ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Wat leuk, over de meisjes en jongensnamen. Wij weten wel een jongensnaam, maar vinden een meisjesnaam weer zo moeilijk. Meestal is het dan wat je wel hebt. Dus Joyce dan wordt het bij jullie waarschijnlijk een meisje en bij mij een jongetje.... Willen jullie het weten bij de 20 weken echo? Wij twijfelen nog, aan de ene kant vind ik het wel makkelijker, want dan hoeven we ons hoofd misschien meer te breken over een meisjesnaam, maar aan de andere kant.... ik vind het ook wel leuk om na het persen te horen/zien wat er geboren is. En een echo is nooit 100 procent zeker. Ik ken diverse mensen die dachten dat het een meisje werd en bleek toch dat het een jongetje was... en dan is het kamertje roze en moet het jongetje jurkjes en roze pakjes aan (1 van die stellen had inderdaad een roze kamertje en al heel veel jurkjes en roze pakjes......).

Ik ga komende week mijn verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.
Verder zie je bij mij s avonds inderdaad ook wel al een buikje, maar in de ochtend valt het erg mee.

Prettige Paasdagen allemaal!
Groetjes Ikke

hoi hoi
ikke ik hoop toch niet dat het alsnog een jochie wordt....ik heb ook al een roze thermobadje en wil een roze maxi cosi enzo...
ja ik zit nu meteen te twijfellen...moet ik nog een echo doen? het is zo duur.....

niesje lekker dat je weer helemaal bent uitgerust

mama 30 hoe was je 20 weken echo gister?????

kitty fijn dat je minder werkt lekker van je kindje genieten is zeker belangrijk hoor

joyce leuk dat je al een buikje krijgt dan wordt het echt leuk en moet je jezelf eens zien stralen over een paar weken als de eerte persoon aan je buikje kan zien en vraagt ben je zwanger???

nou ik moet vandaag een hoop boodschapjes doen ik heb nog niks in huis voor de paas dus arme ik de winkels zullen wel super vol zijn

xxxxxxxxxxx sandra

Hey Meiden!

Allereerst vrolijk Pasen allemaal! (met sneeuw!!)

We krijgen zo visite dus kan niet zo uitgebreid op iedereen reageren.

De echo was super! Alles goed, maag/blaas/hartje/hoofdje/navelstreng....gewoon alles ok! En precies op groei, heerlijK!
De placenta ligt alleen aan de voorkant, dat maakt niets uit gelukkig. Ze heeft even goed gekeken, en nou ligt ie dus net NIET voor de uitgang!! (OEF!!) Dat was echt wel een opluchting moet ik zeggen!!

Voor alle zekerheid wil ze met 28 weken weer een echo maken ( oh oh wat vervelend...) om te zien waar hij definitief ligt. Dus 16 mei horen we meer.
Zoals ik al schreef vorige week, weten wij niet wat het word. Een gezond kindje zoals op de echo te zien was (tis natuurlijk altijd afwachten tot de geboorte...)

Dus hier helemaal happy!

Meiden, ik spreek jullie snel! Ik reageer dan ff snel op jullie allen!

Fijne dagen!

Groetjes!

hoi mama 30
mazzelaar!
nog een echo!
bij mij ligt de placenta er ook voor maar ja ik krijg een keizersnee dus geen extra echo...
fijn he? om te horen dat alles goed is!
fijne 2de paas iedereen!
xxxxxxxxxxxxxx sandra

Mama30, Wat fijn dat de 20 weken echo zo goed was. En wat leuk dat je nu en extra echo krijgt. Spannend hoor.

mam30; oeps ik wou nog meer schrijven. Wat leuk dat je het niet weet. Mijn vriend en ik willen het ook niet weten. Het is gewoon spannend om het niet te weten en hoe de verassing op de dag zelf zal zijn.

Sandra; Een keizersnee.  jeetke dat lijkt me wel eng. Hoe voel  jij je erbij?  Ben je er bang voor of niet?  

hoi joyce
ja ik ben echt doodsbang....ik ben nog nooit geopereerd geweest....en alleen al het idee van een infuus vreselijk!

ik zal je eerst even vertellen hoe het komt....
mijn zwangerschap van milan ging heel goed en ik kreeg echt een hele dikke buik.. ik was 40 weken prwecies en ik was bekaf ik had zoiets van het moet eruit! die dag had ik ook controlle bij mijn vk...en zij kwam met de optie van ik zou je kunnen strippen dat houd in dat ze de slijmprop weghaald en wat rommelt van binnen .... prettig is anders maar het deed geen zeer de baby zou zich binnen 24 uur moeten aankondigen anders was het mislukt en moest ik gewoon verder afwachten...precies 24 uur erna is mijn man even boodschapjes doen en ik zit op de bank en voel ineens vruchtwater lopen ik naar de wc en krijg meteen een goede wee ik vang wat vruchtwater op in een maandverbandje om te zien of het groen is....het was niet helder dus ik heb meteen de vk gebeld en ze kwam meteen ze was eerder thuis als mijn man.....toen mijn man thuiskwam ging ze mij toucheren en had ik 3 cm ik moest meteen naar het ziekenhuis waar zij ons heenbracht daar aangekomen moest ik meteen aan de ctg en had ik goede weeen dit was 3 kwartier na mijn vruchtwater...dus ging heel snel om 8 uur naar de verloskamer en om 22.30 volledige ontsluiting en ik mag persen na een uur persen en een paar knippen komt milan tot zijn neus eruit en er werdt tegen mij geschreeuwd niet persen!!!!! en de gyn rent weg.....wat een angst heb je dan ineens en de zuster maar zeggen puffen niet persen!!!! ik snapte er niks van mijn man raakte ook in paniek en ineens stonden er 5 gyns om mij heen en beginnen op mijn buik yte drukken en ik voel dat 1 gyn bij mij naar binnen gaat en gaat trekken milan moest binnen 5 minuten geboren worden anders zou hij of ik het niet halen....de navelstreng zat 3 keer om zijn nek en zijn schouders paste niet door mijn bekken...een keizsersnee kon niet meer want hij was er al tot zijn neus....
5 minuten later was hij er ik ben veel bloed verloren maar met milan ging het goed....

dus nu snap je vast dat ik niet meer normaal mag bevallen de kans is 50% dat het weer mis gaat.....

wat een verhaal he?

dus aan de ene kant ben ik opgelucht dat ze haar nu gaan halen met een keizersnee maar aan de andere kant ben ik echt heel bang.....

liefs sandra

Sandra; Wat eenverhaal zeg. Ik krijg gewoon kippevel. Wat ontzettend angstig lijkt het me dat er op een moment 5 gyns bij je staan Wat een geluk dat jij en Milan er goed vanaf zijn gekomen. 50% kans op herhaling is ook erg veel en in dat opzicht is het dan ook zeker fijn dat jeeen keizersnee krijgt. Mijn schoonzus heeft een keizersnee gehad en die vertelde me dat het helemaal niet zo eng is. De ruggeprik deed geen pijn en de baby was er voor ze het wist. Het herstel doet wel iets langer maar ook dat ging allemaal heel erg vlot. Ik hoop voor jou ook dat je herstel vlot mag gaan. Maar dat betekent dat de baby ook een week of 2 voor de uitgerekende datum wordt gehaald of niet? Leuk dat je je dochter dan toch eerder in je armen mag houden.

Terug
Bovenaan