ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi meiden,

even een update van mij. mijn echo afgelopen vrijdag was goed, 6weken 6dagen en een kloppend hartje in 9,8 mm. Niet te geloven. dit mormel bezorgt me alleen wel de hele dag misselijkheid (zonder overgeven), dus ik ben niet in staat om lang achter de comp. te zitten. Hopelijk is het misselijke gevoel na 12e week weg (duurt nog   5 lange weken........), maar ja, het is voor het goede doel denk ik dan maar. Ik ga nu lekker slapen en als ik weer topfit ben, reageer ik uitgebreider.

groetjes Ikke

Ikke; Wat fijn dat je je eerste echo al ebt gehad. Ik wil ook! Maar ik oet nu nog 2 weekjes wachten. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat.

Sandra; Ik heb het al wel tegen mijn ouders verteld hoor. Gelijk de eerste week al. Maar we hebben het de rest van de familie zoals opa's en oma's en ooms en tantes nog niet verteld. Ze wonen ook net dichtbij dus dat doen we wel als we de eerste echo hebben gehad.

Anja; Fijn dat jemannetje thuis is. Hoe gaat het eigenlijk met het herstel? Mag hij binnenkort wel weer gaan werken of is het een langdurig herstel. Maar dat is natuurlijk allemaal wel even schrikken. Fijn dat verder met jou alles wel goed is.

hoi meiden!

Anja, wat schrikken zeg!! Ben blij om te lezen dat het nu al weer stukken beter gaatmet je mannetje! Heel veel sterkte met opknappen!!

Ikke, wat fijn om het hartje te horen he! Word het werkelijkheid!   Succes met je misselijkheid! Voor je het weet is het weer voorbij en kun je gewoon alles weer eten.

Sandra, hoe  is het meid! ik heb even geen 2 scherpjes open, maar wanneer moest je weer naar de vk?

Joyce, wat is het leuk om te vertellen dat je zwanger bent he?? gniet er maar van, nog eventjes en je mag het van de daken schreeuwen!!!

Meiden, ik ga weer heerlijk genieten van het mooie weer!  Wat boffen we met zulke mooie dagen. Ik  gooi t speelgoed naar buiten zometeen als de  zon weer schijnt!
Hier is alles goed, voel me goed en heel af en  toe voel ik ons kindje bewegen.

Ben benieuwd hoe het met alle andere meiden is!

Zonnige Groetjes!!!

Heey meiden!

Ik ben al een tijdje hier niet meer geweest en sorry daarvoor. Omdat ik nog niet zo lang op dit forum ben, vergeet ik het al snel, omdat ik ook op andere fora's zit en natuurlijk nog mijn twee dochters + werk heb. Laat staan de verjaardag van mijn man die in januari was en deze maand de bruiloft van mijn schoonzus en haar vriend en dan volgende maand onze jongste dochters eerste verjaardag en nog verjaardagen van mijn twee neefjes.... pffff, en ik ga het nog veel drukker krijgen denk ik aangezien ik over 10 weken ben uitgerekend. Jah, ik ben alweer 30 weken zwanger!!!!! Kun je dat nagaan? Alles gaat zo snel...

En hoe gaat het met de rest, aangezien ik veel heb om na te lezen en maar weinig tijd heb.... :(

Groeten Elle

Hi meiden,

Ik weet het....het is alweer een week geleden dat ik iets heb laten horen. Niet express, maar....nu zit ik heel erg met migraine te worstelen. Om gek van te worden! Ik lig vaak op bed, en het enigste wat mag, is een paracetamolletje. Vandaag zit ik ook met een zeer pijnlijk hoofd op mn werk (ik zie de lettertjes lekker dansen).  Vandaar nu even snel een berichtje. Ik wil echt wel vaker wat sturen, maar het lukt me gewoon niet om 's avonds achter de pc te duiken.
Hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen......Ik lees af en toe wel mee hoor, op mn werk. Maar daar kan ik natuurlijk ook niet even een half uur uitgebreid zitten typen. Hopelijk zullen die migraine aanvallen snel verdwijnen, al ben ik bang dat ik het deze gehele zwangerschap door zal hebben (snik).  
Vandaar dus wat minder berichtjes van mij. Af en toe zal ik wel wat laten horen, als ik een goeie dag heb!

Maar we bekijken het wel positief hoor....Ik ben zowieso dolgelukkig dat er weer een kleintje op komst is....

Liefs, Kitty

Nog even een berichtje van mij: Ik heb deze lichte pijn in mijn onderbuik en ik weet niet wat het is. Het is lager dan waar hij meestal trapt en het is ook veel pijnlijker. Mijn man zei dat ik de dokter moest bellen, of anders aan mijn moeder moest vragen wat het kon zijn. Mijn moeder zei dat ik de dokter moest bellen. Dus ik heb toenet de dokter gebeld voor een afspraak voor morgen, maar ik ben nu wel bang dat er misschien iets mis is, vooral omdat mijn moeder direct zei dat ik de dokter moest bellen.

Weet iemand hier misschien raad mee, wat het zou kunnen zijn?

*schaam, schaam*

Hoi meiden,

sorry, sorry, sorry, dat ik zo ontzettend lang niets van mij heb laten horen! Het kwam er gewoon niet van. Nu heb ik weer meer tijd en heb helemaal zin om weer gezellig mee te kletsen!
Het is te veel om te onthouden wat iedereen geschreven heeft, maar vanaf nu ga ik het bijhouden :)

Lillian: ik weet niet of je hier nog mee leest, maar meid, wat heb jij weer moeten doormaken zeg! Nu zijn ze bezig met je bloed te onderzoeken. Hopelijk kunnen ze daar wat mee, want ook jij verdiend het om moeder te zijn, toch?

Kitty: balen zeg, dat je steeds zo'n last van je migraine hebt! Hopelijk gaat het snel beter!

Anja: jeetje, wat is dat spannend geweest zeg, met je man! En ws is het nog wel spannend. Succes in elk geval en blijf lekker genieten van je zwangerschap.

mama-elle: misschien heeft het wel te maken met de indaling? Of kan dat niet? Ik zou me niet al te druk maken, das ook niet goed voor de kleine, maar wel even de dokter bellen hoor! Je kan maar beter door een arts gerustgesteld worden vind je niet?

Hoest verder met iedereen? Voor sommigen schiet het nu al aardig op zeker? Als ik naar mijzelf kijk vind ik het al hard gaan! Ben nu alweer 17 weken zwanger en voel me erg goed. Ik vind het zo leuk om zwanger te zijn, echt genieten!!! Ik voel de kleine ook al een paar weken. Eerst als een soort vlinders in mijn buik en sinds van de week voel ik af en toe een soort "plopjes". Erg bijzonder!
Nog 3 weken dan mag ik voor de 20 weken echo, lijkt me geweldig!!
Donderdag ga ik naar de 9 maanden beurs, lijkt me ook heel leuk. Gaan er nog meer daar naartoe?

Nou meiden, spreek jullie snel weer.

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan