ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Kitty; Wat fijn dat je je kindje weer even hebt mogen zien. Super dat alles nog voorspoedig gaat.

Lilian; Ik kan me je angsten voorstellen. En nu al je hormonen weer door je lichaam gieren wordt je natuurlijk ook wat sneller emotioneler. Af en toe even lekker een potje huilen kan een hele hoop frustratie afnemen. Ik hoop dat je snel de gevreesde weken voorbij bent en je toch nog volop vanje zwangerschap mag gaan genieten.

Sandra; Ik hoop dat je het ergste nu gehad hebt. Ikkan me nu ook wat moeilijker concentreren maar dat komt omdat ik alleen maar aan de babay kan denken. hihi.

Mama_elle; Alweer 30 weken zwanger. Je hebt nog maar een paar weekjes te gaan. Finjn dat alles goed is met het kindje. Het lijtk me geweldig om het hartje te horen. Ik moet nog 4,5 week wachten maar dan hoop ik ook het hartje voor het eerst te horen.

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008
Joyce, 28 jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008

Afspraken:

Mama

30,    25 januari,  echo nekplooimeting
                                4 februari 2e controle afspraak verloskundige

Hindi 11  februari, 2e afspr. vk.  
Joyce, 25 februari, 1e afspraak/intake verloskundige
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
04 februari,3e echo ivm nekplooimeting
              22 februari,4e echo"gewoon"controle gyn.  

Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, 2e uitgebreide echo

Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Denise: 5 februari   vk
                        21 februari 20 weken echo
Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 25 januari 2e echo
                        2 februari vk
Elle: 24 januari aspraak bij verloskundige

Gelukkig is vandaag de hoofdpijn weer weg. Ik hebnog wel last van mijn keel en opgezette klieren dus ik ben nog wel aaan het hoesten jammer genoeg.

Vandaag 5 weekjes zwanger!!!! Kort he? Het lijtk voor mij al langer maar ja ik heb ook te vroeg getest. Nou ik hoop dat de weken snel voorbij mogen vliegen.

Werkse allemaal en mischien tot vanavond.

hallo allemaal!
ik baal als een stekker!!!! ik zou vandaag een echo hebben!!!!!!!en nu blijkt dat mijn afspraak zomaar is gecanceld!!!!
en niemand weet door wie en hoe of wat ik heb nou na veel gedoe een afspraak voor 31 januari! eigenlijk hadden ze pas plek over 5 weken maar toen ben ik compleet uit mijn dak gegaan(toch handig die hormonen!) en toen kon ik ineens volgende week
maar al met al baal ik als een stekker....ik zou ook een gesprek krijgen vandaag over mijn geplande keizersnee en ik ben daar erg bang voor dus ik zou het prettig vinden als ik wat meer info daarover zou krijgen....dat zou vandaag gebeuren!
nou weer even genoeg gezeurd!

joyce 5 weken!!!!!joepie!!!!!!!!!! en fijn dat je hoofdpijn weer weg is

kitty ook al last van die hormone?!!ja lastig voor je het weet zit je weer te janken op de bank!
verder leef ik met je mee naar je volgende echo wat spannend......

niesje en is de griep op komen zetten????ik hoop dat hij overwaait voor jouw!

hoi gipsy ook al weleda verslaafd???hihi ik mijn vorige zwangerschap ook maar nu kan ik het niet verdragen...raar he?? misschien komt het nog!
en nog gefeliciteerd met je nichtje!

mamma elle geweldig dat alles goed loopt!!! volgens mij ben jij de eerste hier die zijn babytje in haar armen mag houden

en iedereen die ik nu nog vergeten ben sorry..........

liefs sandra

He meiden, ik pas m weer effe aan hoor!

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008
Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008

Afspraken:
Mama 30,    25 januari,  echo nekplooimeting
                                4 februari 2e controle afspraak verloskundige
Hindi 11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 04 februari,3e echo ivm nekplooimeting
              22 februari,4e echo"gewoon"controle gyn.  
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26: 4 februari 2008, uitgebreide "14 weken" echo  in lumc
                         10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc        
Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Denise: 5 februari   vk
                        21 februari 20 weken echo
Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 25 januari 2e echo
                        2 februari vk
Elle: 24 januari aspraak bij verloskundige

Ha die Sandra,

Way een geouwehoer zeg!!!!!!!!!   Hoe kunnen ze dat zomaar maken...zonder reden or whatever! Goed dat je je mond open hebt getrokken! Ik wist heel niet dat je een geplande keizersnee krijgt??? Weer niet opgelet natuurlijk!  Nu ik zwanger ben heb ik daar wel veel last van. Soms hoor of herinner ik me dingen niet meer. Zeer frustrerend voor een controlefreak als ik.hahaha

Ja die Weleda geur kon ik in het begin ook niet weerstaan en dan vooral de rozencollectie niet. Nu weer wel.

Heb nu lekker lavendel olie in een brandertje gedaan en meiden...je wordt er echt rustig van. Heerlijk!

Ik ga me ff douchen en dan werken en dan laten verwennen door mijn kappertje. Weet niet wat ik met mijn haar moet doen. Als ik er niks aan doe, valt het zoooo slap om mijn hoofd. Heb geen zin om elke ochtend te stylen! Wil het eraf, maar ioedereen zegt...nog niet doen dat zijn je hormonen die praten!!! hahahaha. En mijn mannetje wilt het ook nog niet dat ik het eraf haal....iemand tips? hahaha.

Kusssssss

He Gipsyd,

Hoop dat ik nog op tijd ben, om advies te geven? Zal wel niet, je zal ondertussen wel al bij de kapper zitten :)

Bij mn vorige zwangerschap wilde ik ook compleet iets anders. Ik had me een ponny laten aanmeten. Mijn god.....toen ik later de foto's ervan terug zag.....ik schaam me er nu nog voor!!! haha.....Dat doe ik dus niet meer. Maar ik moet bekennen dat het bij mij nu ook weer kriebelt, om er een heel stuk van af te laten knippen! Heb het idee dat dat frisser staat, ook omdat het nu zo sluiks langs mn gezicht valt.....Wie houdt ons tegen dames??? Die hormonen toch he! Nou meid, doe wat je niet laten kan. Als het nu goed voelt, en na je bevalling kun je het altijd weer laten groeien!

Groetjes, Kitty

Sandra; super slecht zeg dat ze je afsprak gecancelled hebben. Helemaal al je met onzekerheden zit zoals een keizersnede. En je dan ook nog 5 weken laten wachten. Goed zo dat je even van je af hebt gebeten.

Gipsyd; En heb je uiteindelijk een stuk van je haar af laten knippen?

Terug
Bovenaan