ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hindi
: Een vroeggeboorte kan inderdaad spannend zijn, maar toch hoop ik dat mijn mannetje blijft zitten tot tenminste 36 weken. Daarna maakt het me eigenlijk helemaal niets meer uit. Klopt, de hele dag op bed lijkt mij ook inderdaad niets. Ik heb nog een beetje last van die pijn, maar nu weet ik tenminste dat het niets ernstigs is. Ik heb volgende week weer een afspraak bij de verloskundige. Ik dacht dat ik het de 20e had, maar het bleek dus toch de 19e te zijn. Nouja, een dag eerder is alleen maar beter!!
.....Maar jij bent ook al aardig op weg. 17 weken alweer!! Wat spannend. Wat betreft de 20 weken echo, ik heb het wel gedaan. Met mijn eerste twee zwangerschappen heb ik het niet gedaan, maar bij deze wel omdat ik toch wel benieuwd was of het eindelijk een jongetje was of toch weer een meisje... Ik heb er echter geen spijt van gehad, want het is wel makkelijker met het kopen van kleertjes, bedenken van een naam, het inrichten van de babykamer etc. Nouja, veel plezier!!! :)

Sandra: Ja, ik heb al veel aankopen gedaan. Maar goed, ik ben ook alweer 30 weken zwanger!! Het gaat gewoon snel. Maar sommige spulletjes hoefde ik niet weer te kopen, omdat wij die nog hadden van onze twee dochters. Dat scheelt wel weer... Alleen moeten we nu alleen jongenkleertjes kopen, hahaha!! Maar goed, het is allemaal wel spannend hoor om te weten dat je in ongeveer 10 weken je zoontje alweer in je handen houd!

Niet veel te doen vandaag verder. Ben aan het bedenken wat we kunnen gaan eten vanavond. Waarschijnlijk iets makkelijks, zoals bijna elke woensdag...

Groeten Elle

Hallo meiden.

Evene een kort berichtje van mij. Ik heb denk ik een beetje op de tocht gelegen en ik ben gister ziek naar huis gegaan om met 39 graden koorts op bed te liggen. Ik voel me nog steeds brak en heb keelpijn en hofdpijn maar de koorts is gelukkig gezakt.

Ik moest toch even snel bijlezen. Gelukkig gaat het verder met iedereen goed. De volgende keer zal ik were op iedereen reageren.

Groetjes Joyce

hoi joyce
dat is schrikken zeg!
maar waarom moest je naar het ziekenhuis als je koorts had ik heb in het begin ook koorts gehad maar moest gewoon maar een paracetamolletje nemen
groetjes sandra

Sandra; Ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen. Ik ben ziek naar huis gegaan. (vanaf mijn werk)  Niet naar het ziekenhuis. hihi. De koorts begint hier trouwens weer te stijgen. Pff ben echt doodmoe maar ik wou je niet laten denken dat ik in het ziekenhuis ben geweest. Hoeveel paracetamol mag je eigenlijk per  dag als je zwanger bent? Ik durf er niet meer dan 1 te nemen dus ik ben nu even op zoek naar wat meer info.

hoi joyce ohhhhhhhhhhhhhgelukkig nou ja klinkt ook raar maar ben blij dat je niet naar het ziekhuis hoefde
je mag 3 paracetamol per dag let op geen ibroprofen of asprine of zo!
als je behoefte heb aan meer zou ik eerst mijn huisarts bellen...
heel veel beterschap!

Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen? Met mij gaat het prima! Wel ga ik therapie krijgen voor mijn rug en bekken want daar heb ik nu al regelmatig last van. Ik heb altijd al snel van mijn rug, maar heb nu zoiets van: laat ik er maar extra op letten.

Ik ben gister naar de 9 maandenbeurs geweest en het was erg leuk! Natuurlijk meteen wat inkopen gedaan,want het scheelt dan toch weer veel geld. :D

Joyce, balen zeg dat je ziek bent! Hopelijk knap je snel weer op. En wat betreft de paracetamol volgens mij mag je de normale dosering hebben. Ik geloof dat dit 6 x 500 mg   per dag is?

