijk zwanger kunt worden (en de oorzaak waarschijnlijk bij jou ligt) zou ik het ook gokken hoor. Gelijk heb je. Zijn Assunta en Milan al van hun verkoudheid af??? Hier heerst het ook.

Mama30, Ik heb sinds eind maart niet meer gevlogen, dus het is al weer een tijdje geleden. Maar mijn kinderen vinden Schiphol geweldig en alle vliegtuigen ook. Wij wonen 10 km van Spl, dus ze vliegen regelmatig laag over en dan kunnen ze ook zien welke maatschappijen het zijn (een aantal kennen ze).
Wat betreft een leuke kinderbestemming... KLM vliegt niet op vakantiebestemmingen. Wij zijn 2 x met het gezin op vakantie geweest. 1 x naar Fuerteventura, zwembad, strand en dat is het wel hoor, wat je nodig hebt.En naar Griekenland met GoBest. Dat vonden ze geweldig. Zo'n animatieteam waar ze 2 x per dag 2 uur vermaakt werden (vonden wij ook wel eens lekker). Het was all-inclusive (hadden we nog nooit eerder gedaan) en dat beviel ons goed. (aangezien het maar voor 1 weekje was).

Joyce, het weer valt nog mee, dus je hebt vast weer gewandeld. Ik vind het ook lekker, vandaag had ik het helaas te druk. Met mijn 2e heb ik niet zoveel gewandeld, want mijn oudste was anderhalf toen en kon al goed lopen, maar uiteraard niet zo hard als ik liep en op het plankje was geen optie. De dubbele wagen was niet zo comfortabel als mijn luchtbandenwagen, dus nu kan het wel weer onder schooltijd.
We hebben afgelopen weekend weer kijkers gehad, via via. Ze waren erg enthousiast, ze komen oorspronkelijk uit ons dorp en willen graag weer terug, maar er staat bij ons op het moment weinig te koop. Tot nu toe hebben we nog niets van ze gehoord, helaas, dus we hopen dat ze ons vanavond of morgen nog even laten weten wat ze doen... Duimen dus!

Lilian, suc6 met je wc-bezoeken. Gaat vanzelf weer over!!! Wat betreft je doopnamen. Mijn nichtje heet Petra en haar doopnaam is Petronella. En vindt je Rinette geen leuke doopnaam? Ik heb een collega haar roepnaam is zo. Vind het wel chique. Had je een echo van de week??? En konden ze gokken hoe groot ze is? Bij mij zaten ze er bij mijn 1e en 3e goed naast. Ze dachten bij mijn zoon, dat hij slechts 7 pond zou zijn... 9 pond. En nu zeiden ze ook weer dat het een kleintje zou zijn... ruim 9-en-halve pond. Vandaag woog ze trouwens al weer 5260gram. Ze groeit flink, maar niet buiten proportie.

Hindi, wat rot voor jou en Emma. Het heeft zijn tijd nodig, maar het zal allemaal wel weer goed komen (ken meerdere vergelijkbare situaties en zij zijn er ook weer boven opgekomen), maar het is en blijft ontzettend rot. Gelukkig is Emma een lief en tevreden meisje en dat is je gegund! Heel veel sterkte met het verwerken van deze situatie.

Johanna, hoe gaat het met je ribben? Krijg je een voetbalstertje??? Lekker dat je Hb goed was en nu hoef je nog maar 6 weken, de tijd vliegt echt snel om.

Sjors, wat fijn om te lezen, dat alles goed is. Probeer de slechte gevoelens van je af te zetten en ga lekker genieten!!! Zo zonde, als je niet geniet. Het gaat vast goed nu, als ik jouw verhaaltje zo las. Succes met je computer!

Allemaal tot de volgende keer weer!
Groetjes Mira

Hee Dames.

Zijn er meer meiden die een weblog oid bijhouden??
wij zijn dit weekend begonnen met www.uspoppe.nl
Er staan al wat verhalen en foto's op maar het is nog niet helemaal af.
misschien vinden jullie het leuk om er eens een kijkje te nemen.
Niet stiekum vertellen dat we eenmeisje krijgen want niemand weet dat wij het weten........ snappen jullie het nog'? haahha

Vandaag zat ik er even doorheen. Slecht geslapen,, moe, zere ribben, zere rug. Geen houding die goed voelt en daar nog vermoeider door voelen.
Ik was b ezig met adressen en geboortekaartjes toen het niet wilde lukken. Ineens barste ik in snikken uit. IK HEB ER GENOEG VAN!
Gelukkig is mijn mannetje heel lief voor me.
Nu lig ik op bed met laptopje op schoot, stapel dvd's naast me.
en wat lekkers te snaaien plus nog een warm kop thee. en ik denk dat ik hier de hele middag maar blijf zitten.
Poes is gezellig naast me komen zitten dus word het nog gezellig ook.

Maar tjonge jonge... ik moet nog zes weken... op zn langst misschien nog wel acht.
Ik moet er op dit moment niet aan denken.... Even een dipje van deze kant.

Johanna

hoi meiden

hier lil weer eens ..ja heb van de week eigelijk weienig tijd gehad ..druk!! en dan werk iki nu zelfs halve dagen he en dan nog druk NOU JAAA!! he..
johanna ik snap m ik ben t ook soms ff beu ..en ik moet nog 9.5 weken hooguit 11.5 week dusssss. maar meestal gaat t goed hoor maar ik merk wel hormonen ahhahahah

mijn papa is vandaag jarig dus weer vanalles te doen.. eerst ff werken van 9 tot 2 en dan naar huis ..ff slapen en dan bij ons thuis eten .. wel gezelli hoor!!

ik hoef nog maar3,5 week te werken hoera!!! t begint me steeds fijner te lijkne hahhahah ik heb al wat klaartjes gewassen maar ooh my god ik heb zoveel@!!!!   dat t veeeeel werk is...

maar ik schrijf snel wel   weer   en ik moet nu gaan .. xx lil

Terug
Bovenaan