A
Anoniem
Guest
Hindi, is denk ik voor meer vrouwen herkenbaar hoor, dat matte gevoel de eerste maanden. Dat komt door de hormonen. Je bent gewoon moe, emotioneel en soms ook nog eens misselijk, niet echt een roze wolk te noemen.
Maar geloof met rond de 12 weken begin je je ineens fitter te voelen en dan zie je alles ook gelijk weer wat zonniger in.
Mama30, hoop dat de granules werken, heb er veel goede berichten over gehoord.
Lilian, jeeh zo pril eigenlijk nog he! Ik hoop dat je je over 2 weken ook nog redelijk voelt. Meestal beginnen de klachten rond 7/8 weken.
Corine, welkom, gezellig dat je mee komt babbelen met ons!.
En hoe is het met de andere aanstaande junkie mama's.
Ik ben gisteren de 12 weken grens gepasseerd dus krijg nu al iets meer vertrouwen in de zwangerschap.
Ben wel ook een beetje verdrietig. Heb vanochtend mijn collegaatje aan de telefoon gehad die 10 weken zwanger is/was? en nu dus denkt dat ze gisteren een miskraam heeft gehad. Ze krijgt vanmiddag een echo om uitsluitsel te krijgen.
Oh ik hoop zo dat alles goed zit
Maar geloof met rond de 12 weken begin je je ineens fitter te voelen en dan zie je alles ook gelijk weer wat zonniger in.
Mama30, hoop dat de granules werken, heb er veel goede berichten over gehoord.
Lilian, jeeh zo pril eigenlijk nog he! Ik hoop dat je je over 2 weken ook nog redelijk voelt. Meestal beginnen de klachten rond 7/8 weken.
Corine, welkom, gezellig dat je mee komt babbelen met ons!.
En hoe is het met de andere aanstaande junkie mama's.
Ik ben gisteren de 12 weken grens gepasseerd dus krijg nu al iets meer vertrouwen in de zwangerschap.
Ben wel ook een beetje verdrietig. Heb vanochtend mijn collegaatje aan de telefoon gehad die 10 weken zwanger is/was? en nu dus denkt dat ze gisteren een miskraam heeft gehad. Ze krijgt vanmiddag een echo om uitsluitsel te krijgen.
Oh ik hoop zo dat alles goed zit