ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hey meiden!

Hhaha, we zijn allemaal veroverd door de hormonen!! T'is rustig hier! haha!. Moet er zelf ook even om denken dat ik schrijf hoor! Ben zoooooo moe....

Niesje.... Een echo is zo leuk om samen te delen, maar als het niet kan gaat het over.. Zelf genieten!! Het is zooooo leuk!!! Het is vandaag al... dus succes en laat je weten hoe het is gegaan!!!!!

Ik wil in de vakantie (ja nog 1 week werken!!) naar de prenatal!! Effe neuzen en es kijken bij de mooiere (mits ze te vinden zijn....) meegroei/voedingsbh's kijken. Ze zijn al wel een cup gegroeid,tja manlief vind het niet erg! hahaha!!!
Mijn buik is wel iets opgezet maar ik hoop dat ik mijn eigen broeken nog ff aankan, anders ben je al bijna genoodzaakt het te moeten vertellen. Bij onze eerste was ik blij dat ik met een week of 12 s'avonds een andere broek aan kon doen. OVerdag had ik mijn broeksknoop los. Dus ben beniewd hoe het nu gaat.

Donderdag heb ik weer een echo, met een kloppend hartje hoop ik!! IK ben doodop, en raar op mijn maag dus het moet wel goed zitten denk ik dan  maar.

Met kerst gaan we de ouders inlichten, dus ben benieud wat ze zeggen!! Blij verrast kan niet anders!!

Lilian, t'is rustig van jou kant.... valt op hahaha!!! Alles goed, of heeft de hormoon zwanger je te pakken!! haha!

Kitty, is je migraine weer over? Dit moet je niet te vaak hebben! Bah!

Rest van de meiden, ook alles goed??

ff omhoog!!! Spannend voor Deniese vandaag!!!

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 1 augustus 2008  (of weekje later)

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Denise 17 december, 2e echo afspraak gyn

Mama

30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 21 december,1e afspraak gyn. inwendige echo!!
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26: 24 december (dag voor kerst!), 1e echo!
Nathaja: 20 december echo!!! 4 februari 2e afspraak vk

hooiiiiiiiiiiiiiiiii

ja ik ben er gewoon hoor hihi ja moe he...t zelfde als alle anderen hahahha !!maar dat is een goed teken neem ik aan!! ik doe op mijn werk heel rustig aan ,ïk werk in eenbloemenwinkel,   en normaal sjouw ik met allemaal emmers met water en bloemen maar nou dus mooi niet meer!!! ik til geen zware dingen!! en misschien is t voor niks maar ik n eem t zeker voor t onzekere!! deze x........
en iedereen begrijpt t ,alleen mijn basin   die begrijpt t als t haar uitkomt haha maar dan heeft ze gewoon pech .....want ze weet hoe ik erover denk en ze vind t ook wel goed maar   soms komt t haar niet uit he....ja alle bazen zijn uiteindeliijk toch t zelfde!!

maar alles gaat volgens mij goed ...hele dag gevoel in mijn buik..beetje krampig en zwaar....snachts veel plassen   en voor de rest nog niks !! maar we wachten af he..... vrijdag mijn eerste afspraak met de gyn. en de eerste echo!! t zal er toch wel gewoon 1 zijn he!!!
ik ben echt bang als t er weer 2 zullen zijn dan durf ik niks meer denk ik!! maar ik ga er van uit dat t er eentje is........................ twee zou wel weer heeeeeeel toevallig zijn   al heb ik gehoord dat er vrouwen zijn met standaart een dubbele ei sprong dus met altijd 2 eitjes...........dat zal ik wel niet hebben he......

oooh ben benieuwd naar echo,.................

niesje     hoe was je echo!!!!!!vertel................................

nou ik kijk straks weeer even want ik ben erg nieuwschierig!!

kitty is alles weet een beetje over , de migraine !! ik hoop t wel want dat is niet grappig zonder medicijnen,,,,,
nou hoop dat t met iedereen goed gaat   tot straks
xxx lilian

Even snel op mijn laptop in bed  

Ik ben zoooo blij, de echo was gewoon super goed!
Alleen de uitwendige echo wilde niet lukken omdat mijn baarmoeder naar achteren is gekanteld.
Maar de supermooie plaatjes maakten de inwendige echo helemaal goed.
Hij (of zij hihi) zwaaide steeds met zijn handje naar ons en op een gegeven moment draaide hij zijn hoofd en keek ons recht aan (nou ja op het scherm dan)
Geweldig hoe compleet zo'n minimensje van 5 cm al is.
Mijn uitgerekend datum staat nu vast op 1 juli 2008.
Mijn dag kan niet meer stuk!!!

