ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi meiden
nou de 20 weken echo gehad en alles was prima
we krijgen een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoihoi!!!!
het is voor 90 procent zeker liefs sandra

Hi meiden,

Hoe is het hier? Allemaal languit op de bank? Het is zulk slecht weer buiten! BAH....en dat nu de pasen er aan komt! Echt balen....maar ja. Wij hebben genoeg in de planning staan voor binnen, dus we komen die paasdagen wel door.

SAN HE: GEFELICITEERD! Een meisje! Leuk! Krijgen we samen een meisje...en we zijn even ver! Leuk hoor. En fijn dat ze gezond is... Wij hebben trouwens wel al een naam, maar nu merk ik in mijn omgeving dat die naam opeens veel gebruikt gaat worden. Ik was er helemaal weg van...maar nu zitten we toch weer te twijfelen. Hebben jullie ook al een naam? Het kamertje is op de meubels na, al klaar. De wanden, en vloer liggen al. En ik heb een berg met knuffels liggen, hihi. A.s. maandag, 2e paasdag gaan we naar een baby-zaak, hopelijk kunnen we dan meubeltjes naar onze zin vinden.

MAUS: Jeetje, dat maakt je toch wel onzeker zeg, met het bloedverlies. Inderdaad rustig aandoen. Hoe jij het uitlegt, heb ik nog nooit gehoord. Maar zal ongetwijfeld zo zijn, als je gynaecoloog dit zegt. Hou je gemak, ik zal voor je duimen dat het vruchtje sterk genoeg is!

GYPSYD: Wat gaaf dat je vriendin je buik zag bewegen! Soms probeer ik al mn buik te laten zien aan mn man, als de kleine schopt, maar helaas ziet hij het nog niet. Maar dat gaat vast wel komen!

MAMA30: Wij hadden ook al zo''n moeite met een jongensnaam! "Gelukkig" hoeven we hier niet meer over na te denken. Ik kan je dus ook niet echt tips daarin geven. Noem anders een paar namen op, dan kunnen wij hier onze mening erover geven. Is dat wat?

KOEKELTJE: Gelukkig gaat het iets beter met je bekken! Hopelijk zal je niet al te veel hiervan over gaan houden na de bevalling.

Grappig trouwens, terwijl ik dit type, zit de kleine ZOOOO te trappen! Echt ontroerend...

IKKE35: Blij dat je nekplooimeting gunstig was! Dan kun je weer wat opgelucht ademhalen!

MAMA-ELLE: Jeetje joh....jij schiet al op zeg!!!! Laat die kleine maar komen! hihi...Hoop dat hij/zij zich snel aandient....kun je lekker gaan genieten.

Ik heb trouwens afgelopen maandag weer op de weegschaal gestaan, en ben nu 4 kilo aangekomen. Ben gisteren ook weer naar de verloskundige geweest, en we hebben het hartje weer geluisterd. En ze zei dat mn baarmoeder al behoorlijk groot was. Maar ze was dik tevreden hoor.

Ik doe nu trouwens ook aan zwangerschapsyoga. A.s. zaterdagochtend ga ik weer. Vind het best leuk, ook omdat je met andere zwangeren bent.

Op mn werk ging het toch nog niet zo lekker. En ik heb weer met mn manager gezeten, en eindelijk zijn we het erovereens dat ik niet meer full-time kan werken. Dus ik werk nu ipv. tot half 6, tot 3 uur. Want na 3 uur ben ik helemaal op, gewoon kapot, zooooooooooo moe. Niets dringt meer tot me door, en er komt niets meer uit mn handen. Nu na 3 uur, ga ik naar huis, en duik even een uurtje mn bed in. Dit is echt wat beter vol te houden. Op mn werk is het nu wel een zooitje, maar ja. Dat is het probleem van mn werk! Als ik en mn kleintje maar gezond de zwangerschap doorkomen.

