ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi Ikke; Fijn dat je werkgver zo positief heeft gereageerd. En ach 4 maanden daar kom je ook wel door hoor. Wel lief van je ouders dat ze speciaal voor jou verf op waterbasis hebben gekocht.

hoi hoi

ikke wat fijn dat er leuk wordt gereageerd...maar lastig om zo lang met maar 20% loon te zitten maar aan de andere kant kan je lekker genieten vanm je zwangerschap!

mama 30 (of wil je dat ik je nu bij je naam noem?) ja nog 18 weekjes en voor mij 17 gaat snel he?
ben gister bij de vk geweest en moet naar de fysio voor mijn rug en mag nu niet te veel tillen en lopen ...zucht ....dat gaat niet ik ben gastouder! en zonder inkomen zitten kan ik niet...dus gewoon goed opletten dat ik de kids zoveel mogelijk zelf laat doen zij zegt dat mijn gewrichten verweken door de zwangerschap en dat ik nu goed moet oppassen...
verder gaat het met mijn meisje prima ze zit precies op de middellijn en mijn bloeddruk is 120 over 60 dus ook prima ik mag 28 april weer!

joyce leuk dat je al zo snel klaar bent strakjes met de babykamer (wij gaan dit weekend beginnen met behang trekken de buurman kan goed schilderen en we hebben samen een ontwerp gemaakt en hij gaaat de kamer met muurschilderingen maken voor milan heeft hij al een plop kamer gemaakt ik zal binnenkort eens fotos op mijn hyves zetten kunnen jullie ook zien hoe mooi het is.

nou meiden werk ze !

Hoi meiden,

sorry dat ik ik deze week zo weinig gereageerd heb. Ik heb het best druk gehad, maar hier ben ik weer :D
Met mij gaat alles goed. Ik heb voor mezelf nu meer rust nu ik geen weekenden hoef te werken. De bekkenklachten zijn per dag verschillend, dus als ik lekker rustig aan doe, dan is het best vol te houden. Ben nu alweer 24 weken en 3 dagen zwanger! De tijd gaat aan de ene kant echt heel snel en aan de andere kant super langzaam!! Toch geniet ik nu al van de kleine. Hij/zij schopt regelmatig en ik word daar ook echt vrolijk van!

San he: lastig zeg als gastouder dat je dan niet meer zoveel mag tillen en lopen! Hopelijk kan je er voor jezelf snel een middenweg in vinden! En wie weet werkt de fysio ook wel heel snel. Succes in elk geval.

Mama30: Onze babykamer is zo goed als af. Alleen nog een gordijntje en een lamp. Verder heb ik ook alles al gewassen heb het bedje zelfs al opgemaakt. Dat staat zo gezellig :D Echt super leuk al dat kleine spul aan de waslijn :D:D

Joyce: Je hebt gelijk hoor, dat je het kamertje al klaar wilt maken. Wij hebben   het ook allemaal al heel vroeg klaar. Maar dat is juist wel leuk. Ik ga dan ook bijna iedere avond even het kamertje in. Ongelooflijk dat er over een paar maanden een klein hummeltje in ligt! :D

Ikke: Fijn dat de reactie op je werk zo positief zijn! En ook lekker dat je tijdelijk 20 % kan gaan werken. Zeker als jdat financieel ook kan trekken. Lekker van genieten hoor!

Nou meiden, ik ga er weer een eind aan breien :) Spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

Hee meiden!!!

Ik weet sinds een week dat ik ook zwanger ben!!! Wou dit blijde nieuws toch even met jullie delen!!!
Ik ben nog volledig overdondert en kan het nog steeds niet geloven!!! Ik heb geen kwaaltjes nog, alleen maar het gevoel dat ik alsnog ongesteld moet worden!!! Dus ik ben wel onzeker hoor!!!! Ik probeer heel voorzichtig te genieten!!!

Ik hoop dat alles ook goed met jullie is, en dat het oke is dat ik hier ook af en toe wat neer krabbel!!!

Liefs Sjors.....

Hoi Sjors,

van harte gefeliciteerd meid!! Het is je echt van harte gegunt! Gezellig dat je ook hier mee komt schrijven. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :D
En dat gevoel van ongesteld worden hoort er gewoon bij hoor, want je baarmoeder gaat nu helemaal veranderen, en daar kan je last van hebben. Ik had het in elk geval ook. Dus lekker gaan genieten meid!

Groetjes Nathasja

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2008 10:16:48'));

Mama_Elle; Je bent volgens de lijst de eerste die wie naar de verloskundige moet. hoe gaat het met je? Zit de babay nog lekker warm in je buik? Vanaf maandag zou de baby mogen komen of iet? Dan moet je nog maar 3 weken. Fijn dat je je dan niet meer zo'n zorgen hoeft te maken om een vroeggeboorte!

Joyce: Ja, ik had vandaag een afspraak weer. Alles was goed, van mijn gezondheid tot zijn gezondheid. Hij ligt nu vast in mijn bekken, dus klaar om eruit te komen. Het is nu alleen nog wachten tot het gaat gebeuren.  Ik ben echt blij dat ik nu (nog steeds ja) 37 weken ben en hij er nog niet is, dan dat ik vijf weken geleden zou kunnen bevallen. Ja, hij inderdaad vannaf nu komen, ook wel van mij, maar we wachten gewoon af. Over 20 dagen ben ik uitgerekend, maar misschien is het wel eerder.

Voor nogmaals: Sorry dat ik er niet vaak ben. Ik ben dan wel met zwangerschapsverlof, maar het werk blijft op me wachten en de bijna slaaploze nachten door de rugpijn is ook niet echt meer om van te genieten. Maar ik weet dat het binnenkort anders zal worden, dus ik wacht gewoon af. Ik probeer wel telkens te komen, maar ik val letterlijk in slaap voor de computer de laatste tijd. Oververmoeid, ondanks dat ik niet meer de deur uit hoef om te werken eigenlijk... Maar goed, binnenkort zal het anders zijn!
Ow, en ik ben ook druk met het regelen van de laatste dingetjes voor de bevalling. Gelukkig hebben we wel alles in huis nu, maar we moeten even opvang voor Anna en Leah regelen. Zowel mijn ouders als schoonouders hebben gezegd dat ze wel willen opassen. Het zal waarschijnlijk mijn schoonouders zijn, sinds zij dichterbij wonen... Hahaha. Maar goed: het gaat goed met me en mijn volgende VK afpsraak staat voor volgende week donderdag 10 april. En dan nog iets meer dan een week tot de uitgerekende datum..

Joyce en Sandra: Ik heb jullie toegevoegd op Hyves. Voor de anderen die mij willen toevoegen. De mijne is elle-lieverdje en dan Hyves dinges.

Even de lijst er weer bij:

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo

Afspraken:
Mama 30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken
Nathasja,
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 10 april afspraak bij vk (met 38w3d)
Ikke,  4 april afspraak bij vk (15w, 5d)
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Hallo mama-elle; Ga maar lekker rustog aan doen hoor. Als je zo moe bent dan moet je gewoon wat vaker rust nemen en al het huishoudwerk blijft wel liggen hoor. Misschien kan iemand je helpen zodat je zelf wat meer aan je rust toe komt.

Sjors; Hallo meid, Leuk dat je mee kletst. Zet je jezelf ook nog even op onze zwangerlijst.

Terug
Bovenaan