ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

lieve gipsyd

dankjewel....!!! op een of andere manier hebben we iets he....[raar....voelt wel zo?]
maar ik hoop ook snel terug te zijn maar ik ga niet flippen gewoon proberen relax te zijn en t gebeurt weer als t gebeurt!!..[als t maar opschiet hihi]

ik laat snel weer iets van me horen..xxx lilian

gipsyd; hihi fijn om te weten dat ik  paturain wel mag eten. Anders gaat het echt wel opvallen dat ik niets meer eet op feestjes. Aangezien we het geheim willen houden en we ook nog een aantal feestjes in het vooruitzicht hebben. En ik vind het ook gewoon lekker

Hi Meiden,

Hoe gaat het hier?

Lilian: Blij om nog even iets van je te horen, zo voor morgen. Ik heb echt het hele weekend aan je zitten denken, vind het zooooo rot voor je. Echt....ik wens jou en je man alle kracht toe, om morgen goed door te komen. En ik hoop dat jullie er snel weer bovenop krabbelen! xxx

Hoe is het met de andere meiden?

Ons weekend was  volop ziek zijn (voor mn man dan). Mn man heeft (denk ik) iets verkeerds gegeten, waardoor hij vanaf zaterdagavond tot vanmorgen, alles heeft ondergekotst (sorry!). We hebben geen oog dicht gedaan, en ik heb alleen maar lopen schoonmaken (vind ik toch wel weer lief van mezelf). Arme jongen, hij voelt zich zo beroerd. Ik heb m vandaag maar even goed verwend.....en vanavond samen maar weer op tijd naar bedje. Want morgen is het een spannende dag voor ons....we krijgen dan een 14 wkn echo, en dan kunnen ze waarschijnlijk al afwijkingen zien. Bij 19 weken kunnen ze het zeker weten opsporen. Maar nu kijken ze alvast voor de zekerheid. Ik ben echt 1 brok zenuwen. Aan de ene kant denk ik dat het nu wel goed zit (en bij Danny* had ik nu eenmaal een heel onzeker gevoel), maar aan de andere kant twijfel ik aan mn gevoel. Maar goed, morgen zullen we het zien. In ieder geval zullen we denk ik wel slapen, zo met een nacht overgeslagen te hebben!

Ik laat het jullie snel weten.

En lilian: Ik zal aan je denken!

Liefs, Kitty

hoi meiden

nou t is gebeurt......t is vandaag echt losgekomen.....ik had al wel vanaf donderdag wat buikkrampjes   en beetje bloedverlies net als ongie zijn..maar daarstraks om 20:00 werd en de krampen echt veeeel erger   en t leken wel weeen .....
nou had ik de hele tijd t gevoel dat ik moest poe*en... en omdat ik dus net had gegeten kwam er ook nog vanalles aan de bevenkant uit ..allemaal van de krampen....
ik heb denk ik 2 uur echt super krampen gehad en mijn bloedverlies[ werd steeds meer[ongelofelijk veel] en er kwamen wat "wormpjes?" mee van weefsel.. en ook dat werden grotere stukken klontjes net gelantine....
en omdat t vruchtje al minimaal 3 weken gestopt is zeiden ze in t ziekenhuis dat t helemaal uitelkaar valt in je baarmoeder.......
nou naar wel 30 x op de wc te hebben gezeten met heel veel bloedverlies ,weefsel stukjes   en gelatine achtige propjes? kwam in een x een zwaarder [niet gelatine achtig ]vlezig? stukje van wel 10cm   eruit.......dit was dus de vrucht..... en ik vond m dus echt groot!! ik herkende? iets van een blaasje en wat witte dingen slierten ...dit was echt anders als al t andere...dit moest ons vruchtje zijn wat ...geen kans heeft gehad om verder uit te groeien......
en in een x was alle buikpijn over   en nu vloei ik   nog wel een heel klein beetje ...maar t word snel minder....... dus dit was t...dit was de miskraam.......................
ik heb t vruchtje niet kunnen doorspoelen{!} dat vond ik zo vreemd raar ....t is toch t begin van ons kindje he.... ik heb t afgespoeld en in een zakje gedaan en toen hebben we t begraven in   de tuin .....heel vreemde ervaring maar ook dat vruchtje verdiend een net plekje ..en van de zomer groeien er mooi allemaal bloemen overheen!!dat verdiend t,........want dat vruchtje heeft ons weer hoop gegeven!!! na storm* en daan*, en t heeft  mij   laten zien dat ik "gewoon"weer zwanger kon worden ....[waar ik aan twijfelde zonder reden maar je gaat overal aan twijfelen na zoiets he]
en nu heb ik ook echt vrede met dat t misging deze x ..okee er was iets mis met de opbouw van dit kindje ...en dan zorgt je lichaam voor dit..........ja t kan niet anders......
Ik moet morgen gewoon naar t ziekenhuis .... en ik kijk wel wat ze doen ..ze moeten toch een echo meken en als ze zien dat alles weg is dan hoef ik misschien niet gecurriteerd te worden? maar als er nog weefsel is dan misschien wel...ik weet t echt niet...maar je lichaam zorgt meestal wel voor dat t goed gebeurt.zo is de natuur he...
ik wacht wel ff af..........

