ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Damian is nu 22 maanden. Begrijpen doet hij het niet volgens mij hoor, maar het is wel heel schattig als ie hij naar mijn buik wijst mama baby.  

Wauw Joyce dat is geen geld voor dat kamertje zeg. Ik zou het gewoon doen. Je weet nooit wat er nog gaat gebeuren dus   waarom niet.

Sandra veel sterkte morgen bij de dokter. Hopelijk heeft hij iets wat je kan helpen.

mama30, ik moest ook bij 12 weken al aan de positiebroek hoor. Anders zat het gewoon niet lekker meer, zeker niet met zitten etc. Heb me er maar bij neergelegd dat je sneller uitdijt bij de tweede. Bij Damian zat ik pas met week 19 aan mijn eerste positiebroek.

Lilian, vies he die rook nu. Ik vind het normaal al niet prettig maar nu walg ik echt van rook. Maar Fame gaaf hoor, zou ik ook wel naar toe willen.
En wat heerlijk he als je je opeens weer beter begint te voelen.

Ik zit nu echt hoog op mijn roze wolkje, voel me zo fit en goed gewoon, heerlijk!!
Al is het een wankel evenwicht, zodra ik iemand op tv zie huilen dan springen de tranen in mijn ogen. Toch een vreemd iets die hormonen.

LILIAN: Wat een feest voor je!!! Joehoe...fijn dat je je weer wat lekkerder voelt!!! ben blij voo rje. Heb even gekeken op de site van Storm en Daan...wat een geweldige kamer hadden zij en krijgt hun broertje of zusje nu. Grappig, dat rompertje van Claessens die bij die LIEF shirtjes hangt...heb ik ook gekocht....helaas het wordt een jongen! was helemaal weg van dat rompertje...trek hem stiekum gewoon een keertje bij de kleine man aan..hahaha.
En die foto van je twee mannetjes...PRACHTIG!

MAMA30; Heb de balneum creme en spul voor in bad gekocht en het is bijna over!!! HARTSTIKKE BEDANKT voor de tip! Kan het iedereen dus aanraden! OOk al alleen de creme, als je geen bad hebt.

Nou mijn kleine mannetje is zoooooo druk in de buik! Heel gezellig hoor, maar soms word ik er onpasselijk van...dan gooit hij denk ik zijn billen de hoogte in en zie je gewoon een punt in mijn buik...dat is een naar gevoel waar ik soms misselijk van wordt...maar tevens ook heel blij en vrolijk van word!!! hahaha.

Fijne avond meissies.

kussssss

Niesje; Wat lief van je zoontje. Zo klein en toch begint hij het wel een beetje te snappen. Wat zijn kinderen toch leuk he! Fijn dat je je weer helemaal fit voelt. Geniet er lekke van!

Gipsyd; Super dat de kleine zo druk is. Het lijkt me zo gaaf als je je kindje voelt.

We hebben vanmiddag een kijkje genomen bij de babykamer en hij ziet er echt super uit. We hebben hem dus gekocht en we gaan hem volgende week al halen. Ik ben helemaal trots op mijn koopje. hihi.

Nu ga ik maar eens slapen want ik ben moe en morgen moet ik er weer vroeg uit. Welterusten allemaal.

hoi meiden

he gipsyd     ; nou ik had dus precies t zelfde met dat rompertje..ik wist helemaal nog niet wat t ging worden [vorig jaar] en ik MOEST dat rompertje hebben hihizoooooooo mooi he.....en toen was een goeie vriend van rene   zwanger[zn vriendin hihi]   en toen heeft rene het aan hun gegeven [hij was er 100% van overtuigd dat hun een meisje kregen ]!!! nou een super jongen ! is t geworden ahhahhahahahhah dus nu zei remy: he lil als t bij jullie nu een meisje word hebben wij nog een mooi kadootje hihihi, dus ik krijg m gewoon terug misschien hahahhaahhahah...........
maar t was gewoon zo mooi rompertje ik moets m hebbben.....en nu ik zou niet weten wat t nu word hoor [ik voel t niet] dus we wachten af.....wel heeeeel spannendben namelijk wel weer heel nieuwsgierig!!!!

joyce   he bedankt ik ben ook nog steeds heeeel blij met t kamertje "t is precies een lilian kamer"hihi zeggen mensen   en ik hou van wit creme ,,,maar deze kleurtjes kon ik niet weerstaan......
en die olifant en giraffe die heb ik op internet gezien bij www.imke.nl   maar best duur moet ik zeggen ...... ze hebben wel 50 soorten dieren... maar als je nu bij google dierenbehang [ofzoiets] intypt dan krijg je ook wel andere merken en soorten , want die imke heeft dit bedacht en was de eerste en dus best duur[60,-per dier!!inc.lijm en kwast enzo maar toch wel duur] maar er komen nu steeds meer andere bij die t goedkoper doen gelukkig....
of als je goed kan tekenen.......koop behang en teken op de achterkant t dier wat je wilt...........[kan ik dus niet ..]
maar ik vond t zo leuk .....en we hadden met 18 weken de kin derkamer vorig jaar al klaar [we waren net klaar met verbouwen en moesten toch t hele kamertje verven en opknappen en toen zijn we maar gewoon door gegaan hahahha was zo leuk]

nou ik voel me nog steeds goed hahhaaha en ga nu dadelijk mijn huis echt goed poetsen want dat is ff geleden   dat t goed!! is gedaan   en nu ga ik t doen ....

