Hoi hoi,
hoe was jullie paasweekend? De mijne was heel gezellig maar druk. Ik moest het hele weekend werken behalve 2e paasdag. Het was tevens mijn laatste weekend werken omdat ik me per vandaag 8 uur per week ziek meldt vanwege bekkenproblemen. De weekenden zijn het zwaarst om te werken en ik hoop dat ik het dan verder wel vol ga houden.
Vandaag naar de verloskundige geweest en met de kleine gaat alles heel goed. Het hartje was mooi krachtig, mijn buik groeit mooi en de kleine groeit ook volgens het boekje. Super dus!
Wel moet ik nog meer gaan opletten omdat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is. Het is nog niet veel te hoog maar het mag ook niet hoger worden. :S Das dus wel balen. Het zat er wel dik in, mijn moeder heeft het ook gehad bij alle 4 de kinderen, dus de kans was zeker wel aanwezig dat ik het ook krijg. Effe in de gaten houden dus. Ik moet volgende week extra bloed prikken voor suiker en ijzer Ben benieuwd wat daar uit komt.
San he: Jeetje, wat een verhaal zeg, je 1e bevalling! Kan me goed voorstellen dat ze nu toch maar een keizersnee doen. Ik kan me ook voorstellen dat het erg spannend is. Maar het komt vast allemaal wel goed.
Joyce: Ik heb die kinderwagen ook gezien, hijs echt heel mooi! Wij krijgen een kinderwagen van mijn tante (waar ik ook de babykamer van gekregen heb, alles 2e hands dus) dus wij hoeven niet te gaan shoppen voor een wagen.
Ik heb geen 2e venstertje open dus vandaar dat ik niet op iedereen reageer.
Spreek jullie snel weer
Groetjes Nathasja