ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi koekeltje jeetje alweer 24 weken ja ik vind het aan de ene kant ook snel maar toch ook langzaam gaan haha

sjors welkom hier en gefeliciteerd!
geniet van het mooie wondertje in je buikje!

mama elle leuk dat je je hebt toegevoegd op mijn hyves en wat een schatjes van meiden heb je al!
nog 19 dagen jeetje! bijna wordt de eerste zwanger junkie baby geboren!
leuk hoor!

joyce weer een mooie dag om te weken haha

nou toedeloe!

Natasja, wat gaat de tijd toch snel! Hoop dat je bekkenklachten een beetje "weg"blijven en dus niet erger worden.

Ik heb je toegevoegd elle op hyves!

SJors, WELKOM!!! Natuurlijk mag je gewoon lekker meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Het gevoel van ongesteld worden hoort erbij hoor! Hebben we denk ik allemaal wel gehad! Geniet maar lekker en ik hoop voor je dat de kwaaltjes weg blijven!

Voeg je je zelf toe op de lijst??

Sandra, fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige! over 4 wken mogen we weer!!!

Meiden heb geen 2e scherpje open, reageer snel weer!

Groetjes, Anneloes

Hallo meiden!!

Bedankt voor jullie welkom en gerustellende woorden!!! Fijn te lezen dat het menstruatiegevoel er gewoon bij hoort!!! Het maakt je toch erg onzeker allemaal, ik heb ook geen flauw benul wat ik allemaal moet gaan voelen!!!

Ik heb mijzelf maar even op het lijstje gezet!!!
Volgende week ga ik bellen voor een afspraak bij de verloskundige!!

Groetjes Sjors...

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008

Afspraken:
Mama 30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken
Nathasja,
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 10 april afspraak bij vk (met 38w3d)
Ikke,  4 april afspraak bij vk (15w, 5d)
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Joyce, rusten zal ik ook zeker doen. Ik heb wel hulp in huis van mijn ouders en schoonouders, dus dat zit wel goed. Maar daar ligt het niet zozeer aan. Gewoon omdat ik al niet lekker lig 's nachts en daardoor moeilijk in slaap kom, maar ik denk dat dat gewoon bij zwanger zijn hoort, of niet?

Sandra, leuk dat je me hebt geaccepteerd en bedankt! Ja, dan zal de eerste forum junkie baby geboren zijn (ben ik echt de eerste? =O). Nog 19, niet veel meer, ben ook echt aan het aftellen. En mijn moeder en schoonmoeder bellen me haast elke dag nu op of komen langs om te kijken of er al iets is gebeurt. En of ze iets kunnen doen...

mama30, ook leuk dat je me hebt toegevoegd =)

Sjors, ik had je nog niet verwelkomt, dus bij deze: Welkom! Goh, ik ben al bijna bij het einde en wacht de laatste paar dagen af, terwijl er dan alweer nieuwe meiden/mama's komen die zwanger zijn. Wel leuk om te zien en het doet me ook weer terug denken aan toen ik erachter kwam dat ik opnieuw zwanger was. Maar ik hoop dat je de aankomende maanden geniet van je zwangerschap tot je je baby in je handen hebt!

Groetjes Elle

Hoi allemaal!

Leuk Sjors dat je d'r ook bij bent! Gefeliciteerd!!! Wie was er ook nog maar es meer, was dat Jossie niet? Die moet zich ook maar snel melden hier! 't Wordt steeds drukker!
Ikke; leuke baan lijkt me dat! Gewoon de hele wereld overvliegen! Ben benieuwd wat je nu op de grond gaat doen en of 't je bevalt.
Hé Sandra; leuk hè, al die cadeautjes! Kan ik echt van genieten. Hoe is 't met je rug? Wat zijn de vk?
Jij hebt dus ook van die slechte nachten Joyce, hier nog eentje! Nu moet ik zeggen dat ik de laatste nachten redelijk heb geslapen...
Natasha; ook al weer ruim 24 weken. Ik heb hetzelfde, aand e ene kant gaat de tijd zooo snel, maar aan de andere kant... Lekker dat je de weekenden nu vrij bent, geeft idd. veel meer rust!
Mama-Elle, wat vervelend die rugklachten... Heb je het voortdurend, of vooral als je ligt. Lijkt me niet fijn om geen houding te kunnen vinden waarin je geen last hebt! Gelukkig is het einde in zicht. Zal je zien dat je kindje later komt dan gepland! Na alle stress rondom eventuele vroeggeboorte...

