Hi Meiden,
Hoe gaat het hier?
Lilian: Blij om nog even iets van je te horen, zo voor morgen. Ik heb echt het hele weekend aan je zitten denken, vind het zooooo rot voor je. Echt....ik wens jou en je man alle kracht toe, om morgen goed door te komen. En ik hoop dat jullie er snel weer bovenop krabbelen! xxx
Hoe is het met de andere meiden?
Ons weekend was volop ziek zijn (voor mn man dan). Mn man heeft (denk ik) iets verkeerds gegeten, waardoor hij vanaf zaterdagavond tot vanmorgen, alles heeft ondergekotst (sorry!). We hebben geen oog dicht gedaan, en ik heb alleen maar lopen schoonmaken (vind ik toch wel weer lief van mezelf). Arme jongen, hij voelt zich zo beroerd. Ik heb m vandaag maar even goed verwend.....en vanavond samen maar weer op tijd naar bedje. Want morgen is het een spannende dag voor ons....we krijgen dan een 14 wkn echo, en dan kunnen ze waarschijnlijk al afwijkingen zien. Bij 19 weken kunnen ze het zeker weten opsporen. Maar nu kijken ze alvast voor de zekerheid. Ik ben echt 1 brok zenuwen. Aan de ene kant denk ik dat het nu wel goed zit (en bij Danny* had ik nu eenmaal een heel onzeker gevoel), maar aan de andere kant twijfel ik aan mn gevoel. Maar goed, morgen zullen we het zien. In ieder geval zullen we denk ik wel slapen, zo met een nacht overgeslagen te hebben!
Ik laat het jullie snel weten.
En lilian: Ik zal aan je denken!
Liefs, Kitty