Oke tot dus ver even mijn ego echobericht, morgen heb ik hopelijk wat meer puf om op jullie berichten te reageren!

Hallo zwangere dames,

ik ben Corien,bijna 8 weken zwanger van mijn 2e kindje,heb een dochter die 13 maart 2 jaar wordt.

ik voel me heel goed,maar wel moe,zoals jullie eigenlijk allemaal ook schrijven las ik.

zou morgen mijn termijnecho hebben,gaat helaas niet door en is verzet naar maandag.
jammer,had me er echt op verheugd.
maar ja,nog eventjes geduld hihihihi,

groetjes Corien

Hallo allemaal, eindelijk kan ik ook weer 's inloggen, mislukte telkens en daarnaast ook moe-moe-moe...
Vanmiddag om 18.10uur naar de verloskundige! Ben benieuwd, heb er wel zin in, al krijg ik geen echo of zo. Maar toch, het maakt het allemaal wat reëler.

Lilian: Ben je inmiddels al misselijk? Of nog steeds niet. Misschien had je er de vorige keer meer last van omdat je twee jongens droeg? Zal je zien dat je d'r nu fluitend doorheen fietst! Ik hoop 't voor je! En inderdaad; laat die baas van je zich maar opwinden! Ik heb me afgelopen week een dag ziek gemeld, was gewoon te moe om te werken. Gelukkig begreep ze het, maar het was de 1e keer, weet niet hoe ze de volgende keer reageerd.....

Nathasja: Het klinkt alsof we een beetje hetzelfde zwanger zijn! Haha, weinig misselijk, af en toe vlaagje wel wat moe. En die borsten!!!!! Ben vandaag 8,4 weken.

Kitty: hoe is 't met je migraine? Weer over hoop ik. Je hebt het dus normaal twee keer per maand?!! Da's vaak zeg, lijkt me vreselijk! Sterkte d'r mee.

Niesje: Gefeliciteerd met de mooie echo!!! Lijkt me echt super! Ik vrees dat ik moet wachten tot nieuwjaar... Ga 't vandaag wel nog een keer vragen, maar zal wel niet kunnen... Nou ja, nog eventjes geduld dan maar.

Verder gaat het wel goed met me. Ben alleen niet heel happy of zo. Had echt een roze wolk verwacht en die is er niet. Kan zijn dat 'ie nog komt, hoop het maar. Het voelt alsof er de hele dag iets zwaars op me ligt, als een deken. Ben heel bliij met het kindje wat komt, begrijp me niet verkeerd, maar vind het helemaal niet zo leuk om zwanger te zijn... Had er veel meer van verwacht. Is dit raar? Ik hoop dat ik over een week of 4 me beter voel, zegt iedereen wel, dus ga daar maar vanuit. Vrijdag alweer 9 weken, gaat toch wel snel! Eerst dacht ik, oooooh wat duurt het allemaal lang! Maar nu ben ik over drie weken al 12 weken, haha! Straks dus VK en vandaag de was doen, véél was... Pfff. Hoop dat 't een volgende keer niet zo lang duurt om in te loggen!

Liefs, Hindi.

hey Meiden!

Ffies snel vandaag.. kruip zo lekker op de bank!! Ben nu aan de VSM puur mama zwangerschapsgranules begonnen, kijken of dit wat gaat helpen.....Wie niet waagt wie niet wint.....

Corien, Welkom bij ons!!!!

Denise, Super dat je echo goed was~!!! Is weer een hele zorg minder!! én......de grens gepasseerd...dus de hele wereld mag het weten!!!!

Tot snel!!!

hiiiiii girls!!!

ALLEREERST   corine?[hoop ik   doe t zonder schermpje xtra hihi] welkom en kom   er gezellig bij .....leuk om zo een beetje te kletsen met z'n allen!! ..........

niesje     super dat de echo goed was!!! en echt wauw he zn klein wonder dat je ziet ...dat dat echt!! in je buik zit he!!! wauw.........................

hindi   hoi   nee ik ben nog niet misselijk!! maar ben vandaag 5 weken en 3 dagen hahah zo kort he.....maar vrijdag wel naar gyn en krijg gelukkig echo ..daar ben ik wel heel blij om.....mijn mama gaat mee .want rene wil nog zo vaak mee en we nemen toch gewoon aan dat alles goed zit!!!! dus mijn mama was super blij!!! ik ben echt benieuwd of t er nu maar een is   .....moet wel he!!!hihi,,jullie horen t vrijdag..
maar nu ga ik lekker op de bank liggen!!!
t duurt wel lang he die ander forumjunkies!!! ben zo benieuwd wie ons volgen.............................

xxx welterusten.....

Terug
Bovenaan