Nou meiden, hele FIJNE PAASDAGEN!!!!!!!! Niet te veel paaseitjes eten, want te veel chocola is niet goed voor ons  (BALEN: Mn man kwam net van zn werk thuis met een mega-ei, vol met kleine eitjes, MJAMMIE).

Tot later!

Liefs, Kitty ( 20 weken + 2 dagen)

SANDRA: Ja, ik ben er altijd wel geweest maar had geen tijd of was te moe om even wat te antwoorden. Maar ik heb nu lekker een paar dagen langer kunnen slapen 's ochtends, maar de rugpijn slaat nu wel toe. Maar ik hoef tenminste niet meer overdag te werken.

Ow, en gefeliciteerd met een meisje Sandra!!

JOYCE: Genieten ben ik zeker aan het doen! Eindelijk even rust en de voeten omhoog doen.

Even de lijst er weer bij:

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uigeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo

Afspraken:
Mama 30:      21 maart, 20 weken echo!
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken
Nathasja,
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 1 april afspraak bij vk (met 37w1d)
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Kitty; Je hebt groot gelijk dat je weer met je werkgever bent gaan praten. Als het niet gaat dan gaat het niet. Ik hoop voor je dat dit wel een goede oplossing zal zijn en dat je het allemaal wat langer vol houdt.

Hoi meiden!!!

Tis al weer een weekje geleden, maar ik heb de afgelopen week behoorlijk last gehad van vermoeidheid. Dus ik ben de hele week vroeg naar bed gegaan, heerlijk bijgeslapen en ik voel me nu weer een stuk fitter.

Sandra, gefeliciteerd met je meissie!! Leuk hoor en vooral fijn dat alles er goed uitzag natuurlijk.

mama30, hier is het één en al namendrama. We kunnen het maar niet eens worden. Dus ook ik sta open voor mogelijke jongensnamen, als het maar een beetje past bij Damian Collin

Koekeltje, rustig aan met je bekken en fijn dat je werkgever rekening met je houdt, dat is op veel werkplekken wel anders helaas.

Ikke, wat fijn dat de nekplooimeting goed was, is toch weer een geruststelling.

mama-elle, goed om weer van je te horen en nog beter dat het nog steeds goed gaat met jou en de beeb. Wie weet haal je de 40 weken toch nog

Kitty, heerlijk gevoel he zo klein bewegend mensje weer in je. Ik vind het zo gezellig hihi. En wat betreft je werk, goed dat je voor jezelf en je kleintje hebt gekozen, dat is nu gewoon het allerbelangrijkste!

Maus, hoe is het nu meis? Ik hoop dat het bloedverlies niet heeft doorgezet en dat alles goed gaat met jouw en je kleintje.

Joyce, die pijn in je liezen komt waarschijnlijk door het oprekken van de banden. Nu de eerste drie maanden voorbij zijn begint je buikje langzaam aan te bollen en daar moet toch ruimte voorgemaakt worden. Begin je al een beetje buik te krijgen?

Zo hehe heel verhaal, dat krijg je als je zon tijd niet meer geweest bent
Morgen word Damian 2 jaar dus zometeen gaan we shoppen voor een cadeautje, wat koop je voor een kind wat alles al heeft dat zn hartje begeert??

Fijne Pasen!!

Niesje; Fijn he als je weer een beetje bent bijgeslapen. ben je in iedere geval een beetje fit met de pasen. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! 2 jaar alweer. Wat gaat de tijd snel he?

Niesje en mama30; Dit vind ik mooie jongensnamen: Fabian en Shout. Deze gaan wij zeker al niet gebruiken want Fabian is een ex-vriendje van me en Shout heet mijn neefje. Maar misschien vinden jullie het leuk. Wij hebben al wel een meisjesnaam maar ook nog geen jongensnaam. Dat vind ik toch ook wel heel erg moeilijk.

Terug
Bovenaan