ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22jaar, uitgeteld tussen 26april en 1 mei

Afspraken:

Joyce, 3 september, afspraak

vk, dan 37w1
Johanna,
Ikke,  5sep, afspraak bij verloskundige, 37 weken  
Jossie:  
lilian:25-08-08/9-09-08/23-09-08/7-10-08/allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 8-9-2008 eerste echo (ben dan 6+5 wk)
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Hai Simone! Welkom hier!!! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker genieten meid!
Voel je je goed??

Sjors... Jeetje meid. Wat een ellende voor je... Ik heb het ook een keer gehad....jeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkkk oef niet normaal, en idd ook pijnlijk. Maar bij mij werd het na wat smeren na 2-3 dagen wel wat dragelijker. Ik zou het wel ven in de gaten houden hoor, anders weer bellen met de Huisarts. Ik kreeg touwens ook (volgens mij waren het er 2 maar kan ook 3 zijn..) vaginale tabletten. die moest ik inbrengen en werd het ook vanbinnen uit aangepakt.

Ik kreeg zo met 6-7 week zwangerschapsverschijnslelen. Zomaar van de een op de andere dag voor mijn gevoel. Zo is het er niet.... en zo wel...... Nog 1 weekje meid en kunnen jullie voor de echo. Heb vertrouwen he!!!

Lilian,, fijn dat de BMM weer goed was!! Het gaat helemaal goed komen meid!!!

Sandra hoe is het met jou meid??

Kitty, fijn dat alles lekker gaat nu. Veel gevoelens komen er dan boven he, maar hoort er bij. Je krijgt een kindje.. denkt aan danny...maar ook het moeder worden/zijn brengt emoties mee. Volg gewoon lekker je gevoel en komt goed, wel lekker genieten!!!!!

Joyce... vermaak je je een beetje in je verlof?? Enne..... al een sprinkplank geregeld voor je bed?? haha

Kitty, Fijn dat de kraamtranen voorbij zijn. En ze hebben misschien wat langer geduurd maar je hebt natuurlijk ook heel wat meegemaakt het afgelopen jaar. Fijn dat ales goed gaat met je kleine meid en dat je al een beetje kan doorslapen. Destijds heb je trouwens een keer gezegd om het gedichtje van jullie geboortekaartje hier te plaatsen. Ik ben wel heel benieuwd dus ik weet niet of je het nog steeds wil plaatsen?

Mama30, Gelukkig is de spruw bijna over. Het lijkt me heerlijk om lekker met de baby te knufelen. Gelukkig kom je zo dan wel lekker de regeldagen door.

Sjors, Vervelend dat je nog steeds zo'n jeuk hebt. Hoe is het met je vriend? Heeft hij er ook last van? Ik hoop dat het snel over is en anders gewoon nog een keer bellen met de huisarts. Nog een weekje en je hebt je eerste echo al. Dat gaat echt wel snel. Ik hoop ook echt dat je het hartje dan al kan zien kloppen. Ik heb trouwens geen last gehad van zwangerschapsverschijnselen. Behalve dat ik wel wat vermoeid was.

Hier gaat alles goed. Ik ben met een zwangere vriendin lekker naar de prenatal geweest en heb weer veel te veel gekocht. Allemaal leuke kleertjes in maat 50. Met een beetje pech is de baby straks groter en moet hij/zij al gelijk in maat 56. Nou ik hoop van niet in iedere geval. Verder  heb ik nu ook alles in huis gehaald wat ik nodig heb. Blauwe en roze muisjes. Evenals een blauwe en roze vlaggenlijn. borstcompressen. Topjes om in te slapen. Een waterdichte molton voor op bed. Dat is trouwens echt een aanrader. daar zit al een zeil in. Scheelt weer klooien met een los zeiltje. Dus ik ben vandaag weer heel wat armer geworden. hahaha nog een kleine 4 weekjes en ik hoop ook lekker mijn beebje in mijn armen te hebben. Hopelijk komt het niet te laat.

