ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi Meiden,

Ik heb net mijn pretecho gehad en Damian krijgt er een broertje bij.
En het allerbelangrijkste alles zag er goed uit voor zover ze dat kunnen zien.

Ik ging er behoorlijk nerveus naar toe na alle sombere berichten hier en op een ander forum waar ik kom. Het maakte mij er weer van bewust dat niets vanzelfsprekend is.
Was ineens bang dat ze iets afwijkends zouden zien.
Maar gelukkig was dit dus niet het geval, wat een opluchting.

Groetjes Denise

hoi meiden

ja ik ben er weer.....t gaat redelijk met ons .......Dit verdriet is zo anders als bij Storm* en Daan* dat waren echt onze kindjes onze mooie baby s......bij dit vruchtje was dus iets mis.........en dan zorgt je lichaam ervoor dat t stopt!!heel erg kut maar op zich wel goed natuurlijk..........maar waarom bij ons   we hebben al genoeg gehad zou je zeggen!!!
maar ja daaar kijkt niemand naar he! zo werkt t nnou eenmaal één op de 8 a 9 zij mijn gyn. dus gewoon vette pech..............[!}
nou t ergste deze x [hoe raar dat ook klinkt]   is dat we WEER opnieuw moeten beginnen......ik ben al bijna een heel jaar zwanger!! en nog hebben we niks.............
maandag word ik gecurriteerd , ik mag ook afwachten..maar als er dan iets van weefsel achter blijft dan kan je daar weer een ontsteking aan krijgen ,en dan neem ik liever t zekere voor t onzekere.....................
en dan kunnen we weer van voor af aan beginnen: ovulatitesten en zwangerschapstesten.........................
ik ga proberen er niet teveel mee bezig te zijn..ik weet dat ik best snel zwanger raak [2x in  4 maanden]dus daar mag ik me niet druk om maken ...hoe meer druk hoe langer t duurt denk ik..............
en dan duurt t weer zo lang eerst ben ik bang die 12 weken...en dan ben ik bang tot 25 weken   en ik denk dat de angst ook niet meer over gaat ...maar dat neem ik allemaal voor lief.....want wij willen zwanger zijn he....en een kindje gezond en wel op   deze wereld zetten.........

nou meiden ik ga naar bed ...xxx lilian

niesje   toch super gefeliciteerd met je goeie echo...een meisje zei je toch....!!! mooi!!
ik heb geen 2e scherm open .maar iedereen heel veel succes en niet te bang zijn....positief denken meiden.........
ik weet niet of ik nog veel schrijf hier[voelt beetje raar, terwijl ik de topic heb geopend shit hoor!!]maar ik lees elke dag wel mee....en ik zal ook wel wat schrijven   denk ik..
ik schrijf dus ook weer mee aan de andere kant ..{{!!}} heel raar allemaal maarja "zo gaat t dus in t leven"!!!

welterusten xxxx lilian

okee niesje   sorry     haha   een broertje!!!!!!! gefeliciteerd!!!x lil

hoi joyce ja die zeurderige borsten horen er bij...bij mij nu nog steeds en ik ben 13+5 weken...vooral als de douche straal erop komt vind ik echt niet fijn hihi

niesje een jongen! leuk!!! en ik ging dus met het zelfde zware gevoel naar mijn echo ik durfde amper op de tafel te gaan liggen maar ik kon meteen weer het hartje zien en horen!!was echt een hele opluchting.....en zijn of haar voetje is nu jawel let op 1.2 cm!!!
haha
ik krijg 20 maart mijn 20 weken echo (ben dan bijna 21weken) en ik wil ook heel graag weten wat het is!

lilian ik vind het heel knap hoe je met dit grote verlies omgaat heel nuchter...meid ik ga voor je duimen dat je weer heel snel je bij ons kan voegen!
liefs sandra

Niesje; Gelfeliciteerd een jongen! Super dat Damian een broertje erbij krijgt Kunnen ze over een paar jaar mooi met elkaar gaan ravotten. Houden jullie het geslacht geheim voor jullie omgeving?

Sandra; Fijn dat je echo goed is verlopen. Ik snap wel dat het dan even eng is om naar de gyn te gaan vor een echo. Toch fijn dat je dan het hartje weer even hoort. Wat leuk dat je ook wil weten wat het wordt. heb je al een voorgevoel?

Lilian; Ik wens je veel sterkte aanstaande maandag met je curretage. Ik hoop dathet allemaal zal meevallen. Het is echt kut dat je weer opnieuw moet gaan beginnen voor jullie allergrootste wens. Ik ga voor je duimen dat je snel weer zwanger mag worden.

weet iemand eigenlijk of je wel paturain mag eten? Gisteren waren we op visite en dan worden natuurlijk ale verboden dingen op tafel gezet. Brie, Filet american, tonijnslade etc. mar ook paturain. Ik weet dus niet of je dat mag eten.

LILIAN............wat lees ik nou!? Kut kut kut!!!!!!! (sorry hoor dames voor taalgebruik)
Dat is zwaar klote zeg! Ja het vruchtje was gewoon niet oke, dus gelukkig dat het gestopt is met groeien nu zo vroeg.  Maar  voornamelijk hoe je het zegt is het ook precies.......al een jaar zwanger en nog niks hebben! KUT! Jeet je meid, ik denk aan je...verdorie. Ben er even sprakeloos van!

veel sterkte maandag.

Kracht en een dikke kus van mij

Niesje: Gefeliciteerd..ook eeen BOY!! Leuk joh!!!

Joyce, paturain mag je gewoon eten. geniet ervan meid.

XXX

LILIAN
....nog ff wat....ik hoop dat je gauw weer bij ons bent en er kan blijven...heb zoveel aan jou!!!! Voelt gewoon goed zeg maar.

Tot gauw

Terug
Bovenaan