Weet je wat ik de laatste tijd heb? Dat ik niet kan wachten tot 't kindje er is!!! Ben echt zo benieuwd, bijna jaloers op mama-elle! Hihi. En we hebben nog geeneens een naam! Ben alweer 24 weken, echt zo snel. Vanaf vandaag nog 10 weken werken, begin nu al af te tellen...
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met iedereen. Wel wat klachtjes hier en daar natuurlijk, maar geen ernstige dingen en afwijkingen bij de kindjes of zo! Ikzelf ben gister naar de dermatoloog geweest, omdat ik zo'n jeuk en uitslag had. Is dus gewoon eczeem en ik mag gewoon zalf ervoor smeren, maakt niks uit voor 't kind, alles is al gevormd, dus 't is niet schadelijk meer. Alleen de 1e 3 maanden beetje opletten. Ben nu zo opgelucht! Die zalf werkt als een tierelier! Ben vandaag voor 't eerst sinds tijden weer 's zonder jeuk in bad geweest! Echt heerlijk!!!
Morgen weer lekker dagje vrij en dan vrijdag nog ff werken en dan alweer weekend!

Liefs, Hindi.

hoi hoi

ja elle nog 17 te gaan we gaan gewoon met je meetellen!
wel lastig dat je zo slecht slaapt een middag tukkie wil ook niet?
ik weet nog van mijn eerste dat ik op het eind er ook veel moeite mee had...
wel fijn dat je familie zo meehelpt in het huis kan ik van die vanmij niet zeggen...ja mannetje wel natuurlijk maar van de rest hoef ik niet veel te verwachten...

hindi
alweer bijna 24 weken ! fijn dat ze je iets tegen de jeuk hebben gegeven
zal ook eens naar de huisarts gaan want ook ik krap mij helemaal open mijn vorige zwangerschap kreeg ik niks en loop nu nog steeds met de littekens!
maar fijn te horen dat het zo goed met je gaat!

sjors wat pril en wat leuk zeg! genieten meid!
wacht maar tot je straks je eerste mijlpaal hebt gehad (echo) dan ben je helemaal in de wolken!
het is dus jullie eerste kindje?
leuk hoor!

hoi annelloes
hoe vindt je zoontje het dat hij een baby erbij krijgt?
betrekken jullie hem er ook zo bij?
ik vindt het zo ontroerend hoe milan ermee omgaat...
ben jij ook zo moe? ja ik heb hele drukke dagen met al die kids enzo maar wel heel leuk hoor ik denk dat hjet daardoor komt...
ben wel weer begonnen met de zwangerschapsvitamine schaat het niet dan baat het niet toch?

joyce
hoe voel je je ?
ik heb geen 2de schermpje maar jij zal eerdaags wel weer naar de vk mogen toch? hoever ben je nu ? (erg he!) ik onthoud niks!
werk ze

liefs sandra

MamaElle; Goed zo meid. Laat je jezelf maar lekker een beetje vertroetelen. Nog 16 dagen. We tellen met je mee!

Hindi; Wat fijn dat je eindelijk wat tegen de jeuk hebt gekregen. Het lijkt me dat je daar weer een stuk vrolijker van wordt! Namen zijn  inderdaad wel moeilijk. Maar jij wist al wat het wordt toch? Dat scheelt dan hoef je maar 1 naam te bedenkn Een meisjesnaam hebben we al. Alleen een jongensnaam vinden we erg moeilijk.

Sandra; ik ben vandaag 15w2 dagen zwanger! En maandag moet ik weer naar de verloskunidige ik maak me wel een beetje zorgen. Ten eerste omdat ik nog geen buije heb en in al mijn klerewn pas en omdat ik niet van wachten hou en er nu al 6 weken op moets wachten wordt ik erg zenuwachtig en ook een beetje bang. Dat zal wel normaal zijn maar ik hoop dat de tijd snel mag gaan.

Terug
Bovenaan