ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Ikke, wauw wat spannend, ik hoop dat je vermoeden waarheid word morgen!!!!

Joyce, schrikken he, ik heb het ook een keer gehad. Volkoren brood eten (zeker geen wit) en veel water. (vezels en vocht) hielpen hier goed.

Gipsy, wat leuk dat je ook de stap naar de kapper gewaagd hebt. Staat je vast heel goed.

Lilian, Aiden staat ook op mijn lijstje, verder Roan en Jaiden. Een meidennaam weet ik nog helemaal niet. (maar als het goed is krijg ik zeer binnenkort een pretecho whoehoe)
Heerlijk he die babyspulletjes kopen draagt zeker bij aan het roze wolk gevoel.

Mama30, ik ga naar de 9maandenbeurs. Heb er wel zin in, ga samen met een zwangere vriendin. Dat het druk is weet ik wel maar daar stel je je dan ook op in.

Zometeen word ik teruggebeld door het echobureau dus hopelijk kan ik snel terecht!!!!!!!!

Niesje; een pretecho lijkt me echt super gaaf. Ik hoop dat je snel terecht kan.

Moeder voor moeders komt woensdag langs. Dan moet ik ook weer een testje doen. hihi leuk en toch ook spannend.

hoi joyce
als je bloed met poepen zou ik wel even de huisarts bellen hoor!
dan is het geen kleine opstopping meer!
wie weet kan hij je wat geven....

niesje een pretecho! wat leuk! hoever ben je nou? en ik ben benieuwd wat zoiets nou kost???? doe je 2 of 3d?

groetjes sandra

Niesje, Spannend meid, een pret echo! Ik begrijp dat je wel wilt weten wat het geslacht is? Ben benieuwd wanneer je 'm hebt!
Wij gaan dus idd ook naar de 9 mnd beurs, wel sávonds. Tja druk is het wel maar wel erug leuk! Ik vind m ppersoonlijk leuker dan de jonge gezinnen beurs.

Joyce, Bij mij helpt veeel drinken erg goed, idd kiwi's en lauw water op je maag s'ochtend (mits het je lukt natuurlijk, toen ik niet zo lekker was in de ochtend lukt mij het iig niet!!). Ik merk heel goed als ik minder drink, een extra stimulans om goed te drinken dus!

Ikke: Ben erg nieuwgierig hoe het met je is!! Succes vandaag!

Groetjes!

Niesje, wat leuk! De 9maandenbeurs ben ik ook eens geweest. Is echt leuk om een keer te doen. Veel plezier!

Sandra, volgens mij zei je dit in een eerdere post, maar ik wilde er even op reageren. Hihi. Bij de eerste twee zwangerschappen hebben wij niet gekeken wat het geslacht is. Maar bij deze hebben we dat wel gedaan, want na twee dochters, konden we niet wachten tot de geboorte en dan zien of het wéér een meisje werd of toch een jongen. Dus hebben we gekeken en nu wordt het een jongen! Met de naam hebben we ook altijd moeite, maar de naam die wij onze tweede kind zouden geven als het een jongen was, geven wij nu aan onze zoon, omdat wij het nog steeds een erg mooie naam vinden.

Iemand nog iets leuks gedaan vandaag? Onze kleine is flink aan het bewegen in mijn buik! Haha.

Groeten Elle

Ahhh ben ik net mijn berichtje kwijt geraakt.

Maar ik heb vandaag veel kiwi's gegeten en water gdronken. Het gaat al wel wat beter maar nog wel een beetje pijnlijk. Bedankt voor alle tips. Ja nu blijkt maar dat je goed voor jezelf moet zorgen.

Ik heb vandaag het zwangerschapsdagboek gekocht. Heel erg leuk voor als ik een dochter zou krijgen. Dat had ik nu ook wel heel leuk gevonden om te weten van mijn moeder. Maar ja vroeger had je dat allemaal nog niet. Ik heb ook het boek "het grote wonder"gekocht. Echt heel erg leuk en met heel veel foto's juist van de eerste maanden.

Hallo allemaal, ik sluit me definitief bij jullie aan. Mijn test was vanmiddag hardstikke positief, dus nu maar hopen dat het goed blijft gaan dit keer. Heb erg veel pijn in mijn onderrug en dat straalt soms ook uit naar mijn benen (doet me aan mijn beenweeen denken van de bevallingen en die zijn niet fijn...). Heeft iemand ervaring met die rugpijn??? Ik las ergens anders al, dat dit kan komen door bekkeninstabiliteit, maar daar heb ik bij de 1e 2 geen last van gehad. Maar ja, iedere zwangerschap is anders he!

Joyce, ik neem 's ochtends altijd actimel, 2 glazen water en een beker thee en dan nog wat yoghurt met zemelen en een beetje cruesli (dan zit ik wel nokvol, maar het helpt wel met de stoelgang). Als ik het staand eet, dan krijg ik trouwens wel last van harde ontlasting, maar als ik er  de tijd voor neem, dan krijg ik meteen drang. (sorry hoor!). Hopelijk ben je ermee gered en is het bloeden van je aambeien snel over, want fijn is het natuurlijk niet!

Groetjes en tot snel weer!

Ikke

oja, ik heb volgende week vrijdag mijn 1e echo. Hopelijk ben ik daarna wat zekerder.

Ikke; Super dat je je hier ook kan aansluiten. En vrijdag al de eerste echo. Ik ben wel een beetje jaloers. Ik moet zelf wachten tot 25 februari.   Maar echt sper fijn dat de test positief voor je was. Je had het al verwacht maar het is toch extra leuk als je dan een bevestiging hebt. En bedankt voor de tip.

Terug
Bovenaan