ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hahaha meiden ik moet wel lachen om jullie wel of niet knippen verhalen hoor, want ik heb namelijk gisteren mijn haar af laten knippen in een opwelling.
Ik ben bij kinkykappers binnengelopen en heb gezegd kom maar op met je leuke ideeen. En die had ze gelukkig ook wel.
En ik moet zeggen het is best leuk geworden en tot nu toe zijn de reacties allemaal positief.

Sandra, wat ontzettend balen dat je echo niet door is gegaan. Zit je je er zo op te verheugen. Echt niet leuk gewoon.

Lilian, wat k*t dat je je zorgen maakt. Iedere zwangere doet dat zowiezo al maar voor jou en Kitty is deze zwangerschap natuurlijk een stuk beladener dan voor mij. Het zal voor jou denk ik de hele zwangerschap door met ups en downs gaan dan zorgen die hormoontjes wel voor.
Dus kom hier maar lekker je hart luchten en bel je beste vriendin op als je moet ontladen want dit hoef je niet alleen te dragen.

De griep is hier gelukkig niet doorgezet, wel snotterig en veel last van hoofdpijn.
Ik heb van de week mijn eerste baby aankoop gedaan. Een limegroen shirt met de tekst "born in 2008"

Niesje; Ook al naar de kapper geweest. Maar je bent gelukkgi tevreden en de mensen om je heen ook.

Vandaag heb ik aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Mijn moeder moest huilen. Heel erg lief. et is/wordt toch haar derde kleinkind. Maar mijn ouders zijn helmaal trost. Nu krijgen ze dus 2 kleinkinderen in 1 jaar. Mijn broertje vind het ook super leuk. Helemaal omdat hij dus ook een kleine in juni verwacht.

hallo allemaal
daar was ik weer!!!haha
ja ik kan weer lachen de medicijnen werken echt goed en die stomme echo vergeet ik maar op naar donderdag!

mama30 ik had je wel verwacht hier!
toch wel alles goed he? met je echo!

gipsy je hebt toch niet jehaar  afgeknipt he?!?!?!? je hebt prachtig haar!
ik weet niet of ik hier heb verteld dat ik een keizersnee krijg...heb wel eens een kopje geplaatst maar kreeg weinig reacties...milan was te groot voor mij en ik was hem bijna kwijt met de bevalling ik heb echt een helse bevalling meegemaakt en moest daarna ook in het ziekenhuis blijven...maar toch als ik kon kiezen ging ik weer voor de natuurlijke manier de angst voor de operatie heeft toch de overhand! in mijn omgeving vinden ze dat allemaal raar ik mag mezelf gelukkig prijzen...pijnloos bevallen....maar ja ik heb geen keus het wordt een keizersnee

niesje wat lekker geen griep!
en wat leuk born 2008

wie van jullie allemaal wil graag weten wat het wordt???en wie heeft al een naam???
ik wil het dolgraag weten mijn eerste was een jongen en als het nu een meisje is wil ik wel lekker kunnen tutten!en roze!!! heel cliche maar wel leuk...een jongetje is ook welkom hoor begrijp mij niet verkeerd maar deze keer wil ik het wel weten!
en namen komen we echt niet uit....dus nog maar even brainstormen ...haha

joyce wat keuk dat je moeder zo moest huilen! (klinkt een beetje raar)
en ook leuk dat je broer en jij allebei zo kort op elkaar een kindje krijgen!!!

liefs sandra

@joyce, geweldig he het moment dat je het je ouders vertelt.

@sandra, gelukkig je kunt nog lachen ;)
 Ik wil ook heel graag weten wat het word dat zou een stuk schelen met een naam zoeken. hihi
Ik heb eigenlijk geen echte voorkeur, twee jongens lijkt me leuk, maar eentje van beiden is ook leuk.
Wel heb ik zelf nu meer het gevoel dat het een meisje gaat worden. Dit in tegenstelling tot zo ongeveer iedereen in mijn omgeving (op mijn man en beste vriendin na dan) die denken allemaal dat ik een jongetje ga krijgen.

Sandra; klinkt inderdaad een beetje raar ja. hihi. Maar het was echt heel erg lief. Het was ook een inkopppertje. Mijn moeder vertelde dat er een vrouw naar haar was toegekomen die had gehoord dat mijn broertje weer vader werd. Ze had gevraagd: Wat hoor ik, wordt je weer oma? Toen zei ik tegen mijn moeder: Heb je gezegd dat je zelfs 2x oma wordt dit jaar? En toen moest ze gelijk huilen. Lief he.

