ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Hallo allemaal,

Ik zal even snel wat van me laten horen, voordat jullie soms denken dat ik al bevallen ben. Ha, ha. De verloskundige denkt niet dat ik eerder zal bevallen dan rond de echodatum, want de 1e 2 waren ook heel erg op tijd. Maar je weet het nooit natuurlijk. Morgen ga ik mijn bedverhogers maar eens halen, hoewel ik toch nog niet thuis mag bevallen voor 7 sep, want ze houden mijn 1e echodatum aan. En de blije doos van Prenatal. Er was iets fout gegaan, dus nu heb ik de bon eindelijk binnen en kan ik eens kijken wat voor leuke dingen daar in zitten.

Mijn huis is behoorlijk schoon. Mijn luxaflex in de keuken (wat een K.. klus, maar het knapt wel op) is schoon, nu nog in de babykamer. Mijn vriezer is ontdooit en nu kan ik prakkies gaan maken die we tijdens of na de kraamweek kunnen gebruiken. Altijd makkelijk. Nu is het een kwestie van bij houden, want in 4 weken is het zo weer een stofboel, ha, ha.

Ik verveel me nog niet in ieder geval.

Het slapen gaat de ene nacht goed, de andere wat minder en mijn man geniet!!! hiervan mee. Hij slaapt met oordoppen in en zelfs dan zoekt hij regelmatig zijn toevlucht beneden op de bank....

Lilian, even over je verkoudheid. Informeer even bij je huisarts of je Otrivin mag gebruiken (ik mag dat nl. wel-maar niet langer dan op de bijsluiter staat, ben nu niet meer verkouden, maar wel de 1e 5 maanden van mijn zwangerschap). Uiteindelijk ging het pas over na een ienie-mienie pilletje (zo klein als een speldenknop) van een homeopatische arts. Enne ... ik loop met mijn zoontje bij een Osteopaat voor zijn oren, misschien doen die mensen ook wel iets met verkoudheid bij zwangeren.
Succes in ieder geval!

Allemaal tot de volgende keer, ga proberen te slapen!
Mira

hoi meiden

mira lekker alles aan de kant! maar met je kids is t morgen weer vies ....ja ik weet er alles van haha
ja je bent al bijna uitgerekend...spannend hoor

sjors al lekker misselijk of behoor jij tot de gelukkigen die er geen last van heeft?

joyce hoe gaat t met jouw?

mama 30

fijn dat de spruw bijna weg is...assunta haar verkoudheid wordt ook al minder en ze drinkt weer wat beter ...maar snacht heb ik t zwaar hoor! haha

lilian ja ik zou ook even vragen of je babyneusspray mag hebben!

hier gaat alles weer zijn gangetje ..ik krijg zo visite ...fijn wat afleiding!

liefs sandra

oh ja welkom sisi!
sorry was ik je bijna vergeten
hoe voel jij je?

Sisi; Welkom bij de forumjunkies! Ik hoop dat je het gezellig bij ons zal vinden.

Ikke; Fijn dat je huisje helemaal schoon is. Als de schoonmaakdrang je te veel wordt mag je hier ok wel een langs komen hoor~! hahaha. Maar nu mag het in principe  wel gebeuren of niet? Hoe voel je je verder? Begint je buikje al een beetje in de weg te zitten?

Natascha, Lekker chocoladetruffels! Mmmm ik krijg er nu al zin in. Het was waarschijnlijk de eerste keer zonder je dochter. Hoe was dat?

Sandra; fijn dat je wat afleiding hebt door de visite. Hoe gaat het verder met je?

Hier gat ales goed. ik heb gisteren heerlijk gezwommen in het Sanadome en ik heb uiteindelijk 11 uur geslapen. Wel wakker af en toe om te plassen mar ik voel me nu heerlijk uitgerust. Echt lekker hoor.

Hey meiden, Het is lekker rustg hier. Iedereen is natuurlijk hard aan het werk of lekker aan het knuffelen met de beebjes. Heerlijk. Geniet er maar lekker van.

ja, hier druk druk druk druk druk..... regeldagen.... Vind het wel erug gezellig hoor!. Ze wil zooo vaak drinken, en gaan we weer lekker knuffelen, heerlijK!

Spruw is over, nu nog even kuurtje afmaken. en meiden het word heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer as dagen he! Geniet er van met z'na llen. Voor de hoogzwangere onder ons.... rustig aan, laat je verwennen door manlief op je tuinstoel. Een ventilator op je gezicht gericht en geneiten!!!..

Tot snel!

Hi meiden!

Even snel tussendoor hoor!