sorry dat ik dit zo vertel in details maar ik wil t graag kwijt....ik hoop dat jullie dat niet erg vinden......
ik heb er echt een gerust{?}vredig   gevoel bij .....je kan er niks aan doen he en t zal wel zo moeten zijn...
ik maak me ook niet ongerust want ik weet dat ik "gewoon"weer zwanger raak en dan zal t wel goed gaan [met een beetje geluk] want dit was weer heel anders dan de vorige x maar wel pech......

maar we zijn positief   we hebben er ons bij neergelegd..en mijn lichaam ook denk ik anders was t nu ook nog niet losgekomen..[soms duurt t weken las ik]

nou meiden ik gun jullie t allerbeste allemaal !!!!!!!!! en ik kijk elke dag ook bij jullie en ik zal ook vaak zat nog wel iets meeschrijven denk ik......hihi en ik hoop natuurlijk stiekem ook dat ik heel snel weer bij deze kant terug mag komen.,........
nou gaan we slapen......want wat een dag...welterusten
xxxx lilian

Hey meisie!

Geeft niets hoor om het zo hier neer te schrijven, laat ik dat als eerste zeggen! Gewoon doen! Ben blij dat je lichaam zelf maatregelen heeft genomen gisteravond. En ontzettend lief en goed dat jullie het een mooi plekje hebben gegeven! Laat vandaag over je heen komen en praat er veel over.

Ik denk aan jullie vandaag! Sterkte meid!

Liefs mama30!

hey lilian
ik weeet bijna niet wat ik moet schrijven
als ik dit lees krijg ik een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen
ik vind het heel mooi van jullie dat jullie je vruchtje hebben begraven...
ik wens je vandaag sterkte in het ziekenhuis en hoop nog veel hier van je te horen.

kitty ik wens jouw ook veel succes en dat ze maar geen afwijkingen zien....

liefs sandra

Lilian; Het is een mooie gedachte dat je het vruchtje hebt begraven. Ze heb je toch nog een hele kleine herinnering. Veel succes vandaag. Ik hoop dat je baarmoeder elemaal leeg is zodat je niet alsnog een curretage hoeft te ondergaan.

Kitty; Veel succes met de echo vandaag.

Lieve Lilian, Ik ben "blij" dat je lichaam het zelf heeft kunnen doen en ik hoop dat een curretage niet meer nodig is. Het lijkt me ook wel fijn dat je toch een vruchtje hebt kunnen zien en begraven als afsluiting van dit.
Ik vind het dapper dat jullie gewoon doorblijven gaan en ik hoop dat jullie kinderwens dan ook eindelijk vervult gaat worden in de vorm van een gezonde baby.

Kitty, veel sterkte vandaag met je echo. Hopelijk kom je straks glunderend vertellen hier want wat positief nieuws kunnen we hier wel gebruiken.

Ik heb vandaag een baaldag genomen van mijn werk. Damian is niet zo lekker en ik zelf heb gisteren te veel gedaan met het verbouwen hier in huis met het gevolg dat mijn hele lichaam zeer doet. Dus vandaag even niets doen.

Terug
Bovenaan