Vandaag ga ik de kinderkamer ophalen. Ik ben nog steeds een beetje bang dat het misschien toch te vroeg is maar ik probeer er toch maar zoveel mogelijk van te genieten. moht het zo zijn dat het wel fout blijkt te zijn dan slaan we de kamer gewoon op zolder op en komt hij echt wel een keer van pas.

Ik voel me nog steeds goed. Geen klachten zoals vermoeidheid of misselijk. Maar ben nu nog maar 5 weken en 2 dagen dus er kan nog van alles gebeuren. Nu ik zwanger ben gaat voor mijn gevoel de tijd echt heel erg langzaam. Ik wou dat het 25 februari was dan kunnnen we ons kindje zien.

Hallo Meiden!

Hier ben ik ook weer es. De weken vliegen ook aan je neus voorbij zeg! Ik werk ook nog es 3 dgn achter elkaar momenteel, dus ben echt kapot vrijdag's avonds...mara hier benik!!

Gipsyd: wat een mooie buik heb je! Prachtige foto's!!! Enne hoe is je coupe??

Sandra: Wat een ^@#^streek zeg!! Zomaar een afspraak cancelen?? Je verheugd je er zo op, en vooral in de situatie dat je je al zo beroerd voelt, heb je een moment om naar uit te kijken....maa rnu 31 januari!!! en oh wee....als ze het afzeggen.........!
Wij hebben onze meisjes naam nog. Zijn we nogsteeds lyrisch van...maar een jongens naam...........aaaahhhhh!! Was bij onze zoon al zo erg..... we moeten denk ik alvast maar es beginnen.......

Kitty: Wat fijn dat je echo weer goed was! heerlijk!! He enne die borsten van mij lijken ook wel nog meer te groeien!! (waar gaat dan heeen?????)

Lilian: HOe is het met je meid? Het is niet makkelijk! maar we gaan ervan uit dat het allemaal goed gaat! Het is helemaal niet erg om emotioneel te zijn, het is ook niet niks!!! Probeer ondanks we te genieten van je beeb ik je buik!

Niesje: Griep niet doorgezet? Gelukkig! HEt gaat wel echt in het rond zeg! Hierook overal ziek/zwak en misselijk. Oh en dat shoppen he.... het is weer zoooo leuk!

joyce, Hoe is het met jou griep? En wat leuk om het je ouders en schoon ouders het te vertellen he??? Die reacties zijn onbetaalbaar!!! Enne gefeliciteerd trouwens met het tante worden he!!! Maak je niet druk over de kinderkamer! Je zwangerschap gaat gewoon goed! Heb vetrouwen!!

Hier gaat alles goed. Misselijk heid is zo goed als weg, 's avonds nog wel wat na het eten, echt zón vol gevoel.
Moet wel echt even bijkomen nog van een dagje werken, maar het is een kwestie van energie verdelen. Het is bij ons op het werk zoooo druk en chaotisch dat vrijdagochtend ook nog es de bom is gebarsten. (wel goed trouwens) Ik hoop dat er nu echt dingen gaan veranderen. Ik stel me er dagelijks op in en dan gaat het aardig goed. Het allerbelangrijkste is wat er in mijn buik zit en niet wat er op mijn bureau ligt.

Vrijdag middag maakte trouwens alles weer goed! De echo was PRACHTIG! ons guppie is al 6 cm! en bewoog zoooo mooi, voetjes, handjes, blaas, maag, neusbeen, hersenhelften gezien. Heerlijk!!
Het was een combinatietest en de kans is 1: 11425! Het kan hier niet meer stuk~!! We hebben al een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo!! ( haha) 21 maart! Verheug me er nu al op!
Ik had bij onze zoon bij de 20 weken echo echt het gevoel van als dit nou een jongen is???? (we dachten tot 20 weken dat het een meisje zou worden...) Ik heb nu werkelijk geen flauw idee. Gevoel zegt meisje... ook omdat deze zwschap al weer zooo anders is. En toen ik de echo zag,.... had ik zoiets van ...aaaahhh ik weet het niet... HEt maakt ook helemaal niet uit, als het maar gezond is!!!

We zijn momenteel druk op zoek voor kast vervanging bij onze zoon op de kamer....hebben jullie nog iedeeen? De commode gebruiken we nog amper, ook omdat hij al zindelijk aan het worden is... maar een kast alleen is ook zo leeg.