Hier gaat het wat beter gelukkig! Ons dametje hoor ik nu wel op de achtergrond huilen, maar ik kan niet de hele tijd met haar bezig zijn, dus...even op internet!

Krampjes zijn helaas niet minder, maar ze heeft het ritme omgedraaid. Dus overdag veel huilen, vaak om krampjes. En 's nachts...jawel: doorslapen! Al was ze vanmorgen wel om kwart over 5 wakker...maar goed. We gaan de goede kant op.
Ook ben ik begonnen met een inbakerzakje. Ze slaat zichzelf namelijk veel wakker. En dit helpt wel enigszins.

Met mij gaat het ook beter. Heb geen kraamtranen meer! Jippie....duurde wel iets langer volgens mij dan normaal. Maar sinds een paar dagen gaat het goed. Alleen de vermoeidheid van de eerste 2 weken komt er nu uit. Ik doe verrekt weinig op een dag ....Alleen dan met Marissa bezig zijn , en af en toe een wasje erin.

Maar ik ben echt verliefd op ons kleine poppetje! Wat is ze toch mooi! En na het flesje geven, komt ze zo lekker in mn nek kruipen....en dan wil ze echt niet meer weg bij mama!

Krijgen alleen wel veel commentaar van mensen dat ze zo klein is. Nou ja...ze oogt klein, omdat ze een klein en fijn koppie heeft, maar ze is vrij lang. Ze is gewoon niet dik (net dr moeder he ). Maar mensen denken dat ze pasgeboren is, of te vroeg geboren is. .

Even snel wat reacties op jullie:

Lilian! Wat leuk dat je een meisje krijgt! Net als bij mij he, eerst een jongen (of in jou geval 2) en nu een meisje. Begin je maar alvast voor te bereiden op een meisjeshuil (hihi, Marissa kan de ruiten doen breken). Probeer te genieten meid, al zullen de eerste aankomende weken nog pittig zijn, straks kun je vast meer genieten (deed ik ook op het laatst). En nu ook weer hoor. Al waren de eerste 1,5 week na de geboorte ook wel pittig qua emoties. Het hoort erbij!

SAN HE: Jou en je man wil ik heel veel sterkte wensen. Wat een verdriet zeg!  Knuffel voor jou!

SJORS: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Jippie weer zwanger. Ik hoop echt van harte dat het dit keer goed mag gaan!

MAMA30: Ook zo lekker druk? Wel heerlijk he, dat knuffelen met de kleine!

JOYCE: Lekker op klossen? Ziet er raar uit he. En straks als je bed weer laag staat, moet je weer wennen!( Tenminste dat heb ik!).

En ik zag dat iemand ons geboortekaartje had zien hangen bij het LUMC! Las ik net in de vluggigheid, weet alleen even niet meer wie (sorry, geheugen is er niet meer hoor!). Maar wat leuk!!! Is toch altijd fijn om te weten dat ze er iets mee doen!

Nou meiden, tot snel.

Ga even douchen (laat he?).

Doei doei

xxx Kitty

Hoi meiden!!

Ik voel mij toch al een paar dagen beroerd!! En niet van de zwangerschap hoor, maar van de vaginale infectie die ik heb!! Het is echt vreselijk!! Ik heb zo'n pijn!! Kan niet zitten, lopen, geen kleren verdragen!! En als ik wil plassen, moet ik eerst met mijn "doos"in een emmer met water, zodat het nog enigzins te verdragen is!! Ik heb het nu al sinds zaterdag en het knapt nog niet echt op!! Heb de huisarts al weer gebeld en die zegt dat het toch uit zichzelf op moet knappen, mag er in iedergeval geen medicijnen voor!! Ik hoop zoooo dat het snel beter gaat, want ik kan er echt wel om janken!!
Sorry hoor voor deze klaagzang, maar vind het zo ontzettend vervelend!!
Ik hoop dat het voor 8 september over is want dan hebben wij ons eerste echo!! Ik ben dan 6 wk en 5 dagen en hoop natuurlijk met heel mijn hart dat er een hartje te zien is!! Dus weer spannende tijden!!

Zeg meiden?? Wanneer kregen jullie de eerste zwangerschapskwaaltjes?? Ik ben nu 5 +1 wk zwanger en ben nog niet misselijk, wanneer begon dit bij jullie??

Ik zal snel weer even op jullie allemaal reageren..

veel liefs Sjors..

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009

Afspraken:

Joyce, 3 september, afspraak

vk, dan 37w1
Johanna,
Ikke,  5sep, afspraak bij verloskundige, 37 weken  
Jossie:  
lilian:25-08-08/9-09-08/23-09-08/7-10-08/allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 8-9-2008 eerste echo (ben dan 6+5 wk)

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Terug
Bovenaan