ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Mama30; Wat fijn dat je je indje al voelt bewegen. Dat lijtk me toch wel heel erg speciaal. Verder is het vandaag inderdaad een mooie dag om lekker even met je zoon buiten te zijn.

Mama-Elle; Ik zou voor de zekerheid ook weleven de dokter bellen. Baat het niet dan schaad het niet. En voor je jezelf zonder reden helemaal ongerust maakt. Misschien kan de dokter jou en je familie  dan even geruststellen.

Koekeltje; Fijn dat alles goed met je gaat. 17 weken zwanger al weer. Wat gaat de tijd toch snel he! Ik ga op zaterdag naar de 9 maandenbeurs.

hoi mama30
wat gaaf je voelt je kindje!
ben benieuwd hoelang het nog met mij gaat duren kan niet wachten!
ik was gister ook lekker de hele dag buiten met mijn zoontje
met mij gaat het wel goed moet morgen weer te bloedprikken voor mijn suiker maar verder mankeer ik niks....dus voor mij begint het genieten ook

koekeltje ja dat is lang geleden maar leuk dat je weer komt meekletsen!
leuk dat je je kleintje ook al voelt voel je hem de hele dag door af maar afentoe?

joyce lekker naar de 9 maanden beurs zaterdag ik denk dat ik het niet ga redden heb het te druk in de eekenden.....

mamma elle even de huisarts bellen hoor....
maar jij bent de eerste hier toch?
(die mag bevallen)

liefs sandra

Koekeltje: Wat leuk dat je de kleine voelt! Dat is echt een bijzonder gevoel, vind je ook niet? Ik ga dit keer niet naar de 9 maanden beurs, helaas. Ik ben er wel eens geweest en dat vond ik mega gezellig. Al die zwangere vrouwen met hun buikjes. Echt leuk hoor, ik hoop dat je er plezier zult hebben!

Bedankt allemaal voor jullie advies. Ik kon vanochtend om 9 uur bij de dokter terecht en was er na 15-20 minuten ook weer uit.... pfff. Het was niets ernstigs, zei hij.... zoals koekeltje al zei: De baby is inderdaad was ingedaald. Hij vond wel dat ik het in de gaten moest houden, want het kon zijn dat het een vroeggeboorte kon worden omdat ik al snel weer zwanger werd van onze derde na de tweede geboorte.... Volgende keer heb ik een afspraak bij de verloskundige op woensdag. Hij zei dat ik het met haar er ook maar eens moest hebben of het misschien een vroeggeboorte kon worden en wat we er aan zouden kunnen doen..... Nou, ik hoop eigenlijk niet dat we een vroeggeboorte krijgen. Nu tenminste nog niet!! Nog veel te vroeg. Met 36 weken mag het wel, niet eerder!!

Sandra, ja, blijkbaar ben ik de eerste die gaat bevallen ja. Ik ben nu 30 weken + 1 dag. Wel spannend allemaal hoor. In ongeveer 10 weken zal ik de kleine vast kunnen houden!!!

Groeten Elle

hoi hoi,

mama-elle: fijn dat het er voor als nog goed uit ziet! Gelukkig is het de indaling, en inderdaad, als de kleine nog even blijft zitten tot 36 weken is dat toch weer beter! :)

Ik voel de kleine niet zo heel vaak maar wel elke dag een paar keer. Vind dat al bijzonder genoeg want ze zeggen dat dit bij de 1e soms wel kan duren tot een week of 22!   Ik geniet er echt volop van!

Nou meiden, geniet lekker van het mooie weer! Dat ga ik ook doen!

Liefs Nathasja

Sandra; Gelukkig dat alles goed is. Moet je nu extra vaak prikken op suiker? Maar tot nu toe geen medicijnen of zo? Geniet maar lekker vanje zwanerschap.

Mam-elle, Fijn dat het alles goed is gegaan bij de dokter. Spannend dat hij/zijn denkt dat de baby wel eens eerder kan komen. Ik hoop voor je dat hij/zij lekker blijft zitten to en met 37 weken.

Koekeltje; Echt speciaal dat je je kindje zo vroeg al voelt.

Hier gaat alles goed. Sinds vandaag voel ik me wel heel erg moe! Het liefst wil ik nu al naar bed maar ik moet vanavond sporten. En ik ben al een week of 5 niet meer geweest dus ikmoet nu echt wel een keer op komen dagen. Pff heb er echt geen zin n.

