ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

We zijn net naar de baby dump in Veenendaal geweest en we hebben al een kinderwagen gekocht!!! Aaaaaahhhhhh we zijn echt hartstikke blij. Lekker vroeg en we krijgen hem met een week of 5 al in huis. hihi. Kunnen we lekker proef rijden. We hebben een Quinny Buzz met 4 wielen. Een zwarte kinderwagenbak en een appeltjes groene wandelzitje. Verder hebben we er een lime/citrus kleurige maxi cosi bij gehaald. Super leuk!!!!!

Gr. Joyce 13w6

hoi joyce
de buzz 4 weels! wauw !
ja die is erg mooi! en appeltjesgroen ook erg leuk!
ik heb een buzz 2007 zwart en een roze maxi cosi ik moet nog even achter een bak aan ik vind die oranje met roze erg leuk!
ook heb ik al de roze thermobadje zoooooooooo schattig!

nou meis werk ze vandaag!

Sandra; De oranje met roze bak is ook echt super leuk! Hlemaal voor een meisje! Wat leuk dat je nu extra veel dingen in het rose neemt. Ik vind dat zooooo schattig voor een meid. Werkse vandaag!

Hoi hoi,

hoe was jullie paasweekend? De mijne was heel gezellig maar druk. Ik moest het hele weekend werken behalve 2e paasdag. Het was tevens mijn laatste weekend werken omdat ik me per vandaag 8 uur per week ziek meldt vanwege bekkenproblemen. De weekenden zijn het zwaarst om te werken en ik hoop dat ik het dan verder wel vol ga houden.

Vandaag naar de verloskundige geweest en met de kleine gaat alles heel goed. Het hartje was mooi krachtig, mijn buik groeit mooi en de kleine groeit ook volgens het boekje. Super dus!

Wel moet ik nog meer gaan opletten omdat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is. Het is nog niet veel te hoog maar het mag ook niet hoger worden. :S Das dus wel balen. Het zat er wel dik in, mijn moeder heeft het ook gehad bij alle 4 de kinderen, dus de kans was zeker wel aanwezig dat ik het ook krijg. Effe in de gaten houden dus. Ik moet volgende week extra bloed prikken voor suiker en ijzer Ben benieuwd wat daar uit komt.

San he: Jeetje, wat een verhaal zeg, je 1e bevalling! Kan me goed voorstellen dat ze nu toch maar een keizersnee doen. Ik kan me ook voorstellen dat het erg spannend is. Maar het komt vast allemaal wel goed.

Joyce: Ik heb die kinderwagen ook gezien, hijs echt heel mooi! Wij krijgen een kinderwagen van mijn tante (waar ik ook de babykamer van gekregen heb, alles 2e hands dus) dus wij hoeven niet te gaan shoppen voor een wagen.

Ik heb geen 2e venstertje open dus vandaar dat ik niet op iedereen reageer.

Spreek jullie snel weer

Groetjes Nathasja

Natascha; Jammer dat je eenbeetje last hebt van een hoge bloeddruk. Hoe willen ze dat eigenlijk op peil gaan houden. Maag je dan bijv. geen zoute dingen meer eten? Ik hoop dat de bloeduitslag positief zal zijn en dat het allemaal wel mee gaat vallen. leuk dat je het hartje weer even hebt mogen luisteren. Ik moet nog 2 weken wachten voor ikhet hartje voor het eerst kan luisteren. De eerste keer (9w6) hebben ze niet geluisterd en mijn volgende afs[raak is pas 7 aprl (15w6) duurt voor mijn gevoel echt veel te lang.

Dames; Wanneer begon bij jullie je buik te groeien? 's avond zitten mijn broeken wel wat strakker maar ik heb niet echt het idee dat mijn buik nu al begint te groeien. Ik denk meer aan opgezette darmen. Ik verheug me er echt op dat je echt kan zien dat ik zwanger ben.

hoi natasja
wat lastig zeg een hoge bloeddruk....maar wie weet valt het wel mee....hoever ben je nu ?
je hebt alles 2de hands maar daar is niks mis mee! bij mijn eerste heb ik alles nieuw gekocht (achteraf echt zonde) ik kocht een speedi sx toen mijn mannetje kon zitten wilde hij niet meer in de wagen omdat die niet helemaal rechtop kon....dus ik heb hem doorverlocht en een andere wagen zonder bak enzo gekocht dus je raad het al nu moet ik weer maar ik heb geleerd en via marktplaats nu gekocht ik heb nu de roze groene bak wagtail gekocht echt ziet eruit als nieuw maar kost mij maar 45 euro...ipv 159

joyce wat duurt het lang voordat je op controlle mag zeg bij mij zit er elke keer 4 weken tussen en als ik het hartje wil horen als ik mij ongerust maak mag ik tussendoor komen luisteren echt een geweldige vk heb ik nu !
bewust voor haar gekozen met milan had ik een andere waar ik niet zo positief op terug kijk dus ik ben echt gericht gaan zoeken en ze zit nog om de hoek ook!
ik weet nu hoe belangrijk het is de juiste vk te hebben!

nou meiden werk ze
xxx sandra

Sandra; Wat handig dat de verloskundige om de hoek zit. En wat fijndat je er terecht kan wanneer je je zorgen maakt. Ik heb me nog geen zorgen gemaakt dus ik bel eigenlijk ook niet eerder naar de verloskundige om langs te gaan. Ik moet nog maar even geduld hebben maar daarna wil ik echt geen 6 weken wachten want dat vind ik toch wel te lang.

Natascha; Ik heb trouwens de babykamer wel tweedehands gekocht via Marktplaats. Super leuk vind ik zelf.

Hoi Meiden,

Alles goed hier las ik! Nieuwe kinderwagens gekocht en babyspullen! Heerlijk he! Geniet ervan dames! "Halaas" is alles bij ons er nog dus op wat kinderkleertjes na hoef ik alleen nog interichten met man lief.   maar het is zo leuk om dingetjes te kopen en vooral die grotere dingen!

Natasha, ik las dat je een iets hoge bloeddruk hebt? Rustig aan he!
En sandra wat een verhaal zeg je bevalling! Nu deze keer gewoon bevallen via een keizersnee (het valt echt reuze mee!) Gelukkig niet zelf een keizersnee ondegaan maar wel vaak geassisteerd (ben vpk op de kraam geweest) Geen zorgen!!

Ik las dat we versterking krijgen hier! Sjors is zwanger!

Hier gaat het niet zo best, met de zwangerschap wel gelukkig morgen weer op controle. maar ik heb goed de griep te pakken. Zit nu eventjes snel achter de computer, maar ben de gehele dag duizelig. GElukkig houd ik m'n eten nu wel binnen, at is al een hele verademing!

Ik kruip weer snel op de bank! Tot snel meiden!

Terug
Bovenaan