ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008
Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, ............, sept. 2008?

Afspraken:

Mama

30:         4 februari, 2e afspraak vk
                                       21 maart, 20 weken echo!

Hindi,                      11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja,
lilian,                      04 februari, 3e echo ivm nekplooimeting
                                       22 februari, 4e echo"gewoon"controle gyn.  

Kitty26,                4 februari 2008, uitgebreide "14 weken" echo  in lumc  
                                     10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc        

Nathaja,           4 februari, 2e afspraak vk
Denise,               5 februari,   vk
                                         21 februari, 20 weken echo

Gipsyd,
Sandra,              25 januari, 2e echo
                                       2 februari, vk
Elle,
Ikke,                        8 februari, 1e echo
Joyce,                25 februari, 1e echo

hoi meiden

WAT LIEF DAT JULLIE ME MISSEN HIHI ...maar ik was gewoon heel moe en te lam om te schrijven ...ik lees wel elke dag en dan denk ik "aah ik schrijf ff "maar dan moet ik HELEMAAL inloggen!!!!!! hahahhaha dus dan doe ik t maar weer ff uitstellen ..
ja ik weet t .....echt fout hahahhaha
maar alles gaat eigenlijk super goed!!! gelukkig..ik heb geen last meer van mijn   misselijkheid!!        WAVE WAVE HOERA !!! nog wel moe   en ik slaap echt nog belachelijk veel maar als dat t ergste is ! he?

Ikke   gefeliciteerd en welkom bij deze kant van de junkies!!!!! zie je wel dat als de druk weg is dat t toch beter gaat ............hihi
super dat je nu gewoon zwanger bent!!!! en hopelijk gaat alles goed [denk t wel!!]   en hebben jullie over 8 mnd   een schat van een kindje erbij....
wat zegt je man er nu eigenlijk van.....? [ik wil niet te nieuwsgierig zijn......]

ik denk dat monique ook wel eens snel hier heen zou kunnen komen...ik duim voor dr!! t klinkt wel goed maar who knows?...........................

voor de rest lees ik dat t bij ons allemaal gelukkig goed gaat   en dat t maar lekker zo mag blijven.........
ik heb maansdag een nekplooimeting...ik denk dat alles wel goed is [heb goed gevoel]   en wel gaaf want dat is een goeie echo ..zie je lekker veel op!!
ik ben wel nieuwgierig hoe ons kindje er nu uitziet ...zat 12 weken!! en dan begint t al echt weer wat te worden he .....

nou ik zal beloven dat ik snel weer schrijf hihi....
ik heb trouwens maandag alweer!!! wat gekocht .....zn leuke truitjes  [impfs en elfs]  en een pakje van claesens...[leuke uitverkoop] 3 halen 1 betalen !!! aaahhhg en t was winter nou als ik in aug beval dan is t zo winter he.....hihi

nou   tot snel xxxx lilian
ps nog een paar junkies en we zijn allemaal aan deze kant!!!! goed zeg...ik duim voor hun!!!!!!!!

hallo allemaal!!!
lilian blij te horen dat je niet meer misselijk ben
en ik ben  ook nog steeds zo moe...gister tussen de middag 1,5 uur geslapen en lag er gisteravond om 7 uur weer in!!

niesje wat leuk die pretecho!
en helemaal niet zo duur als ik had gedacht......

ik weet niet maar ben zomaar ineens echt een beetje zenuwachtig voor vanmiddag...ik zie ineens dingen die er niet zijn (volgens mijn man)ik vind mijn buikje n.l de laatste 2 weken niet gegroeit......stel nou dat het niet goed is vanmiddag....ik zou echt er kapot van zijn....

liefs sandra

Hoi meiden!

Ik merk aan mezelf dat ik weinig behoefte heb om 's avonds nog achter de pc te kruipen. En op het werk is het ook mega-druk......dus dan komt er weinig van berichtjes voor jullie! Sorry......ik denk wel aan jullie hoor.....