hallooo allemaal.....

sjors OOOh my   god!! das niet funny!! hihi...nee meid ik snap je echt , ik had t net voordat ik zwanger werd een vaginale infectie[candida] en dat JEUKTE!!!! bij mij dus zo erg dat ik echtr niet kon werken of niks ik werd er zelfs wakker van!! en dan werkte t een beetje! om er een koud washandje op te leggen..
en ik deed er de hele tijd tegen aan kloppen[hahah dit klinkt raar!!!] maar als ik er tegen aan bleef "kloppen "dan hoefde ik niet te krabben [jeuk] en dan op een of andere manier werkte dat voor mij........
Ik kon mijn vagina [walgelijk woord he hihi maar k*t is ook niks hahahaha] ook niet aanraken   dat deed gewoon zeer!!!!
Maar ik kreeg van de dokter dus wel een vaginaal ei[in te brengen zalf ei]   en een schimmelzalfje dat je overal kan kopen [ook voor teen schimmel enzo ] vraag dat toch maar eens na want ik had ook gezegt dat ik dus wel zwanger kon zijn en ze hield daar rekening mee....
Toen werd t met 3 dagen minder...............
meid ik wens je echt heel veel sterkte en bel gewoon nog een x naar de dokter of je zn zalfje mag gebruiken en anders langsgaan!! okee ff met je benen open daar maar als je dan iets krijgt wat je snel helpt en dat geen kwaad kan!! ???
Gewoon langsgaan morgen zeggen dat je zo niet meer kan!!!
succes!!!! en ik duim voor 8 september he ...
Oh en ik werd dus misselijk in week +_ 6.... maar ook bij mijn miskraam had ik dat alleen werd t toen niet zo heftig [achteraf gezien], maar jij was de vorige x toch niet misselijk?? of verwar ik je met joyce ????
ja jij was wel ziek he...?? nou weet ik t niet meer... hihi xx

kitty   wat fijn dat t met jullie beter gaat en dat de kraamtranen meer zijn dan "normaal"dat verwacht ik eigenlijk ook maarja we hebben ook wel iets heel heftigs al meegemaakt met onze eerdere kindjes he!!
Dus voor ons is dat normaal denk ik.......
Over dat inbakeren hoor je heel veel goede dingen   dus ik hoop dat t werkt ...
doe t lekker rustig aan en geniet van jullie mooie meid!!!
ooh dat geboorte berichtje ...ik heb gisteren ook al een heel mooi gedichtje gemaakt voor op ons kaartje...[ja ik had inspiratie hihi] tuurlijk wilde ik Storm* en Daan* ook een belangrijke rol geven als haar grote broers..maar ik zet t er pas op onze site  als ze is geboren ..maar ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar jullie gedichtje maar ik begrijp ook als je dat voor "jullie" wil houden hoor....xxx

joyce   klim je dadelijk weer lekker in je bed hihi.......
en hoe bevalt je vrije tijd???

mama30   ook lekker aan t genieten?? ooh heerlijk...

sisi   welkom [2e x denkik hihi zw sch dementie he] bij ons en klets lekker mee gezellie!!!

nou meiden   bijna weekend mmmm altijd fijn ook als je maar halve dagen werkt hihi ..ik moet echt opletten dat nu ik halve dagen werk dat ik dan niet in de overige tijd allerlei dingen prop maar gewoon relax doe [is best moeilijk]en ff ga slapen   want anders doe ik nog niet "rustig "aan he....
Van t weekend gaan we zat. eerst lekker mosselen eten en zondag heb ik een BBQ heee leuk weekend hahhaha....
nou meiden tot morgen xxx lilian

hey meiden

lil hmmmm mossellen! en bbq! lekker......
en ja je wil natuurlijk allerlij leuke dingen doen met je vrije tijd!
maar rustig aan!! haha

sjors
jeetje wat lijkt me dat erg zeg! heb het zelf nog nooit gehad maar alleen al het idee dat je daar de hele dag jeuk hebt zeg!
vreselijk!
en gewoon doen wat lilian zegt bellen!

