ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

lieve kitty
ik wil je toch even heel veel succes wensen vandaag met je echo...t zal wel goed zijn zo moet je gewoon denken!!
xxxx lilian

Kitty! Succes met je echo! Laat je wat weten als je tijd hebt?

Ik vind het best moeilijk om nu leuk te gaan vertellen hoe mijn controle was hier. Het was allemaal goed, en bloeddruk ook prima. Mijn misselijkheid is verdwenen (heerlijk) en de moeheid word ook minder. Ik zal zo mijn data even aan passen.
Ik wilde het toch even met jullie delen, ondanks....

Groetjes!

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, ............, sept. 2008?

Afspraken:

Mama

30:      04 maart,  afspraak vk
                                       21 maart, 20 weken echo!

Hindi,  11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja,

Kitty26,  4 februari 2008, uitgebreide "14 weken" echo  in lumc  
                       10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc        

Nathaja,  4 februari, 2e afspraak vk
Denise,  5 februari,   vk
                             21 februari, 20 weken echo

Gipsyd,
Sandra,  25 januari, 2e echo
                               2 februari, vk
Elle,
Ikke,    8 februari, 1e echo
Joyce, 25 februari, 1e echo

Ik heb de laatste overzicht gecopieerd, en daar ontbraken al wat data in.   Van elle, gipsyd, anja.... We gaan ook met z'n allen naar de VK of voor Echo deze week!

XXX

Hoi meiden,

Jeetje Lilian, wat moet je toch weer meemaken. Ik leef met je mee. En fijn dat het toch uit zichzelf is gekomen. Kun je denk ik beter afscheid nemen dat via een curretage. Mooi dat het een plekje in de tuin heeft gekregen. Hou je taai meis....

Nou, ik kom met wat positiever nieuws.  Mijn echo was goed voorlopig. Voorzover  ze konden zien, zag alles er  goed uit. Ze hebben vanalles opgemeten, en het hartje bestaat uit 4 kamers (Danny had er maar 3). Of alles goed er doorheen stroomt is nog de vraag, dat zien we bij 19 weken. Dus voorlopig ziet het er goed uit. Weer een opluchting voor ons....

Liefs, Kitty  

hoi lilian
ben je al uit het ziekenhuis ....gaat het een beetje?

kitty wat een opluchting!nou nu maar genieten in elk geval tot week 19

ik heb wat minder nieuws mijn verloskundige belde net en   mijn bloeduitslag was niet oke   ze denkt dat ik zwangerschapsdiabetes heb.....ze vertelde dat het goed is dat het zo vroeg wordt ontdekt ik moet volgende week naar het zh om te testen gaan ze bloedafnemen en me steeds 100 g suikerwater geven en dan kijken hoe ik reageer....
ben nu ineens best bang....het kan nl gevaarlijk zijn voor mijn kindje hij of zij zal dan te snel groeien ofzo//...???ik schrok een beetje en heb dus niet 100% geluisterd ik moet woensdag naar haar toe en ze zal het mij dan beter uitleggen

sandra

mama30; Fijn dat je je al een stuk beter voelt en dat verder alles goed is met de baby.

Kitty; Ook super dat het hartje van je kindje in orde is. Nu kan je tnminste wat geruster naar de volgende echo.

Sandra; Wat balen dat je suikerniet helemaal in orde is. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en dat het met simpele dingen voor je onder controle te houden is. Veel succes aanstaande woensdag.

Met mij gaat verder alles goed. Het voelt allemaal nog steeds een beetje onwerkelijk omdat ik behalve pijnlijke borsten eigenlijk geen klachten heb. Dan ga je soms toch een beetje twijfelen. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat. Ik wil graag mijn eerste echo hebben op 25 februari. Ik denk dat ik me daarna een stukje zekerder ga voelen.

hoi meiden
nou ik benterug uit t ziekhuis   en mijn baarmoeder zag er goed uit.... er zat nog wel wat maar dat komt er wel uit dacht ze...alleen nou moest ik opnieuw bloed laten dat  prikken omdat er antistoffen in mijn   bloed zijn gevonden..........
vorige x hadde ze te weinig ..dus moest nu meer bloed prikken ...Wat nou weer!!!
t kan vanalles zijn zij ze ..je hebt warme en koude antistoffen en de koude maken niks uit maar de warme zijnn schadelijk voor je ongeboren kindje....
nou had deze miskraam er niks mee te maken zei ze want er waren nog maar heel weinig antistoffen..... en storm* en Daan* ook niet omdat daar "gewoon"de weeeen begonnen....maar mijn lichaam maakt antistoffen aan dus iets klopt er niet helemaal .en ze liet t niet te ernstig klinken want ze moesten eerst mee bloed hebben om te onderzoeken......dus over 2 weken mag ik trerug kijkt ze nog een x naar mijn baarmoeder en dan heeft ze de bloeduitslag............ben benieuwd...
ja t kan vanalles zijn   eerst weten wat /waarom ik antiestoffen aanmaak maar ik maak me wel druk ,,,tuurlijk ik denk gelijk t ergste ja wie niet!!!

iemand ervaring met zoiets...??

kitty fijn dat t er goed uitzag !!! alweer iets verder he!!x
san he     ook een beetje bezorgt   snap ik..........wacht nog ff af...wie weet valt t mee...[ja ik kan mooi praten ik maak me ook druk...]

nou allemaal xxx lilian

Lilian; Fijn dat je gisteren geen extra curretage meer hebt hoeven te ondergaan. Wat betreft de anti-stoffen klinkt het wel een beetje eng. Maar als ze je pas over 2 weken de uitslag geven dan zal het hopelik niet zo ernstig zijn. Anders hadden ze alles vast wel wat sneller laten gaan. Ik ga voor je duimen dat alles in orde mag zijn.

Terug
Bovenaan