A
Anoniem
Guest
Hindi
: Een vroeggeboorte kan inderdaad spannend zijn, maar toch hoop ik dat mijn mannetje blijft zitten tot tenminste 36 weken. Daarna maakt het me eigenlijk helemaal niets meer uit. Klopt, de hele dag op bed lijkt mij ook inderdaad niets. Ik heb nog een beetje last van die pijn, maar nu weet ik tenminste dat het niets ernstigs is. Ik heb volgende week weer een afspraak bij de verloskundige. Ik dacht dat ik het de 20e had, maar het bleek dus toch de 19e te zijn. Nouja, een dag eerder is alleen maar beter!!
.....Maar jij bent ook al aardig op weg. 17 weken alweer!! Wat spannend. Wat betreft de 20 weken echo, ik heb het wel gedaan. Met mijn eerste twee zwangerschappen heb ik het niet gedaan, maar bij deze wel omdat ik toch wel benieuwd was of het eindelijk een jongetje was of toch weer een meisje... Ik heb er echter geen spijt van gehad, want het is wel makkelijker met het kopen van kleertjes, bedenken van een naam, het inrichten van de babykamer etc. Nouja, veel plezier!!!
Sandra: Ja, ik heb al veel aankopen gedaan. Maar goed, ik ben ook alweer 30 weken zwanger!! Het gaat gewoon snel. Maar sommige spulletjes hoefde ik niet weer te kopen, omdat wij die nog hadden van onze twee dochters. Dat scheelt wel weer... Alleen moeten we nu alleen jongenkleertjes kopen, hahaha!! Maar goed, het is allemaal wel spannend hoor om te weten dat je in ongeveer 10 weken je zoontje alweer in je handen houd!
Niet veel te doen vandaag verder. Ben aan het bedenken wat we kunnen gaan eten vanavond. Waarschijnlijk iets makkelijks, zoals bijna elke woensdag...
Groeten Elle