ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi meiden,

Whaaaa.......heb wel mijn haar afgeknipt! Heb er eerst om gehuild en toen ik het eenmaal heb gewassen en zelf heb gefohnd werd ik erg blij!

Het is niet heel kort hoor, net iets over de schouder, maar ik werd gek van die dode mat onderin.hahaha. En nu is het weer heerlijk gezo0nd en valt het prachtig!   Wel even wennen, maar veel vrouwelijker qua leeftijd etc. En het voelt nu wel goed.

Joyce: Geweldig hoe je mams reageerde . Tuurlijk zijn je ouders super trots, ook al is het kleinkind nr 3. Mijn mannetje wordt kleinkind nummer 4 van mijn moeder en weer is ze helemaal hotel de botel!

Sandra:OOh nou snap ik je verhaal wat betreft de keizersnee. Ja geen risico nemen, zou ik zeggen. En als het moet moet het. Wat raar hoe mensen soms kunenn reageren he...ik heb juist vernomen dat een keizersnee achteraf juist meer pijn doet dan bij ee natuurlijke bevalling.
Snap ook je angst wat betreft de operatie zelf!

Mama30: OOh wat een mooie uitslag 1:11425!!! NOu nergens zorgen over make4n dus en wat is ie al groot....6 cm...hahaha. Evengroot als je pink! CUTE!   Dus je hebt nu alleen nog een kast op de kamer van die kleine. Wat dacht je van zo'n opene blokken kast. (van ikea) kun je leuk boekjes inzetten. nachtlampje...etvc....ziet er heel gezellie uit. Weet je wat ik bedoel...;hahaha.

Lilian:Geweldig die koopjes......hou ik ook van en je mag zo nu en dan wel wat kopen hahahaha. Knap je toch ook van op

Nou meisjes...als ik weer wat foto's heb zet ik ze er weer op en zien jullie mijn nieuwe kapsel!!! Whaaaaaaaaaaaa

Hoi Meiden,

Het lijkt erop dat ik me bij jullie kan voegen, ik ga morgen een test halen en dan weet ik dinsdag meer. Want 's morgens testen is toch beter, denk ik...

Hoewel ik heb al zoveel verschijnselen, dat het eigenlijk niet negatief kan zijn:

- mijn borsten knallen zowat mijn bh uit, vooral 's avonds als de bh uit gaat, moet ik even slikken.
-Ben gigantisch moe, zit heel erg te gapen, hele dag. Tja met 2 ukkies thuis, kom je ook niet echt aan effe liggen toe...
-Mijn kapster zei van de week dat mijn haar echt heel mooi is........... en dat zegt ze normaal nooit, want het is lang en meestal noodzaak om te punten omdat het zo sluik valt (en dit keer was ik echt heel lang niet meer geweest).
-En van de week ging ik bij een frikandel mayo bijna over mijn nek... en drop haal ik maar niet meer in huis, want anders kan ik straks helemaal niet meer naar de wc (want daar kan ik niet van afblijven).

Alle tekenen zijn er dus, nu nog een positieve test, ha, ha. Ik hoop het zo! (het kan bijna niet missen). Ben inmiddels ruim een week over tijd. Blijf angstig voor een miskraam natuurlijk ivm de vorige keer, maar toen had ik niet zoveel verschijnselen als nu. Als het meezit, heb ik over 2 weken al een echo. Bij ons maken ze met 7 weken de 1e en daarna nog 1 met 9 of 11 weken geloof ik, ivm berekening van je zwangerschapsduur. Volgens mijn berekening zou ik dan 25 september uitgerekend zijn, maar de echodatum is bij mij tot nu toe precies geweest.

Dinsdagavond hoop ik meer te weten en me aan de lijst toe te mogen voegen!

Groetjes Ikke

Gipsyd; Leuk dat je toch nog tevreden bent met je kapsel. Soms help het inderdaad om het zelf even in model te brengen.

Lilian; Leuk he om al die babayspullen te kopen. Helemaal als je moiie koopjes tegenkomt.

Mama30; Misschien kan je de commode al vervangen door een buro?

Hier nog geen klachten. Behalve dat ik moeite heb met de ontlasting. Pff echt niet grappig. Hebben jullie daar ook last van gehad?

Ikke; Zo te lezen test je ook wel positief als je in de avond gaat testen. Heel veel succes!

Hey!

Gipsyd...Toch afgeknipt! gedurft hoor! WE hebben hier ook al een zo'n vakken kast gedacht, en die hebben ze bij de IKEA...... kunnen ook mooie lades in.....

Ikke: Spannend meid! Ik hoop op goed nieuws morgenavond!! Succes in iedergeval, en ik hoop voorje dat het raak is.

Joyce, HOe is je babykamer???? Vertel!!!

Hey meiden...woensdagavond hebben ze vriendenavond bij de Hema (lees babyspullen!!). Je kunt de bon/tegansbewijs van de site halen. Dus voor degene die wil shoppen........(tip). Gaan jullie trouwens ook naar de negenmaandenbeurs?

FIjne dag!

hoi joyce
ik heb welleens gehoort als je moeite hebt met je ontlasting 2 kiwi,s op nuchtere maag eten .....of het helpt weet ik niet maar zeker de moeite waard om te proberen
wel fijn dat je niet misselijk bent ofzo!

mamma 30 goede tip zal zo eens kijken of het ook bij ons in de buurt is....

en ikke volgens mij kan je testen op elk moment van de dag!!!
maar zo te horen zou ik me niet druk maken ik roep toch al heel zachtjes welkom en gefeliciteerd!

liefs sandra

Hoi hoi,

Ikke: voor een betere ontlasting drink ik s,morgens fifit en dat helpt. Maar als het echt vast zit dan gebruik ik spul wat je bij de apotheek kan halen. Veel zwangere gebruiken dat!

Mama30: Ik kreeg toevallig vandaag ook die mail van de HEMA.

Ik ga niet naar de 9 maanden beurs. Ben op de jong gezinnen beurs geweest en heb mezelf gezworen NOOIT meer te gaan naar zo'n beurs! Een ELLENDE!!! Echt...al die vrouwen bij elkaar...de een nog brutaler dan de ander...werd er werkelijk gek! En DRUK!!!hahaha...mij niet meer gezien daarzo.

xxx

Sandra; bedankt voor de tip. Ik ga wel even een paar kiwi's halen want de verstopping is nu toch echt heel erg. Zo erg dat ik er bij bloed. En niet te weinig ook. Ik schrok me rot want ik dacht eerst: waar komt dat bloed vandaan! maar gelukkig was het geen vaginale bloeding. Pff wat een opluchting. Maar ja het is alsnog niet fijn. Grrr. Sorry voor de ranzige uitleg hoor maar ik was zo geschrokken dat ik het even kwijt moet.

Mama30; De babaykamer is super! Maar we moeten het nog wel een beetje in elkaar zetten maar daar hebben we geen haast mee. De commode staat al wel half omdat ik daar uiteindelijk het linnengoed alvast in wil doen.

Terug
Bovenaan