ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Sandra; Dit is min eerste zwangerschap dus ik zou niet weten waar je pijn vandaan komt. Mara het klinkt wel een beetje als bekkenpijn. Mar misschien heb je wel alleen een spiertje verrekt bij het verkeerd tillen of zo. Tenminste dat hoop ik voor je. Veel plezier in iedere geval morgen bij de gyn.

Even de lijst er weer bij:

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uigeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo

Afspraken:
Mama 30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken
Nathasja,
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 1 april afspraak bij vk (met 37w1d)
Ikke,  4 april afspraak bij vk (15w, 5d)
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Ik heb mijn 1e afspraak staan en morgen ga ik mijn werkgever bellen. Ik vlieg nl. als purser en dat mag niet meer zodra je weet dat je zwanger bent. Je moet dan thuis gaan zitten zonder salaris of gaan werken op de grond. Aangezien een kantoorbaan iets heel anders is dan vliegen, wilde ik dit zo lang mogelijk uitstellen. Nu kom ik er niet meer onderuit. De volgende geplande vlucht kan ik echt mijn uniform niet meer aan en een grotere krijg je niet zomaar en ik kan niet een grotere halen en dan 2 weken later melden dat ik zwanger ben. Thuis zitten zonder loon is geen optie, omdat je dan al je verzekeringen zelf moet regelen en daarbij verdien je dus helemaal niets en dat komt met een 3e op komst niet echt handig uit. Ik ga dus wel op de grond werken, maar slechts 1 dag in de week.

Ben nu erg moe van mijn reis, ivm 8 uur tijdsverschil, maar zal volgende keer weer uitgebreid reageren.

Groetjes Ikke

hoi ikke
jeetje wat lastig zeg dat je niet eens doorbetaald krijgt als je zwanger bent...en je hebt wel mazzel dat je dan pas zo laat begint te groeien ik had met 15 weken al een hele buik....maar even een raar vraagje wat is purser? is dat een stewardes?

kitty hoe is het met je? al bijna die echo voor het hoofdje he?
spannend hoor
maar het zal vast allemaal goed zitten...

alle andere meiden laat eens wat van jullie horen wij vinden het gezellig om weer eens wat van jullie te lezen!

ik heb nog steeds last van mijn rug ...maar ik mag vanmiddag naar de vk...dit is nu voor het eerst dat ik niet zenuwachtig ben of alles wel goed zal zijn de 20 weken echo heeft echt geholpen...
verder heb ik dit weekend heel veel kadotjes gehad we hebben veel bezoek gehad het leek wel of ik al bevallen ben veel roze kleertjes rompertjes sokjes wikkeldoek kadobon beertje....echt heel leuk

nou lieve meiden werk ze!

Ikke; Nogmaals veel succes met het vertellen vandaag. (ik had het ook al verteld bij zwangr worden forumjunkies) En nogmaals jammer dat je niet meer mag vliegen tot 26 weken.

Sandra; Succes en veel plezier vandaag bij de VK. En leuk he om kadootjes vor de baby te krijgen. Al dat kleine babyspul is echt super leuk.

Pff ik heb vannacht echt super slecht geslapen en daarbij komt ook nog eens dat we een uur vooruit leven. Het lieft zou ik me ziek melden en weer lekker verder gaan slapen. Maar vandaag een afspraak met een klant dus ik moet wel gaan.

Werkse allemaal vandaag!

Ikke; Hoe zit het eigenlijk met je zwangerschapsverlof. Als je met verlof gaat krijg je dan wel het aantal uren betaald dat je nu ook aan het vliegen bent? Of krijg je maar 1 dag omdat je nu verder 1 dag gaat werken tot aan je verlof?

Goedenmorgen!

Succes met vetellen vandaag Ikke! Dus er zit een heel verandering voor jou aan te komen. Ik hoop dat ze iets leuks voor je hebben op de "grond" waar je de komende weken je ei ook lekker in kwijt kunt!

Sandra, ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. Misschien idd een spiertje verrekt? We zijn en blijven immers in de running met een kleine thuis die rond loopt! Ik heb het ook welles 's avonds dat het begint in mijn rug en doorstraalt via mijn bil naar mijn been, gelkukkig is het in de ochtend altijd weer over. Heb dan net iets te veel gedaan. Ff vragen vanmiddag! Veel plezier he! Even weer hartje luisteren, even weer genieten!
En leuk zeg al die bbabyspulletjes krijgen, net feest he! Het is toch ook feest!!

Hebben jullie het kamertje al af? Heb wel al de kleertjes gewassen ( oooohhhh wat klein...en oooohhhhh wat lief...., nog 18 weken...)

Joyce, lekker werken vandaag. het regent.....voor je t weet is de dag weer om!

fijne dag!

mama30; Nog 18 weken! jeetje dat komt al lekker dichtbij. Voor je het weet is het zover. Je bent dus al hard alle kleertjes aan het wassen. hih leuk. Heb je zelf al wat aan het kamertje gedaan? Zelf moeten we de kamer alleen nog leeghalen en schilderen. De meubeltjes hebben we al dus dat scheelt. Ik denk dat we het wel klaar hebben rond de 20 weken. Misschien een beetje vroeg maar ik vind het zelf gewoon er leuk om er u al mee bezig te zijn.

Sandra; Hoe is het gegaan bij de verloskundige? gaat alles goed met jou en de baby?

Ikke; Hoe is het gegaanmet het vertellen op het werk? heb je leuke reacties gehad van je werkgever en collega's?

Een purser is leidinggevende over stewardessen, maar werkt zelf ook mee hoor!
Ik vlieg normaal gecombineerd Europa en ICA (intercontinentaal) en op ICA heb je in verhouding heel veel vrij, dus dat vlieg ik meer en liever. Op ICA staat er nog een Senior Purser boven mij en op Europa ben ik de leidinggevende.  

Ik heb mijn werk vandaag gebeld en die reageerden heel leuk. Ze weten nog niet dat ik al 15 weken ben. Dat komt wel als ik naar vervangende werkzaamheden moet. Na mijn reisverlof moet ik naar vervangende werkzaamheden om te kijken wat zij voor mij in de aanbieding hebben. Hopelijk kan ik inderdaad iets leuks gaan doen. Ik ga maar 1 dagje op Schiphol aan de gang hoor. De rest blijf ik thuis. Dan krijg ik dus slechts 20 procent betaald, maar mijn ouders zijn aan het verbouwen en mijn vader heeft speciaal voor mij waterbasis verf gekocht, dus daar kan ik mijn eigen uren en dagen indelen en mijn dochter kan mee, dus dat is ook prima, verdien ik daar ook nog wat extra's. Zodra mijn verlof in gaat. (ik kies voor 4 weken voor de bevalling). Krijg ik gewoon weer mijn normale loon. Dus ik ga eigenlijk 4 maanden 20 procent werken (en betaald krijgen....)

Geloof dat ik jullie vragen beantwoord heb. Ga nu nog even stomen met kamille want die verkoudheid houdt maar aan. Morgenmiddag maar naar de dokter, want de neusspray ga ik anders ook veel te lang gebruiken.

Groetjes allemaal!
Ikke

Terug
Bovenaan