A
Anoniem
Guest
Wat leuk, over de meisjes en jongensnamen. Wij weten wel een jongensnaam, maar vinden een meisjesnaam weer zo moeilijk. Meestal is het dan wat je wel hebt. Dus Joyce dan wordt het bij jullie waarschijnlijk een meisje en bij mij een jongetje.... Willen jullie het weten bij de 20 weken echo? Wij twijfelen nog, aan de ene kant vind ik het wel makkelijker, want dan hoeven we ons hoofd misschien meer te breken over een meisjesnaam, maar aan de andere kant.... ik vind het ook wel leuk om na het persen te horen/zien wat er geboren is. En een echo is nooit 100 procent zeker. Ik ken diverse mensen die dachten dat het een meisje werd en bleek toch dat het een jongetje was... en dan is het kamertje roze en moet het jongetje jurkjes en roze pakjes aan (1 van die stellen had inderdaad een roze kamertje en al heel veel jurkjes en roze pakjes......).
Ik ga komende week mijn verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.
Verder zie je bij mij s avonds inderdaad ook wel al een buikje, maar in de ochtend valt het erg mee.
Prettige Paasdagen allemaal!
Groetjes Ikke
Ik ga komende week mijn verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.
Verder zie je bij mij s avonds inderdaad ook wel al een buikje, maar in de ochtend valt het erg mee.
Prettige Paasdagen allemaal!
Groetjes Ikke