joyce
lekker aan het genieten?
is je ukkie al ingedaald?
ja spannend hoor de laatste lootjes!
heb je niet zoiets van oh jee het kan elk moment gebeuren?
heerlijk! ik mis nu al mijn buikje hihi

kitty
fijn dat t wat beter gaat....
maar t is ook niet niks wat jullie hebben moeten meemaken!
maar geniet lekker!
wij hebben ook zon schommelstoel van fisher price onze meis wordt daar heel rustig van...is dat niks?

hier gaat het erg goed met assunta ...jeetje al 5 weekjes vandaag! waar is de tijd gebleven!
ik zal vande week even een update fototje plaatsten!

liefs sandra

Lilian, Moeilijk om niets in te plannen he? Dat vind ik ook wel moeilijk.  Wat ik ook moeilijk vindt is omhet rustig aan te doen en de klusje dan maar te laten liggen. ik probeer toch zo veel mogelijk te doen.  Maar het is echt fijn dat je halve dagen kan werken en daarna lekker aan jezelf denken hoor!  Ik ben heel benieuwd nar je gedichtje van het kaartje.  Hopelijk zien we hem tzt op hyves of hier.

Sandra, Jeetje is Assunta al weer 5 weken oud? De tijd gaat echt super snel. dat betekend dat je nu ook weer helemaal aan het werk bent of niet? Lukt het je alemaal om het een beetje te combineren? Krijg je nog wel wat extra hulp? Mijn baby is al wel ingedaald. Maar ik denk nog niet dat hij/zij binnenkort al komt. Ik denk dat het toch wel wat later gaat worden maar als het volgende week al zo ver zou zijn dan vind ik het ok goed hoor. Ik vind het wel lekker dat ik ales in huis heb zodat  we niet hals over kop nog wat moeten halen.  

Nou vergeet ik te zeggen dat de rust mij wel heel erg goed doet. De harde buiken zijn echt een stuk minder dan vorige week en het lijkt wel of ik weer wat meer energie krijg. Ik ben echt blij dat ik met verlof ben. Ik geniet er nu ook echt van en helemaal als de kleine lekker aan het draaien of schoppen is.

Joyce!! Wat goed om te horen dat het goed met de harde buiken gaat. Je bent dus lekker aan het genieten en rusten!! HEEL GOED MEID!!

Lilian... ook rustig aan he! Hoe moeilijk het ook is.

Ik hou het ff kort vandaag.... Heb ff veel te doen vandaag. Jolijn die iedere 2 uur komt, merk wel dat de productie van mijn melk omhoog gaat. Ze is nu 4060, wijkverpleegkundige was er vanmorgen. Jeetje wat ze allemaal wel niet van je willen weten. De bevalling ging goed, ja?? ok. prima. Maar euh.... hoe was jou jeugd... hoe was die van je man.. heb je psychiatirsche hulp gehad.... hoe gingen je ouders met je om...

man man man een hele vragen vuur.. hoe ik psychisch in elkaar zit?? wat een onzin zeg. Hier ging het dus 1 hele uur over! (??)

Verder ligt ervanmiidag bij de apotheek een nieuw kuur voor de spruw klaar. Het komt terug, dus even opnieuw een kuurtje. Ook ik heb weer branderige tepels. Mijn man had gebeld naar onze eigen huisarts. Ik had dus helemaal niet zelf mogen smeren met dat nystatine op mijn tepels, maar had zelf iets moeten krijgen. (duh... dat zei ik nog tegen die doktersass..maar nee hoor....soms...haha).

Dus bezige bij hier!! TOt snel!! GENIET VAN HET MOOIE WEEKEND!!!

Terug
Bovenaan