Meiden, Tot snel!!

Groetjes!

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008
Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008

Afspraken:

Mama

30,    4 februari 2e afspraak vk
                                 21 maart, 20 weken echo!

Hindi 11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
04 februari,3e echo ivm nekplooimeting
              22 februari,4e echo"gewoon"controle gyn.  

Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, uitgebreide "14 weken"
echo  in lumc

10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc        

Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Denise: 5 februari   vk
                        21 februari 20 weken echo
Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 25 januari 2e echo
                        2 februari vk
Elle: 24 januari aspraak bij verloskundige

hoi meiden
oke ik open ff een 2e scherm.......[ja ik ben goed bezig ..ik weet t !!hihi]

gipsyd   je hebt toch niet je haar afgeknipt he??????ik zou willen dat ik zn haar had hihi mijn haar krult   en word niet langer als lang hqahha , en ja in t begin van de zwangerscahp hing t er zo belachelijk bij dat ik OOOK dacht aan de kapper , maar nu wil t weer zoals ik wil ..dus echt geen kapper hahhahah leuk hormonen!!!!

niesje gelukkig voel je je alweer beter   en zette de griep niet door ,,mijn mannetje was ook beetje griepie maar t is ook weer weg gegaan   gelukkig ...

joyce   leuk dat je de kinderkamer al hebt opgehaald hahahha jij bent vast de eerste met een kamertje [op mij na dan he hihi]   maar als je gevoel zegt "JAAA" dan moet je t gewoon doen ......z'n kans krijg je niet meer ... en positief denken ....tuurlijk gaat t goed!!!!!....geniet van je kamertje he......hihi
ojaaa..leuk he van die ouders en broertjes die zo blij voor je zijn !!!

sandra         ja wij zijn ook zo nieuwsgierig naar wat t word ....vorige x   bij storm en daan   dacht ik"nou t zijn er 2 ....dan moet er wel een hele grote kans zijn dat er een meisje bij zit" hhahhahahah mooi 2 jongens ...en dat maakt niks uit   alleen ff t rose wegdenken he,,hihi
maar nu ben ik weer zo nieuwsgierig!!!! kijk ik ben blij met alles!!! als t maar gezond is [cliesje? maar wel waar!] maar bij mijn vriend in de fam zijn alle keinkinderen jongens....en   nou ben ik nogal eigenwijs hahaha en dus ik hoop een beetje op een meisje!! maar zoals ik al zij"t maakt niet uit "maar als ik nu mag kiezen........ ben zo nieuwsgierig en rene ook hoor ..maar hij is er weer van overtuigd   dat t jongen is!!!!hahhahahha we zullen zien... met namen ben ik nog niet echt bezig..ja als ik iets mooist hoor   dan onthou ik t ....ik vind AÝDEN heel mooi voor een jongen maar ook weer niet hahhahaha en meisje weet ik ook nog niet ...eerst vond ik LOLA heel stoer maar nu vind ik t weer te kampy hahhahah dus ..

nou mijn depri bui is weer over hoor .....was al snel weer over gelukkig   meestal ben ik gewoon positief en zie ik t helemaal zitten maarja ik weet dat t soms ff mis gaat he!!
maar wel heel lief jullie reacties !!!thanks!!
ik wilde dus echt niks kopen nog niet maar ik wa bij de woodpecker...een super babyzaak.....en daar was 70 % korting op de wintercol. nou ik beval in aug dus   dan is t na een tijdje wel winter he.... ik heb zn mooi  creme gebreid [ja hoe noem je zn ding wat over de kleren aan gaat   , als hij.zij   ff snel mee gaat in de auto??]
pakje   met knoopjes aan voorkant   met mauwtjes broekspijpjes en muts eraan hahhaha zooooo leuk!! en een licht blauw truitje van [een of ander duur merk weer naam al niet meer hihi] met "luck" en   een hoefijzer tej in t wit erop ..so sweet!! en de een wasvan   21,- naar 6,- !!!! en de ander 37,- naar 9,-   KOOPJE!! hihi
ikke blij .................

nou meiden ...vanmiddag moeten we naar een vriend die een baby heeft gehad   en daarvoor heb ik zn super lief! broekje en truitje van lief gekocht!! met MACHO erop ....t is dus een jongetje .....erug leuk..

ik ga weer .tot snel xxx lilian

Terug
Bovenaan