hoi meiden
ja ik ben er weer.....t gaat redelijk met ons .......Dit verdriet is zo anders als bij Storm* en Daan* dat waren echt onze kindjes onze mooie baby s......bij dit vruchtje was dus iets mis.........en dan zorgt je lichaam ervoor dat t stopt!!heel erg kut maar op zich wel goed natuurlijk..........maar waarom bij ons we hebben al genoeg gehad zou je zeggen!!!
maar ja daaar kijkt niemand naar he! zo werkt t nnou eenmaal één op de 8 a 9 zij mijn gyn. dus gewoon vette pech..............[!}
nou t ergste deze x [hoe raar dat ook klinkt] is dat we WEER opnieuw moeten beginnen......ik ben al bijna een heel jaar zwanger!! en nog hebben we niks.............
maandag word ik gecurriteerd , ik mag ook afwachten..maar als er dan iets van weefsel achter blijft dan kan je daar weer een ontsteking aan krijgen ,en dan neem ik liever t zekere voor t onzekere.....................
en dan kunnen we weer van voor af aan beginnen: ovulatitesten en zwangerschapstesten.........................
ik ga proberen er niet teveel mee bezig te zijn..ik weet dat ik best snel zwanger raak [2x in 4 maanden]dus daar mag ik me niet druk om maken ...hoe meer druk hoe langer t duurt denk ik..............
en dan duurt t weer zo lang eerst ben ik bang die 12 weken...en dan ben ik bang tot 25 weken en ik denk dat de angst ook niet meer over gaat ...maar dat neem ik allemaal voor lief.....want wij willen zwanger zijn he....en een kindje gezond en wel op deze wereld zetten.........
nou meiden ik ga naar bed ...xxx lilian
niesje toch super gefeliciteerd met je goeie echo...een meisje zei je toch....!!! mooi!!
ik heb geen 2e scherm open .maar iedereen heel veel succes en niet te bang zijn....positief denken meiden.........
ik weet niet of ik nog veel schrijf hier[voelt beetje raar, terwijl ik de topic heb geopend shit hoor!!]maar ik lees elke dag wel mee....en ik zal ook wel wat schrijven denk ik..
ik schrijf dus ook weer mee aan de andere kant ..{{!!}} heel raar allemaal maarja "zo gaat t dus in t leven"!!!
welterusten xxxx lilian