ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Lilian, Jeetje wat een verhaal met al die antistoffen. Wel een fijn idee dat je gewoon weer zwanger kan raken en ze onderzoeken je nu uitvoerig. Jullie mogen straks een gezond kindje in jullie armen houden!

Sandra, Heerlijk even het hartje weer horen. En vertrouw op de verloskundige!

Kitty, Ben blij dat de echo goed was. Nog 5 weken en dan heb je de volgende al!

Niesje en Joyce, bij jullie gaat ook alles goed, fijn! Ik heb ook veel zin oim naar de 9 mnd beurs te gaan. Lekker shoppen, neuzen heerlijk!

Hier gaat ook alles goed, heb alleen flink de griep! Alles doet dan ook zeer...bah! Maar ben al weer aan de beterende hand.

ZIjn jullie trouwens al aan het rommelen op de babykamer?

Tot schrijfs!

mama30; wat balen dat j de griephebt. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

Vandaag al weer 7 weekjes zwanger. Ik ben echt aan het aftellen tot de eerste echo!. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat.

Maar ik moet er al weer vandoor nar het werk. Ben te laat opgestaan maar wou toch nog even een berichtje achterlaten.

hoi joyce
al weer 7 weekjes!leuk he/ de tijd gaat sneller als je denkt! maar dat is achteraf want ik vind het zooooooooooo lang duren ......en dan denk ik nu ben ik alweer 14.5 weekjes zwanger

en mama 30 las ik nou dat je griep hebt??? sorry geen tweede schermpje open
dan hoop ik dcat je erf weer snel bovenop bent....

ik voelde mij gister best oke en ging dan ook volop huishouden doen....gordijnen wassen grote beurt boven en beneden en de voortuin weer toonbaar gemaakt geen slimme zet want gisteravond was ik een wrak
dus als ik me nu weer zo goed voel gaan we aan de slag met mate....

lilian hoe gaat het?ja stomme vraag had natuurlijk beter gekunt!
maar ik hoop echt dat je ons hier weer heel snel goed nieuws kan brengen

en gipsy mamma ellen kitty en alle anderen die hier ook schreven waar zijn jullie????

liefs sandra

Hihi Sandra het is idd wel een heel select groepje wat nu schrijft.
Het is dat ik deze week niet gewerkt heb hoor anders lukt het mij ook niet om het zo goed bij te houden.

Ik ben vandaag bij de vk geweest en alles zag er goed uit.
Wel ligt dit kindje ook weer erg hoog ten opzichte van de zwangerschapsduur net als Damian.
We zullen zien of dit kindje dus straks ook niet goed indaalt. Gelukkig val ik straks onder controle van de Gyn dus dan houden ze het wel goed in de gaten.

Zo en nu ga ik lekker van het mooie weer genieten, heerlijk om eindelijk het zonnetje te zien.

hoi niesje
ja wat een lekker weertje he? ik ga vanmiddag ook even lekker in de tuin banjerren!!

en hoeveel weekjes ben je nu ik probeer het trug te vinden maar kan je niet vinden in de laatste lijst!
heerlijkhe? als je naar de vk mag ik kijk er echt naar uit ben wel net geweest maar ik vind het toch steeds weer een bevestiging dat het goed gaat en ook al zie mijn buikje nu   bijna met de dag groeien die bevestiging heb ik nodig     hihi

maar het is toch niet per difinitie dat als je kindje nu hoog ligt dat het niet goed indaalt?

nou geniet lekker van het zonnetje

Hai Meiden,

T'is alweer een hele tijd geleden dat ik hier een reactie heb geplaatst maar er is hier heel wat gebeurd. Daarover straks meer.
Allereerst Lilian ik schrik me een ongeluk van je bericht. Meisje waarom moeten jij en je mannetje dit nu weer meemaken?!? Ik vind het heel erg knap hoe je hiermee omgaat. Meis, onzettend veel sterkte!

Alle andere meiden, ik heb net alles gelezen maar erg veel is er niet blijven hangen, sorry. Moet ook wel zeggen dat ik erge last heb van zwangerschapsdemetie,pfff... word af en toe echt niet goed van mezelf.
Voor alle meiden die een goede echo hebben gehad: Fijn, nu lekker gaan genieten!
Ik hoop dat de zwangerschap bij iedereen voorspoedig zal verlopen.

Bij ons is zoals eerder gezegd heel wat gebeurd.
Voor 2 weken terug is mijn mannetje in het ziekenhuis opgenomen vanwege hartklachten. Inmiddels is hij gelukkig weer thuis en alles wijst erop dat hij een propje heeft gehad. Tot op heden mag hij nog niet werken.
Ik begin nu weer een beetje mezelf te worden.

Gelukkig heeft dit alles geen invloed gehad op de ongeboren spruit. Die groeit als kool! Ik loop 1 a 2 weken voor op groei.

Meissies, ik moet even 2 kemphanen uitelkaar gaan halen, voordat ze elkaar straks echt aanvliegen .

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en UD 23-05-2008

Hallo aanstaande moeders!

Het is rustig op het forum. Met dit mooir weerkan je ook niet anders dan lekker een beetje buiten zijn. Mijn mannetje ligt nu nog te slapen dus ik zit nu even lekker achter de pc.

Gisteren gigen we uiteten met vrienden en op een gegeven moment zat mijn vriend geintje te maken over zwanger zijn en over de uitgerekende datum. En hij ging daar zo ver in dat ik het uiteindelijk bevestogd had. Iedereen echt super verbaasd. Het was wel super leuk! Dus we hebben het nu ook aan de vienden verteld. En dat zijn dan wel onze beste vrienden. De Ouders weten het nu ook , alleen tantes en opa's en oma's nog niet. Daar wachten we evenmee tot de eerste echo. Dat is wel zo leuk.

Maar het lucht wel op om het te vertellen. Ik ben er ook zo enthousiast over dat het echt super fijn is om over te praten. Ik wil het nog wel geheim houden op het werk. Mijn contract wordt eind maart verlengt. Dus ik wil ze nog geen reden geven om het niet te doen. Als heb ik op papier staan dat mijn contract wordt omgezet naar 32 uur. Daarbij staat niet dat het voor onbepaalde tijd gebeurt. Maar dat is me al wel mondeling toegezegd. En dat is toch ook rechtsgeldig? Maar ja daar heb ik gene getuigen van. Maar ik denk niet dat mijn werkgever zo in elkaar zit maar je weet het maar nooit.
Pff ik heb nu meer dan ooit zin in mijn eerste echo. Ik wil het graag van de daken aschreeuwen dat alles goed is en daarna lekker shoppen!!!

Hoe gaat het hier met de rest? Lekker van het mooie weer aan het genieten?

hoi allemaal
ja inderdaad erg rustig hier!

anjah wat schrikken zeg! van je mannetje!
ik hoop voor jullie dat jullie nu een beetje rust kunnen krijgen en weer kunnen genieten van je babytje in je buikje....
rustig aan en sterkte!

joyce
wat grappig dat jullie het eerst tegen vrienden hebben verteld en nog niet tegen je ouders....dat hoor je niet zo vaak....
ik schreeuwde het van de daken toen ik 8 weken was ik kon het gewoon niet langer voor mij houden!haha

nou ik ga zo lekker even de tuin in   met dit mooie weer

Terug
Bovenaan