IKKE: GEFELICITEERD!!!!! Blij dat jullie er toch nog even  voor gingen, want je ziet het resultaat! Wat zegt je man?

En Gypsyd: Toch je haar afgeknipt? Ik ga er maandagavond voor!!!! Ben benieuwd naar het resultaat...

Lilian: Gaat het lekker met je? Koop je al allerlei kleertjes? Leuk hoor....

Ik heb a.s. maandag onze 14 weken echo.....erg spannend! Want dan kunnen ze al een beetje zien of dit kindje dezelfde afwijkingen heeft als Danny *(met 19 weken zeker). Ben best wel een beetje zenuwachtig....heb er vannacht zelfs over gedroomd....BAH...

Maar goed.....we zien het wel. Meiden....tot later....En hopelijk even een langer berichtje dan.....

Doei doei

Kitty

Oh ja....en Sandra.....heel veel succes vanmiddag!!!!!!!

xxx Kitty

Sandra, niet bang zijn. Alles gaat goed komen! Dat zul je altidj zien. Veel succes vanmiddag!

Lilian, fijn gevoel hé, als je niet meer misselijk bent? Jaaj voor Lilian, haha!

Hoezo de tijd gaat snel? Ik weet dat ik de eerste in het lijstje ben die is uitgerekend. Maar ik kan zelf ook niet geloven dat ik al 28 weken zwanger ben, op weg naar de 29. Het gaat allemaal zo snel. Mijn jongste dochter wordt over een maand alweer 1 jaar oud. Alles gaat mega snel, want voor ik het weet gaat mijn oudste dochter ook alweer naar school.

Sinds ik jullie niet zo goed ken, zou ik graag wat meer over jullie willen weten, als jullie dat zouden willen vertellen. Ik zou zelf ook wel wat over mij willen vertellen, als jullie vragen hebben?

Groeten Elle

hoi   meiden

SLECHT NIEUWS   ik had vanmorgen een drupje bloed in mijn plas   ...en ben naar t ziekenhuis geweest................ ze hebben een echo gemaakt   en de baby is gestopt met groeien/leven met 8,5 -negen weken.!
dus ik ben niet meer zwanger!!.................
ja ik weet ook niet wat ik moet zeggen...... ik heb de echo met t hartje gehad met 8 w en 3 dagen.. dus t hartje heeft maar heel even geklopt maar nu moeten we WEER   helemaal opnieuw beginnen!!....voelt zo kut!!!
ik dacht dat we wel genoeg hadden meegemaakt!! maar dit is dus zogenaamd gewoon   pech!! er zal wel iets niet goed zijn geweest met t kindje maar ................
ja wat maar ...t was zo gewenst!!!

nou dan ga ik dus terug naar de forumjunkies..........
ik heb maandag een curratage{?}   en misschien komt t dit weekend nog los dacht de gyn. maar ik wil wel graag dat t helemaal schoon is dan kunnen we snel weer opnieuw beginnnen........alweer!!
t voelt heel raar...ik was zo blij dat ik niet meer misselijk was he...nou ,,,,,,

sorry voor t slechte nieuws meiden.....en gisteren avond schreef ik nog zo blij dat t bij iedereen goed ging gelukkig!!! zo   ............

ik laat snel wel iets van me horen ..ben nu een beetje verdoofd...
xxxx lilian

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, ............, sept. 2008?

Afspraken:

Mama

30:         4 februari, 2e afspraak vk
                                       21 maart, 20 weken echo!

Hindi,                      11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja,

.  

Kitty26,                4 februari 2008, uitgebreide "14 weken" echo  in lumc  
                                     10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc        

Nathaja,           4 februari, 2e afspraak vk
Denise,               5 februari,   vk
                                         21 februari, 20 weken echo

Gipsyd,
Sandra,              25 januari, 2e echo
                                       2 februari, vk
Elle,
Ikke,                        8 februari, 1e echo
Joyce,                25 februari, 1e echo

Terug
Bovenaan