Hoi allemaal!!!

Wat een drama om in te loggen zeg! Gelukkig is 't nu gelukt! Leuk om al jullie verhalen te lezen, alhoewel er ook moeilijke verhalen tussen zitten, van Lilian... Heel naar. En Anja, gelukkig dat 't nu weer beter gaat met je man!!! Mag hij weer rustig aan gaan werken, of beter nog van niet! Leuk hè, Joyce, om 't te vertellen aan iedereen. Vond 't ook wel spannend. iedereen is super-enthousiast, maar kweenie, gewoon spannend. Enne, als je geen zin hebt in sporten, gewoon niet doen! Af en toe lekker wandelen of fietsen is toch ook genoeg beweging? Hihi. Ikke; wat balen zeg dat je telkens zo misselijk bent! Hoe ver ben je? Is 't eind van deze misselijk-heden al in zicht? Ik hoop 't voor je! Oh, ik lees net dat je nog een week of 5 moet... Sterkte! Wel geweldig hé, een mooie echo! Jeetje zeg Kitty, dat je toch telkens zo'n last blijft houden van je hoofpijn! Lijkt me echt niet fijn. Je bent wel erg positief zeg! Goed van je. Heb je niet zoiets van 'laat dat werk maar even zitten, ik meld me ziek'?  Of gaat dat niet zo gemakkelijk bij jullie... Mama-elle; gelukkig niks ernstigs. Lijkt me spannend, te weten dat je misschien een vroeggeboorte krijgt. Maar aan de andere kant misschien ook niet iets om je héél druk om te maken? Ik weet niet hoe ik zou reageren, de hele dag op bed is ook niks... Koekeltje; je kan je kleintje al voelen!!! Ik kan niet wachten tot 't bij mij zover is, maar ja, kan nog wel 4 weken duren... Lijkt me echt super! Misschien ga ik ook naar de 9 maanden beurs, kweennognie. Mama-30; ook al zo'n voelbaar bewegend babietje!!! Ben jaloers, hihi. Nee hoor, maar wil 't wel ook graag voelen. Ben nu 17 weken, dus kan nog wel poosje duren.

Met mij gaat 't heel goed. 't Enige waar ik soms last van heb, is vermoeidheid. Ik slaap nog steeds niet al te best. Verder mag ik niet klagen! Ben alweer 17 weken zwanger! Weet nog hoe lang ik 't in 't begin vond duren en nu gaat 't juist weer zo snel. Ik  denk ook dat ik voor de 20  weken echo ga. Vind 't wel een lastige beslissing. Wat doen jullie? Een pret-echo lijkt me ook wel wat... Ik weet het nog niet zo goed. Wij zijn afgelopen week nog met z'n tweetjes op vakantie geweest. Oostenrijk. Nog lekker geskied, wel voorzichtig aan natuurlijk. Was heerlijk, prachtige sneeuw en geweldige bergen! Afgelopen maandag voor  controle naar de verloskundige. Alles in orde, mooi hartje gehoord. Had vlak voor m'n vakantie nog kraamzorg geregeld, maar was wel aan de late kant kreeg ik steeds te horen! Twee bureau's zaten al vol... Wist ik veel dat je dat al zo snel moest  regelen...  hihi. Ben voor 't eerst in verwachting! Nou ja, 't is gelukt. Al m'n bloeduitslagen waren goed, gelukkig. Nu nog even nadenken over de 20 wekenecho of een pretecho... Ga nu ff lekker wat drinken en dan maar 's richting m'n bedje. Morgen weer een lange dag werken...

Liefs, Hindi.

hoi allemaal

hoi hindi leuk weer eens wat van je te horen!
ben blij dat nu alles goed voor je gaat..

en alle andere meiden hoe is het met jullie nu?

vanmorgen mijn allereerste baby aankoop gedaan
ik heb via marktplaats een zo goed als nieuwe quinny buzz gekocht ben er erg blij mee met milan had ik de quinny sx maar daar kunnen ze niet goed in rechtopzitten dus milan wilde er al snel niet meer in toen kocht ik een mutsy transaction een ideaale wagen! maar deze kan niet naar je toe kijken dus nu staat mijn mutsy te koop en heb ik een buzzz

hebben jullie al veel aankopen gedaan ik ben natuurlijk nog geen 4 maanden maar toch wel leuk om wat te kopen het maakt het meteen weer echter!

groetjes sandra

Terug
Bovenaan