san he     succes bij dokter hoop dat je iets krijgt wat lekker helpt,,,mijn tip SLAPEN SLAPEN SLAPEN   want als je slaapt voel je je niet misselijk ...........

xxxx misschien nog tot later.

sorry     niesje vergeten ..........!!!duh
hahahha ja ik walg echt van die rook...normaal moet je wel en ja dan vind ik t ook n iet lekker[ik rook dus niet   dat snapte je al he...]
maar nu denk ik constand ooh ik sta vergif in te ademen [ja dat is t dus echt he voor je kindje]   dus ik ben echt blij als er niet meer gerookt mag worden in cafes   restaurants etc... en nu mijn schatje ook al 3 weken is gestopt!!!! en hij t 100% vind meevallen [joehoe] ok met af en toe een nicotine kaugommetje maar super goed~!!!!! ben ik echt blij ...

niesje ik hoor je snel xx lilian

allereerst wil ik alle zwangere meiden bedanken voor hun lieve woorden en steun jullie zijn er voor mij als ik jullie nodig heb....ben erg blij dat ik er hier met jullie over kan praten.
in mijn omgeving snappen ze niet wat ik voel ik hoor immers erg blij te zijn voor iemand die niet spontaan zwanger kan worden....
ik voel me ook afentoe erg ondankbaar..............................

lilian wat goed vanje mannetje zeg gestopt met roken !!!! ik ben zelf 5 jaar geleden gestopt en dat was niet makkelijk maar ben nu erg blij dat ik niet rook!ook vind het nu vreselijk smerig!
en ik volg je slaap tip echt wel op hoor! want inderdaad dan merk je niks alleen ik wordt 100 x kotsmisselijk wakker
ik krijg nu pilletjes tegen misselijkheid mag vanavond mee starten ik ben benieuwd.....

en wat een prachtig kamertje!!! ik zal straks nog eens kijken!

joyce groot gelijk meteen kopen!!ik heb ook een babykamer van marktplaats en geen seconde spijt van nu mag de 2de erin!

gipsy
wat heerlijk dat je mannetje zo ekker beweeglijk is ik had toen erg last van maagzuur en rennie was mijn wondermiddel! maar zo weet je in elk geval dat het goed gaat!!geniet ervan

hoi niesje wat lief dat je zoontje dat zegt de mijne is nu 2 en 3 maanden en heeft het steeds over zijn broerzusje hij zoent mijn buik ook elke keer ik blijf dat vertederend vinden!

mamma 30
wat grappig jij bent een dag later uitgerekend en we hebben beide een zoontje van 2 en 3 maanden!! ook onze controlles gaan vrijwel gelijk op op naar dce echo as vrijdag!!!!!!!ik kan niet wachten!

kitty en hindi alles oke? hoe voelen jullie je????

nou ik ga snel naar de apotheek ik wil heel graag mijn medicijnen!!

liefs sandra

hoi meiden

he he he ..mimi is ook zwanger!!!!!!!!!!!! dus ze zal wel snel hier iets schrijven denk ik hahahhahah.......alweer eentje goed he!!
met mij is dus echt alles heel goed vanaf nu hihi ik heb de hele boven gepoetst [douch/slaapkamer overloop ] en alles was [heeeeel veel] weggewerkt !!!! en allerlei boodschapjes die   ik nog moest doen ....JIPPIE mijn energie is terug!!!! alleen nou word mijn mannetje ziek denk ik griepie..ddus nu kan ik weer iets terugdoen voor al dei 8 wekn dat hij zo lief was om ALLES hihi te doen,,,,,,,, hoop wel dat ie zich snel wat beter voelt..is zo zielig he....
nou hier alles goed met iedereen.......

xx tot snel ...
lilian

Hoi allemaal,

Ja, is een poosje geleden. Beetje veel aan me hoofd gehad. Enne, sorry, geen 2e schermpje geopend, dus ff kort... De echo was super! Had ik al verteld. Verder voel ik me redelijk, alleen m'n moeheid blijft, maar geen misselijkheden hier, gelukkig. Dus ik klaag niet. Wel begin ik al behoorlijk te groeien! Overmorgen al 14 weken! Joehoe! M'n mannetje gaat lekker kopje thee zetten, dus ik ga ff naar beneden.
MIMI!!!!!!!!!!!! JJJOOOEEHHHHHHHHHHOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan