ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

mama30; Beterschap gewenst. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Maar als je morgen hethartje weer hoort klopen dan komt dat vast wel goed.

mama30; Beterschap gewenst. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Maar als je morgen hethartje weer hoort klopen dan komt dat vast wel goed.

hoi hoi

mama 30 beterschap meid een griepje komt altijd zwaarder als je zwanger bent
en ga strakjes maar fijn genieten van je bezoek aan de vk!
altijd fijn om het hartje weer te horen !
ik mag maandag weer

joyce al te prikken geweest?
werk ze!

liefs sandra

Hoi Sandra; Prikken? Je bedoelt dat ik de baby al gevoelt heb? Nee jammer genoeg niet. Ik ben benieuwd wanneer ik hem voor het eerst zal voelen. Nog anderhalve week en dan zullen we voor het eerst het hartje horen Ik heb er echt zin in. Werkse vandaag! Nog lekker een dagje en dan is het weer weekend. Altijd goed.

hoi joyce
ja sorry helemaal in de war hormonen he? hoe kom ik erbij???
volgende week hartje horen leuk hoor! maar lieten ze je dat niet horen met de echo?
maar ik vind het bijzonder elke keer weer!
echt een geruststelling vind ik het!
ik mag maandag weer
ik ben nu bijna 22 weken zwanger en voel mijn meisje maar heel soms dat komt omdat de placenta ervoor ligt en dus werkt als een soort van stootkussen....
ik hoop voor jouw dat die van jouw lekker naar achterligt en dat je je ukkie met zo,n week of 4 lekker kan voelen
liefs sandra

Hoi allemaal,
Er gaat iets mis, heel mijn verhaal weg, k*t.
't Gaat best goed hier hé, alleen Natasja hoge bloeddruk, vervelend. En Mama30, beterschap!
Met mij gaat 't ook goed, alleen wordt ik gek van de jeuk, niks helpt, Balneum, vaseline van de dokter, Menthol, niks... Ga dinsdag naar dermatoloog...
Voor de rest alles goed. De 20-weken-echo was ook in orde, goed op schema en... het is een meisje!   Superleuk.
Heb geen 2e schermpje open...
Ben nog steeds te moe helaas om vaak te reageren... Sorry. Ga dagje minder werken, nu 24 uur, erg fijn, trek meer gewoon niet...
Liefs, Hindi.

Sandra; Ze hebben nog niet naar het hartjes geluisterd omdat ik denk ik nog maar 10 weken was. En ik was te zenuwachtig en te blij om er naar te vragen. maar ik heb het wel zien kloppen natuurlijk. jammer dat de placenta voor ligt en je daardoor wat minder voelt. Maar over een paar weken is de baby zo groot bij je dat je het wel moet voelen. ik hoop dat ik het met een paar weken toch al wel mag gaan voelen.

Hindi; Een heel verhaal in een notedop. hihi.Jammer dat je zo moe bent. Hopelijk voel je je straks een stuk beter wanneer je minder gaat werken. je moet toch wel aan jezelf bljiven denken. Maar je krijgt een MEID. Van harte gefeliciteerd. Leuk hoor! Ik wil het zelf geheim houden tot aan de bevalling.

HOI HOI
HINDI OOK EEN MEISJE Wat leuk he=
en je hebt gelijk dat je minder gaat werken eerst aan jullie tweetjes denken en dan de rest ik ben ook nog steeds zo moe en 22 weken zwanger wie weet komt het wel door onze meisjes hihi

joyce ik hoop ook echt voor je dat het snel mag gebeuren want dat is dan oook weer een hele geruststelling!

liefs sandra

oh ja meiden hebben jullie ook hyves=
je kan mij vinden op s-goulooze

Terug
Bovenaan