ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

JEZUS LILIAN!!!!!!!!!!!!!! Dat meen je niet!!!!!!!!!!!!

Ik dacht hier op mn werk.....kom laat ik nog even snel spieken (omdat ik ergens op zit te wachten).....zie ik jouw berichtje!!!! Ik zit hier met tranen in mn ogen!!!!!!!!!!! Meid....ik weet niet wat ik moet zeggen! In ieder geval heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte....en zeker a.s. dinsdag.........En ik hoop toch dat je snel weer zwanger mag raken...........Maar neem je tijd!!!!!!!!!!!!

HELE DIKKE KNUFFEL!!!!!!! Liefs, Kitty

O MIJN GOD!!!! Het spijt me zo, Lilian, dat je dit door moet maken. Ik vind het zo erg voor jou en je man. Niemand zou dit mogen overkomen!! Dikke knuffel van mij!! Echt waar!!

Kus en dikke cyberknuffel, Elle

Alemachtig! Hoe bestaat het!
Zit hier met tranen in mijn ogen achter de PC, maar daar heb je niets aan.

Lilian, dat het nou weer moet gebeuren! Ik hoop voor je dat het uitzich zelf gaat komen, is altijd eerder dan maandag. MAN wat is het leven soms oneerlijk!

Lieve schat ik denk aan je/jullie! Ik hoop dat jullie nu voor de rest van jullie leven genoeg elende hebben meegemaakt!

Een hele dikke KNUFFEL voor jou en je man!!!

liefs, loes

jeetje!!!!!!!!  lieve lilian!!!!!!!
wat onverwacht!!!!!!!!!!!!en wat vreselijk !!!!!!!!!!!!!!!
ik heb ook zitten huilen hier achter de computer
lieverd heel veel sterkte ik leef echt met je mee!!!
dikke knuffel sandra

Lilian; Jeetje meid wat ongelooflijk KUT. Met ongelof en met tranen in mijn ogen lees ik jullei verhaal. Dit verdient niemand. Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen met het verwerken van dit verdriet.

Oh Lilian meis wat is dit ontzettend oneerlijk.......
Ik vind het echt zo erg ik weet gewoon niet wat ik schrijven moet.

Lilian: Wat een vreselijk nieuws zeg! Je was zo positief en dan moet het zo eindigen! Ik denk aan je. Heel veel sterkte voor jou en je man!

Ik ben nog helemaal ondersteboven van het slechte nieuws van Lilian en ik moet zeggen dat ik er zelf ook wat angstig om wordt. Lilian meid.. ..Ik wens je heel erg veel sterkte. Laat je ons nog wel even weten hoe het met je gaat? En als je even van je wil afschrijven dan zijn wij er voor je hoor!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Met mij gaat alles goed. Nog steeds geen kwaaltjes behalve wat gevoelige borsten. 's Avonds beginnen mijn borsten heel gevoelig te worden en vannacht kon ik ze bijna niet aanraken. Ik werd er wakker van. Maar overdag zijn ze licht gevoelig. Meer niet

Terug
Bovenaan