Hindi, lekker hoor, nog even op vakantie geweest :D Fijn dat alles goed met je gaat!
Ik ga zelf ook de 20 weken echo doen. Niet omdat ik het geslacht wil weten, maar gewoon omdat ik het kindje nog wil zien. Ik ben echt aan het aftellen. Over 17 dagen is het zover :D:D

Nou meiden, spreek jullie snel weer! Ik ga ff mijn huissie doen wat ons logeerkind staat vanmiddag weer op de stoep.

Groetjes Nathasja

Nou meiden, Ik boel me al weer een beetje beter. het hoestdrankje begint zijn werk te doen en al het slijm komt los. Ik ben dan nu ook snotverkouden. De koorts is weg maar ik voel me nog wel slapjes.

Ik hoop maar dat ik in de loop van de dag wat meer opknap want morgen ga ik met familie naar de 9 maanden beurs. Echt super leuk maar ik zou me schuldig voelen als het niet door zou gaan. En mijn schoonzusje heeft het  niet met zoveel woorden gezegd maar het was overduidelijk dat ze het dus niet echt op prijs zou stellen als ik niet mee zou gaan. Ze zei: Dan gaan we wel wat vaker rusten. Ja pffff bekijk het effe. Ik heb me echt al de hele week aan haar lopen irriteren. Mijn moeder komt uit zwolle en gaat ook mee. Zo wil ze graag een trein eerder zodat ze niet hoeft over te stappen. Dus ik dacht dat kan ik ook wel doen met mijn schoonfamilie maar dat weigeren ze!! Ja dat half uurtje is ze veeeeel te vroeg en dat doen ze NIET!! En nu gaan ze niet meer met de trein maar met de auto en ze gaan echt niet eerder wegrijden!!!! Ze willen daar pas om 11 uur aankomen. Nou lekker mijn moeder heeft voor de kaartjes gezorgd maar ze zijn te beroerd om haar tegemoet te komen. Ik ga dus vanavond naar Zwolle met de trein om met mijn moeder heen te reizen zodat ze niet alleen hoeft. Ik heb namelijk ook echt even geen zin om met mijn schoonamilie mee te gaan.

Maar ja even genoeg van mijn irritaties. Ik kan er zo nog wel uren over schrijven. hihi. Maar ik wou het toch even kwijt.

Koekeltje; Wat spannend nog 17 dagen en je mag vor je 20 weken echo! Ik hoop echt dat je hele mooie beelden van je kleintje krijgt. Eht super leuk. Willen ullie het geslacht weten?

mama-Elle; Wat leuk dat je al weet dat het een jongen wordt. k wil het zelf denk ik niet weten. Maar het wordt wel spannend. Je begint al weer aan de laatste loodjes. Werk je eigenlijk ook nog? Zo ja, Waneer ga je met zwangerschapsverlof?

Sandra; Super leuk dat je je eerste aankoop al hebt gedaan voor je kleintje. Maar dat is wel een goed tip voor straks. Ik ga goed opletten dat ik een wagen koop waarbij mijn kleintje lekker rechtop kan gaan zitten.

Hindi; Waarom twijfel je over een 20 weken echo? Deze krijg je toch vergoed van je verzekeraar? Als je een pretecho laat maken dan vertellen ze je toch ook als ze wat onregelmatigs zien? Het zou mij heel leuk lijken om het allebei te doen.

Ik bennu vast een paar mensenvergeten maar ik zal proberen nu weer alles een beetje bij te houden en op iedereen te reageren.

hoi joyce
balen zeg dat je schoonfamilie zo doet!
das echt niet leuk ga lekker met je mams en geniet ervan!
veel plezier morgen!
en ja de quinny sx raad ik echt af!
groetjes sandra

Terug
Bovenaan