Hoi allemaal!!!
Wat een drama om in te loggen zeg! Gelukkig is 't nu gelukt! Leuk om al jullie verhalen te lezen, alhoewel er ook moeilijke verhalen tussen zitten, van Lilian... Heel naar. En Anja, gelukkig dat 't nu weer beter gaat met je man!!! Mag hij weer rustig aan gaan werken, of beter nog van niet! Leuk hè, Joyce, om 't te vertellen aan iedereen. Vond 't ook wel spannend. iedereen is super-enthousiast, maar kweenie, gewoon spannend. Enne, als je geen zin hebt in sporten, gewoon niet doen! Af en toe lekker wandelen of fietsen is toch ook genoeg beweging? Hihi. Ikke; wat balen zeg dat je telkens zo misselijk bent! Hoe ver ben je? Is 't eind van deze misselijk-heden al in zicht? Ik hoop 't voor je! Oh, ik lees net dat je nog een week of 5 moet... Sterkte! Wel geweldig hé, een mooie echo! Jeetje zeg Kitty, dat je toch telkens zo'n last blijft houden van je hoofpijn! Lijkt me echt niet fijn. Je bent wel erg positief zeg! Goed van je. Heb je niet zoiets van 'laat dat werk maar even zitten, ik meld me ziek'? Of gaat dat niet zo gemakkelijk bij jullie... Mama-elle; gelukkig niks ernstigs. Lijkt me spannend, te weten dat je misschien een vroeggeboorte krijgt. Maar aan de andere kant misschien ook niet iets om je héél druk om te maken? Ik weet niet hoe ik zou reageren, de hele dag op bed is ook niks... Koekeltje; je kan je kleintje al voelen!!! Ik kan niet wachten tot 't bij mij zover is, maar ja, kan nog wel 4 weken duren... Lijkt me echt super! Misschien ga ik ook naar de 9 maanden beurs, kweennognie. Mama-30; ook al zo'n voelbaar bewegend babietje!!! Ben jaloers, hihi. Nee hoor, maar wil 't wel ook graag voelen. Ben nu 17 weken, dus kan nog wel poosje duren.
Met mij gaat 't heel goed. 't Enige waar ik soms last van heb, is vermoeidheid. Ik slaap nog steeds niet al te best. Verder mag ik niet klagen! Ben alweer 17 weken zwanger! Weet nog hoe lang ik 't in 't begin vond duren en nu gaat 't juist weer zo snel. Ik denk ook dat ik voor de 20 weken echo ga. Vind 't wel een lastige beslissing. Wat doen jullie? Een pret-echo lijkt me ook wel wat... Ik weet het nog niet zo goed. Wij zijn afgelopen week nog met z'n tweetjes op vakantie geweest. Oostenrijk. Nog lekker geskied, wel voorzichtig aan natuurlijk. Was heerlijk, prachtige sneeuw en geweldige bergen! Afgelopen maandag voor controle naar de verloskundige. Alles in orde, mooi hartje gehoord. Had vlak voor m'n vakantie nog kraamzorg geregeld, maar was wel aan de late kant kreeg ik steeds te horen! Twee bureau's zaten al vol... Wist ik veel dat je dat al zo snel moest regelen... hihi. Ben voor 't eerst in verwachting! Nou ja, 't is gelukt. Al m'n bloeduitslagen waren goed, gelukkig. Nu nog even nadenken over de 20 wekenecho of een pretecho... Ga nu ff lekker wat drinken en dan maar 's richting m'n bedje. Morgen weer een lange dag werken...
Liefs, Hindi.