ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hindi, is denk ik voor meer vrouwen herkenbaar hoor, dat matte gevoel de eerste maanden. Dat komt door de hormonen. Je bent gewoon moe, emotioneel en soms ook nog eens misselijk, niet echt een roze wolk te noemen.
Maar geloof met rond de 12 weken begin je je ineens fitter te voelen en dan zie je alles ook gelijk weer wat zonniger in.

Mama30, hoop dat de granules werken, heb er veel goede berichten over gehoord.

Lilian, jeeh zo pril eigenlijk nog he! Ik hoop dat je je over 2 weken ook nog redelijk voelt. Meestal beginnen de klachten rond 7/8 weken.

Corine, welkom, gezellig dat je mee komt babbelen met ons!.

En hoe is het met de andere aanstaande junkie mama's.

Ik ben gisteren de 12 weken grens gepasseerd dus krijg nu al iets meer vertrouwen in de zwangerschap.
Ben wel ook een beetje verdrietig. Heb vanochtend mijn collegaatje aan de telefoon gehad die 10 weken zwanger is/was? en nu dus denkt dat ze gisteren een miskraam heeft gehad. Ze krijgt vanmiddag een echo om uitsluitsel te krijgen.
Oh ik hoop zo dat alles goed zit

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 1 augustus 2008  (of weekje later)

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Mama

30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 21 december,1e afspraak gyn. inwendige echo!!
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26: 24 december (dag voor kerst!), 1e echo!
Nathaja: 20 december echo!!! 4 februari 2e afspraak vk
Niesje: 4 januari intake vk

Zo even mijn nieuwe afspraak erbij gezet, ik ga tijdelijk over naar de vk tot ik 35 weken ben.

Ff kort, stiekem op m'n werk, hihi...
Gister VK geweest, was leuk, maar niks nieuws gehoord, alles al gelezen op internet of tijdschrift... Wel leuk mens gelukkig! Verder afspraak gemaakt voor echo: 11 januari. Nog lang wachten, maar heb er best redelijk vertrouwen in eigenlijk, dus dan is 't niet zo erg om no 3 weekjes te wachten, ben zoooo benieuwd!
Nu weer even aan 't werk, zo meteen kerstborrel, zonder alcohol......... Haha.
Liefs, Hindi.

hoi allemaal!
ik ben sandra en ben nu 7 weekjes zwanger!!
ik hoop dat ik gezellig met jullie mag meekletsen.....
ik heb een zoontje van 2 die via icsi te wereld is gekomen en nu ben ik zomaar spontaan zwanger!! echt nooit verwacht ! ik ben super blij
ik voel me echter ook vreselijk beroerd....misselijk en moe maar zo misselijk dat het niet ophoud ik kan met moeite van de bank afkomen...echt vreemd met mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van.....en morgen gaan we nog een week naar frankrijk ook...zucht..

hoi meiden

sanne   welkom gezellig dat je meekletst!!

hoi iedereeen     ja ik ben zo pril zwanger ...ik weet t!! maar ik heb wel goed vertrouwen erin...op een of andere manier voelt t goed...
ik ben ook wel positief altijd dus ook storm* en daan* zijn niet voor niks in ons leven gekomen!!
en ik weet dat de eerste 12 weken van de zw schap heeeel belangrijk zijn maar ik weet ook maar heele goed dat er daarna nog net zoveel fout kan gaan! dus ik ben gewoon blij en bekijk alles met de dag!! ik kan ook niet zo   precies t zelfde als de vorige blij te zijn >......
ik ben wel heel blij ..maar ik heb wel zoiets van we zullen zien!! stom he maar ja ik kan er niks aan doen!~!
maar ik voel me nog? goed en ik heb er wel vertrouwen in................
morgen vroeg echo en afspraak bij de gyn... spannend  
tot snel nog 2 daagjes werken en dan   vrij voor kerst..
xxxx lilian

Hello mo2b's

Hoe is het? Hier alles oke en nu 18,5 week zwanger. Voel zo nu en dan die kleine en vind dat heel speciaal. Hoop dat mijn manlief ook binnekort voelt!

Ben lekker aan het shoppen en hebben eindelijk het 1 en ander gevonden...stress had ik ervan. Hebben nu een quinny buzz 2008 met 4 wieltjes, een zilveren box, zwart smeedijzer bedje, witte dressoir als commode en een een moderne witte glanzende kledingkast. hahaha...al heel wat dus...in het nieuwe jaar zullen we gaan beginnen aan het kamertje...

31 december heb ik mijn 20 weken echo en ik hoop dat we dan kunnen zien wat het wordt! Dat willen we graag weten.Zo spannend....

19 mei ben ik uitgerekend, kan ik de bevalling al delen met jullie!! hahaha. 7 januari ga ik voor het eerst naar Yoga, ben bnieuwd.

Lilian: spannend morgen...hoe voel je je? Kwaaltjes??

En hoe voelt de rest zich?

xxx

Hallo meiden!

Even snel een berichtje op mn werk! Ben 's avonds echt te moe, om nog een berichtje te maken. Het gaat goed met me, veel moe en misselijk, maar we hebben het er voor over. Aanstaande maandag eerste echo, waar ik echt naar uitkijk.

Ook Lilian wil ik hier heel veel succes bij wensen! Ik hoop dat het er goed uit ziet!!!

Tot later,

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan